Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 06:10 

Hardtraxx Crew

Doei limburg

En die beelden van die supporters van NEC, schitterend om te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 19:48 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Doei limburg

En die beelden van die supporters van NEC, schitterend om te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 19:51 

Hardtraxx Veteran

Hopsakee Ajax heeft opnieuw de fairplay prijs te pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:23 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Niet op basis van laatste wedstrijd. :lol:
Zal op basis van gele kaarten zijn geweest, veruit minste kaarten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ja, gaat ook om kaarten geloof ik. En sowieso de minste overtredingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 22:59 

Hardtraxx Veteran

Telegraaf trouwens :lol: Blind een 7 geven en Immers een 6,5. Blind een eigen goal en verantwoordelijk voor de andere tegengoal, Immers wel in het goede doel gescoord. Seems legit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 09:27 

Kraak... Piep...

El Mare schreef:

Je laat het wel klinken alsof het vaak gebeurd is :P Terwijl dit nog maar de 2e keer is in 15 jaar :P

BTW nog de Eredivisie spelers die op trainingskamp met Louis Van Gaal gaan voor de mensen die het nog niet hadden gezien. Een dik deel hiervan gaat mee naar het WK.

Ajax
Daley Blind
Davy Klaassen
Jasper Cillessen
Joël Veltman
Kenneth Vermeer

Feyenoord
Jean-Paul Boëtius
Jordy Clasie
Daryl Janmaat
Terence Kongolo
Bruno Martins Indi
Tonny Vilhena
Stefan de Vrij

PSV
Memphis Depay
Jürgen Locadia
Luciano Narsingh
Karim Rekik
Georginio Wijnaldum
Jeroen Zoet

Twente
Luc Castaignos
Quincy Promes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:22 

Hardtraxx Addict

Blind en Klaassen kan ik begrijpen, maar de rest?

NL op het WK word toch 3x niks, maargoed.. we hebben niks anders voorlopig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:36 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:
Blind en Klaassen kan ik begrijpen, maar de rest?

NL op het WK word toch 3x niks, maargoed.. we hebben niks anders voorlopig

Ajax brilletje much?

Daley Blind Snap ik
Davy Klaassen Veel te jong en onervaren, die kan echt nog niet op tegen de gemiddelde international
Jasper Cillessen Snap ik
Joël Veltman Een goeie wissel
Kenneth Vermeer Nee :lol:
Jean-Paul Boëtius Ook, een goeie wissel maar Lens en Sneijder gaan toch voor
Jordy Clasie Heeft niet echt veel laten zien bij het elftal, wissel misschien
Daryl Janmaat Snap ik, sterkste van de selectie
Terence Kongolo Niet veel van gezien, kan ik niet over oordelen maar Buttner en Blind hebben toch wel voorkeur
Bruno Martins Indi Als wissel
Tonny Vilhena Zelfde verhaal als Klaassen
Stefan de Vrij Zelfde verhaal als Martins Indi
Memphis Depay Nee
Jürgen Locadia Why :lol:
Luciano Narsingh Ja, goeie wissel voor robben, een sterke forward met snelheid, heeft zich al eerder bewezen bij het elftal
Karim Rekik Doet het bij PSV matig en heeft bij City amper een bal aangeraakt
Georginio Wijnaldum Heeft ervaring maar meh
Jeroen Zoet Nee, waarom?
Luc Castaignos Nee :lol: dan scoren we helemaal niks
Quincy Promes Liever Narsingh maar heeft zich tegen Frankrijk wel laten zien, maar dat is maar een pot
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat Klaassen het wel degelijk verdient hoor en het is dan aan hem om te bewijzen dat hij het niveau wel aan kan. Boëtius is echt geen goede wissel hoor xd en Clasie kan het niveau al helemaal niet aan (net zo als Kongolo). Martins Indi is echt totaal niet Nederlands-elftal waardig, heb dan veel liever een Van Dijk/Vlaar (ja ik weet dat het alleen spelers uit de Eredivisie zijn bij deze lijst). Voor de rest ben ik 't wel met jou eens :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:46 

Aan het typen...

Deze selectie is toch volkomen logisch? Alle andere competities zijn nog bezig en er zijn ook geen spelers van de ploegen die nog play-off spelen uitgenodigd. Wil je een beetje partij vorm spelen is het wel handig dat je twee spitsen hebt. Ik zou niet weten welke Nederlandse spits uit de eredivisie die geen play-offs speelt beter is dan Castaignos en Locadia.

Ik zou zelf voor deze spelers gaan: Cillesen, Vorm, Krul, Janmaat, Verhaegh/Bacuna, Douglas, Vlaar, Van Dijk, BMI, Blind, Emanuelson, Nigel De Jong, Clasie, De Guzman, Fer, Van Der Vaart, Wijnaldum, Robben, Kuyt, Depay, Lens, Van Persie, Huntelaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:00 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Deze selectie is toch volkomen logisch? Alle andere competities zijn nog bezig en er zijn ook geen spelers van de ploegen die nog play-off spelen uitgenodigd. Wil je een beetje partij vorm spelen is het wel handig dat je twee spitsen hebt. Ik zou niet weten welke Nederlandse spits uit de eredivisie die geen play-offs speelt beter is dan Castaignos en Locadia.

Als je t zo bekijkt zou ik Klaassen nog eerder neerzetten dan die twee.

Maar Ricky Van Wolfswinkel, Bas Dost & Luuk De Jong liever dan die drie.

Mijn comment ging meer uit naar welke spelers wel bruikbaar zijn uit de eredivisie naast alle internationals
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:04 

Aan het typen...

Wat heeft Klaassen de laatste tijd gepresteerd dan? 3 doelpunten in de laatste 16 wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:26 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Ik zou zelf voor deze spelers gaan: Cillesen, Vorm, Krul, Janmaat, Verhaegh/Bacuna, Douglas, Vlaar, Van Dijk, BMI, Blind, Emanuelson, Nigel De Jong, Clasie, De Guzman, Fer, Van Der Vaart, Wijnaldum, Robben, Kuyt, Depay, Lens, Van Persie, Huntelaar.

Waarom Sneijder niet? Turkse competitie is niet top maar is zeker niet slechter dan die in Nederland. Sneijder is niet meer de Sneijder van een paar jaar terug maar presteert nog steeds beter dan bijvoorbeeld Wijnaldum, Fer of Van Der Vaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:36 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Wat heeft Klaassen de laatste tijd gepresteerd dan? 3 doelpunten in de laatste 16 wedstrijden.

Omdat Klaassen niet zo veel blundert als de andere twee. Als je over het algemeen kijkt heeft Klaassen minder kansen gemist, en dat met zijn speeltijd, wat veel minder is dan Locadia en Castaignos hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:43 

Hardtraxx Veteran

Volgend seizoen naar Kerkrade :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 13:11 

Aan het typen...

Broken Balance schreef:
Lyst schreef:

Omdat Klaassen niet zo veel blundert als de andere twee. Als je over het algemeen kijkt heeft Klaassen minder kansen gemist, en dat met zijn speeltijd, wat veel minder is dan Locadia en Castaignos hebben gehad.

Liever een gemiste kans dan helemaal geen kansen. Daarnaast heeft Klaassen sinds de winterstop maar een paar minuten gemist. Hij had voor de winterstop even een opleving, maar daar is het ook wel bij gebleven. Alleen Te Vrede zou misschien een optie zijn, maar wat boeit het, geen van allen gaat toch mee naar het WK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 13:19 

Kraak... Piep...

Alsjeblieft niet nee, en er moet ook heel wat gebeuren wil Van Gaal uberhaupt iemand voor Van Persie of Huntelaar erin doen.

Trouwens hoe doet Maduro het bij PAOK? Dat zou nog een middenvelder van waarde kunnen wezen naast De Jong (als hij het goed doet). Net als De Guzman en Bacuna trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

Van Gaal heeft een beetje een tunnelvisie. Kijkt alleen naar NL en voor de rest naar de grote jongens in het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 21:28 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Broken Balance schreef:
Lyst schreef:

Liever een gemiste kans dan helemaal geen kansen. Daarnaast heeft Klaassen sinds de winterstop maar een paar minuten gemist. Hij had voor de winterstop even een opleving, maar daar is het ook wel bij gebleven. Alleen Te Vrede zou misschien een optie zijn, maar wat boeit het, geen van allen gaat toch mee naar het WK.

Klaassen is toch op een enkele wedstrijd na toch wel constant blijven spelen vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:57 

Aan het typen...

Castaignos ook, die speelt al 2 seizoenen constant, dat zegt vrij weinig dus. Voor de winterstop vond ik Klaassen toch echt beter dan erna. Geldt voor wel meer spelers overigens, zoals Promes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:43 

Kraak... Piep...

Constant matig is ook constant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:01 

Kraak... Piep...

"Geen Jürgen Locadia, maar Marco van Ginkel in de voorselectie van Oranje"

Betuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:55 

Kraak... Piep...

AZ is bijna zeker van de finale van de EL Play-Offs met een 3-0 winst op Heerenveen. En Groningen heeft 1-0 voor op Vitesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:33 

Aan het typen...

Hopen dat AZ doorgaat, zij zijn tenminste geplaatst en komen vaak wel ver in het toernooi.
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic