L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik haat niet vaak op scheidsrechters en Ajax heeft ook zeker niet door hem verloren maar van zichzelf. Maar waar was van Boekel mee bezig? Hij maakte een paar grove fouten en floot alles tegen Ajax terwijl AZ ook een paar keer teruggefloten mocht worden. En die rode kaart had ik ook gegeven, domme actie van Moisander.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Peperkoek wrote: Waar was die boilesen mee bezig ook zeg :"").
Inderdaad zeg, die was het echt helemaal kwijt, man man. Hij mag de bal ook totaal niet aanraken met rechts geloof ik, nog nooit iemand zo stijf links gezien.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
chas1n wrote:
Inderdaad zeg, die was het echt helemaal kwijt, man man. Hij mag de bal ook totaal niet aanraken met rechts geloof ik, nog nooit iemand zo stijf links gezien.
Die punter van hem wat een schot op doel moest voorstellen. :worship:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Onder welk mom is dat dan rood volgens jou? Ik hoop niet te horen 'een (grote) scoringskans ontnemen' :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Lenny wrote:
chas1n wrote:
Die punter van hem wat een schot op doel moest voorstellen. :worship:
Inderdaad :lol: .
''Was pass op El Ghazi.''
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Peperkoek wrote:Onder welk mom is dat dan rood volgens jou? Ik hoop niet te horen 'een (grote) scoringskans ontnemen' :)
Vanuit mijn positie zag je duidelijk dat Moisander hem vasthield. Dat is gewoon oliedom en vragen naar een rode kaart. In mijn ogen ontnemen van eventuele scoringskans.

Ik heb het overigens nog niet teruggezien.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Boilesen is de laatste weken zo bizar slecht. Die zou in de Eerste Divisie niet eens in de basis mogen staan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Niet leuk bedoelt, maar doe dat dan aub eens en analyseer het dan nog eens. Het is overduidelijk dat de bal te ver voor hem weg was gespeeld, richting de hoek van de goal, tevens was het een erg licht duwtje (nog steeds overtreding, maar geel is echt het maximale imo).
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Rood misschien wat zwaar haha. Alsnog dom er vragen naar rood. Hopelijk komt er nu een goede vervanger op zijn plek en speelt die Moisander uit de basis.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Nu ben ik het volledig met je eens, zowel die eerste als laatste zin. :thumbup: Moisander ben ik echt al tijdje klaar mee.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
De ajax verdediging is al een tijdje erg slecht. En nu ook zo'n jong en onervaren middenveld erbij wordt het niet beter op. Ook is Milik niet veel beter dan die ijslander. Kishna en El Ghazi kunnen nog wel voor iets zorgen maar zijn ook wisselvallig.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Peperkoek wrote:Nu ben ik het volledig met je eens, zowel die eerste als laatste zin. :thumbup: Moisander ben ik echt al tijdje klaar mee.
Goh, wat zal hij blij met je zijn :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
dave wrote:
Peperkoek wrote:Nu ben ik het volledig met je eens, zowel die eerste als laatste zin. :thumbup: Moisander ben ik echt al tijdje klaar mee.
Wil je niet mijn stijl van grappen overnemen?

gr.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
dave wrote:
Wil je niet mijn stijl van grappen overnemen?

gr.
HUH, Wat bedoel je Dennis? :oh:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Jezus Twente :lol:

Mmmm....niet te hard lachen wij moeten nog :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sorry Lyst dat ik het zo zeg, maar Twente verdiende om te verliezen. Als je de samenvatting zo zag: eerste minuut je grote kans gehad, als je dat niet afmaakt houdt het ook een beetje op. Zit niet helemaal lekker daar.

Heereveen daarentegen: wat een galavoorstelling. PEC was helemaal nergens te bekennen!
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Godver, lucky Ajax. :(
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hahahaha hoe lucky is deze overwinning voor Ajax dan :lol: :lol: Zo veel mazzel, met dit soort geluk word je nog kampioen :cool:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Unknown wrote:met dit soort geluk word je nog kampioen :cool:
Nee, want PSV heeft het ook :( maar inderdaad, overwinning vandaag was mazzel :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, maar dat geluk kan niet eeuwig blijven aanhouden :list:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Wauw. Hoe hard kruipt die Van Der Hart in de kont van Frank om in Ajax 1 te komen. Lijkt wel matchfixing zo ...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Khadber wrote:Sorry Lyst dat ik het zo zeg, maar Twente verdiende om te verliezen. Als je de samenvatting zo zag: eerste minuut je grote kans gehad, als je dat niet afmaakt houdt het ook een beetje op. Zit niet helemaal lekker daar.

Heereveen daarentegen: wat een galavoorstelling. PEC was helemaal nergens te bekennen!
Hoef je je niet voor te verontschuldigen, ik ben op de wedstrijd tegen AZ na ook totaal niet te spreken over het spel van Twente. Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, maar uit de samenvatting kon ik niet de conclusie trekkend at ze verdienden om te verliezen en al helemaal niet omdat je een grote kans mist. Er zijn vorig jaar nog veel meer grote kansen gemist en toch werd er meer gewonnen dan nu.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Andromeda wrote:Wauw. Hoe hard kruipt die Van Der Hart in de kont van Frank om in Ajax 1 te komen. Lijkt wel matchfixing zo ...
Jij hebt er ontzettend veel verstand van zie ik.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Daveytl wrote:
Andromeda wrote:Wauw. Hoe hard kruipt die Van Der Hart in de kont van Frank om in Ajax 1 te komen. Lijkt wel matchfixing zo ...
Jij hebt er ontzettend veel verstand van zie ik.
Ja want ik was ook ontzettend serieus. Ik ben zelf ook keeper en weet hoe fucked up dit is xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Gelukkig maar :D