Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ze moeten het zelf weten maar ik zou het voordeel er wel van zien. Manchester United zal er niet veel beter van worden maar de opkomende Nederlandse internationals krijgen wel flink wat meer ervaring.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
37 miljoen? :oh: zozo. Eerst maar eens zien of het waar is natuurlijk.
Dus straks Janmaat, Indi en Clasie bij United. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahahaha, Clasie en Martins Indi voor 37 miljoen :lol: Die zijn samen misschien net 8 a 10 miljoen waard.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:Overigens zou ik als PSV zijn toch liever die Hendrix in het diepe gooien, die laat wel een positieve indruk op mij achter
Precies, voor zo'n gastje staat ie best wel z'n mannetje op het veld. Daarnaast zit Menno Koch dicht tegen het eerste aan en doet Brenet het ook niet onaardig. Van mij mogen dat soort spelers veel meer speelminuten krijgen en zich zo opwerken tot basisspeler. Ben dan ook benieuwd wat Ritzmaier volgend jaar kan brengen.

Daarnaast heeft psv de onderhandelingen met Bakkali stopgezet. Hij kan het contractvoorstel dat er op dit moment ligt tekenen, zoniet wordt het Jong PSV voor hem. Gevalletje Toivonen begint dit te worden, hopelijk hebben ze geleerd van die situatie.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Ik snap dat niet eens echt, want De Vrij > Indi. Zou dus denken dat ze op z'n minst voor De Vrij zouden gaan dan, als ze zo veel neer willen leggen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
KWAAIE-MAX wrote:Ik snap dat niet eens echt, want De Vrij > Indi. Zou dus denken dat ze op z'n minst voor De Vrij zouden gaan dan, als ze zo veel neer willen leggen.
De Vrij is al naar Lazio.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Broken Balance wrote:
KWAAIE-MAX wrote:Ik snap dat niet eens echt, want De Vrij > Indi. Zou dus denken dat ze op z'n minst voor De Vrij zouden gaan dan, als ze zo veel neer willen leggen.
De Vrij is al naar Lazio.
Nog niet officieel. Lazio heeft misschien niet genoeg geld (moet eerst een speler verkocht worden).
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Wat triest is dat dan, als ze eerst eens hun financiën op orde krijgen (niet dat Barca, Real, Psg, Chelsea etc.. dat wel hebben),
A
Hardtraxx Elite
HardstyleForEvah wrote:Wat triest is dat dan, als ze eerst eens hun financiën op orde krijgen (niet dat Barca, Real, Psg, Chelsea etc.. dat wel hebben),
Tja ... inderdaad. Lazio heeft amper supporters gehad dit seizoen omdat ze in protest zijn tegen Claudio Lotito. Daarom gingen ze niet naar de wedstrijden en keken ze het maar via tv. Dan loop je erg veel inkomsten mis.

Daarnaast zatten ze natuurlijk al flink in de schulden en hebben ze de laatste jaren geïnvesteerd in de jeugd en scouting. Volgend jaar gaan er vijf nieuwe spelers debuteren. Daarvan zullen er wel wat verkocht worden. Ik denk sowieso dat Antonio Candreva, Radu en Balde Keita daar niet lang meer blijven.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Hoesen naar Groningen. Dat lijkt me een enorme aanwinst voor die Noorderlingen :D
Snap niet dat Ajax hem laat gaan.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zivkovic is in mijn ogen op zijn 17 jarige leeftijd al verder dan Hoesen. Mja Hoesen als backup zou wel fijn zijn geweest.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Castaignos zo goed als zeker voor 8 miljoen naar Swansea...maar beter ook, bij Twente was het niet meer goed gekomen met deze jongen.
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
8 miljoen... wtf
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
8 miljoen voor die dwarrel?? :lol: :lol: :lol:
A
Hardtraxx Elite
5,28 Mill. £ waard volgens Transfermarkt.co.uk.

Lijkt mij een beetje aan de hoog kant, zelfs die 5,28.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Steffnov wrote:Castaignos zo goed als zeker voor 8 miljoen naar Swansea...maar beter ook, bij Twente was het niet meer goed gekomen met deze jongen.
Ik denk dat het sowieso niet goed komt met die jongen en al helemaal in het Engelse vechtvoetbal niet :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hahaha hij naar Swansea. Tenzij Bony en Michu vertrekken komt hij daar niet aan spelen toe
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
De Britse telecomprovider Truphone is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Vitesse.

WTF heeft een Britse telecomprovider er aan om een Nederlands voetbalclubje te sponsoren die geen Europees voetbal spelen en waarvan het product wat ze aanbieden totaal niet interessant is voor Nederlanders?

Owja, klein detail, Abramovic is de eigenaar van Truphone. :x
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vitesse zoekt alles in Engeland op geloof ik sponsors, trainers, spelers. Straks ook nog publiek.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:De Britse telecomprovider Truphone is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Vitesse.

WTF heeft een Britse telecomprovider er aan om een Nederlands voetbalclubje te sponsoren die geen Europees voetbal spelen en waarvan het product wat ze aanbieden totaal niet interessant is voor Nederlanders?

Owja, klein detail, Abramovic is de eigenaar van Truphone. :x
Kots :sick:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Steffnov wrote:Castaignos zo goed als zeker voor 8 miljoen naar Swansea...maar beter ook, bij Twente was het niet meer goed gekomen met deze jongen.
Godverdomme

Dan kun je Geert den Ouden wel voor 20 miljoen verkopen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
:lol:

Luuk De Jong is in voor een vertrek naar de Eredivisie. Omdat hij geen verlenging krijgt bij Wolfsburg en volgens hem niet goed behandeld word bij Newcastle.
Plez kom terug naar twente :cry:
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
PSV heeft ook geïnformeerd naar hem.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
wootum wrote:PSV heeft ook geïnformeerd naar hem.
Ik meende dat PSV Affelay terug wou halen. Of doen ze dat als Depay vertrekt?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Afellay. Dat is toch wel het meest droevige buitenlandse avontuur uit de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. :lol: