Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:24 

Hardtraxx Veteran

Ik haat niet vaak op scheidsrechters en Ajax heeft ook zeker niet door hem verloren maar van zichzelf. Maar waar was van Boekel mee bezig? Hij maakte een paar grove fouten en floot alles tegen Ajax terwijl AZ ook een paar keer teruggefloten mocht worden. En die rode kaart had ik ook gegeven, domme actie van Moisander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Waar was die boilesen mee bezig ook zeg :"").

Inderdaad zeg, die was het echt helemaal kwijt, man man. Hij mag de bal ook totaal niet aanraken met rechts geloof ik, nog nooit iemand zo stijf links gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Peperkoek schreef:

Inderdaad zeg, die was het echt helemaal kwijt, man man. Hij mag de bal ook totaal niet aanraken met rechts geloof ik, nog nooit iemand zo stijf links gezien.

Die punter van hem wat een schot op doel moest voorstellen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Onder welk mom is dat dan rood volgens jou? Ik hoop niet te horen 'een (grote) scoringskans ontnemen' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:30 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
chas1n schreef:
Peperkoek schreef:

Die punter van hem wat een schot op doel moest voorstellen. :worship:

Inderdaad :lol: .
''Was pass op El Ghazi.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Onder welk mom is dat dan rood volgens jou? Ik hoop niet te horen 'een (grote) scoringskans ontnemen' :)

Vanuit mijn positie zag je duidelijk dat Moisander hem vasthield. Dat is gewoon oliedom en vragen naar een rode kaart. In mijn ogen ontnemen van eventuele scoringskans.

Ik heb het overigens nog niet teruggezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:37 

Hardtraxx Veteran

Boilesen is de laatste weken zo bizar slecht. Die zou in de Eerste Divisie niet eens in de basis mogen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

Niet leuk bedoelt, maar doe dat dan aub eens en analyseer het dan nog eens. Het is overduidelijk dat de bal te ver voor hem weg was gespeeld, richting de hoek van de goal, tevens was het een erg licht duwtje (nog steeds overtreding, maar geel is echt het maximale imo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:47 

Hardtraxx Veteran

Rood misschien wat zwaar haha. Alsnog dom er vragen naar rood. Hopelijk komt er nu een goede vervanger op zijn plek en speelt die Moisander uit de basis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:49 

Hardtraxx Veteran

Nu ben ik het volledig met je eens, zowel die eerste als laatste zin. :thumbup: Moisander ben ik echt al tijdje klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

De ajax verdediging is al een tijdje erg slecht. En nu ook zo'n jong en onervaren middenveld erbij wordt het niet beter op. Ook is Milik niet veel beter dan die ijslander. Kishna en El Ghazi kunnen nog wel voor iets zorgen maar zijn ook wisselvallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:55 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Nu ben ik het volledig met je eens, zowel die eerste als laatste zin. :thumbup: Moisander ben ik echt al tijdje klaar mee.

Goh, wat zal hij blij met je zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:57 

Kraak... Piep...

dave schreef:
Peperkoek schreef:

Wil je niet mijn stijl van grappen overnemen?

gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:11 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Peperkoek schreef:

Wil je niet mijn stijl van grappen overnemen?

gr.

HUH, Wat bedoel je Dennis? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:16 

Hardtraxx Elite

Jezus Twente :lol:

Mmmm....niet te hard lachen wij moeten nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:37 

Hardtraxx Veteran

Sorry Lyst dat ik het zo zeg, maar Twente verdiende om te verliezen. Als je de samenvatting zo zag: eerste minuut je grote kans gehad, als je dat niet afmaakt houdt het ook een beetje op. Zit niet helemaal lekker daar.

Heereveen daarentegen: wat een galavoorstelling. PEC was helemaal nergens te bekennen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:24 

Hardtraxx Elite

Godver, lucky Ajax. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:24 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha hoe lucky is deze overwinning voor Ajax dan :lol: :lol: Zo veel mazzel, met dit soort geluk word je nog kampioen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:28 

Hardtraxx Crew

Unknown schreef:
met dit soort geluk word je nog kampioen :cool:

Nee, want PSV heeft het ook :( maar inderdaad, overwinning vandaag was mazzel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ja, maar dat geluk kan niet eeuwig blijven aanhouden :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:42 

Hardtraxx Elite

Wauw. Hoe hard kruipt die Van Der Hart in de kont van Frank om in Ajax 1 te komen. Lijkt wel matchfixing zo ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:02 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Sorry Lyst dat ik het zo zeg, maar Twente verdiende om te verliezen. Als je de samenvatting zo zag: eerste minuut je grote kans gehad, als je dat niet afmaakt houdt het ook een beetje op. Zit niet helemaal lekker daar.

Heereveen daarentegen: wat een galavoorstelling. PEC was helemaal nergens te bekennen!

Hoef je je niet voor te verontschuldigen, ik ben op de wedstrijd tegen AZ na ook totaal niet te spreken over het spel van Twente. Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, maar uit de samenvatting kon ik niet de conclusie trekkend at ze verdienden om te verliezen en al helemaal niet omdat je een grote kans mist. Er zijn vorig jaar nog veel meer grote kansen gemist en toch werd er meer gewonnen dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Wauw. Hoe hard kruipt die Van Der Hart in de kont van Frank om in Ajax 1 te komen. Lijkt wel matchfixing zo ...

Jij hebt er ontzettend veel verstand van zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:10 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Andromeda schreef:

Jij hebt er ontzettend veel verstand van zie ik.

Ja want ik was ook ontzettend serieus. Ik ben zelf ook keeper en weet hoe fucked up dit is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:35 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig maar :D
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic