El Mare schreef:
Broken Balance schreef:
Lijkt me ook logisch. Ik denk niet dat die daar bij dat stadion nog veilig was.
Maar ja dat krijg je ook als je naar de aartsrivaal gaat. Zit net zoveel pit tussen die twee als Feyenoord - Ajax bijna.
Oké :') Dat geeft die hooligans (zelfde soort volk als toen bij Feyenoord dat binnen probeerde te stormen, zelfde soort volk als bij de strandrellen in Hoek van Holland) reden om zoiets te doen? Die Lodeweges heeft moeten vluchten voor zijn leven, omdat een stel van die hersenloze debielen het stadion bestormden.
Ik vind het werkelijk waar stuitend om te zien

Ik zeg ik snap dat ze boos zijn omdat hij naar de aartsrivaal verkast. Wat die harde kern doet van Cambuur slaat nergens op, maar dat doen ze ondanks dat hij bij cambuur zit of weggaat. Als je al maar een naam van een andere club noemt bij hun worden ze agressief. En van wat ik gehoord heb van vrienden die er wonen is dat 3/4 van die mensen daar gewoon als een soort demonstrant stondend, ze wouden hem niet doodmaken, ze zijn gewoon boos en voelen zich verraden. Misschien die harde kern, maar zoals ik al zei, die sporen niet. Wat ik dus al zei bij dat voorbeeld boven die zin die jij quote van mij.