Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 19:58 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
iMark schreef:
Verder ging het volgens mij om meer dan alleen de reiskostenvergoeding, sws zijn ze eerder 16 dan 12..

Ze zijn 12 jaar want ze zitten in de D1.

Dit moet het domste argument van de dag zijn :lol:, ik weet het niet zeker maar volgens verschillende media zijn ze toch echt 14 jaar.
Citaat:
De pas veertienjarige broertjes gelden als grote talenten en Feyenoord wilde dan ook graag met hen door

Afbeelding
Afbeelding

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:09 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het gewoon 1 en dezelfde persoon maar lacht hij op de ene en op de ander niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 09:30 

Kraak... Piep...

- De Vrij is in overleg met Lazio
- Edson Braafheid win overleg met Rutten voor overstap naar Feyenoord.
- Janssen weg bij NEC
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 09:55 

Hardtraxx Veteran

(ex)Heracles-speler Leon van Dijk mag meedoen aan de Blind Audition van The Voice of Holland.

Wtf. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 18:44 

Hardtraxx Veteran

Johnny Heitinga zoekt nu definitief een andere club, laat deze man naar 'onze' club komen (L).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 20:58 

Hardtraxx Crew

Jordy Buijs weg bij NAC, Falkenburg en De Kamps nieuw. Matic heeft ook voor 2 jaar getekend.

Zonde van Buijs, maar de andere namen zijn best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 17:02 

Hardtraxx Crew

Viergever naar Ajax, contract t/m 30 juni 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 17:33 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen idee wat ik er van moet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik heb geen idee wat ik er van moet vinden.

Ik ook inderdaad, is een speler die we wel op verschillende posities kunnen gebruiken, verder vind ik hem wel heel wat overeenkomsten hebben met Moisander (die het natuurlijk niet slecht deed bij Ajax). Toch baal ik stiekem van het feit dat Johnny Heitinga nu waarschijnlijk (ja.. die kans was klein, begrijp ik ook wel :P) niet naar Ajax komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 18:21 

Hardtraxx Veteran

Wat moet ajax in godsnaam met een linksback? Boilesen, Riedewald en eventueel Blind kunnen op die plek spelen. Centraal is die kerel een regelrechte ramp, niet voor niets dat Advocaat hem daar niet meer neerzette. Zelfs Van der Hoorn is centraal beter dan Viergever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 18:29 

Hardtraxx Veteran

'Die kerel' is gehaald voor centraal, we zien 't vanzelf wel, maar tot dan blijf jij je maar op jouw eigen club focussen.

iMark schreef:
Zelfs Van der Hoorn is centraal beter dan Viergever.

Haha, bedankt je maakt een hele kutte dag nog iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 12:01 

Hardtraxx Crew

Magnetron schreef:

Mooi, dan kan ie iig niet meer naar psv komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:29 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Magnetron schreef:

Mooi, dan kan ie iig niet meer naar psv komen.

Hahaha, welke verdediger van psv is beter dan Viergever volgens jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:34 

Hardtraxx Crew

Waar zie je mij iets zeggen dat de verdedigers die psv nu heeft beter zijn dan Viergever? Maar ik zie graag versterkingen komen en dat vind ik Viergever absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:46 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Waar zie je mij iets zeggen dat de verdedigers die psv nu heeft beter zijn dan Viergever? Maar ik zie graag versterkingen komen en dat vind ik Viergever absoluut niet.

Versterkingen t.o.v? Juist.. Of denk je echt dat psv 4 nieuwe (goede) verdedigers gaat kopen? En 4 nieuwe verdedigers kost ook wel wat (wss, er kan natuurlijk ook erg goede scouting aan te pas komen), waar psv het geld niet voor heeft lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:16 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:

Versterkingen t.o.v? Juist.. Of denk je echt dat psv 4 nieuwe (goede) verdedigers gaat kopen? En 4 nieuwe verdedigers kost ook wel wat (wss, er kan natuurlijk ook erg goede scouting aan te pas komen), waar psv het geld niet voor heeft lijkt me.

Versterkingen ten opzichte van wat psv nu al heeft natuurlijk. Als het aan mij ligt kopen ze alleen een speler die beduidend beter is dan Willems, Rekik of Bruma. Als dat niet het geval is kun je er net zo goed een speler uit eigen jeugd neer zetten (waarvoor heb je die anders?). Bespaart je een hoop geld. En Viergever vind ik absoluut geen versterking, dus nogmaals: ik ben blij dat ie uiteindelijk naar Ajax is gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Viergever is toch ook een 'versterking ten opzichte van wat psv nu al heeft' ;). Maar het is je goed recht om te vinden dat jij Viergever geen versterking vindt, maar daarin verschillen wij van mening en ik hoop dat Viergever jou (en mij ook natuurlijk) in positieve zin kan verrassen :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 18:05 

Hardtraxx Veteran

Viergever is toch ook een 'versterking ten opzichte van wat psv nu al heeft' ;). Maar het is je goed recht om te vinden dat jij Viergever geen versterking vindt, maar daarin verschillen wij van mening en ik hoop dat Viergever jou (en mij ook natuurlijk) in positieve zin kan verrassen :D.

Het zou een verbetering zijn geweest, maar niet 1 die 2 miljoen waard zou zijn geweest. Overigens zou ik als PSV zijn toch liever die Hendrix in het diepe gooien, die laat wel een positieve indruk op mij achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 18:43 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Het zou een verbetering zijn geweest, maar niet 1 die 2 miljoen waard zou zijn geweest. Overigens zou ik als PSV zijn toch liever die Hendrix in het diepe gooien, die laat wel een positieve indruk op mij achter

Hij is (ik ken de statistieken niet precies) toch wel een van de weinige spelers in de Eredivisie die al zoveel Europese ervaring heeft én nog in topvorm is. Hierdoor vind ik 1/2 miljoen dus echt niet zo'n gek bedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 19:51 

Hardtraxx Addict

Zullen we anders gewoon afwachten hoe Viergever het gaat doen? Zo'n verkeerde speler is het niet, en elke speler speelt anders als ze naar een andere club gaan, van Moisander moesten we het ook allemaal maar zien, maar dat pakte aardig goed uit. als dat met Viergever ook gebeurt hoor je mij niet klagen

En waarom zou Heitinga nou niet naar Ajax komen dan? Poulsen is ook weg hé, daar kan Heitinga ook prima spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
En waarom zou Heitinga nou niet naar Ajax komen dan? Poulsen is ook weg hé, daar kan Heitinga ook prima spelen

Blind, maar van mij part komt ie gewoon nog inderdaad, ben dan wel bang dat ie niet op een basisplaats hoeft te rekenen :(. Maar laten we het maar gewoon afwachten inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 19:58 

Hardtraxx Addict

Ja maar wie weet gaat Blind in de winter of volgend seizeon wel weg als hij zo blijft spelen, kun je alvast inspelen

Die kroatische rechtsbuiten Muric is ook zo goed als zeker bijna binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:08 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
ManUnited wil Martins Indi en Clasie voor 37 miljoen
Louis van Gaal zou volgens The Daily Express de Feyenoorder Bruno Martins Indi en Jordy Clasie naar Manchester United willen halen. De Engelse topclub zou 37 miljoen euro over hebben voor de twee internationals van Oranje. Beide spelers hebben in Rotterdam nog een doorlopend contract tot 2016

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTa ... joen.dhtml

Voor dat geld wil ik ze op mn fiets wegbrengen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:20 

Aan het typen...

Manchester United zou het hele Nederlands elftal wel voor honderden miljoenen willen kopen. Ik geloof er eerlijk gezegd allemaal bar weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:26 

Hardtraxx Veteran

Zou een zeer hoog bedrag zijn en een gigantische opsteker voor Feyenoord. Zou ook goed voor het aanzien van de Eredivisie zijn. Eerst maar eens kijken of het waar is.
Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic