Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 20:46 

Hardtraxx Veteran

Het was weer eens billenknijpen. Eerder dit seizoen al vaak fout gegaan op deze manier, dus voelde de bui wel weer hangen rond de 70e min. Gelukkig deze keer volgehouden en nu 4 punten los in de strijd om plek 2 :yay: Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Bedankt Twente voor het traditioneel verknallen van een wedstrijd die niet te verknallen was
Bedankt Blom voor het traditioneel kapot fluiten van een wedstrijd die niet kapot te fluiten was (rode kaarten nog niet eens, maar werkelijk ALLES werd kapot gefloten en 2e afgekeurde doelpunt slaat nergens op)
Bedankt Theo Reitsma voor het traditioneel niet kennen van de helft van regels en maar een flutverhaaltje te verzinnen

Meer wil ik er niet over kwijt

Hihi Twente verspeelt weer punten en Stefan is er weer als de kippen bij om de scheids de schuld te geven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 21:16 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Steffnov schreef:
Bedankt Twente voor het traditioneel verknallen van een wedstrijd die niet te verknallen was
Bedankt Blom voor het traditioneel kapot fluiten van een wedstrijd die niet kapot te fluiten was (rode kaarten nog niet eens, maar werkelijk ALLES werd kapot gefloten en 2e afgekeurde doelpunt slaat nergens op)
Bedankt Theo Reitsma voor het traditioneel niet kennen van de helft van regels en maar een flutverhaaltje te verzinnen

Meer wil ik er niet over kwijt

Hihi Twente verspeelt weer punten en Stefan is er weer als de kippen bij om de scheids de schuld te geven >.<

Lieve schat:
- Het is op volgorde van waar ik me aan heb geërgerd
- Jij hebt ongetwijfeld de wedstrijd niet gezien, dus oordeel maar niet
- Conclusie: ze hebben het aan zichzelf te danken, maar Blom blijft een drama (as is tradition of course)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 08:16 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Zat Theo naast je op de tribune?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 09:29 

Kraak... Piep...

Wat Stefan zegt. Wat een aanfluiting. Van Twente zelf grotendeels maar de scheids hielp ze wel ermee man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 10:49 

Hardtraxx Veteran

Gerechtigheid voor het punt dat Twente tegen Feyenoord pakte. Toen hadden ze de scheidsrechter mee, nu hadden ze hem eens een keer tegen. Dat overkomt iedere ploeg wel eens, als je over het hele seizoen gaat bekijken heb je de scheids een paar keer met en een paar keer tegen je.

Weet er trouwens iemand hoe het nu precies met de periode titels zit in de Jupiler League? Omdat Dordrecht of Willem II kampioen gaan worden, naar wie gaat die periode titel dan eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 10:55 

Kraak... Piep...

Ik geef als Twente fan ook gewoon toe dat we de scheids meehadden tegen Feyenoord, dat is ook niet iets goed. Dat maakt het niet opeens goed dat er nu slecht tegen Twente werd gefloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:08 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Gerechtigheid voor het punt dat Twente tegen Feyenoord pakte. Toen hadden ze de scheidsrechter mee, nu hadden ze hem eens een keer tegen. Dat overkomt iedere ploeg wel eens, als je over het hele seizoen gaat bekijken heb je de scheids een paar keer met en een paar keer tegen je.

Weet er trouwens iemand hoe het nu precies met de periode titels zit in de Jupiler League? Omdat Dordrecht of Willem II kampioen gaan worden, naar wie gaat die periode titel dan eigenlijk?

Die 2 punten missen we nog steeds hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:19 

Aan het typen...

iMark schreef:

Als je doelt op het hinderlijk buitenspel staan, dan hadden beide Feyenoord doelpunten destijds ook afgekeurd moeten worden. FC Twente had dit natuurlijk veel eerder af moeten maken, maar men zakte weer in na de 1-0. Dan vraag je er ook gewoon zelf om. De scheidsrechter was daar niet echt oorzaak aan, maar die floot de wedstrijd wel kapot door voor het minste geringste een vrije trap te geven. Ook met dat gevaarlijk spel, je moest je voeten zowat aan de grond houden met die kleine verdediger van ADO die telkens met zijn hoofd laag zat. En de 4 minuten die na 3 minuten al af worden gebroken, terwijl er nota bene nog een wissel plaatsvind in de blessuretijd. Verder was dit vooral te danken aan het falen van de TS, die met 3 controlerende middenvelders gaan spelen, Castaignos altijd maar laten staan en weigeren om Martina in het centrum te zetten als Bengtsson en Bjelland beide kunnen spelen. Ook de wissels waren slecht en te laat, ze laten nota bene Brama die lange van ADO dekken. Vind je het dan gek dat er een doelpunt uit valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:

Nee die deed het commentaar. Maar als je écht niet weet dat bij een pass, een nieuwe situatie ontstaat voor buitenspel en dat de vorige dan vervalt, dan heb je het echt niet begrepen (2e afgekeurde goal, Theo vond het terecht buitenspel omdat Castaignos bij de pass naar Tadic nog buitenspel stond :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:36 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
Steffnov schreef:

Nee die deed het commentaar.

Was je niet naar de wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:44 

Hardtraxx Veteran

Heb ik ooit zoiets beweerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:53 

Hardtraxx Veteran

Nee, maar je bent zo voor Twente dat ik dacht dat je ook naar wedstrijden ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

Het is mij te duur voor het aantal wedstrijden dat ik elk jaar door het werk (standaard vrijdagavonden en regelmatig zaterdagavonden) moet missen. Helaas, maar goed.i
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:58 

Hardtraxx Veteran

Ahaaa oke. Ja dan is t lastig ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:22 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Waar had Twente in hemelsnaam de scheidsrechter tegen? Alle beslissingen waren 100% juist en alleen maar op het conto van Twente te schrijven. Blom floot gewoon een prima wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:37 

Kraak... Piep...

Kijk op de vorige pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kijk op de vorige pagina

Ja? Het was gewoon buitenspel hoor. De regel is dat het buitenspel is als de speler die in het spel betrokken raakt met wat voor lichaamsdeel dan ook waarmee je mag scoren voor de een-na-laatste speler staat. Dus alles behalve de armen. En aangezien Tadic met z'n hoofd voorbij de een-na-laatste speler stond op het moment dat de pass gegeven werd, is het dus buitenspel. Dat Blom de wedstrijd doodgefloten heeft, kan ik niet beoordelen. Dat heb ik namelijk niet meegekregen, maar als dat zo is, dan is dat meestal een gevolg van het wedstrijdverloop. En dus ook de fout van Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dat Blom de wedstrijd doodgefloten heeft, kan ik niet beoordelen. Dat heb ik namelijk niet meegekregen, maar als dat zo is, dan is dat meestal een gevolg van het wedstrijdverloop. En dus ook de fout van Twente.

Wat is dit voor klets, andersom juist, een scheidsrechter die de wedstrijd doodfluit verandert het wedstrijdverloop niet andersom.
Heb t over het algemeen, heb namelijk de wedstrijd Twente-Ado niet gezien)

Edit: Onder doodfluiten versta ik voor de minste overtredingen fluiten, doel dan niet op (rode) kaarten geven (weetniet of die kaarten dus terecht waren, aangezien ik het niet gezien heb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:11 

Hardtraxx Veteran

2 keer terecht rood in mijn ogen. Doorgebroken speler, rood. Hoe dom die regel ook is. En Castaignos is gewoon een idioot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:59 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk hoe stoer Castaignos weer deed na z'n goal. Wordt die afgekeurd :lol:
Droeftoeter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 15:33 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Chukkels schreef:
Dat Blom de wedstrijd doodgefloten heeft, kan ik niet beoordelen. Dat heb ik namelijk niet meegekregen, maar als dat zo is, dan is dat meestal een gevolg van het wedstrijdverloop. En dus ook de fout van Twente.

Wat is dit voor klets, andersom juist, een scheidsrechter die de wedstrijd doodfluit verandert het wedstrijdverloop niet andersom.
Heb t over het algemeen, heb namelijk de wedstrijd Twente-Ado niet gezien)

Edit: Onder doodfluiten versta ik voor de minste overtredingen fluiten, doel dan niet op (rode) kaarten geven (weetniet of die kaarten dus terecht waren, aangezien ik het niet gezien heb).

De minste overtredingen zijn ook overtredingen. En meestal fluit een scheidsrechter sneller voor de kleine overtredingen als er feller gespeeld wordt. En dat kan ik me heel goed voorstellen, gezien de belangen die er voor beide teams op het spel stonden. Dus ja, een scheidsrechter fluit een spel sneller 'dood' als gevolg van het wedstrijdverloop. En ik verdenk Blom er niet van om al vanaf het begin al voor pietluttige overtredingen te fluiten, hij is immers geen Higler.

PS. Hoe kun jij beoordelen of Blom de wedstrijd heeft 'doodgefloten' als je de wedstrijd niet gezien hebt? Of heb je alleen de rode kaarten niet gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 21:39 

Kraak... Piep...

PSV weer een stap verwijderd van de top 3.
Twente heeft eindelijk eens op normale kracht weer een wedstrijd kunnen winnen tegen het, over het algemeen, lastige thuisfront van NAC. Maar Feyenoord haalt ze toch wel weer in omdat ze tegen het lage RKC moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 00:41 

Aan het typen...

Sterker nog ze staan nu al een punt voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Heracles wat droevig weer. >.< Zat niet echt een idee achter gister. En verdomme wat is die Antonia snel. Gelukkig lieten ze hem niet lopen. >.<
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic