Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 18:59 

Aan het typen...

Bron dat Ziyech naar Ajax wil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:03 

Hardtraxx Elite

Ajax heeft een voetballende spits nodig, een pinchhitter kan niet meedraaien in het systeem.

Ik heb net even filmpjes over Milik opgezocht en de meeste doelpunten waren uit voorzetten. Het lijkt me een erg statische spits, iets waar Ajax (denk ik) niet mee om kan gaan. De vleugelspelers zijn geen 'voorzetters' en Ajax speelt erg veel over de grond.

Voor mij is deze spits een grote vraagteken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Ajax heeft een voetballende spits nodig, een pinchhitter kan niet meedraaien in het systeem.

Ik heb net even filmpjes over Milik opgezocht en de meeste doelpunten waren uit voorzetten. Het lijkt me een erg statische spits, iets waar Ajax (denk ik) niet mee om kan gaan. De vleugelspelers zijn geen 'voorzetters' en Ajax speelt erg veel over de grond.

Juist wel een statische spits. De buitenspelers moeten in de filosofie juist de spits bedienen. Maar tegenwoordig is het een trend om dat niet meer te doen (zie Depay).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:17 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Andromeda schreef:

Juist wel een statische spits. De buitenspelers moeten in de filosofie juist de spits bedienen. Maar tegenwoordig is het een trend om dat niet meer te doen (zie Depay).

Wie er dan ook in de spits staat bij Ajax, die jongen wordt altijd over geslagen. Neem een voorbeeld aan Feyenoord en Twente waar de spitsen meer aandacht krijgen. Daar zie je ook meteen dat ze makkelijker doelpunten maken (bij Twente vooral als Tadic spits staat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:21 

Hardtraxx Veteran

Daarom moet Ajax ook juist die statische spits hebben die wel de bal kan kaatsen en kan vasthouden. Sightorson was hiervoor gehaald maar heeft een hele zwakke kaats alles stuitert op, slechte pasing etc.

Denk juist dat zo'n jongen bij Ajax goed tot zijn recht komt als Ajax zijn systeem gaat spelen zoals ze uitbrengen. Dus 4-3-3 met achterlijn halende buitenspelers. En geen middelrang naar binnentrekkertjes als Bojan, Sana. Maar meer de snelle jongens als een Lukoki, de Sa, Kishna
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 20:19 

Hardtraxx Addict

Bojan moeten we nog niet afschrijven, dat heeft gewoon tijd nodig en de laatste weken kwam die aaaardig op stoom. Kwestie van tijd, dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 09:46 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:
Ik zie Van der Vaart en Ziyech soieso nog komen, Ziyech had interesse en Ajax ook (de Boer) dus een kwestie van tijd, Siggy en Moisander zie ik soieso vertrekken

Van Der Vaart komt pas misschien als HSV degradeert door de 2 wedstrijden van Greuther Furth te verliezen.
Wat ik ze, ondanks hun slechte spel in de BL1, niet zie doen omdat Furth niet echt goed is.

Ziyech staat ook onder belangstelling bij Twente en Feyenoord, Ajax heeft niks over Ziyech gezegd. Het zou ook dom wezen om hem te halen als je net Klaassen een contract hebt aangeboden.

JEFSKI schreef:
Bojan moeten we nog niet afschrijven, dat heeft gewoon tijd nodig en de laatste weken kwam die aaaardig op stoom. Kwestie van tijd, dus ben benieuwd

Bojan is afgeschreven. Komt de eerste seizoenen ook niet weer terug. Als hij groeit wil Barca hem liever houden omdat ze goeie spitsen zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 11:40 

Hardtraxx Crew

Ritzmaier heeft z'n contract verlengd tot en met 2018. Hopelijk kan ie wat toevoegen aan het middenveld van PSV komend seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 23:43 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat RKC ook terug naar de Jupiler gaat, Excelsior 2-0 winst, verder hoop ik ook op Dordrecht.

