Wtf Twente Trouwens slechte scheidsrechter zeg. Gele kaart voor Willem II en rood voor Twente waren allebei onterecht.
En die commentator bij Vitesse - Heracles. Het was eerst een makkelijke geboorte en toen een keizersnee en toen niks, het doelpunt wil niet ter wereld komen
Kun je wat meer over hem vertellen, behalve dat ie 4.70 meter wordt. (serieuze vraag)
Heb hem één wedstrijd gezien met het nationale elftal tegen België. Het is een grote jongen en daar maakt hij op dit moment optimaal gebruik van. Daardoor lijkt hij misschien wel beter, al is 1.96 wel uitzonderlijk groot, dus ook bij de senioren zul je er profijt van hebben. Verder heeft deze jongen voor zijn lichaam een boven gemiddelde techniek (niet uitzonderlijk), verder heeft hij echt een pegel in zijn been zitten, niet normaal voor die leeftijd.
Zwak punt in de wedstrijd was toch wel zijn passing. Positionering heb ik eigenlijk niet echt op gelet als ik eerlijk moet zijn. Ik heb natuurlijk maar één wedstrijd gezien + youtube beelden dus echt betrouwbaar is het niet.
Video:
Het is trouwens geen afdankertje van AS Roma, ze hadden hem namelijk 1 miljoen aan tekengeld geboden(!), maar hij accepteerde niet.
Het is trouwens geen afdankertje van AS Roma, ze hadden hem namelijk 1 miljoen aan tekengeld geboden(!), maar hij accepteerde niet.
Vast een fijne jongen :')
Hij wilde weg uit Italie omdat hij vindt dat de jeugd er te weinig kansen krijgt. De eredivisie is dan de perfecte competitie en daarnaast heeft hij ook redelijk wat familie in Nederland wonen. Het is dus een doordachte keuze.
Ach, je kunt in dit filmpje ook al lang zien dat het een haantje is. Kunnen ze wel gebruiken bij PSV, nóg zo'n mannetje Hadden ze er nog niet genoeg van.
Ach, je kunt in dit filmpje ook al lang zien dat het een haantje is. Kunnen ze wel gebruiken bij PSV, nóg zo'n mannetje Hadden ze er nog niet genoeg van.
Spannende pot gister in het Geldredome gezien, in het uitvak niet echt topsfeer maar dat is ook logisch door de spanning etc. Gelukkig de 3 punten opgehaald, en nu op naar dinsdag Roda Uit.