Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 08:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
‘Salonremise’ tussen Heracles en Ajax krijgt wellicht nog staartje
Heracles Almelo en Ajax stapten zondag met een tevreden gevoel van het veld. De 1-1 remise in het Polman Stadion kwam beide ploegen goed uit: de club uit Amsterdam prolongeerde zijn landstitel en de Almeloërs verzekerden zich van lijfsbehoud. De aanklager betaald voetbal maakt vandaag bekend of er een onderzoek wordt ingesteld naar de puntendeling.

Mr. Harro Knijff sluit een onderzoek naar de wedstrijd niet uit. De sportadvocaat benadrukt dinsdag in het Algemeen Dagblad dat de belangen van het voetbal niet geschaad mogen worden. Dat staat in het tuchtreglement. “Ten tweede zou de aanklager kunnen besluiten tot een onderzoek om een maatschappelijke discussie aan te zwengelen. We weten allemaal dat dit niet nieuw is, maar hij zou de vraag kunnen opwerpen: hoort dit bij het voetbal of vinden we dit niet kunnen?"

Om tot onderzoek over te gaan heeft de aanklager geen officiële klacht van een andere club nodig, zo meldt het dagblad. Mario van der Ende is in ieder geval van mening dat scheidsrechter Pieter Vink niets te verwijten valt. “Je staat machteloos als scheidsrechter”, weet de oud-arbiter. “Ik heb het lang geleden wel eens aan de hand gehad bij MVV-FC Utrecht. Zij speelden de bal ook rond. Legde ik het stil en zei: 'Heren, wat gaan wij doen? Zeiden ze doodleuk: Nou, gelijkspelen. Je kunt dus niets doen.”

Man man man wat overdreven zeg. Het is toch volstrekt logisch dat dit gebeurt is. Hoezo zou 1 van de 2 ploegen het een kwartier voor tijd risceren nog een goal tegen te krijgen.
En dat gezeik over dat Heracles zn sportieve plicht niet heeft gedaan... Ajax deedt nog minder. En wat dan nog, als Heracles had weten te winnen was Ajax ook wel kampioen geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:05 

Kraak... Piep...

Het is niet illegaal voetbal, maar een beetje anti-voetbal.
Je moet het zien als een Chelsea vs Chelsea. Beide met 11 man voor het doel en af en toe is een countertje.
Als ze expres niks wouden doen dan had Uth ook niet bijna 2-1 gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:13 

Hardtraxx Veteran

Uth mist niet expres kansen. Die mist sws 2 a 3 100% kansen per wedstrijd. Prutser. Veel plezier er mee Heerenveen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:22 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Uth mist niet expres kansen. Die mist sws 2 a 3 100% kansen per wedstrijd. Prutser. Veel plezier er mee Heerenveen. :lol:

Ach dan mogen jullie Castaignos hebben, zelfde verhaal, alleen dan nog iets vaker.

Heb er in ieder geval al een goed voor de Play-Offs.
De Graafschap gewonnen met 4-1 van Sittard, dus die zullen na de Return wel doorgaan om tegen RKC Waalwijk te spelen.

En Sparta - Eindhoven gelijk, had ik niet verwacht. Misschien gooit Sparta er nu pas pit in omdat het de Play-Offs zijn. Zou toch raar wezen als de huidige nummer 16 in de Juup opeens in de Eredivisie belandt. Maar ja Eindhoven moet thuis de volgende wedstrijd en dat pakken ze denk ik wel, dus die zullen tegen, zoals het er nu uitziet, NEC moeten spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:33 

Hardtraxx Veteran

Al zou Castaignos 40 goals maken, dan nog zou ik m niet willen. Naar ventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 10:11 

Hardtraxx Addict

LUC > Uth
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 10:16 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
LUC > Uth

Qua persoonlijkheid niet. Mafketel die Castaignos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:16 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Machiel schreef:
LUC > Uth

Qua persoonlijkheid niet. Mafketel die Castaignos.

#media
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:20 

Hardtraxx Elite

Nu rest nog maar 1 vraag: vertrekt ie of blijft ie toch nog tot einde contract bij Ajax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:27 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Nu rest nog maar 1 vraag: vertrekt ie of blijft ie toch nog tot einde contract bij Ajax?

Heb je het nou over Uth of Castaignos? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:29 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
JeftaElachouri schreef:

Heb je het nou over Uth of Castaignos? :$

Geen van beide neem ik aan, of wel over een van de twee maar zegt hij Ajax i.t.v. Heracles of Twente :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

Of gaat het opeens over Frank de Boer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:53 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Of gaat het opeens over Frank de Boer?

Ja klopt. Was vergeten dat te vermelden... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:03 

Hardtraxx Elite

Frank de Boer gaat wel in gesprek met de Spurs. Zij hebben zich officieel gemeld in Amsterdam.

EDIT: op dit moment heeft hij nog geen intentie om Ajax te verlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 23:00 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Zit je aan tafel met hem? Zie hem best gaan

Dat zou je willen ja... (snap ik ook volkomen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 08:16 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hij voor de 5e wil gaan. En ik denk dat hij ook wel snapt dat als hij weg gaat dat Ajax het niet zo snel goed kan opvangen.
En wat zou hij kunnen bereiken met de Spurs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:51 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Ik denk dat hij voor de 5e wil gaan. En ik denk dat hij ook wel snapt dat als hij weg gaat dat Ajax het niet zo snel goed kan opvangen.
En wat zou hij kunnen bereiken met de Spurs?

Ik denk dat de ambitie van de spurs is om in de CL te komen of in ieder geval de voorrondes van de CL.
Met zo'n team moet dat zeker kunnen want volgens mij spelen ze nu totaal niet op hun best als je kijkt naar wat voor spelers ze hebben (Eriksen, Soldado, Lamela, Chadli, Kaboul, Veronghen, Walker, Dembélé, Adebayor, Lennon, Sandro e.d.) Zou je toch wel de subtop moeten kunnen halen. Want volgens mij ligt het vooral aan samenspel bij hun

Maar ja voor Frankie is het ook omschakelen wat hij heeft nu alleen het lage pitje niveau van de Eredivisie gehad en de Barclays gaat wel even een stuk harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 18:35 

Hardtraxx Veteran

Van der Graaf naar Ajax

Ajax heeft vanochtend bevestigd Volkert van der Graaf te hebben aangetrokken. Technisch directeur Overmars toont zich verheugd: ,,Met het vertrek van Poulsen en mogelijk De Jong waren wij op zoek naar iemand met een killersmentaliteit. Iemand die goed kan schieten, een echte afmaker dus. Ook is Van der Graaf zeer bekwaam bij dode spelmomenten. De laatste jaren heeft hij in de kleine ruimte gespeeld en we verwachten hem vooral te gaan inzetten vanaf de linkerflank" Hoeveel Ajax aan de nieuwe speler heeft uitgegeven is niet bekend. ,,Maar het heeft ons in ieder geval geen fortuin gekost," aldus Overmars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 22:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Van der Graaf naar Ajax

Ajax heeft vanochtend bevestigd Volkert van der Graaf te hebben aangetrokken. Technisch directeur Overmars toont zich verheugd: ,,Met het vertrek van Poulsen en mogelijk De Jong waren wij op zoek naar iemand met een killersmentaliteit. Iemand die goed kan schieten, een echte afmaker dus. Ook is Van der Graaf zeer bekwaam bij dode spelmomenten. De laatste jaren heeft hij in de kleine ruimte gespeeld en we verwachten hem vooral te gaan inzetten vanaf de linkerflank" Hoeveel Ajax aan de nieuwe speler heeft uitgegeven is niet bekend. ,,Maar het heeft ons in ieder geval geen fortuin gekost," aldus Overmars.

Komt dit uit De Speld? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 10:25 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
AniThing schreef:
Van der Graaf naar Ajax

Komt dit uit De Speld? :lol:

vroeg k mezelf ook al af :D
maar een vriend van me poste t op facebook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 10:51 

Hardtraxx Addict

Vanavond alweer laatste wedstrijd, gaat hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:42 

Hardtraxx Veteran

Leiwakabessy doet een Landzaatje...NEC maakt het zich niet makkelijk zo. Wel jammer, gun het ze wat meer dan Roda...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 20:39 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Godver gaat dat Roda er weer inblijven, dat ze eindelijk eens degraderen.

Bij deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 20:57 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk van Roda af.

Al zou Tomasson nog wel mogelijkheden zien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 22:32 

Kraak... Piep...

Ajax speelde behoorlijk ondermaats. Die kansen van Sigþórsson en Serero hadden er gewoon in gemoeten, beetje voetballer met niveau moet dat kunnen.
Twente speelde net zo half maats. Die 2-1 hadden ze moeten vasthouden.

Als ik zo naar de andere wedstrijden keek dan was het ook niet veels soeps. Heerenveen gewonnen ondanks dat RKC veel meer kansen had. Vitesse speelde als een of andere B ploeg. PSV kon er veel meer uithalen ondanks de winst. Feyenoord speelde ook belabbert.

Je zag wel dat de enige ploegen die er vol voor gingen, de gene waren die nog wat te halen hadden. Behalve Vitesse dan.
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic