Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:22 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
iMark schreef:

Wat is dat Ajax publiek trouwens triest, na de 88e minuut was het stadion al half leeg, hoe bedoel je succes-supporters.

Algemeen bekend toch :corn:

Net of jullie publiek zo geweldig is.. Was vandaag in eindhoven (toch nog 1 wedstrijd van Ajax niet live gezien dit seizoen :cry:) en daar was het ook huilen met de pet op van beide supportersgroeperingen (laat staan het voetbal zelf).. Ook lekker 5 liedjes gehoord waarvan 2 over 'joden'. Wat dacht je van de klassieker? Ga toch lekker een feestje vieren als je 2e wordt, iets met second en syndrome. Met dat ' succes supporters' scheer je ook weer iedereen over een kam, maarja had ook niet anders verwacht van een feyenoorder die zijn eigen maasgebouw aanvalt (wantja daar zul jij ook wel bij horen dan!!!). [/haat-, zeik- en generaliseer modus off] ' :corn: '

Wat een zaadpartij zeg in Eindhoven, wel een geweldige goal gezien van Janmaat.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 08:48 

Hardtraxx Veteran

Allemaal Heracles seizoenskaarten te koop op marktplaats. >.<
Zeker niet dat ik de mijne verkoop aan een Ajacied.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:29 

Kraak... Piep...

Twente kan zelfs met een gelijk en een verliezen nog 3e worden. Ik zie ze ook niet Feyenoord nog inhalen.

PSV, Heerenveen en Vitesse zijn nog in de strijd om direct naar Europa te gaan. Gezien de prestaties gun ik het Heerenveen het meest.

Roda en NEC zijn ook nog in strijd om de degradatie. als NEC verliest en Roda wint komend weekend dan staat NEC laatste (ze hebben allebei -25 doelsaldo). Waar statistisch gezien kans op is omdat Roda thuis tegen Groningen moet en NEC thuis tegen Twente.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 11:52 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
iMark schreef:

Wat is dat Ajax publiek trouwens triest, na de 88e minuut was het stadion al half leeg, hoe bedoel je succes-supporters.

Lekker interessant zeg :yawn:
Beter kijken de supporters eerst naar hun eigen (club) voordat ze andere belachelijk gaan maken. Wat boeit het nou dat je 2 minuten eerder voor de wedstrijd weg gaat. Ik blijf altijd de hele wedstrijd, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan. Als je daar al over valt ben je wel heel zielig.

het gaat mij eerder om het feit dat je kampioen kan worden. In de 88e minuut stond Ajax gewoon met 3-1 voor, terwijl het niet onmogelijk was dat psv nog gelijk kon spelen. Maar blijkbaar kwamen die supporters alleen maar om kampioen te worden, terwijl ze de spelers niet eens even konden applaudisseren na de wedstrijd.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Andromeda schreef:
iMark schreef:

Lekker interessant zeg :yawn:
Beter kijken de supporters eerst naar hun eigen (club) voordat ze andere belachelijk gaan maken. Wat boeit het nou dat je 2 minuten eerder voor de wedstrijd weg gaat. Ik blijf altijd de hele wedstrijd, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan. Als je daar al over valt ben je wel heel zielig.

het gaat mij eerder om het feit dat je kampioen kan worden. In de 88e minuut stond Ajax gewoon met 3-1 voor, terwijl het niet onmogelijk was dat psv nog gelijk kon spelen. Maar blijkbaar kwamen die supporters alleen maar om kampioen te worden, terwijl ze de spelers niet eens even konden applaudisseren na de wedstrijd.

Er waren 2 redenen om eerder weg te gaan.

1. Je verlaat het stadion iets eerder, omdat je naar P2 wil gaan voor de huldiging. Des te eerder je er bent, des te betere plek je hebt.

2. Je verlaat het stadion iets eerder, omdat er een gigantische verkeersopstopping is vanwege het tegelijkertijd vallen met andere evenementen rondom de ArenA en de hele A10-ring die afgesloten was, waardoor je na afloop uren in de file kan komen te staan.

Optie 1 werd gebruikt door de optimisten en optie 2 door de zakenmannetjes met zoontjes op de lange zijde 1e ring. Voor beide opties valt op zich wel begrip op te brengen, al blijft het jammer.

Overigens viel het ook wel mee hoeveel mensen eerder weg gingen. Misschien hooguit 1000 man en vooral eerste ring lange zijde. Dat valt gewoon meer op in een stadion van 53.000 man, maar nog geen 2% is toch wel redelijk normaal. Je gaat mij niet tegenspreken dat andere clubs dat niet hebben.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:06 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/6593620 ... ouden.html

Je verwacht het niet, hè.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6593620/423a00ff/een_minuut_stilte_houden.html

Je verwacht het niet, hè.

Zo ken ik er ook nog 1...

Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:49 

Kraak... Piep...

En dit ligt natuurlijk aan de clubs en niet aan een grote groep domme mogolische tokkie "supporters" waarvan elke club wel een of meer heeft.

Ga nou geen vingers wijzen van Ajax doet het ook, Feyenoord was toen en PSV toen want ze hebben allemaal een groot deel idioten die niet voor de sport en de club gaan maar voor het hooliganisme.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 10:36 

Hardtraxx Addict

Ik zie Heerenveen nog wel 5e worden, en PSV 6e, ik gun het Heerenveen iig van harte

PSV :') :')
Wat een supporters heeft dat clubje trouwens ook hé, hebben die uberhaupt wel een echt sfeervak of harde kern? :x
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:38 

Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
Ik zie Heerenveen nog wel 5e worden, en PSV 6e, ik gun het Heerenveen iig van harte

PSV :') :')
Wat een supporters heeft dat clubje trouwens ook hé, hebben die uberhaupt wel een echt sfeervak of harde kern? :x

Dat vraag ik me dus ook af bij Heerenveen...
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:12 

Kraak... Piep...

Heerenveen wel degelijk, harde kern weet ik niet, sfeervak wel.
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:47 

Hardtraxx Elite

http://www.dumpert.nl/mediabase/6593897 ... ip_op.html
:lol:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:31 

Hardtraxx Veteran

Oef

Citaat:
KNVB legt FC Twente tienduizenden euro's boete op
KNVB legt FC Twente tienduizenden euro's boete op
De licentiecommissie van de KNVB heeft FC Twente twee boetes opgelegd. In totaal moet de nummer drie van de Eredivisie 35 duizend euro betalen.

FC Twente heeft niet tijdig de door een onafhankelijke accountant gecontroleerde jaarstukken naar Zeist gestuurd. De Tukkers misten de deadline van 1 november en moeten als straf daarvoor tienduizend euro betalen.

Verder schrijft de KNVB dat FC Twente 'niet heeft voldaan aan het tijdig, juist en volledig informeren van de licentiecommissie'. Dat kost de club nog eens 25 mille. Overigens is nog steeds onduidelijk hoe de voetbalbond de financiële positie van FC Twente beoordeelt. Als enige club in de Eredivisie zijn de Enschedeërs niet ingedeeld in een categorie van de licentiecommissie.

Naast FC Twente moet Achilles '29 een boete betalen van vijfduizend euro omdat het de stukken niet op tijd heeft ingediend.
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 21:25 

Kraak... Piep...

Voor Twente moet dat geen probleem zijn lijkt me
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 21:31 

Hardtraxx Veteran

Er zijn dagen dat ik geen 35k heb :P :cry:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 14:30 

Hardtraxx Elite

Tegenvaller voor Achilles, die zijn al bijna failliet.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

WTF IS THIS? :worship:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:29 

Kraak... Piep...

dafuq Zwolle.

Wat een Tokkies daar trouwens achter Vermeer.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:35 

Hardtraxx Veteran

Boeit me geen reet dat wij geen finale hebben gehaald, dit had ik voor geen goud willen missen :worship:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:37 

Hardtraxx Veteran

PEC Zwolle :worship: :worship: :worship:.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 20:09 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
dafuq Zwolle.

Wat een Tokkies daar trouwens achter Vermeer.

Luisteren vast Frenchcore

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 20:18 

Hardtraxx Elite

Helaas een geflatteerde uitslag :/

:worship:
Het moest minimaal 10-1 worden
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Laten we duidelijk zijn: 10000% terecht deze uitslag.

Maar deze uitspraken vind ik wel niet zo triest:
Rawbin schreef:
Boeit me geen reet dat wij geen finale hebben gehaald, dit had ik voor geen goud willen missen :worship:

Meer een andere club haten dan je eigen club lief hebben :"""). Diep en diep triest (net als het Ajax spel van vandaag).
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 20:50 

Hardtraxx Crew

Wauw, wat ontzettend knap van Zwolle :D Gefeliciteerd PEC!

JEFSKI schreef:
Wat een supporters heeft dat clubje trouwens ook hé

Nee, over die van jullie kun je naar huis schrijven :D
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic