Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
wootum schreef:
Omdat er nog steeds geen centraal voetbaltopic is, zet ik het maar even hier neer. Maar Michael van Praag heeft zich net officieel kandidaat gesteld als opvolger van Blatter.

Ajaxcieden Infiltreren ook overal. KNVB, Uefa , FIFA , Scheidsrechterscommissies, enz....

Man, man, man :/.

Goed nieuws, alles is beter dan die corrupte arrogante gierige ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:59 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
wootum schreef:
Omdat er nog steeds geen centraal voetbaltopic is, zet ik het maar even hier neer. Maar Michael van Praag heeft zich net officieel kandidaat gesteld als opvolger van Blatter.

Ajaxcieden Infiltreren ook overal. KNVB, Uefa , FIFA , Scheidsrechterscommissies, enz....

Wat lul jij nou man vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:00 

Hardtraxx Veteran

Beetje Nera gedachten dit hoor, met je conspiracies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:45 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Dat is dus David tegen Goliath
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:50 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
wootum schreef:

Dat is dus David tegen Goliath

Europa tegen de rest van de wereld vrees ik inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 13:31 

Hardtraxx Veteran

Omdat er niet echt een beker topic is:
Halve finale beker:
FC Twente - PEC Zwolle
FC Groningen - Excelsior

Wie zijn jullie het lieste? Ik zou zelf Groningen zeggen. Dicht hun ook het meeste kans toe in Europa om wat punten te sprokkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:05 

Kraak... Piep...

Ik hou het op een finale Twente - Groningen.
Twente is thuis de sterkste ploeg van de Eredivisie, wat je ook zag tegen AZ. Maar PEC is natuurlijk ook enorm fanatiek. Dus ik verwacht in verlenging net winst voor Twente als ze weer zo spelen als tegen AZ.

Groningen moet wel kunnen winnen van Excelsior als Chery en De Leeuw er een beetje zin in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Gok ik ook. Ben alleen bang voor de prestaties van komend(e) seizoen(en) van Twente, want als ik zo hier en daar wat lees over de financiële situatie plus het feit dat er door de constructies weinig verdiend gaat worden met transfers ben ik bang dat ze bijzonder moeilijk goede vervanging gaan aantrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:35 

Hardtraxx Veteran

Khadber, Twente's financiële situatie blijft bijzonder overdreven in sommige media :P plus dat er hier nog steeds meer mogelijk is dan in Zwolle en Groningen.

Daarnaast zijn de enige constructies waar weinig aan verdiend gaan worden, die van Corona, Castaignos en Ould-Chikh, die nog lang niet weg gaat. Daarnaast komt hopelijk toch een keer onze beste speler Gutierrez weer terug, wat wel een heel sneu verhaal begint te worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Tja, ik ken natuurlijk de regio niet en aangezien ik er niet in de buurt woon. Daarmee dus ook niet een trouwheid in sponsoren etcetera. Ik lees alleen dat ze op het moment in catogorie 1 vallen en dat er dus ook aan een aantal spelers niets verdiend kan worden. Je zal toch een vervanger moeten zoeken op niveau mochten ze verkocht worden.

Wat is er mis met Gutierez dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:51 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
Tja, ik ken natuurlijk de regio niet en aangezien ik er niet in de buurt woon. Daarmee dus ook niet een trouwheid in sponsoren etcetera. Ik lees alleen dat ze op het moment in catogorie 1 vallen en dat er dus ook aan een aantal spelers niets verdiend kan worden. Je zal toch een vervanger moeten zoeken op niveau mochten ze verkocht worden.

Wat is er mis met Gutierez dan?

Is op het WK geblesseerd geraakt en lag er uit tot aan de Winterstop, maar dat is nu al weer langer dus.
Daarnaast had hij ook meerdere eigenaren, dus Twente was niet compleet eigenaar van hem, wat verboden werd door de KNVB waardoor hun in allemaal financiële zooi zitten over wie wel en wie niet.

Voeg Bengsston ook nog maar aan dat rijtje toe Stefan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

Ahja, het WK weet ik nog inderdaad, maar dat andere niet. Hopelijk komt hij er nog wel bovenop dan :). Lijkt me voor Twente wel zo chill. Maar goed, qua transfers komt er komend jaar dus niet zo veel binnen, dat is naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig gaat er komend seizoen ook niet veel weg. Luc moet ik nog maar zien of hij gaat, Bengtsson lijkt sowieso te vertrekken maar daar is Lachman al voor gehaald, mocht Bjelland vertrekken staat Andersen uit de jeugd wel klaar (grootste talent met Ould-Chikh en Tapia) en Corona heeft ook net bijgetekend. Meer zie ik echt nog niet vertrekken. Daarnaast, spelers die weinig hebben gekost door constructies, kunnen in geval van nood ook vervangen worden door spelers die door constructies weinig kosten.

Nee, de fundatie onder Twente staat echt nog wel een stuk sterker dan veel denken. Enige probleem is dat het huidige team er een is met meerdere gezichten. De ene keer krijg je een pover, inspiratieloos team dat van iedereen kan verliezen, de andere keer speelt het iedereen van de mat zoals tegen AZ. Dit kan zelfs binnen een wedstrijd gebeuren, zoals te zien was in de wedstrijd tegen Feyenoord, waar het grote delen toch echt wel beter was, maar waar de slordigheid hard is afgestraft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:08 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Gelukkig gaat er komend seizoen ook niet veel weg. Luc moet ik nog maar zien of hij gaat, Bengtsson lijkt sowieso te vertrekken maar daar is Lachman al voor gehaald, mocht Bjelland vertrekken staat Andersen uit de jeugd wel klaar (grootste talent met Ould-Chikh en Tapia) en Corona heeft ook net bijgetekend. Meer zie ik echt nog niet vertrekken. Daarnaast, spelers die weinig hebben gekost door constructies, kunnen in geval van nood ook vervangen worden door spelers die door constructies weinig kosten.

Nee, de fundatie onder Twente staat echt nog wel een stuk sterker dan veel denken. Enige probleem is dat het huidige team er een is met meerdere gezichten. De ene keer krijg je een pover, inspiratieloos team dat van iedereen kan verliezen, de andere keer speelt het iedereen van de mat zoals tegen AZ. Dit kan zelfs binnen een wedstrijd gebeuren, zoals te zien was in de wedstrijd tegen Feyenoord, waar het grote delen toch echt wel beter was, maar waar de slordigheid hard is afgestraft.

Je kan beter zeggen dat lafheid werd afgestraft door met 5 verdedigers aan te treden. Moelijk voetballen voor een ploeg die wilt aanvallen. Door dom balverlies van Feyenoord kreeg Twente zijn kansen, niet door goed voetbal. Alleen eerste kwartier van de tweede helft was Twente beter. Daarna had Feyenoord naar 4-1 moeten uitlopen.

Twente kan je een beetje vergelijken met AZ, een goede subtopper die elk jaar bij de eerste 5 moet eindigen maar niet een serieuze titel kanidaat is. Zeker de aankomende jaren krijgt Twente het moeilijk en spiegelt Joop jullie de toekomst rooskleuriger voor dan het is.
Eigen jeugd is het antwoord. Niks geen constructie. Bij Feyenoord gaat dit al jaren goed. Hopenlijk kan Feyenoord het laatste stapje maken om structureel mee te doen om plek 1 en een keer kampioen te worden. En dat gaat gebeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Twente is thuis de sterkste ploeg van de Eredivisie, wat je ook zag tegen AZ. Maar PEC is natuurlijk ook enorm fanatiek. Dus ik verwacht in verlenging net winst voor Twente als ze weer zo spelen als tegen AZ.

Groningen moet wel kunnen winnen van Excelsior als Chery en De Leeuw er een beetje zin in hebben.

Twente staat vierde als het gaat om de beste thuisclub. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 11:43 

Aan het typen...

dave schreef:
Steffnov schreef:

Je kan beter zeggen dat lafheid werd afgestraft door met 5 verdedigers aan te treden. Moelijk voetballen voor een ploeg die wilt aanvallen. Door dom balverlies van Feyenoord kreeg Twente zijn kansen, niet door goed voetbal. Alleen eerste kwartier van de tweede helft was Twente beter. Daarna had Feyenoord naar 4-1 moeten uitlopen.

Twente kan je een beetje vergelijken met AZ, een goede subtopper die elk jaar bij de eerste 5 moet eindigen maar niet een serieuze titel kanidaat is. Zeker de aankomende jaren krijgt Twente het moeilijk en spiegelt Joop jullie de toekomst rooskleuriger voor dan het is.
Eigen jeugd is het antwoord. Niks geen constructie. Bij Feyenoord gaat dit al jaren goed. Hopenlijk kan Feyenoord het laatste stapje maken om structureel mee te doen om plek 1 en een keer kampioen te worden. En dat gaat gebeuren ;)

Met alle respect, maar alleen Ajax en PSV strijden om de titel. Feyenoord is net zo goed een subtopper, het heeft 1 KNVB beker gewonnen in de laatste 15 jaar. En 3-1 was al een geflatteerde uitslag, Feyenoord speelde erg matig die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:37 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
dave schreef:
Steffnov schreef:

Met alle respect, maar alleen Ajax en PSV strijden om de titel. Feyenoord is net zo goed een subtopper, het heeft 1 KNVB beker gewonnen in de laatste 15 jaar. En 3-1 was al een geflatteerde uitslag, Feyenoord speelde erg matig die dag.

Als je mijn laatste 2 zinnen leest lees je ook dat Feyenoord het laatste stapje nog moet maken naar Ajax en PSV. Afgelopen 3 jaar is het al weer Traditionele top 3 :thumbup: met 2x een tweede plaats ;) Dus we zijn degelijk wel weer een topclub ;) , kan je van Twente niet zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord speelt dit seizoen wel meer als een topclub hoor, ik had het wel is willen zien wanneer ze wel een goede spits hadden gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:48 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Feyenoord speelt dit seizoen wel meer als een topclub hoor, ik had het wel is willen zien wanneer ze wel een goede spits hadden gehad.

Dan stonden ze bovenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord is een topclub. Alleen heeft het de afgelopen jaren geen top team gehad. Het heeft samen met Ajax de meeste supporters van het land, is commercieel een stuk aantrekkelijker dan bijvoorbeeld een suptopper als Twente en AZ. Vergelijk het met Liverpool en Arsenal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:12 

Aan het typen...

Dat valt wel mee denk ik. In de Kuip kunnen 51.000 mensen, in de Veste 30.000, toch ontlopen de begrotingen van de clubs elkaar niet veel in gezonde situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:26 

Hardtraxx Veteran

Vrij logisch, Feyenoord had een schuld van 58 miljoen die terug betaald moest worden. Tel daarbij op dat ze veel jeugdspelers in de selectie hadden/hebben die een maximum salaris hebben van 200.000 per jaar. Er geen spelers die buiten europa vandaan komen. Dat betekend dat je qua begroting niet gigantisch hoog moet zitten. Twente moet groter begroten omdat de spelers meer verdienen dan bij Feyenoord.
Een club uit de randstad is commercieel aantrekkelijker dan een club uit de provincie. Dat kan je niet ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:29 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Dat valt wel mee denk ik. In de Kuip kunnen 51.000 mensen, in de Veste 30.000, toch ontlopen de begrotingen van de clubs elkaar niet veel in gezonde situatie.

Valt wel mee? :lol: :lol: :lol: Jij snapt er niks van.

Je praat nu over toeschouwers in het stadion Lyst maar iMark bedoeld over het hele land.
Ajax heeft ongeveer 4 miljoen, Feyenoord bijna 3 miljoen dan PSV met 1 miljoen. Dan komt een hele tijd niks.............................................................................................................................................................................................................................. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

En dan Misschien Twente :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Feyenoord krijgt een nieuw stadion waardoor ze weer gaan uitlopen qua begroting. Twente heeft al een nieuw stadion die meer Skyboxen heeft dan Feyenoord waardoor ze meer stadion inkomsten hebben als Feyenoord nu. Daarin gaat Feyenoord dus dik Groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

En we hebben allemaal gezien wat Feyenoord doet als het eenmaal geld heeft :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
En we hebben allemaal gezien wat Feyenoord doet als het eenmaal geld heeft :whistle:

Net zulk wanbeleid voeren als Feyenoord kunnen meer clubs. *Mompelt iets over 60 miljoen schuld en rare transferconstructies. *
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic