Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Selectie van Heracles op dit moment. :lol: Als we het "oranje" systeem gaan spelen van 5-3-2. Dan hebben we qua wissels nog over:
1 keeper, 4 aanvallers...
:lol:
Gvd maar 5 verdedigers en 3 middenvelders onder contract. Moet aardig wat nieuws komen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik heb liever dat Ould-Chikh wat later bij het eerste aansluit. Hij heeft pas een paar wedstrijden meegespeeld met Jong FC Twente. Hij wordt in juli 17. Vanaf zijn 18e mag hij pas een langdurig contract tekenen, dus lijkt me het handig dat je hem tot die tijd zoveel mogelijk buiten de schijnwerpers houdt.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
In rotterdam kennen ze hun plek ook weer :cool:
feyenoord neemt noodgedwongen afscheid van twee grote talenten uit de jeugdopleiding. Quinten Maduro en Jurrien Maduro hebben er namelijk voor gekozen om hun carrière te vervolgen bij aartsrivaal Ajax.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
HardstyleForEvah wrote:In rotterdam kennen ze hun plek ook weer :cool:
feyenoord neemt noodgedwongen afscheid van twee grote talenten uit de jeugdopleiding. Quinten Maduro en Jurrien Maduro hebben er namelijk voor gekozen om hun carrière te vervolgen bij aartsrivaal Ajax.
Stoer.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Of ze moeten hun toch ergens dumpen. Dan maar bij Ajax.
Die zullen vast, als ze ooit in het 1e komen, een warm onthaal krijgen in de Kuip.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Broken Balance wrote:
Of ze moeten hun toch ergens dumpen. Dan maar bij Ajax.
Die zullen vast, als ze ooit in het 1e komen, een warm onthaal krijgen in de Kuip.
Ik zou jezelf er maar in verdiepen dan ;), ze wouden hen wel degelijk houden. En dat publiek in de kuip is zeker intimiderend ja xd, op de laatste klassieker in de kuip na dan..
A
Hardtraxx Elite
Jij voelt je soms wel erg hoog in de bol als het over Ajax gaat. #WZAWZDB
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Andromeda wrote:Jij voelt je soms wel erg hoog in de bol als het over Ajax gaat. #WZAWZDB
Waar praat ik dan groots over Ajax in de laatste 3 berichten, ik ben bang dat je jaloers bent :corn:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Daar.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Lyst wrote:
Daar.
Nee hoor, daar praat ik niet groots over Ajax.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
HardstyleForEvah wrote:
Lyst wrote:
Daar.
Je praat als een typische ajacied. Denigrerend over andere clubs.

Over die 2 broertjes. Het zijn gastjes van 12 jaar. Al zou iedere speler die in de D1 professioneel voetballer worden zou Nederland nu 3 betaalde competities hebben.

Ze gaan trouwens naar Ajax omdat ze het niet eens waren met de reiskosten vergoeding. Die gastjes moeten blij zijn dat ze bij een club als Feyenoord hun opleiding mogen genieten, waar de studie compleet vergoed wordt.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
HardstyleForEvah wrote:
Lyst wrote:
Daar.
Pff grootste Ajaxbril op van de hele site hier jij. :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Oke, maar nu zie ik niet wat dit hiermee te maken heeft.. Het gaat toch over dat lyst zegt dat ik 'daar' groots over Ajax praat, wat niet zo is..

Verder ging het volgens mij om meer dan alleen de reiskostenvergoeding, sws zijn ze eerder 16 dan 12..
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Andromeda wrote:Jij voelt je soms wel erg hoog in de bol als het over Ajax gaat. #WZAWZDB
Ik wilde wat zeggen, maar laat maar, anders ga je weer janken dat ik populair probeer te doen -.-
A
Hardtraxx Elite
El Mare wrote:
Ik wilde wat zeggen, maar laat maar, anders ga je weer janken dat ik populair probeer te doen -.-
Wat dan?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
HardstyleForEvah wrote:Verder ging het volgens mij om meer dan alleen de reiskostenvergoeding, sws zijn ze eerder 16 dan 12..
Ze zijn 12 jaar want ze zitten in de D1.
FR12 wrote:Definitief: de broertjes Quinten en Jurrien Maduro verlaten Feyenoord D1 en gaan spelen voor aartsrivaal Ajax. Afgelopen zaterdag werden ze nog met Feyenoord D1 landskampioen. Eén van de redenen is een conflict over reiskostenvergoeding.
FRFC1908 wrote: Kiezen voor 020 omdat ze je wel komen halen met een busje en naar Rotterdam moet je met de trein. Klasse mentaliteit, wahaha..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zaakje ook weer opgelost. Het zijn twee jonge Castaignosjes.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Wat een domme post
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
iMark wrote:
HardstyleForEvah wrote:Verder ging het volgens mij om meer dan alleen de reiskostenvergoeding, sws zijn ze eerder 16 dan 12..
Ze zijn 12 jaar want ze zitten in de D1.
Dit moet het domste argument van de dag zijn :lol:, ik weet het niet zeker maar volgens verschillende media zijn ze toch echt 14 jaar.
De pas veertienjarige broertjes gelden als grote talenten en Feyenoord wilde dan ook graag met hen door
A
Hardtraxx Elite
Tom Beugelsdijk naar Frankfurt.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Andromeda wrote:Tom Beugelsdijk naar Frankfurt.
Verlies voor de eredivisie.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Lyst wrote:EK onder 17 een beetje gevolgd. Komt weer een sterke lichting aan. Staan a.s. woensdag in de finale tegen Engeland, die ze in de poule al met 2-0 verslagen hebben. Gisteren in de halve finale Schotland (die Duitsland achter zich hebben gelaten in de poule) met 5-0 uitgeschakeld. Bergwijn, Verdonk, Nouri en Ould-Chikh blinken het meest uit.
Finale begint dadelijk om 19:00 en is te zien op Eurosport.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Niks verder gezien maar ga nu toch even kijken :thumbup:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
1 - 1 bij rust, spannend
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Helaas aanvallend niet zo dominant als in de eerdere wedstrijden.