Keer een andere Eredivisie dan telkens de zelfde terug en degraderen, volgend jaar mooi NAC en Utrecht ofiets degraderen en Helmond Sport en Den Bosch oid promoveren

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 06:35 

Hardtraxx Crew

Eerst maar eens zorgen dat ze heel wat spelers bij gaan halen, volgens mij hebben ze er op dit moment nog maar 7 ofzo onder contract staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 09:55 

Kraak... Piep...

Ik denk ook wel dat Dordrecht en Excelsior door gaan. :)

Is toch volgensmij een tijdje geleden dat alle drie de eredivisie ploegen degraderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 09:57 

Hardtraxx Crew

Maar is ook een tijdje geleden dat alle drie de Rotterdamse clubs in de eredivisie zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:10 

Hardtraxx Veteran

Als je 3 jaar terug zou zeggen dat Willem II, Go Ahead Eagles, Cambuur, Zwolle, Dordrecht en Excelsior allemaal tegelijk in de Eredivisie zouden zitten, dan had je opgesloten moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:12 

Kraak... Piep...

Is wel vreemd inderdaad :P Ik heb zelf liever dat er maar eentje in zit. Maar je hebt dat al snel als er 3 in zitten uit die regio.

Ik gok zelf dat Dordrecht en Excelsior hem pakken. Dordrecht heeft het thuisvoordeel nog. RKC ook maar ja, die staan al 2 doelpunten achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:15 

Parvuz schreef:
Als je 3 jaar terug zou zeggen dat Willem II, Go Ahead Eagles, Cambuur, Zwolle, Dordrecht en Excelsior allemaal tegelijk in de Eredivisie zouden zitten, dan had je opgesloten moeten worden.

denk dat dit wel genoeg zegt over het niveau van de Eredivisie tegenwoordig..... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:34 

Hardtraxx Crew

Anonymous schreef:
Parvuz schreef:

denk dat dit wel genoeg zegt over het niveau van de Eredivisie tegenwoordig..... :P

Klopt, maar eredivisieclubs hebben het altijd wel lastig tegen het 'vecht'voetbal uit de eerste divisie. Of het nou in de nacompetitie of in de beker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind wel dat Cambuur, Go Ahead, Zwolle en Dordrecht aardig mooi voetbal spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 11:35 

Hardtraxx Elite

Zwolle is 2 keer als middenmotor geëindigd, wint de beker na 2 jaar en heeft leuke resultaten behaald zowel op het veld, als buiten het veld.
En daarmee vind ik Zwolle wel degelijk een prima eredivisieclub.
Ook komen er best een aantal talenten van en naar Zwolle toe, elk jaar.
Elke week is het stadion weer uitverkocht en eindigt Zwolle altijd best hoog in de ranking van uitsupporters.
Nu krijg je door de goede resultaten wel wat meer gloryhunters, maar die hou je toch en dat is bij elke club zo..

Dus geef me één rede waarom Zwolle niet in de eredivisie hoort? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 11:39 

Hardtraxx Veteran

Dat zeg ik niet he. :P Ik noem gewoon de clubs die paar jaar terug allemaal nog Eerste divisie waren. Waarvan Zwolle het natuurlijk het beste doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 11:47 

Kraak... Piep...

Er zullen toch altijd clubs laatste komen en "er niet in horen"

AZ, RKC en NEC stonden 2 jaar terug ook nog 4e, 7e en 9e en liggen er nu beide uit, en AZ staat 8e
Utrecht vorig jaar 5e, nu 10e.
Twente beide vorige jaren op 6 en 7, nu 3e.

PEC Zwolle zat eerst bijna nooit in de Eredivisie, of net wel/net niet.
Nu gaan ze erin en zitten gelijk in Europa.

In Nederland is er niks zeker in die dingen behalve dat Ajax en Feyenoord (bijna) altijd in de top zullen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:16 

Hardtraxx Elite

Sparta gaat gewoon promoveren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:21 

en RKC blijft erin :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:22 

Kraak... Piep...

EN FC Emmen, Achilles en Almere City promoveren volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:24 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
EN FC Emmen, Achilles en Almere City promoveren volgend jaar.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

Achilles mag niet. Helaas.

Volgendseizoen wel nieuwe derby!
Afbeelding
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic