Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

Draak van een wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 17:22 

Hardtraxx Veteran

Volgende week zondag belangrijke dag. Als Ajax wint is het klaar met Feyenoord dan gaan de eerste 2 plekken naar PSV & Ajax. Alleen Feyenoord komt naar Arena voor volle winst. Als Ajax eerste helft kan overleven denk ik dat winst mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 00:22 

Kraak... Piep...

PSV Alweer uit de beker door Roda :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:36 

Hardtraxx Addict

Roda JC, angstgegner van PSV :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:44 

Hardtraxx Crew

Was echt een belabberd en slap niveau van psv (niet de eerste keer) :/ Elke afvallende bal was voor Roda. Na de 2-2 zette ze even druk en zag je hoe ver Roda direct naar achter gedrukt werd, maarja dat was maar 10 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

Het is allemaal toneelspel wat die PSV-ers gisteren te melden hadden na dit resultaat. Kampioen worden is prioriteit nummer 1 en daarmee kon ik hun commentaren na afloop absoluut niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:34 

Hardtraxx Veteran

Des te meer zullen ze op hun gezicht vallen als ze niet kampioen worden :P. Zelfde met alle Rotterdammers die heel groots praten over het aankomende duel zondag, de boer doet het blijkbaar al 'in zijn broek'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Des te meer zullen ze op hun gezicht vallen als ze niet kampioen worden :P. Zelfde met alle Rotterdammers die heel groots praten over het aankomende duel zondag, de boer doet het blijkbaar al 'in zijn broek'..

Ik hoop het van harte :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:29 

Hardtraxx Crew

Unknown schreef:
Het is allemaal toneelspel wat die PSV-ers gisteren te melden hadden na dit resultaat. Kampioen worden is prioriteit nummer 1 en daarmee kon ik hun commentaren na afloop absoluut niet serieus nemen.

Ik ben het er mee eens dat Cocu daar bewust voor koos door 5 basisspelers niet te laten starten. Maar mocht je dan verliezen, dan op verschil in kwaliteit en niet op verschil in inzet. Je mag toch verwachten dat juist in dit soort wedstrijden namen als Isimat, Ritzmaier en Locadia zichzelf willen laten zien...

EDIT: Jozefzoon ligt er 6 tot 9 maanden uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:10 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof niet dat Cocu hun echt zegt dat ze hun best moeten doen, meer zoiets van jullie krijgen nu een kans en geniet ervan, misschien kun je dan wel een transfer verdienen. Ik geloof er niet in dat Cocu hun echt aanspoort om alles uit zich te halen wat ze hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:13 

Hardtraxx Veteran

Was wel duidelijk te zien waarom Ritzmaier en Locadia nooit spelen, wat een drama. En Brenet mogen ze ook gratis weg doen, die man (jongen) is standaard slecht.

Unknown schreef:
Ik geloof niet dat Cocu hun echt zegt dat ze hun best moeten doen, meer zoiets van jullie krijgen nu een kans en geniet ervan, misschien kun je dan wel een transfer verdienen. Ik geloof er niet in dat Cocu hun echt aanspoort om alles uit zich te halen wat ze hebben.

Is het aan Cocu om hun aan te sporen om alles te geven? Als je standaard op de bank zit, dan moet het toch altijd in je zitten om jezelf te bewijzen. Heb je lijkt mij geen woordje van de trainer voor nodig. Als je die kans dan zo aanpakt als gister, dan mag je nog wel even op de bank blijven zitten. Of tribune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:06 

Hardtraxxer

Godverdomme Feyenooit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:25 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord :cry: .. Hoe onverdiend wil je een uitslag hebben, ze hebben zichzelf weer flink tekort gedaan vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Doodziek ben ik er van, schande. Ronduit een schande, 0-5 was meer terecht dan deze uitslag. Gewoon vernederend.

Edit; om maar even een ander te citeren, die het perfect verwoordt:

Citaat:
Ajax is mij verschrikkelijk tegengevallen Frank.
Zeker na alle gedoe van afgelopen week (supportershome) had ik gedacht dat ze gebrand waren om ze af te slachten.
Het gevoel van "kom niet aan Ajax" want dan sta je er slecht voor, was totaal niet op het veld te zien. Jullie hebben je niet bewezen voor de supporters die altijd achter jullie staan.
Geen durf, geen passie, geen inspiratie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

Haha die Kazim is toch een rare vent. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:40 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Haha die Kazim is toch een een rare vent. :lol:

Sterk aanspeelpunt, maar dan is z'n voortzetting kapot traag, niet te beginnen over z'n afronding.

PSV de lachende derde. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:46 

Hardtraxx Veteran

Allemachtig wat was Ajax bedroevend zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 17:05 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

En Feyenoord kan er niet eens van profiteren dankzij onze wonderspits Kazim :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:12 

Kraak... Piep...

dave schreef:
Daveytl schreef:

En zelfs de 1-0 uit het doel tikt rond de 70e minuut.
Arbitrage was ook niet al te best voor beide kanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:14 

Hardtraxx Veteran

90 minuten lang,
Voor onze club uit Amsterdam...

Nou ik heb 90 minuten lang, lopen ergeren aan onze club uit Amsterdam, Jezus wat was het slecht zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:49 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Daveytl schreef:

En zelfs de 1-0 uit het doel tikt rond de 70e minuut.
Arbitrage was ook niet al te best voor beide kanten

Nou vond hem een beste wedstrijd fluiten. Liet een hoop toe. Kunnen veel scheidsrechters een voorbeeld aan nemen.
Boetius had natuurlijk zelf moeten scoren met die kop kans in de 70e minuut. Nu kopte hij hem tegen Kazim aan die er niet meer op rekende. Eigen succes had beter geweest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:06 

Hardtraxx Crew

Ik denk niet dat het z'n bedoeling was om naar Kazim te koppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:08 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Ik denk niet dat het z'n bedoeling was om naar Kazim te koppen :P

Zou ook nog kunnen:P Is dan nog knulliger ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:57 

Hardtraxx Crew

Omdat er nog steeds geen centraal voetbaltopic is, zet ik het maar even hier neer. Maar Michael van Praag heeft zich net officieel kandidaat gesteld als opvolger van Blatter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:51 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Omdat er nog steeds geen centraal voetbaltopic is, zet ik het maar even hier neer. Maar Michael van Praag heeft zich net officieel kandidaat gesteld als opvolger van Blatter.

Ajaxcieden Infiltreren ook overal. KNVB, Uefa , FIFA , Scheidsrechterscommissies, enz....
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic