HardstyleForEvah schreef:
Broken Balance schreef:
Wat Chukkels zegt.
Volgens mij waren het vooral Ultra's die dit deden. Kortom, mensen die meer achter rellen staan dan een club.
Hahah

.
@De rest van het verhaal zoek maar eens het officiele statement op van de F-Side en van 410 zelf. (F-side.nl en Vak410.nl)
Tja het zijn wel hun stickers en zo gezegde handtekeningen die werden achtergelaten bij alle vernielingen.
Dan heb ik ze misschien verkeerd benoemd maar je snapt best welk volk ik bedoel. Want slopen is geen sfeer creëren.
Chukkels schreef:
Ultra's zijn juist niet van het rellen, maar van het sfeerteam. Dit was ook bedoeld als sfeeractie, omdat zij vinden dat een pyroshow onderdeel moet zijn van een bekerfinale. Een logische gedachte, maar een belachelijk slecht doordacht plan. Echter, bij Utrecht gebeurde dit seizoen hetzelfde en daar hoor je niemand meer over. Om nog maar niet te spreken over in landen als Griekenland, waar dit de normaalste zaak van de wereld is.
Slecht uitgevoerd ten tweede. Kijk als je is een fakkel afsteekt, dat zou me wat. Maar ander soort projectiel/knalvuurwerk hoort er gewoon niet. En zeker niet in de handen van een grote groep tokkies die het naar de spelers gooeien.
En dat met Griekenland en Utrecht vergelijken... Kijk papa hij doet domme dingen dus mag ik het ook.