Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:40 

Kraak... Piep...

Maarja lukt ze dat ook zonder Dickie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:27 

Hardtraxx Elite

Ajax dus niet verder met Bojan. Vond hem niet echt een grote invloed hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Ik vond hem erg goed spelen in sommige wedstrijden, maar hij moest denk ik even zijn draai vinden in de Nederlandse competitie. Erg jammer dat zo'n creatieve speler als Bojan weg gaat bij Ajax, lijkt mij namelijk een perfecte club voor hem en voor Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:03 

Kraak... Piep...

Ik denk ook dat Bojan beter bij een kleinere club past, maar Ajax… Ik denk eerder een Wolfsburg, Saint Etienne of Sevilla. Een club die hoog meespeelt maar nog geen topper is.

Bij Barca word het toch een Afellaay gevalletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:14 

Hardtraxx Veteran

Volledig met Daveytl eens :), van mijn part speelde hij nog een jaar bij Ajax, maar om het nou echt een groot gemis te noemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 03:01 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
ja dat vind ik dus ook

Ga vechten man, machoboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 09:50 

Kraak... Piep...

Sparta - NEC afgelast door een onspeelbaar veld door de regen.

Excelsior is waarschijnlijk door ten koste van Den Bosch vanwege een domme rooie kaart van DB in de 44' minuut. (1-3)

Het zelfde geldt voor Dordrecht ten koste van Venlo, min de rooie kaart (1-3)

De Graafschap - RKC Waalwijk kan elke kant nog op maar wel in het voordeel van Waalwijk (0-1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 10:20 

RKC lekker :thumbsup: Zondag spannende dag

is tegen Graafschap trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 10:40 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
RKC lekker :thumbsup: Zondag spannende dag

is tegen Graafschap trouwens ;)

Ohja drommels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 22:12 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 17:16 

Hardtraxx Addict

Doei NEC

Hebben we met Helmond Sport volgend jaar mooi 2 mooie uitwedstrijdjes erbij, Roda en NEC :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk Sparta terug en niet nog eens bijna en dan niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:34 

Hardtraxx Veteran

Godverdegodver zo dichtbij met Graafschap, onverdiend maar het geeft wel hoop voor het volgende seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 00:58 

Hardtraxx Crew

Khadber schreef:
Hopelijk Sparta terug en niet nog eens bijna en dan niet..

Sparta is duidelijk een club die in de eredivisie hoort. Maar als het één club dit seizoen niet verdient om te promoveren is het Sparta wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 09:32 

Kraak... Piep...

Inderdaad. Van Sparta en Dordrecht (Die tegen elkaar spelen in de finale) verdient Dordrecht het wel. Heeft 4/5 van het seizoen op 1 gestaan. En Sparta heeft een tijdje bovenin gestaan en is toen gelijk afgezakt.

Desondanks zou ik het geen ramp vinden als Sparta er in gaat.

Jammer van NEC maar helaas. Dit hadden ze toch echt wel kunnen winnen. Het zal wel in zekere zin een beetje aan het veld hebben gelegen want die was in de inhaal wedstrijd net zo onspeelbaar als de eerste. Maar NEC speelde alsnog enorm slecht.

De andere is dus RKC tegen Excelsior en als ik naar prestaties kijk dan mag Excelsior wel winnen. Die deden veel meer met hun kansen in hun wedstrijden. RKC heeft vaak kansen maar mist alles of ze schieten recht op de keeper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 09:58 

Hardtraxx Veteran

Wel leuk dat er nu keer andere clubs degraderen en promoveren dan altijd maar dezelfde clubs die elkaar afwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:11 

Kraak... Piep...

Ajax huurt de Poolse spits Arkadiusz Milik van Bayer Leverkusen.
Heeft 2 keer gescoord in 18 wedstrijden, toen hij uitgeleend was aan Augsburg en heeft voor het Poolse elftal gespeeld.

Ajax wil ook nog de Kroatische rechtervleugel aanvaller Robert Muric willen kopen/huren van Dinamo Zagreb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:26 

Aan het typen...

De statistieken van Milik in de nationale elftallen zijn wel indrukwekkend:
Poland U21 9 wedstrijden 10 goals
Poland U19 7 wedstrijden 5 goals
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:25 

Kraak... Piep...

Dat is wel netjes.
Maar in welke zin is dat representatief.

Castaignos scoorde ook veel meer in het U21 en U19 Elftal dan dat hij bij Twente en Feyenoord heeft gedaan

NLU17 17 wedstrijden 13 goals
NLU19 14 wedstrijden 9 goals
NLU21 9 wedstrijden 5 goals
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

Sorry dat ik nu weer Derksen, VD Gijp (en ga zo maar door) na ga praten, maar... Die statistieken willen dus echt helemaal niks zeggen inderdaad, wat dachten we van zo'n Pellè bijvoorbeeld (ja weer dat voorbeeld..). Als ik kijk naar hoe hij speelt/wat ik over hem te lezen krijg ben ik er persoonlijk helemaal niet negatief over.. Wat ik lees is hij zowel (kop)sterk/fysiek, atletisch en ook redelijk snel. Maar we zullen het allemaal wel zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:04 

Aan het typen...

Slecht tegenvoorbeeld, dat een speler met slechte statistieken alsnog kan slagen zegt helemaal niets over het feit dat iemand met goede statistieken niet slaagt. Natuurlijk er zijn vast ook voorbeelden te vinden van het laatste. Maar dat zijn dan eerder de uitzonderingen die de regel bevestigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:47 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Slecht tegenvoorbeeld, dat een speler met slechte statistieken alsnog kan slagen zegt helemaal niets over het feit dat iemand met goede statistieken niet slaagt.

Weet niet of je het over mij hebt, maar dat zeg (bedoel iig) ik helemaal niet :P. Ik denk namelijk wel dat het een goede speler is/kan zijn (maarja ben hier ook niet helemaal objectief over wss :$).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:59 

Aan het typen...

Oh je doelt waarschijnlijk op de statistiek van 2 goals in de Bundesliga, wat verwarrend, gezien je niemand quote en de twee posts boven jou ook over statistieken gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 18:05 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oh je doelt waarschijnlijk op de statistiek van 2 goals in de Bundesliga, wat verwarrend, gezien je niemand quote en de twee posts boven jou ook over statistieken gaan.

Jup, excuses :$.

Edit: Maar ik doelde er meer op dat statistieken (IN HET ALGEMEEN, OF DIE NU NEGATIEF/POSITIEF ZIJN) natuurlijk niet altijd alles zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 18:54 

Hardtraxx Addict

Ik zie Van der Vaart en Ziyech soieso nog komen, Ziyech had interesse en Ajax ook (de Boer) dus een kwestie van tijd, Siggy en Moisander zie ik soieso vertrekken
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic