Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 21:22 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Eto'o naar Ajax, aight.

WAUW VET KOEL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 10:25 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht eerst dat het ook een flinke grap was, maar ik zie het ook op VI staan en die zijn meestal wel betrouwbaar. Ik heb wel ff op de officiële Ajax site gekeken, maar daar staat (nog) niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:10 

Hardtraxx Crew

Dat dacht ik eerst ook maar het staat zelfs op NOS teletekst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:18 

Hardtraxx Veteran

De officiële Ajax site heeft ook geen reden iets te zeggen. Het enige wat overal staat is dat er gepraat is, en er zijn nog veel fases tussen 'praten' en 'een contract tekenen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:21 

Hardtraxxer

Zou mooi zijn als hij echt zou komen, niet alleen voor Ajax maar het is toch mooi om zulke spelers in de eredivisie te hebben rondwandelen. Misschien dat mocht Eto'o komen er in de komende jaren wel meer oude toppers komen afbouwen in de eredvisie, lijkt me een ideale combinatie met al het jong talent wat nou op de velden rondhuppeld. Helaas zie ik het alleen nog niet zo snel gebeuren vanwege het salarisplafond, zou wel erg mooi zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

Eto'o heeft blijkbaar al aangegeven niet veel meer om 't geld te geven aangezien ie dat natuurlijk toch al zat van verdiend heeft (o.a in die periode bij anzhi toen natuurlijk), hoop idd natuurlijk dat ie komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:12 

Kraak... Piep...

Overmars heeft het blijkbaar bevestigd aan de Telegraaf dat ze voor Eto'O gaan.

Het zou vet zijn als hij er bij kwam. Super voor Ajax natuurlijk en prachtig voor de Eredivisie om een speler van dat kaliber te hebben. Het zou een mooi opstapje kunnen wezen om de competitie aantrekkelijker te maken voor betere spelers.

Voor andere clubs zal het wat minder zijn. Gezien, als Samuel een beetje zijn best doet, makkelijk topscorer wordt.

Maar ik neem aan dat er meer clubs voor hem op de loer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 14:40 

Hardtraxx Veteran

Leuke naam, maar niet bepaald handig als je iemand als Zivkovic hebt gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:01 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Niet helemaal mee eens, zivkovic is gehaald met het oog op de toekomst. In eerste instantie zal hij dan ook wedstrijden spelen in de JL en af en toe in het 1e. Voor zo'n jongen lijkt het me juist ideaal om training te krijgen van een Bergkamp en te kunnen leren van medespelers ala Eto'o.

Mocht Eto'o komen zal hij ook lang niet alle wedstrijden spelen aangezien Ajax er 42-50 per seizoen speelt. Dit is gewoon te veel voor een spits van zijn leeftijd, en dan heb ik eventuele schorsingen of blessures nog niet meegerekend. Milik zal dan nog regelmatig spelen, en zivkovic zal ook wel zijn wedstrijdjes meepikken.

Maar nogmaals, ik moet het allemaal nog maar zien. Zou wel mooi zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:18 

Kraak... Piep...

Jorgvv schreef:
Parvuz schreef:

Niet helemaal mee eens, zivkovic is gehaald met het oog op de toekomst. In eerste instantie zal hij dan ook wedstrijden spelen in de JL en af en toe in het 1e. Voor zo'n jongen lijkt het me juist ideaal om training te krijgen van een Bergkamp en te kunnen leren van medespelers ala Eto'o.

Mocht Eto'o komen zal hij ook lang niet alle wedstrijden spelen aangezien Ajax er 42-50 per seizoen speelt. Dit is gewoon te veel voor een spits van zijn leeftijd, en dan heb ik eventuele schorsingen of blessures nog niet meegerekend. Milik zal dan nog regelmatig spelen, en zivkovic zal ook wel zijn wedstrijdjes meepikken.

Maar nogmaals, ik moet het allemaal nog maar zien. Zou wel mooi zijn :)

Eto'O is nog hardstikke fit hoor. Kon gewoon alle wedstrijden bij Chelsea volhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Als Eto'o naar Ajax gaat zal het zeer waarschijnlijk titel 5 op een rij worden. Die eto'o loopt met z'n 33 jaar nog zo 6 man voorbij zonder problemen in de eredivisie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:32 

Kraak... Piep...

Dan heb ik in ieder geval weer een rede om Ajax te kijken. Goeie voetballer en ook zeker een sympathieke kerel, wat die gast allemaal wel niet voor zijn eigen en omliggende landen heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 16:17 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Eto'O is nog hardstikke fit hoor. Kon gewoon alle wedstrijden bij Chelsea volhouden.

Ik geloof wel dat hij fit is, maar heeft afgelopen seizoen 'slechts' 21 wedstrijden gespeeld voor Chelsea waarvan 16 als basisspeler en 5 als invaller. Qua aantal valt het dus wel mee. Mocht hij komen verwacht ik dat ie voornamelijk de belangrijke wedstrijden gaat spelen, cl en de toppers/subtoppers in de eredvisie. En dat Milik met alle respect tegen de wat mindere goden in de eredivsie gaat spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:16 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hij, ondanks dat hij zegt het niet voor het geld te doen, toch behoorlijk veel gaat verdienen voor Ajax begrippen. Natuurlijk is het een geweldige speler met een grote carrière. Maar ik vind het echt doodzonde voor zo'n talent als Zivkovic die we dit seizoen dus helemaal niet gaan zin in de spits bij Ajax terwijl hij dat nu al gewoon aankan.

En ja, hij zou veel van Eto'o kunnen leren, maar dat hoeft niet perse, ik denk dat het echte spitsen talent niet iets is wat je kan aanleren. Of kan leren van iemand die het wel heeft. Volgens mij gaat dat puur op talent en eigen ervaring. Als Ajax geen supertalent als Zivkovic binnen de club zou hebben, dan zou Eto'o echt een hele dikke transfer zijn. Maar nu vind ik het vooral zonde van het geld en van Zivkovic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 21:20 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik denk dat hij, ondanks dat hij zegt het niet voor het geld te doen, toch behoorlijk veel gaat verdienen voor Ajax begrippen. Natuurlijk is het een geweldige speler met een grote carrière. Maar ik vind het echt doodzonde voor zo'n talent als Zivkovic die we dit seizoen dus helemaal niet gaan zin in de spits bij Ajax terwijl hij dat nu al gewoon aankan.

En ja, hij zou veel van Eto'o kunnen leren, maar dat hoeft niet perse, ik denk dat het echte spitsen talent niet iets is wat je kan aanleren. Of kan leren van iemand die het wel heeft. Volgens mij gaat dat puur op talent en eigen ervaring. Als Ajax geen supertalent als Zivkovic binnen de club zou hebben, dan zou Eto'o echt een hele dikke transfer zijn. Maar nu vind ik het vooral zonde van het geld en van Zivkovic.

Oneens. Ajax moet de vijfde landstitel winnen, de beker winnen en de groepsfase van de champions league overleven. Dit gaan Zivkovic en Milik nu NOG niet voor ze halen. Daarom zou het op dit moment een topaankoop zijn. Eto's gaat geen 40 wedstrijden spelen met zijn leeftijd en zijn blessureleed. Daarom gaan er genoeg mogelijkheden komen voor de twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 00:24 

Kraak... Piep...

Nogmaals, Eto´O is voor zijn leeftijd nog heel erg fit. Zijn weinige wedstrijden bij Chelsea kwamen vooral door mot met Mourinho waardoor Torres op een gegeven moment de favoriet werd.

Hetzelfde geldt voor Dembe Ba, moest ook iedereen voor zich laten gaan omdat het niet lag met Mourinho en kijk wat hij nu presteert bij Besiktas.

Zivkovic kan wel degelijk wat leren van Eto´O. Je kan mij niet wijs maken dat een speler die tussen de 15-20 jaar ervaring heeft niks kan leren aan een beginnend talent. Technieken, skills, trucjes. Alles valt te leren. Anders was een trainer voor een spits ook overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 10:05 

Hardtraxx Veteran

Spitsen werk is vooral talent en gevoel wat je zelf moet hebben hoor. Tuurlijk kun je dingen leren. Maar gemaakte spitsen halen de top sws niet.

Tuurlijk zal t geweldig zijn voor de eredivisie en voor Ajax. Maar toch blijf ik er bij dat ik veel liever Zivkovic zie spelen in de spits bij Ajax.

Over gisteren: Heracles viel me eerste helft heel erg mee. Speelden prima. Tweede helft ging stuk minder goed en AZ was heel erg scherp. Gudelj, wat een beest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 13:41 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Spitsen werk is vooral talent en gevoel wat je zelf moet hebben hoor. Tuurlijk kun je dingen leren. Maar gemaakte spitsen halen de top sws niet.

Tuurlijk zal t geweldig zijn voor de eredivisie en voor Ajax. Maar toch blijf ik er bij dat ik veel liever Zivkovic zie spelen in de spits bij Ajax.

Over gisteren: Heracles viel me eerste helft heel erg mee. Speelden prima. Tweede helft ging stuk minder goed en AZ was heel erg scherp. Gudelj, wat een beest.

Nog steeds, dingen als : anticipatie, waar moet je een bal precies raken, voetbewegingen, schijnbeweging, sprongtechniek e.d. . Allemaal kleine dingen die je misschien al kan maar niet op talent alleen beter kan laten worden. Dat is niet een gevoelskwestie maar techniek.
Dat je een talent bent skipt je misschien verder qua training dan de rest maar maakt je niet een of andere god die alles al kan, vooral niet Zivkovic. Want talent of niet, als hij echt zo goed was zat hij nu niet bij Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 13:58 

Hardtraxx Crew

Hij is ook bij PSV aangeboden. Niet dat ze daar wat mee gaan doen nu ze het contract met Locadia verlengd hebben en De Jong gehaald hebben. En Brandts heeft bevestigd dat ze het bod op Defour hebben verhoogd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:03 

Hardtraxx Veteran

Nou, we hebben nu al een aanmelding voor slechtste arbitraire prestatie van het seizoen, Makkelie, Makkelie zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:06 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
Nou, we hebben nu al een aanmelding voor slechtste arbitraire prestatie van het seizoen, Makkelie, Makkelie zeg...

Ik zou zeggen, kom eens kijken in de JL :P Wat je daar voor clowns elke week weer tegen komt is niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Aha gaat dus over Ado - Feyenoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:18 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Steffnov schreef:

Ik zou zeggen, kom eens kijken in de JL :P Wat je daar voor clowns elke week weer tegen komt is niet normaal.

Haha, dat zal ik mezelf maar niet aandoen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:19 

Kraak... Piep...

Kan die gast gewoon niet beter die kaart in de hand houden. Hoeft hij hem niet telkens tevoorschijn toveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:36 

Hardtraxx Veteran

Wat was Feyenoord bedroevend zeg, man man man.. :(
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic