Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 12:32 

Hardtraxx Crew

Ruiz heeft aangegeven nog wel een jaar te willen blijven, maar weet niet echt wat ik daar van moet vinden. Heb hem er graag bij, maar dat staat weer de ontwikkeling van zowel Narsingh als Bakkali in de weg. En die zie ik beide ook graag meer spelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 12:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Chukkels schreef:
Dat Blom de wedstrijd doodgefloten heeft, kan ik niet beoordelen. Dat heb ik namelijk niet meegekregen, maar als dat zo is, dan is dat meestal een gevolg van het wedstrijdverloop. En dus ook de fout van Twente.

Wat is dit voor klets, andersom juist, een scheidsrechter die de wedstrijd doodfluit verandert het wedstrijdverloop niet andersom.
Heb t over het algemeen, heb namelijk de wedstrijd Twente-Ado niet gezien)

Edit: Onder doodfluiten versta ik voor de minste overtredingen fluiten, doel dan niet op (rode) kaarten geven (weetniet of die kaarten dus terecht waren, aangezien ik het niet gezien heb).

PS. Hoe kun jij beoordelen of Blom de wedstrijd heeft 'doodgefloten' als je de wedstrijd niet gezien hebt? Of heb je alleen de rode kaarten niet gezien?

'meestal een gevolg van het wedstrijdverloop' Klinkt voor mij alsof je het over het algemeen hebt. Ik heb het dus idd niet gezien, maar ik had het zelf ook over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 13:30 

Hardtraxx Newbie

Heb wel een geinig nepberichtje gevonden :') , wel een lekker voetballertje trouwens, Mokhtar :loving:

http://aworldfootball.webs.com/nieuws.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:24 

Hardtraxx Addict

1 punt, prima, hadden er wel 3 kunnen zijn (aan beide kanten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:32 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
1 punt, prima, hadden er wel 3 kunnen zijn (aan beide kanten).

op basis van de eerst helft had vitesse gewoon moeten winnen aangezien ze toen al 6-0 voor hadden kunnen staan

mja liever 1 puntje dan helemaal niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:47 

Hardtraxx Veteran

Jup, Vitesse duidelijk beter de 1ste helft (alhoewel 6-0 is natuurlijk overdreven :P) en Ajax was de 2de helft de bovenliggende partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 23:53 

Kraak... Piep...

Jezus Cambuur - Vitesse. Wat een wedstrijd, geniaal gedaan van Cambuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ben erg benieuwd naar de wedstrijden vanmiddag. Heb het gevoel dat Ajax volgende week pas kampioen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:14 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Ben erg benieuwd naar de wedstrijden vanmiddag. Heb het gevoel dat Ajax volgende week pas kampioen wordt.

Nou, moet jij mij eens even gaan uitleggen hoe ze dat gaan flikken.
Volgende week worden er geen eredivisiewedstrijden gespeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:54 

Aan het typen...

Ben benieuwd naar PSV - Feyenoord.
Als Feyenoord wint, dan is Twente zeker van Europees voetbal en is het zo goed als zeker 3e (of het moet de laatste 2 wedstrijden verliezen en Vitesse beide winnen).
Als PSV wint, dan is het gat tussen Twente en Feyenoord nog maar 1. Feyenoord krijgt nog Cambuur op bezoek, maar moet ook nog naar AZ toe. Twente heeft het relatief makkelijk met NEC uit en PEC thuis.
Als ze gelijkspelen, dan geldt voor PSV hetzelfde als voor Vitesse. En dan is het verschil met Feyenoord 2 punten, waarbij het bij een gelijkspel tegen AZ dus aankomt op doelsaldo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:09 

Hardtraxx Veteran

Als het op doelsaldo aankomt staat Twente zeer waarschijnlijk boven Feyenoord. Het doelsaldo van Twente is nu al 2 beter, en met twee overwinningen (in dit scenario dan, bij twee keer 1-0) minstens 4. Om op dit scenario te komen moet Feyenoord twee keer gelijkspelen, en heeft het dus maar een wedstrijd (Cambuur thuis dan waarschijnlijk) om minstens 4 goals te maken.

Maar goed, laten we eeerst maar kijken wat het vanmiddag wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

hoop dat feijenoord psv ff afstraft...ook al wordt ajax dan pas volgende week kampioen
ik gun feijenoord die 2de plek wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:10 

Hardtraxx Veteran

Tegen de verhouding in? PSV speelt op het moment echt om te huilen. Goal zelf viel wel uit het niks maar ik kan niet zeggen dat het zó tegen de verhouding in is. 0-0 zou beter passen wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:16 

Hardtraxx Veteran

Heracles... zucht.
Dat ze in de zomer maar een beter team gaan vormen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:32 

Hardtraxx Elite

Come on Feyenoord!
Hopen dat Ajax verliest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:58 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Come on Feyenoord!
Hopen dat Ajax verliest :$

Dream on, ADO is nog geen een keer gevaarlijk voor Cillessen geweest. Het is dat Denswil een 'Van Der Hoorntje' deed, anders stond het nu 2-0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 18:01 

Hardtraxx Veteran

Hoop zelf eerder op een Feyenoorder die laat de bal in eigen doel trapt. Een PSVer zie ik namelijk niet scoren

Edit: laat ook maar -.- wel een mooie goal van Janmaat though
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

Het lag natuurlijk volledig in de lijn der verwachtingen dat PSV nooit ging winnen, liever zelf onderuit dan Ajax kampioen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 18:33 

Aan het typen...

1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
Dat is wel zo goed als beslist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:05 

Hardtraxx Veteran

Prima overwinning van Feyenoord. De 5-3-2 tactiek is leuker om naar te kijken dan naar de 4-3-3 die ze normaal spelen. Ben blij als Schaken eindelijk weg gaat, wat een prutser blijf ik dat vinden. Ben er van overtuigd dat Manu het niet slechter gaat doen.

Wat is dat Ajax publiek trouwens triest, na de 88e minuut was het stadion al half leeg, hoe bedoel je succes-supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:31 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Wat is dat Ajax publiek trouwens triest, na de 88e minuut was het stadion al half leeg, hoe bedoel je succes-supporters.

Algemeen bekend toch :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:43 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:

Lekker interessant zeg :yawn:
Beter kijken de supporters eerst naar hun eigen (club) voordat ze andere belachelijk gaan maken. Wat boeit het nou dat je 2 minuten eerder voor de wedstrijd weg gaat. Ik blijf altijd de hele wedstrijd, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan. Als je daar al over valt ben je wel heel zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:47 

Hardtraxx Veteran

Rustig maar, hoef je niet zo butthurt te doen. Ik meld nergens dat het mij boeit, moeten ze zelf weten, is hun goed recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:50 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Rustig maar, hoef je niet zo butthurt te doen. Ik meld nergens dat het mij boeit, moeten ze zelf weten, is hun goed recht.

was meer op iMark, verkeerde gequote moest die daarboven zijn :$

ff aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 20:30 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
iMark schreef:

Algemeen bekend toch :corn:

Aansluiting openbaar vervoer is 3x kut tijdens Ajax. Als je iets eerder weggaat, wat de meeste doen zit je in een lege bus of kan je met je auto er goed door. Net weer 3 bussen moeten wachten en alsnog zat die propvol...
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic