Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Wat een zeer geflatteerde overwinning van Ajax zeg, ik moet wel zeggen ze hebben veel meer gecreëerd dan tegen Zwolle vorige week, maar hebben ook echt gigantisch veel kansen weggegeven. Dit gaat nog problemen opleveren volgende week tegen AZ, maar ook in Europa, want daar worden die mogelijkheden van Vitesse wel afgestraft.

Conclusie, ze moeten achterin qua kansen weggeven nog veel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat een zeer geflatteerde overwinning van Ajax zeg, ik moet wel zeggen ze hebben veel meer gecreëerd dan tegen Zwolle vorige week, maar hebben ook echt gigantisch veel kansen weggegeven. Dit gaat nog problemen opleveren volgende week tegen AZ, maar ook in Europa, want daar worden die mogelijkheden van Vitesse wel afgestraft.

ze hebben echt geluk gehad....zeker in de eerste helft had vitesse al makkelijk 3-0 voor kunnen staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 17:35 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Gelukkig komt Cillessen (Vermeer keepte geweldig hoor daar niet van), Veltman, Van Rhijn en mss nog Daley Blind terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 19:25 

Hardtraxx Veteran

Schandalige vertoning van ADO en Feyenoord :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 23:56 

Hardtraxx Veteran

Geweldig om die Antonia zo te zien. Wat een leuke speler vind ik dat. Vorig jaar al bij GAO en nu bij groningen. Ik heb weer zin in een mooi voetbalseizoen waar leuke spelertjes ineens opkomen. Zoals Antonia, Seymak, Ondaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 01:10 

Hardtraxx Crew

Laat die Depay even heel snel zn nieuwe contact ondertekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 11:19 

Aan het typen...

Voor hemzelf is het beter als hij vertrekt, PSV en de Eredivisie remt zijn ontwikkeling. Hij moet naar een Europese subtopper uit een competitie met meer weerstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 11:25 

Hardtraxx Veteran

Zo goed is die nou ook weer niet. Heeft zeker heel veel potentie, maar heb niet het idee dat hij al tè goed is voor de Nederlandse competitie. En als die blijft en het blijkt dat ie eigenlijk toch te goed is voor de Eredivisie moeten we er eigenlijk juist blij mee zijn, dat tilt het niveau van de Eredivisie alleen maar omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 11:29 

Aan het typen...

Hij kan hier nog wel wat bijleren, maar in het buitenland kan hij zich veel sneller en verder ontwikkelen. Hij heeft hier simpelweg te weinig uitdaging, dat zie je ook aan de manier waarop hij speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 11:50 

Hardtraxx Veteran

Voor z'n persoonlijke ontwikkeling heb je misschien wel gelijk, maar het kan ook altijd de andere kant op vallen. Dat ie bij een subtopper in bijvoorbeeld Engeland komt en niet meer aan spelen toekomt.
Beter blijft ie nog een jaartje hier om zich echt te laten zien, is denk ik goed voor de Eredivisie en goed voor zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 12:22 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Hij kan hier nog wel wat bijleren, maar in het buitenland kan hij zich veel sneller en verder ontwikkelen. Hij heeft hier simpelweg te weinig uitdaging, dat zie je ook aan de manier waarop hij speelt.

Tegen Willem II had hij geen weerstand. Ik denk dat hij het al moeilijker heeft tegen een AZ en nog moeilijker tegen Ajax/Feyenoord/Twente/Vitesse. Maar ik ben het wel met je eens dat hij nu zich sneller zal ontwikkelen in het buitenland dan dat hij hier doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 14:09 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Ik ga niet antwoorden op die antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 14:59 

Hardtraxx Crew

Raven schreef:
wootum schreef:

God, wat was dat interview tenenkrommend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 15:19 

Bierkoning

Zijn hele karakter/houding is tenenkrommend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:05 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
wootum schreef:

Hahaha :lol:
Ik ga niet bevragen die antwoord...

Wel een goede voetballer. Dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Lyst schreef:

Tegen Willem II had hij geen weerstand. Ik denk dat hij het al moeilijker heeft tegen een AZ en nog moeilijker tegen Ajax/Feyenoord/Twente/Vitesse. Maar ik ben het wel met je eens dat hij nu zich sneller zal ontwikkelen in het buitenland dan dat hij hier doet.

Hoezo zou die het moeilijker hebben tegen Feyenoord? De defensie van hun is nog niet eens middenmotor waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:38 

Hardtraxx Veteran

Nou de verdediging van Ajax ook niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 22:32 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Nee dat is gewoon het niveau van de verdediging van de eredivisie. Middenmoot is nog slechter, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 00:14 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Hahha de beste in de Eredivisie met Van Rhijn-Moisander-Veltman-Boilesen (ja ik verdedig mn eigen clubje :D, en inb4 'dat geeft het niveau van de eredivisie ook weer aan). Wie vinden jullie dan een betere verdediging hebben met de 'beste' opstelling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 02:29 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Raven schreef:
wootum schreef:

Hahaha :lol:
Ik ga niet bevragen die antwoord...

Wel een goede voetballer. Dat wel.

Haha, laatst ook een uitspraak van hem dat gasten zoals hij en Willems de jonkies nu omhoog moeten trekken. Die zijn zelf net 17 geworden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 09:34 

Hardtraxxer

Vond Depay in het interview van zondag ook maar irritant. Maar met dezelfde instelling en het nodige zelfvertrouwen staat hij wel zijn man op het veld. Toevallig gister stuk van studio voetbal terug gezien, en toen begonnen ze erover dat Boetius op hetzelfde moment doorbrak en destijds werd nog door vele critici beweerd dat Boetius meer talent had dan Depay. Een jaar later staat het er helemaal anders voor, grappig om te zien. Bij Psv zelf wisten ze/we al langer dat Depay een groot talent was.

Las ook een stuk op Nos.nl dat er veel kwaliteit ingeleverd is deze zomer, en dit weekend al opgemerkt dat er nu leuke talenten op het veld staan. Stiekem vind ik het ook jammer dat PSV niets doet met Ziyech, is opzich ook niet nodig met wat ze nu hebben, maar die jongen heeft dit weekend ook weer een heerlijke partij gespeeld, zit veel voetbal in en flair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Hoezo zou die het moeilijker hebben tegen Feyenoord? De defensie van hun is nog niet eens middenmotor waardig.

Stoere praat natuurlijk dit, met een soort van kern van waarheid. Want de defensie is er na het vertrek van Janmaat, De Vrij en BMI fors op achteruit gegaan. Maar ik had afgelopen speelronde weer het genoegen om de overige clubs in actie te zien en de meeste defensies horen niet eens op amateurvelden thuis :'). PSV en Heerenveen (toch een beetje de directe concurrentie) waren daar de beste voorbeelden van.

Gezien het niveau van de eredivisie is de verdediging van Feyenoord zo slecht dus niet. Alleen Mathijssen is wel slecht. Echt heel slecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:45 

Hardtraxx Veteran

Verdediging van Ajax was ook ernstig xd Godverdomme wat een vrijheid kreeg Vitesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:24 

Hardtraxx Veteran

Ja die 4-1 was het meest schrijnende van allemaal, daar was niet eens een steekpass voor nodig om de verdediging te splijten, Vejinovic kon gewoon ongehinderd doorlopen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 23:14 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja die 4-1 was het meest schrijnende van allemaal, daar was niet eens een steekpass voor nodig om de verdediging te splijten, Vejinovic kon gewoon ongehinderd doorlopen :lol: :lol:

Reden daarvan was het positioneel inzicht van Lingeon en van der Hoorn die beide dus echt 0 hebben. Als straks Veldman en van Rhijn daar weer staan is dat wel een stuk beter.
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic