Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:13 

Hardtraxx Veteran

Pfoe de grote clubs spelen weer eens bizar slecht. PSV, Ajax, Feyenoord en Twente. Ongelooflijk zeg. Heb genoten van de wedstrijd Groningen - AZ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 23:22 

Hardtraxx Veteran

Mooie goals van Ajax :thumbsup:
Cambuur - Herenveen was ook een mooie wedstrijd voor zover ik kon zien op de samenvatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 23:57 

Hardtraxx Veteran

Niet 100procent tevreden met deze wedstrijd weer, maar het was wel smullen regelmatig met Bazoer, El Ghazi en Kishna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 23:59 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Niet 100procent tevreden met deze wedstrijd weer, maar het was wel smullen regelmatig met Bazoer, El Ghazi en Kishna.

Ik hoop van harte dat Kishna blijft met al dat provocerende gedrag van die dikke pizzabakker uit Italië, hopelijk ziet Kishna dat zelf ook in, want door dat gedoe zie ik hem niet lang bij Ajax blijven, want ik denk dat hij op den duur best wel eens op het niveau van Depay kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 00:38 

Hardtraxx Veteran

Eens, verder moet Ajax eens eigen baas spelen en zorgen dat ze niet meer met die mafkees in aanraking hoeven komen. Desnoods stel je maar ultimatum op voor zo'n Kishna, Riola weg of jij weg. Al wil ie dan weg, lekker wegwezen, die nep geld grage Ajacieden (ja zijn ze bijna allemaal, weet het) ben ik wel klaar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

AZ stiekem toch opgeschoven naar de derde plaats met leuk voetbal ook nog eens :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

Viergever's beste actie was nog wel die ingooi die belandde op eentje van Willem II, toch wordt ie nog niet gewisseld :"""). Ohja voor de rest was heel Ajax weer klote, ziek word je er van. Als je zo speelt kun je beter thuis blijven volgende week, zowel naar Legia als naar Psv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:25 

Hardtraxx Veteran

't Is weer diep triest wat Ajax laat zien. Simpelweg gebrek aan kwaliteit en/of inzet. Serero, Klaassen en Cillessen de enige spelers die wekelijks een voldoende halen. Van Rhijn had een prima 1e seizoenshelft, maar is de laatste wedstrijden ook bagger. Viergever is de zoveelste aankoop van middelmaat. Boilesen is leuk als ie mee naar voren gaat, maar laat verdedigend te veel gaten vallen, en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Kut Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

Het commentaar van de Boer is misschien nog wel triester, staat hier kei rustig te vertellen dat 'het allemaal wel mee valt', hij ziet ook 'heel veel beweging', nou ik dus niet. Sterker nog 'We domineerde' vertelt ie. Wel een mooie eerste goal trouwens, maar zijn reactie is echt schokkend.

Je schaamt je toch de ogen uit je kop, 1-1 tegen Willem II. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:02 

Hardtraxx Elite

Het zit één seizoen niet mee en dan gelijk al die frustraties van Ajax supporters. Ajax mag dit seizoen gewoon blij zijn met een tweede plaats want PSV steekt er met kop en schouders bovenuit qua selectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 19:51 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn wij verwend. 4x kampioen, loopt 1 seizoen gewoon wat minder. En het is gelijk allemaal drama. PSV is gewoon niet wisselvallig, Ajax ook niet want puntenaantal is bijna gelijk aan voorgaande seizoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 19:58 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Volgens mij zijn wij verwend. 4x kampioen, loopt 1 seizoen gewoon wat minder. En het is gelijk allemaal drama. PSV is gewoon niet wisselvallig, Ajax ook niet want puntenaantal is bijna gelijk aan voorgaande seizoenen.

Ajax was voorgaande jaren ook niet best, maar de kampioenschappen hebben dat verbloemd. PSV is sterker geworden, terwijl Ajax blijft steken. Nu is dat een aantal jaar op rij goed afgelopen, maar het breekt je een keer op.
Grootste probleem is naar mijn idee gewoon dat de balsnelheid veel te laag ligt. Afgelopen donderdag tegen Legia zag je ook dat wanneer het tempo omhoog ging Legia zoek gespeeld werd. Echter kan Ajax dit maar zo'n 5-10 minuten per helft volhouden en gaan er nog te veel passes fout. Vervolgens zijn de overige 35-40 minuten gewoon benedenmaats. Vaak zie je dan weer 'tikkie terug, tikkie breed' voetbal. Volgens mij is dit gewoon het gevolg van een tekort aan kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:28 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Het zit één seizoen niet mee en dan gelijk al die frustraties van Ajax supporters. Ajax mag dit seizoen gewoon blij zijn met een tweede plaats want PSV steekt er met kop en schouders bovenuit qua selectie.

Ik vind het spel van Ajax al aantal jaar niet om aan te zien. Die kampioenschappen boeien me niet zoveel. Ik wil gewoon dat mijn cluppie beetje mooi en verzorgd voetbal speelt en dat ze dit soort tegenstanders geen kans geven en met 0-3 oprollen. Heb aan het begin van het seizoen al gezegd liever goed voetbal dan een kampioenschap. Ik kijk alle wedstrijden wanneer ik kan en ik heb dit seizoen nog geen 1 echte wedstrijd gezien waar ze 70 minuten domineerden. Vorig seizoen was dat ook niet vaak het geval. Wat ik nog wel kan herinneren was AZ thuis waar ze ontzettend goed voetbalde. Dat soort wedstrijden mis ik nou, nu hebben ze zelfs tegen de onderste teams lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 14:00 

Hardtraxx Veteran

Er staat nu natuurlijk ook best wel druk op Ajax na vier kampioenschappen + Europees voetbal etcetera. Plus kijk naar het team van 4 jaar geleden, dat is (bijna?) volledig nieuw. Ik denk dat het met de tijd wel komt. Als ze volgend jaar wat spelers weten te behouden ben je al een stuk verder. PSV heeft dat dit jaar uitstekend voor elkaar gehad en worden (mijns inziens) verdiend kampioen als dit zo doorgaat. Ze weten ook slechte/moeilijke wedstrijden te winnen en zijn kwalitatief ook sterk. Hopen dat ze een goede som voor Wijnaldum en Depay vangen en wat fatsoenlijks terug kunnen vinden (Guadrado houdens scheelt ook een slok op een borrel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Idd en Ajax doet het niet veel slechter dan vorig jaar, PSV is gewoon veel beter, die hebben 26 punten meer als vorig jaar na deze ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 21:01 

Hardtraxx Crew

En toch speelt PSV niet heel veel beter dan de afgelopen jaren. Zitten heel wat wedstrijden tussen waarbij het echt bar en bar slecht is. Maar om de een of andere reden trekken ze nu wel wedstrijden over de streep, die ze afgelopen jaar zouden hebben verloren. Ik noem een Heracles uit, Vitesse uit of Willem II thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 21:22 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
En toch speelt PSV niet heel veel beter dan de afgelopen jaren. Zitten heel wat wedstrijden tussen waarbij het echt bar en bar slecht is. Maar om de een of andere reden trekken ze nu wel wedstrijden over de streep, die ze afgelopen jaar zouden hebben verloren. Ik noem een Heracles uit, Vitesse uit of Willem II thuis.

Klopt, maar dat komt omdat ze allemaal een jaar ouder en dus ervarener zijn en mentaal dus ook een stuk sterker, waardoor ze nu niet mentaal in elkaar zakken en verliezen, maar winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:45 

Hardtraxx Crew

Terecht of niet, een heerlijke 1-3 overwinning :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 11:06 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar is de KNVB het niet met Twente eens en is de financiele nood hoog, 3 punten aftrek met een goede kans op nog eens drie aan het eind van het seizoen.

Citaat:
De licentiecommissie van de KNVB straft FC Twente met drie punten in mindering. Dit is het gevolg van het niet behalen van de normstelling zoals deze in het plan van aanpak is afgesproken. De drie punten aftrek geldt voor het huidige seizoen.

De licentiecommissie is het niet eens met de afschrijvingsmethodiek op het stadion die is toegepast in het jaarverslag van 2013/2014, welke wel is goedgekeurd door de accountant. Doordat dat moet worden teruggedraaid is het netto verlies negatiever, wat betekent dat de normstelling hiervan niet wordt gehaald.

Aldo van der Laan: “Dit is een blamage voor de club. We betreuren de beslissing, maar zullen op grond van formele onderbouwing geen beroep aantekenen. FC Twente zal met de licentiecommissie en de KNVB over het vervolg van plan van aanpak in overleg treden, waarbij de afschrijvingsmethodiek ook een onderdeel is.”

Trainer Alfred Schreuder: “In een eerder stadium zijn wij als staf op de hoogte gesteld dat dit scenario zou kunnen gaan spelen. We weten dat we met de club een zware financiële tijd doormaken, maar het is wel heel vervelend om daar op deze manier mee te worden geconfronteerd. De spelers zijn ingelicht over de situatie. We moeten het accepteren en als team blijven knokken. Dat zijn we verplicht aan onszelf, maar zeker aan de supporters.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 11:13 

Hardtraxx Veteran

Het is alleen maar bergafwaarts gegaan sinds het kampioenschap, zelfde geldt eigenlijk ook voor AZ. Toch apart dat dit met PSV en Ajax niet gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:14 

Hardtraxx Elite

Heerlijk stukje van de Speld :worship:

FC Twente is trots dat het aansluiting heeft gevonden bij de Europese top. Dankzij de grote schuldenlast hoort de club nu bij een select gezelschap van clubs als Barcelona, Real Madrid en Manchester United.

“Een prestatie van formaat”, jubelt vicevoorzitter Aldo van der Laan. Hij is inmiddels gefeliciteerd door diverse bestuurders, onder wie de president van Barcelona: “De heer Bartomeu heeft mij gebeld om ons te complimenteren met ons financiële wanbeleid. Hij kijkt uit naar meer gezonde concurrentie in ongezond beleid.” Van der Laan heeft warme woorden over voor oud-voorzitter Joop Munsterman: “Wij hebben dit succes vooral aan hem te danken. Jammer dat hij op zijn hoogtepunt is gestopt.”

Tot op heden wisten Nederlandse clubs nooit door te dringen tot de absolute top van het schuldenbal. Het laatste succesje staat op naam van SC Veendam, dat in 2013 een mooie schuld van 675.000 euro bereikte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:48 

Hardtraxx Veteran

Weer eens een goede wedstrijd van Ajax gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 22:32 

Hardtraxx Crew

Was weer niet best vandaag, maar toch weer 3 punten. En dat vind ik op dit moment het belangrijkst. Nu volgende week goed zien door te komen.
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic