Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

Nou Martins Indi ook weg, leegloop bij Feyenoord dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:56 

Hardtraxx Veteran

De Vrij nog weg dan, verder het daarbij laten zou ik zeggen. En volgens mij is dat ook de bedoeling, want van Geel heeft ook aangegeven dat Clasie alleen weg mag bij een extreem bod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:02 

Hardtraxx Veteran

Twente heeft voor 7 ton Kasper Kusk binnen als soort van opvolger voor Dusan Tadic. 22-jarige Deens international, 2-benige buitenspeler met behoorlijke statistieken de laatste jaren. Was ook belangrijke kracht bij landskampioen Aalborg. Benieuwd naar deze jongen :) klinkt als een typische aankoop van het Twente van 5 jaar terug, waar het zo succesvol mee was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
De Vrij nog weg dan, verder het daarbij laten zou ik zeggen. En volgens mij is dat ook de bedoeling, want van Geel heeft ook aangegeven dat Clasie alleen weg mag bij een extreem bod.

Denk je dat dat nog gaat gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:50 

Hardtraxx Veteran

Wat? Dat de Vrij weg gaat of dat Clasie weg gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:58 

Hardtraxx Veteran

Clasie, omdat de Vrij ook vrij zeker lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:02 

Hardtraxx Veteran

Nu niet meer dus :P Clasie heeft zelf aangegeven niet weg te hoeven. Natuurlijk wil van Geel financieel weer helemaal gezond worden, maar niet ten koste van de sportieve prestataties en zou Clasie dan ook nog eens vertrekken, tja dan is er vrij weinig over. Als Clasie zelf weg had gewild en van Geel hier geen problemen mee zou hebben, ben ik er van overtuigd dat Clasie binnen no-time verkocht zou worden. Van Porto was bijvoorbeeld al flinke interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:35 

Hardtraxx Veteran

BMI dus naar Porto, qua competitie niet echt een stap voorruit, qua club en financieel wel natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 01:19 

Kraak... Piep...

stefan_helmond schreef:
BMI dus naar Porto, qua competitie niet echt een stap voorruit, qua club en financieel wel natuurlijk.

Mwa als je Benfica, Braga, Sporting Lissabon en Porto tegenover Ajax, Feyenoord, PSV en Twente zet...
Daarbij zijn Academia, Nacional, Estoril en Rio Ave meer van dat niveau denk ik.
Relatief gezien is het inderdaad wel net de Eredivisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:39 

Hardtraxx Veteran

Quincy Promes voor 15 miljoen naar Spartak Moskou...snap dat Twente het accepteert, wat een bedrag...van Promes een vreemde zet, zie hem er niet als het type ervoor om voor het geld (3 miljoen salaris, dat wel) naar Rusland te gaan...waarschijnlijk haalt Twente er Ziyech en Mokotjo voor terug. Zou niet verkeerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

Spartak Moskou... Via die route hebben er volgens mij niet heel veel de top gehaald. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

Naar Rusland ga je idd niet toe om prijzen te pakken (ja eigen competitie/beker misschien), ontzettend domme keus om daarheen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 17:44 

Hardtraxx Veteran

15 miljoen voor Promes, tering..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 10:48 

Hardtraxx Veteran

Ik ga weer een voorspelling doen qua eindstand. :P

1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Vitesse
5. Feyenoord
6. AZ
7. Heerenveen
8. Utrecht
9. Groningen
10. ADO
11. Zwolle
12. Go Ahead Eagles
13. Heracles
14. NAC
15. Cambuur
16. Willem II
17. Dordrecht
18. Excelsior
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 11:18 

Aan het typen...

Slim van hem, Hiddink volgt in tegenstelling tot Van Gaal de Russische competitie wel. :P

Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Twente
4. Feyenoord
5. Heerenveen
6. AZ
7. Vitesse
8. Groningen
9. Zwolle
10. Utrecht
11. ADO
12. Go Ahead Eagles
13. Heracles
14. NAC
15. Dordrecht
16. Willem II
17. Cambuur
18. Excelsior
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 14:49 

Kraak... Piep...

- Mokotjo naar Twente.
- PSV aast op Corluka (Ex Tottentham, nu bij Lokomotiv Moscow)
- Jody Lukoki naar PEC Zwolle
- Tottenham wil rond de 15 miljoen bieden voor Depay, of minder en hem ruilen voor Chadli.
Mijn voorspelling

01. Ajax
02. Twente
03. PSV
04. Vitesse
05. Feyenoord
06. AZ
07. PEC Zwolle
08. Heerenveen
09. Groningen
10. ADO Den Haag
11. Utrecht
12. NAC
13. Heracles
14. Cambuur
15. Willem II
16. Excelsior
17. Go Ahead Eagles
18. FC Dordrecht

Expres Feyenoord en PSV niet hoog gedaan, wou PSV eerst nog lager doen. Want als je kijkt hoe ze in de oefenwedstrijden spelen en in de kwalificatie van de EL. Wordt het weer net zo'n drama als vorig jaar. Feyenoord, zag je ook tegen Besiktas, mist een goeie verdediging dus die gaan ook weer meer goals incasseren. Het is dat alle transfers nog niet rond zijn, als het zo zou blijven zou ik Vitesse nog boven beide schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:08 

Hardtraxx Veteran

01. Ajax
02. PSV
03. Twente
04. Vitesse
05. AZ
06. Feyenoord
07. Heerenveen
08. PEC Zwolle
09. Utrecht
10. Groningen
11. ADO
12. Heracles
13. Cambuur
14. Nac
15. Go Ahead Eagles
16. NAC
17. Excelsior
18. FC Dordrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:19 

Aan het typen...

Citaat:
Expres Feyenoord en PSV niet hoog gedaan, wou PSV eerst nog lager doen. Want als je kijkt hoe ze in de oefenwedstrijden spelen en in de kwalificatie van de EL. Wordt het weer net zo'n drama als vorig jaar. Feyenoord, zag je ook tegen Besiktas, mist een goeie verdediging dus die gaan ook weer meer goals incasseren. Het is dat alle transfers nog niet rond zijn, als het zo zou blijven zou ik Vitesse nog boven beide schuiven.

PSV speelde nog grotendeels met hun b-elftal?
Als Depay, Wijnaldum, Defour en Rekik/Corluka daarbij komen, dan hebben ze zo'n beetje op elke positie de beste speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:21 

Kraak... Piep...

Citaat:
Als Depay, Wijnaldum, Defour en Rekik/Corluka daarbij komen, dan hebben ze zo'n beetje op elke positie de beste speler.

Depay zit dicht bij een Transfer. Wijnaldum... juist. Defour is nog steeds niet rond en komt ook niet rond denk ik. Rekik komt er nog bij maar wat kan die nou? Corluka ben ik wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:23 

Hardtraxx Veteran

PSV heeft zelf al aangegeven dat Defour te duur is. Dat wordt hem dus niet meer. Corluka lijkt me in de salariseis ook te duur, die zal na Spurs en Lokomotiv niet voor minder dan 2 miljoen hier naartoe komen, en heeft nog een contract voor 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:37 

Hardtraxx Crew

Er is nog niks beslist over Defour, maar PSV wil op dit moment niet hoger gaan dan 5 miljoen. Mocht Depay verkocht worden, wil PSV het bod op Defour verhogen. Ten minste, dat is wat nu de rondte gaat. Probleem is dat de rechten van hem niet alleen bij Porto liggen. Hoop er eerlijk gezegd een beetje op dat ie zelf een gedeelte van de transfer gaat betalen anders zie ik hem niet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 17:49 

Hardtraxx Veteran

PSV wil het contract van Depay opwaarderen, nou dat zou ik als ik hun was maar snel doen en trouwens lijkt mij dat ook een verstandige keus als hij daar zelf ook voor kiest, nog even 1 of 2 jaar bij PSV blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 18:26 

Aan het typen...

2 jaar? Hij is t niveau nu al zo'n beetje ontgroeid. Heeft uitdaging nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 18:33 

Hardtraxx Veteran

Hij mag wat mij betreft constanter worden en een dragende speler voor PSV worden/zijn en dat vind ik hem eigenlijk (nog te) weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 20:44 

Hardtraxx Veteran

Eto'o naar Ajax, aight.
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic