Om toch maar even de trend door te zetten met dingen die onwaarschijnlijk zijn.Dylan-E wrote:Broken Balance wrote:EN FC Emmen, Achilles en Almere City promoveren volgend jaar.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Haha hoezo? als Sparta uit bij dordrecht wint is het al uitgekomen wat jij ''onwaarschijnlijk''Broken Balance wrote:Om toch maar even de trend door te zetten met dingen die onwaarschijnlijk zijn.Dylan-E wrote:Broken Balance wrote:EN FC Emmen, Achilles en Almere City promoveren volgend jaar.
-
A
Broken Balance wrote:
Om toch maar even de trend door te zetten met dingen die onwaarschijnlijk zijn.
WESSELDIJK VERLENGT CONTRACT BIJ HERACLES
Holten - Niek Wesseldijk heeft een overeenstemming bereikt met zijn club Heracles Almelo om zijn seizoenskaart met 1 seizoen te verlengen. Wesseldijk speelde vorig seizoen geen één wedstrijd en zat elke wedstrijd op de tribune. "Ik heb er vertrouwen in dat het volgend seizoen beter gaat." zei Wesseldijk op de druk bezochte persconferentie. Trainer Jan de Jonge is blij met de verlenging: "Zelfs op de tribune kunnen we altijd op Niek rekenen, nu hij nog op ons...."
Hopen op Sparta vandaag. RKC of Excelsior maakt me niet zo veel uit, zie beiden eigenlijk volgend jaar direct degraderen.
Sparta? Vanwege de historie en het stadion?
Die club verdiend het niet eens, Dordrecht wel
Tja. Eerste wedstrijd bij Sparta gezien. Daarom het meest fan van die club. Dit halve jaar wel weinig gepresteerd.
Maar het ziet eruit alsof ze het niet halen. 3-1. Gefeliciteerd Dordrecht.
Maar het ziet eruit alsof ze het niet halen. 3-1. Gefeliciteerd Dordrecht.
Groningen 3-0 winst op AZ
Ik gunde het Groningen wel, leuke ploeg
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Dit dus.JEFSKI wrote:Sparta? Vanwege de historie en het stadion?
Jaaaaaa, eindelijk na 7 jaar weer eens Europa inJEFSKI wrote:Groningen 3-0 winst op AZ
Eens. Vond niet echt dat Sparta het verdiende omdat ze op plek 16 stonden. Dordrecht heeft 3/4 van het seizoen bovenaan gestaan, ze hebben het daarom imo ook verdiend.
Klopt, en het was alweer 19 jaar geleden dat ze voor het laatst in de eredivisie zaten, gingen eruit toen Ajax de CL won 
EK onder 17 een beetje gevolgd. Komt weer een sterke lichting aan. Staan a.s. woensdag in de finale tegen Engeland, die ze in de poule al met 2-0 verslagen hebben. Gisteren in de halve finale Schotland (die Duitsland achter zich hebben gelaten in de poule) met 5-0 uitgeschakeld. Bergwijn, Verdonk, Nouri en Ould-Chikh blinken het meest uit.
Niks van kunnen volgen. Zitten die spelers nog bij een nederlandse club of zitten ze inmiddels al bij een buitenlandse topclub?
Alle spelers spelen bij Nederlandse clubs. De uitblinkers: Bergwijn (Linksbuiten/PSV), Verdonk (Centrale Verdediger/Feyenoord), Nouri (Aanvallende Middenvelder/Ajax) en Ould Chikh (Rechtsbuiten/Twente).
Van Osch (PSV) keept best goed, Ter Avest (Twente) solide rechtsback, Verloo (Vitesse) verdedigend sterke linksback, aanvallend niet aanwezig, Veendorp (Groningen) degelijke centrale verdediger en met veel zelfvertrouwen, maar niet zo goed als dat hij gehypet wordt. Van de Beek (Ajax) onderschept veel ballen op het middenveld, verder niet echt opvallend. Schuurman (Feyenoord) een aantal keer trefzeker als diepgaande middenvelder al is ie wel iets minder goed dan zijn doelpuntengemiddelde doet voorkomen. Slabbekoorn (Feyenoord) valt erg tegen, Paal (PSV) ook vrij weinig van gezien. Beide spitsen Owobowale (ADO) en Van Der Moot oook niet echt overtuigend, al zat die bal van Owobowale er tegen Schotland lekker in.
Van Osch (PSV) keept best goed, Ter Avest (Twente) solide rechtsback, Verloo (Vitesse) verdedigend sterke linksback, aanvallend niet aanwezig, Veendorp (Groningen) degelijke centrale verdediger en met veel zelfvertrouwen, maar niet zo goed als dat hij gehypet wordt. Van de Beek (Ajax) onderschept veel ballen op het middenveld, verder niet echt opvallend. Schuurman (Feyenoord) een aantal keer trefzeker als diepgaande middenvelder al is ie wel iets minder goed dan zijn doelpuntengemiddelde doet voorkomen. Slabbekoorn (Feyenoord) valt erg tegen, Paal (PSV) ook vrij weinig van gezien. Beide spitsen Owobowale (ADO) en Van Der Moot oook niet echt overtuigend, al zat die bal van Owobowale er tegen Schotland lekker in.
Lyst
, vind dat serieus altijd interessant om te horen. Maar dan ben ik ook benieuwd wat er nou zo goed is (volgens jou) aan die uitblinkers?
Persoonlijk hoor ik vooral veel over Nouri, maar kijk natuurlijk ook meer op Ajax sites dan (bijvoorbeeld) Twente sites natuurlijk
Persoonlijk hoor ik vooral veel over Nouri, maar kijk natuurlijk ook meer op Ajax sites dan (bijvoorbeeld) Twente sites natuurlijk
Bergwijn komt veel dreiging vanaf, heeft een goed schot in de benen en is behendig in de kleine ruimte. Ould-Chikh deed t zondag wat minder, maar in de wedstrijden ervoor was hij de beste man op t veld, de backs werden compleet weggespeeld, echt een voetballer waar je voor naar het stadion komt, qua efficiëntie kan hij nog wel stappen maken, maar ondanks dat heeft hij toch flink wat kansen gecreëerd. Nouri heerst op het middenveld, onderschept veel ballen en heeft diepgang, ook met bal, moet alleen fysiek nog flinke stappen maken. En Verdonk is een erg stabiele factor achterin, ik vind hem beter spelen dan Veendorp.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Zal dit maar even terug trekkenDylan-E wrote:Sparta gaat gewoon promoveren
Vind dat talent onder 17 allemaal wel meevallen, zit niet echt een uitschieter bij van Wow, die moeten we in de gaten houden a la Mastour, Halilovic etc
Tja, daarom zijn ze ook nog maar 17. Als ze op hetzelfde niveau groeien dan zijn ze op hun 19e zeker van waarde. Ould-Chikh komt wel bij het eerste in Twente denk ik.JEFSKI wrote:Vind dat talent onder 17 allemaal wel meevallen, zit niet echt een uitschieter bij van Wow, die moeten we in de gaten houden a la Mastour, Halilovic etc