Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:31 

Kraak... Piep...

Ze moeten het zelf weten maar ik zou het voordeel er wel van zien. Manchester United zal er niet veel beter van worden maar de opkomende Nederlandse internationals krijgen wel flink wat meer ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:44 

Hardtraxx Veteran

37 miljoen? :oh: zozo. Eerst maar eens zien of het waar is natuurlijk.
Dus straks Janmaat, Indi en Clasie bij United. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha, Clasie en Martins Indi voor 37 miljoen :lol: Die zijn samen misschien net 8 a 10 miljoen waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:08 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
Overigens zou ik als PSV zijn toch liever die Hendrix in het diepe gooien, die laat wel een positieve indruk op mij achter

Precies, voor zo'n gastje staat ie best wel z'n mannetje op het veld. Daarnaast zit Menno Koch dicht tegen het eerste aan en doet Brenet het ook niet onaardig. Van mij mogen dat soort spelers veel meer speelminuten krijgen en zich zo opwerken tot basisspeler. Ben dan ook benieuwd wat Ritzmaier volgend jaar kan brengen.

Daarnaast heeft psv de onderhandelingen met Bakkali stopgezet. Hij kan het contractvoorstel dat er op dit moment ligt tekenen, zoniet wordt het Jong PSV voor hem. Gevalletje Toivonen begint dit te worden, hopelijk hebben ze geleerd van die situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:08 

Hardtraxxer

Ik snap dat niet eens echt, want De Vrij > Indi. Zou dus denken dat ze op z'n minst voor De Vrij zouden gaan dan, als ze zo veel neer willen leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 14:08 

Kraak... Piep...

KWAAIE-MAX schreef:
Ik snap dat niet eens echt, want De Vrij > Indi. Zou dus denken dat ze op z'n minst voor De Vrij zouden gaan dan, als ze zo veel neer willen leggen.

De Vrij is al naar Lazio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:20 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

De Vrij is al naar Lazio.

Nog niet officieel. Lazio heeft misschien niet genoeg geld (moet eerst een speler verkocht worden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:21 

Hardtraxx Veteran

Wat triest is dat dan, als ze eerst eens hun financiën op orde krijgen (niet dat Barca, Real, Psg, Chelsea etc.. dat wel hebben),
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:35 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Wat triest is dat dan, als ze eerst eens hun financiën op orde krijgen (niet dat Barca, Real, Psg, Chelsea etc.. dat wel hebben),

Tja ... inderdaad. Lazio heeft amper supporters gehad dit seizoen omdat ze in protest zijn tegen Claudio Lotito. Daarom gingen ze niet naar de wedstrijden en keken ze het maar via tv. Dan loop je erg veel inkomsten mis.

Daarnaast zatten ze natuurlijk al flink in de schulden en hebben ze de laatste jaren geïnvesteerd in de jeugd en scouting. Volgend jaar gaan er vijf nieuwe spelers debuteren. Daarvan zullen er wel wat verkocht worden. Ik denk sowieso dat Antonio Candreva, Radu en Balde Keita daar niet lang meer blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

Hoesen naar Groningen. Dat lijkt me een enorme aanwinst voor die Noorderlingen :D
Snap niet dat Ajax hem laat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 13:49 

Hardtraxx Veteran

Zivkovic is in mijn ogen op zijn 17 jarige leeftijd al verder dan Hoesen. Mja Hoesen als backup zou wel fijn zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:42 

Hardtraxx Veteran

Castaignos zo goed als zeker voor 8 miljoen naar Swansea...maar beter ook, bij Twente was het niet meer goed gekomen met deze jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 15:18 

Hardtraxx Crew

8 miljoen... wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 17:33 

Hardtraxx Veteran

8 miljoen voor die dwarrel?? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 17:50 

Hardtraxx Elite

5,28 Mill. £ waard volgens Transfermarkt.co.uk.

Lijkt mij een beetje aan de hoog kant, zelfs die 5,28.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 20:35 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Castaignos zo goed als zeker voor 8 miljoen naar Swansea...maar beter ook, bij Twente was het niet meer goed gekomen met deze jongen.

Ik denk dat het sowieso niet goed komt met die jongen en al helemaal in het Engelse vechtvoetbal niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 23:51 

Kraak... Piep...

Hahaha hij naar Swansea. Tenzij Bony en Michu vertrekken komt hij daar niet aan spelen toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:35 

Hardtraxx Veteran

De Britse telecomprovider Truphone is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Vitesse.

WTF heeft een Britse telecomprovider er aan om een Nederlands voetbalclubje te sponsoren die geen Europees voetbal spelen en waarvan het product wat ze aanbieden totaal niet interessant is voor Nederlanders?

Owja, klein detail, Abramovic is de eigenaar van Truphone. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:38 

Kraak... Piep...

Vitesse zoekt alles in Engeland op geloof ik sponsors, trainers, spelers. Straks ook nog publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
De Britse telecomprovider Truphone is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Vitesse.

WTF heeft een Britse telecomprovider er aan om een Nederlands voetbalclubje te sponsoren die geen Europees voetbal spelen en waarvan het product wat ze aanbieden totaal niet interessant is voor Nederlanders?

Owja, klein detail, Abramovic is de eigenaar van Truphone. :x

Kots :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 00:38 

Bierkoning

Steffnov schreef:

Godverdomme

Dan kun je Geert den Ouden wel voor 20 miljoen verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 09:10 

Kraak... Piep...

:lol:

Luuk De Jong is in voor een vertrek naar de Eredivisie. Omdat hij geen verlenging krijgt bij Wolfsburg en volgens hem niet goed behandeld word bij Newcastle.
Plez kom terug naar twente :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 09:26 

Hardtraxx Crew

PSV heeft ook geïnformeerd naar hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 09:47 

Kraak... Piep...

wootum schreef:
PSV heeft ook geïnformeerd naar hem.

Ik meende dat PSV Affelay terug wou halen. Of doen ze dat als Depay vertrekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 09:59 

Hardtraxx Veteran

Afellay. Dat is toch wel het meest droevige buitenlandse avontuur uit de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. :lol:
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic