Doei limburg
En die beelden van die supporters van NEC, schitterend om te zien
wootum wrote:Doei limburg
Niet op basis van laatste wedstrijd.El Mare wrote:Hopsakee Ajax heeft opnieuw de fairplay prijs te pakken
Je laat het wel klinken alsof het vaak gebeurd isEl Mare wrote:Hopsakee Ajax heeft opnieuw de fairplay prijs te pakken
Ajax brilletje much?JEFSKI wrote:Blind en Klaassen kan ik begrijpen, maar de rest?
NL op het WK word toch 3x niks, maargoed.. we hebben niks anders voorlopig
Als je t zo bekijkt zou ik Klaassen nog eerder neerzetten dan die twee.Lyst wrote:Deze selectie is toch volkomen logisch? Alle andere competities zijn nog bezig en er zijn ook geen spelers van de ploegen die nog play-off spelen uitgenodigd. Wil je een beetje partij vorm spelen is het wel handig dat je twee spitsen hebt. Ik zou niet weten welke Nederlandse spits uit de eredivisie die geen play-offs speelt beter is dan Castaignos en Locadia.
Waarom Sneijder niet? Turkse competitie is niet top maar is zeker niet slechter dan die in Nederland. Sneijder is niet meer de Sneijder van een paar jaar terug maar presteert nog steeds beter dan bijvoorbeeld Wijnaldum, Fer of Van Der VaartLyst wrote:Deze selectie is toch volkomen logisch? Alle andere competities zijn nog bezig en er zijn ook geen spelers van de ploegen die nog play-off spelen uitgenodigd. Wil je een beetje partij vorm spelen is het wel handig dat je twee spitsen hebt. Ik zou niet weten welke Nederlandse spits uit de eredivisie die geen play-offs speelt beter is dan Castaignos en Locadia.
Ik zou zelf voor deze spelers gaan: Cillesen, Vorm, Krul, Janmaat, Verhaegh/Bacuna, Douglas, Vlaar, Van Dijk, BMI, Blind, Emanuelson, Nigel De Jong, Clasie, De Guzman, Fer, Van Der Vaart, Wijnaldum, Robben, Kuyt, Depay, Lens, Van Persie, Huntelaar.
Omdat Klaassen niet zo veel blundert als de andere twee. Als je over het algemeen kijkt heeft Klaassen minder kansen gemist, en dat met zijn speeltijd, wat veel minder is dan Locadia en Castaignos hebben gehad.Lyst wrote:Wat heeft Klaassen de laatste tijd gepresteerd dan? 3 doelpunten in de laatste 16 wedstrijden.
Liever een gemiste kans dan helemaal geen kansen. Daarnaast heeft Klaassen sinds de winterstop maar een paar minuten gemist. Hij had voor de winterstop even een opleving, maar daar is het ook wel bij gebleven. Alleen Te Vrede zou misschien een optie zijn, maar wat boeit het, geen van allen gaat toch mee naar het WK.Broken Balance wrote:Omdat Klaassen niet zo veel blundert als de andere twee. Als je over het algemeen kijkt heeft Klaassen minder kansen gemist, en dat met zijn speeltijd, wat veel minder is dan Locadia en Castaignos hebben gehad.Lyst wrote:Wat heeft Klaassen de laatste tijd gepresteerd dan? 3 doelpunten in de laatste 16 wedstrijden.
Lyst wrote:Liever een gemiste kans dan helemaal geen kansen. Daarnaast heeft Klaassen sinds de winterstop maar een paar minuten gemist. Hij had voor de winterstop even een opleving, maar daar is het ook wel bij gebleven. Alleen Te Vrede zou misschien een optie zijn, maar wat boeit het, geen van allen gaat toch mee naar het WK.Broken Balance wrote:Omdat Klaassen niet zo veel blundert als de andere twee. Als je over het algemeen kijkt heeft Klaassen minder kansen gemist, en dat met zijn speeltijd, wat veel minder is dan Locadia en Castaignos hebben gehad.Lyst wrote:Wat heeft Klaassen de laatste tijd gepresteerd dan? 3 doelpunten in de laatste 16 wedstrijden.