Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ruiz heeft aangegeven nog wel een jaar te willen blijven, maar weet niet echt wat ik daar van moet vinden. Heb hem er graag bij, maar dat staat weer de ontwikkeling van zowel Narsingh als Bakkali in de weg. En die zie ik beide ook graag meer spelen...
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Chukkels wrote:
HardstyleForEvah wrote:
Chukkels wrote: Dat Blom de wedstrijd doodgefloten heeft, kan ik niet beoordelen. Dat heb ik namelijk niet meegekregen, maar als dat zo is, dan is dat meestal een gevolg van het wedstrijdverloop. En dus ook de fout van Twente.
Wat is dit voor klets, andersom juist, een scheidsrechter die de wedstrijd doodfluit verandert het wedstrijdverloop niet andersom.
Heb t over het algemeen, heb namelijk de wedstrijd Twente-Ado niet gezien)

Edit: Onder doodfluiten versta ik voor de minste overtredingen fluiten, doel dan niet op (rode) kaarten geven (weetniet of die kaarten dus terecht waren, aangezien ik het niet gezien heb).
PS. Hoe kun jij beoordelen of Blom de wedstrijd heeft 'doodgefloten' als je de wedstrijd niet gezien hebt? Of heb je alleen de rode kaarten niet gezien?
'meestal een gevolg van het wedstrijdverloop' Klinkt voor mij alsof je het over het algemeen hebt. Ik heb het dus idd niet gezien, maar ik had het zelf ook over het algemeen.
D
3 posts member since 2014
last seen Apr 2014
Heb wel een geinig nepberichtje gevonden :') , wel een lekker voetballertje trouwens, Mokhtar :loving:

http://aworldfootball.webs.com/nieuws.htm
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
1 punt, prima, hadden er wel 3 kunnen zijn (aan beide kanten).
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
M-arijn wrote:1 punt, prima, hadden er wel 3 kunnen zijn (aan beide kanten).
op basis van de eerst helft had vitesse gewoon moeten winnen aangezien ze toen al 6-0 voor hadden kunnen staan

mja liever 1 puntje dan helemaal niks :P
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jup, Vitesse duidelijk beter de 1ste helft (alhoewel 6-0 is natuurlijk overdreven :P) en Ajax was de 2de helft de bovenliggende partij.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jezus Cambuur - Vitesse. Wat een wedstrijd, geniaal gedaan van Cambuur.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ben erg benieuwd naar de wedstrijden vanmiddag. Heb het gevoel dat Ajax volgende week pas kampioen wordt.
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
iMark wrote:Ben erg benieuwd naar de wedstrijden vanmiddag. Heb het gevoel dat Ajax volgende week pas kampioen wordt.
Nou, moet jij mij eens even gaan uitleggen hoe ze dat gaan flikken.
Volgende week worden er geen eredivisiewedstrijden gespeeld :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ben benieuwd naar PSV - Feyenoord.
Als Feyenoord wint, dan is Twente zeker van Europees voetbal en is het zo goed als zeker 3e (of het moet de laatste 2 wedstrijden verliezen en Vitesse beide winnen).
Als PSV wint, dan is het gat tussen Twente en Feyenoord nog maar 1. Feyenoord krijgt nog Cambuur op bezoek, maar moet ook nog naar AZ toe. Twente heeft het relatief makkelijk met NEC uit en PEC thuis.
Als ze gelijkspelen, dan geldt voor PSV hetzelfde als voor Vitesse. En dan is het verschil met Feyenoord 2 punten, waarbij het bij een gelijkspel tegen AZ dus aankomt op doelsaldo.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Als het op doelsaldo aankomt staat Twente zeer waarschijnlijk boven Feyenoord. Het doelsaldo van Twente is nu al 2 beter, en met twee overwinningen (in dit scenario dan, bij twee keer 1-0) minstens 4. Om op dit scenario te komen moet Feyenoord twee keer gelijkspelen, en heeft het dus maar een wedstrijd (Cambuur thuis dan waarschijnlijk) om minstens 4 goals te maken.

Maar goed, laten we eeerst maar kijken wat het vanmiddag wordt :)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hoop dat feijenoord psv ff afstraft...ook al wordt ajax dan pas volgende week kampioen
ik gun feijenoord die 2de plek wel
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Tegen de verhouding in? PSV speelt op het moment echt om te huilen. Goal zelf viel wel uit het niks maar ik kan niet zeggen dat het zó tegen de verhouding in is. 0-0 zou beter passen wel
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Heracles... zucht.
Dat ze in de zomer maar een beter team gaan vormen.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Come on Feyenoord!
Hopen dat Ajax verliest :$
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Andromeda wrote:Come on Feyenoord!
Hopen dat Ajax verliest :$
Dream on, ADO is nog geen een keer gevaarlijk voor Cillessen geweest. Het is dat Denswil een 'Van Der Hoorntje' deed, anders stond het nu 2-0.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Hoop zelf eerder op een Feyenoorder die laat de bal in eigen doel trapt. Een PSVer zie ik namelijk niet scoren

Edit: laat ook maar -.- wel een mooie goal van Janmaat though
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Het lag natuurlijk volledig in de lijn der verwachtingen dat PSV nooit ging winnen, liever zelf onderuit dan Ajax kampioen :cool:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
Dat is wel zo goed als beslist.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Prima overwinning van Feyenoord. De 5-3-2 tactiek is leuker om naar te kijken dan naar de 4-3-3 die ze normaal spelen. Ben blij als Schaken eindelijk weg gaat, wat een prutser blijf ik dat vinden. Ben er van overtuigd dat Manu het niet slechter gaat doen.

Wat is dat Ajax publiek trouwens triest, na de 88e minuut was het stadion al half leeg, hoe bedoel je succes-supporters.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
iMark wrote:
Wat is dat Ajax publiek trouwens triest, na de 88e minuut was het stadion al half leeg, hoe bedoel je succes-supporters.
Algemeen bekend toch :corn:
A
Hardtraxx Elite
iMark wrote:
Lekker interessant zeg :yawn:
Beter kijken de supporters eerst naar hun eigen (club) voordat ze andere belachelijk gaan maken. Wat boeit het nou dat je 2 minuten eerder voor de wedstrijd weg gaat. Ik blijf altijd de hele wedstrijd, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan. Als je daar al over valt ben je wel heel zielig.
Last edited by Andromeda on 13 Apr 2014 19:51, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Rustig maar, hoef je niet zo butthurt te doen. Ik meld nergens dat het mij boeit, moeten ze zelf weten, is hun goed recht.
A
Hardtraxx Elite
chas1n wrote:Rustig maar, hoef je niet zo butthurt te doen. Ik meld nergens dat het mij boeit, moeten ze zelf weten, is hun goed recht.
was meer op iMark, verkeerde gequote moest die daarboven zijn :$

ff aanpassen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
chas1n wrote:
iMark wrote:
Algemeen bekend toch :corn:
Aansluiting openbaar vervoer is 3x kut tijdens Ajax. Als je iets eerder weggaat, wat de meeste doen zit je in een lege bus of kan je met je auto er goed door. Net weer 3 bussen moeten wachten en alsnog zat die propvol...