Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:03 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk resultaat! Had ech tnog veel dikker kunnen zijn. En wat een idioten bij die "supporters" van Ajax.
En dat volk komt dus volgende week naar Heracles toe.... gaat leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Meer een andere club haten dan je eigen club lief hebben :"""). Diep en diep triest (net als het Ajax spel van vandaag).

Dat jij dit nou gelijk als haat ziet? Tuurlijk geniet ik als Feyenoord support als ik deze wedstrijd zie, maar niet alleen omdat Ajax verliest, maar omdat het toch ook leuk is voor een club als PEC Zwolle :) En betreft die mongolen die vuurwerk op het veld gooiden, Karma is a Bitch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 22:22 

Kraak... Piep...

Ach ja je hebt toch de grote 5 die een groot deel idioten in de supportersgroep hebben. Ajax, PSV, Feyenoord, ADO en Cambuur.

Cambuur lijkt raar maar 3/4 van die supporters sporen niet.

Met vlak daarachter Vitesse en Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 22:25 

Hardtraxx Veteran

Maar deze uitspraken vind ik wel niet zo triest

Diep en diep triest (net als het Ajax spel van vandaag).

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 22:26 

Hardtraxx Veteran

Arno Vermeulen die zegt dat Ajax het hooliganisme weer heeft geïntroduceerd :lol: Hou gewoon je bek dicht mafklapper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:18 

Hardtraxx Addict

Wel heerlijk al die Feyenoorders en PSV'ers met hun gelach naar Ajax, en zelf helemaal niets meer winnen, heikneuters.

Maar buiten dat heeft PEC Zwolle dik verdiend gewonnen en was dit gewoon de slechtste wedstrijd dit seizoen, helaas moest het wel de bekerfinale zijn maargoed, Kampioenschap, daar gaat het om, 4x op een rij. Hatseklats
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:21 

Hardtraxx Addict

Wat een bedroefend slechte pot van Ajax..
Zeer terechte overwinning van zwolle.
Ik hoop dat ajax nog een punt pakt, want na dit voetbal van vanavond zal het me niks verbazen als die 6 punten op feyenoord nog verspeeld worden :')

En wat betreft die mongolen achter de goal, direct hun seizoe skaart afpakken (als ze die nog hebben) en nooit weer terug geven. En direct een levenslang stadion verbod geven + meldingsplicht instellen..
Dit volk mogen geen supporters genoemd worden en/of vergeleken worden met welke voetbalclub dan ook

Btw, het zal morgen wel druk worden in Zwolle. Met al die mensen die o zo blij waren met de overwinning van Zwolle :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 10:52 

Hardtraxx Elite

Oké, dit was de mooiste dag uit mijn leven!
Maar nu is het natuurlijk weer Ajax die slecht speelde in plaats van dat PEC gewoon goed speelde....
Maar oooooh wat was het mooi, heb Ajax nog nooit zo stil gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:27 

Hardtraxx Elite

Dit kan nog wel eens de doorslag zijn voor Frank de Boer om te vertrekken. Begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 16:07 

Hardtraxx Veteran

Zwolle echt waar, wat een helden. In de ArenA al de betere ploeg toen niet gewonnen. Hier laten zien hoe slecht Ajax is op bepaalde posities. Echt klasse van Ron Jans wat gewoon een goede trainer is en zwaar wordt onderschat. Hoop voor Zwolle dat hij nog een paar seizoenen blijft.

Ajax supporters die de club kapot maken. :/
En zo ook de finale verliezen voor Ajax. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Maar nu is het natuurlijk weer Ajax die slecht speelde in plaats van dat PEC gewoon goed speelde....

lees jij de reacties hier wel??

staat toch echt vaak zat dat zwolle verdient heeft gewonnen......

+ ik heb feijenoorders en hagenezen nog nooit zo blij gezien....moet toch wat zijn, harder juichen voor een andere club dan je eigen clubje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 21:46 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
ramon038 schreef:

lees jij de reacties hier wel??

staat toch echt vaak zat dat zwolle verdient heeft gewonnen......

Dat bedoel ik niet.. meer dat je overal weer in de kranten en nieuws ziet dat ajax een off-day heeft ipv dat zwolle goed speelde..
Niets meer, niets minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 22:45 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor anders toch ook andere dingen in de media, toevallig VI (Vd Gijp) gezien vandaag? :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 08:18 

Hardtraxx Elite

Ik hoor anders toch ook andere dingen in de media, toevallig VI (Vd Gijp) gezien vandaag? :P.

VI als maatstaaf nemen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 08:50 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

VI als maatstaaf nemen :')

Zo bedoel ik 't niet, Ramon zei dat je in alle media hoorde dat Ajax zo slecht was ipv Pec zo goed, wat bij VI (valt natuurlijk ook onder media) iig niet het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

http://nos.nl/artikel/638834-ajaxfans-h ... -kuip.html
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:05 

Hardtraxx Veteran

Was andersom ook gebeurd. Mongolen heb je bij iedere club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:08 

Hardtraxx Veteran

Mongolen. En de F-Side die nog met de statement komt dat het allemaal overdreven wordt omdat er geen gewonden gevallen zijn, en er veel ergere dingen in de wereld zijn zoals Oekraïne etc. Lekkere relativering :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:08 

Hardtraxx Veteran

Ow en daarom moeten we het normaal vinden?
Die van Zwolle hebben toch niets vernield?

"De F-Side vindt het onacceptabel dat er vuurwerk is gegooid naar de eigen spelers"
Nee naar spelers van de tegenpartij mag wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:10 

Hardtraxx Crew

Dat ze nog over Ajax-fans durven te spreken in dat artikel :/ dit kun je geen fans noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ow en daarom moeten we het normaal vinden?
Die van Zwolle hebben toch niets vernield?

"De F-Side vindt het onacceptabel dat er vuurwerk is gegooid naar de eigen spelers"
Nee naar spelers van de tegenpartij mag wel. :lol:

De supporters van Zwolle hebben ook een aantal stoeltjes vernield en hebben ook vuurwerk afgestoken.
Reclameborden zijn NIET door Ajax-supporters vernield, maar door de stewards die het vuurwerk er tegenaan hebben gegooid tijdens het verwijderen van het vuurwerk op het veld.

En over dat statement van de F-Side. Hoe haal jij eruit dat ze het wel goed vinden om vuurwerk richting spelers van de tegenpartij te gooien? Dit is weer typisch een gevalletje van woorden in de mond leggen. -.-

Overigens snap ik de F-Side prima. Zij hebben hier niks mee te maken gehad - de kern was zelfs nog niet binnen - en keuren het gedrag van Vak410 dan ook af. Maar er wordt nu gedaan alsof het stadion opgeblazen is. Er is verder inderdaad niks gebeurd, de Ajax-aanhang heeft zich verder op een positieve manier gedragen op de tribune gedurende de hele wedstrijd en dat terwijl je afgeslacht wordt met 5-1 in de stad en het stadion van de rivaal. Nou zeg ik niet dat er daarvoor complimenten moeten komen, zo moet het immers altijd zijn, maar er wordt nu gedaan alsof de hele aanhang van Ajax zich schandalig heeft misdragen in de Kuip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:32 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste, het is een vraag van mij of Zwolle niets kapot gemaakt heeft. Dis is namelijk niet in het nieuws geweest.
Ten tweede, er waren ook spelers van Zwolle aan die kant van het veld toen die idioten die dingen op het veld begonnen te gooien. Vandaar dat ik de term "eigen spelers" een beetje gek vind.
Geen enkele speler moet je bekogelen met vuurwerk, ook de tegenpartij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:33 

Kraak... Piep...

Wat Chukkels zegt.
Volgens mij waren het vooral Ultra's die dit deden. Kortom, mensen die meer achter rellen staan dan een club. Ze hadden net zo goed voor Feyenoord kunnen wezen als ze daar meer konden rellen bijvoorbeeld.

Maar hoe de F-Side het naar buiten brengt is wel wat raar aan sommige kanten. Dat ze alleen eigen spelers zeggen klopt wel maar klinkt gewoon raar. Laat dat eigen dan weg. En dat ze zeggen dat er overdreven word. Het is en blijft onacceptabel. Niet dat zij er iets aan konden doen maar ze moeten het niet goed gaan praten en relativeren met een volksoorlog in, wat lijkt, belang voor eigen club. Als supporters vereniging moet je zulk soort mensen gewoon uitkotsen en niet relativeren tot een 16 jarige die eens een steen door een ruit gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ten eerste, het is een vraag van mij of Zwolle niets kapot gemaakt heeft. Dis is namelijk niet in het nieuws geweest.
Ten tweede, er waren ook spelers van Zwolle aan die kant van het veld toen die idioten die dingen op het veld begonnen te gooien. Vandaar dat ik de term "eigen spelers" een beetje gek vind.
Geen enkele speler moet je bekogelen met vuurwerk, ook de tegenpartij niet.

Er stonden inderdaad Zwolle-spelers op die kant van het veld, maar niet in de buurt en die werden dan ook niet bekogeld. Waarom zouden ze dit dan benoemen? Als het over racisme tegen Marokkanen gaat en ik vraag jou naar jouw standpunt hierover en jij vertelt mij dat jij tegen racisme tegen Marokkanen bent, wil dat dan zeggen dat je racisme tegen Turken wél goed vindt?

Natuurlijk hadden ze het ook anders kunnen verwoorden, maar ze zeggen helemaal niks verkeerd.

Broken Balance schreef:
Volgens mij waren het vooral Ultra's die dit deden. Kortom, mensen die meer achter rellen staan dan een club.

Ultra's zijn juist niet van het rellen, maar van het sfeerteam. Dit was ook bedoeld als sfeeractie, omdat zij vinden dat een pyroshow onderdeel moet zijn van een bekerfinale. Een logische gedachte, maar een belachelijk slecht doordacht plan. Echter, bij Utrecht gebeurde dit seizoen hetzelfde en daar hoor je niemand meer over. Om nog maar niet te spreken over in landen als Griekenland, waar dit de normaalste zaak van de wereld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:42 

Hardtraxx Veteran

Wat doe je moeilijk dan? >.<
De spelers van Zwolle waren net zo in de buurt als die van Ajax. Als ze dat woordje "eigen" hadden weggelaten was t goed geweest.
En je voorbeeld over racisme gaat ook niet echt op. Want ik zou dan niet die woorden gebruiken. Maar als je die woorden wel gebruikt. Dan suggereer je idd dat andere bevolkingsgroepen wel gediscrimineerd mogen worden.
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic