Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:54 

Aan het typen...

PSV grootste kanshebber? :huh:

2. Feyenoord 54 (1 wedstrijd minder)
3. Vitesse 53
4. PSV 53
5. Twente 52 (1 wedstrijd minder)

PSV:
Heerenveen (uit)
Feyenoord (thuis)
PEC Zwolle (uit)
NAC (thuis)

Twente:
Ado (thuis)
NAC (uit)
Roda (thuis)
NEC (uit)
PEC Zwolle (thuis)

Feyenoord:
Heracles (uit)
RKC (thuis)
PSV (uit)
Cambuur (thuis)
AZ (uit)

Vitesse:
Ajax (thuis)
Cambuur (uit)
Go Ahead (thuis)
Utrecht (uit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:19 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Ajax trouwens al 17 wedstrijden ongeslagen :huh:

Precies de reeks waar die van Parma vorige week stopte. Tijd om dat bij Ajax ook te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:38 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Daveytl schreef:

Precies de reeks waar die van Parma vorige week stopte.

Lekker boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
PSV grootste kanshebber? :huh:

Vergeten dat PSV een wedstrijd meer gespeeld heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:36 

Kraak... Piep...

Haha Lodeweges. Die mag wel met een paraplu in de dug-out gaan staan door al het spul dat naar hem zal worden toegesmeten. Met een of twee ME dichtbij want die Hooligannetjes van Cambuur zijn wel zo gek om die vent aan te vallen.

Niet een tactisch goeie set om naar Heerenveen te gaan terwijl je Cambuur naar de Eredivisie hebt geholpen en de laatste wedstrijd Heerenveen hebt ingemaakt. Ik denk dat beide kanten hier wel moeite mee hebben qua supportersgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

Denk persoonlijk dat Twente en PSV de beste papieren voor plek 2 hebben, dat Feyenoord op 4 zal eindigen (tenzij ze in Eindhoven winnen, wat ik niet zo snel zie gebeuren eerlijk gezegd) en dat Vitesse op de ondankbare 5e plek eindigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 15:54 

Bierkoning

Andromeda schreef:
Daveytl schreef:

Precies de reeks waar die van Parma vorige week stopte. Tijd om dat bij Ajax ook te doen :)

Pommer schreef:
Godverdomme wat ben jij een knuppel wout
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 16:41 

Hardtraxx Elite

Als Feyenoord van PSV wint, zie ik Feyenoord 2e worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

Man, man, man dat Vitesse :lol:.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210853
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210803
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 17:56 

Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Feyenoord 2e worden.

Hier.teken ik voor

@taam, dat was voor mij al duidelijk dat chelsea de baas was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 19:47 

Hardtraxx Veteran

Als Feyenoord morgen gewoon wint en Twente (hopelijk) punten laat liggen heeft het in ieder geval wel de ruimte om van PSV te verliezen. Ik zie Feyenoord sowieso wel 2e of 3e worden, zolang het maar geen 5e plaats is vind ik het prima :P Druk van een zogenaamd kampioenschap is weg, dat zie je wel terug in de laatste wedstrijden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:27 

Hardtraxx Elite

Lodeweges toch per direct weg bij SC Cambuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 09:37 

Kraak... Piep...

Lijkt me ook logisch. Ik denk niet dat die daar bij dat stadion nog veilig was.
Maar ja dat krijg je ook als je naar de aartsrivaal gaat. Zit net zoveel pit tussen die twee als Feyenoord - Ajax bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 09:49 

Hardtraxx Elite

Toch te gek voor woorden. Cambuur-fans mogen de handjes dichtknijpen met zon coach. Veel respect voor Lodeweges.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 09:56 

Hardtraxx Veteran

Ik snap wel dat die fans boos zijn. En ik snap ook wel dat hij er eerder mee stopt. Maar jammer is het wel. Geen vervelende man die Lodeweges.
En geen vervelende club dat Cambuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 10:07 

Kraak... Piep...

Het zijn gewoon vervelende supporters/hooligans.

Toen Cambuur kampioen in de Jupiler League werd was er ook een feestje op het Oldenhoofse Plein. Leuk feestje tot de harde kern eraan kwam, toen was iedereen weer weg en werd de boel weer is gesloopt. Zelfs als je wint.

Maarja ik snap aan de ene kant de woede wel als je coach die zoveel voor je gedaan heeft opstapt, dat is nog enigzins te snappen maar naar Heerenveen is wel de slechtste stap die je kan maken als Cambuur coach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:52 

Hardtraxx Veteran

Zonde dat je de coach die je de eredivisie in loodst en je er dit jaar in gaat houden op zo'n manier "bedankt". Ondanks dat hij naar de rivaal verkast kun je zo'n man toch gewoon zijn seizoen uit laten zitten. Ik snap echt niet wat er in dat soort personen omgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zonde dat je de coach die je de eredivisie in loodst en je er dit jaar in gaat houden op zo'n manier "bedankt". Ondanks dat hij naar de rivaal verkast kun je zo'n man toch gewoon zijn seizoen uit laten zitten. Ik snap echt niet wat er in dat soort personen omgaat.

Lodeweges heeft Cambuur niet laten promoveren.
Wel doet heeft hij ze er op een mooie manier in gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:56 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar ja dat krijg je ook als je naar de aartsrivaal gaat. Zit net zoveel pit tussen die twee als Feyenoord - Ajax bijna.

Oké :') Dat geeft die hooligans (zelfde soort volk als toen bij Feyenoord dat binnen probeerde te stormen, zelfde soort volk als bij de strandrellen in Hoek van Holland) reden om zoiets te doen? Die Lodeweges heeft moeten vluchten voor zijn leven, omdat een stel van die hersenloze debielen het stadion bestormden.

Ik vind het werkelijk waar stuitend om te zien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 12:04 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Khadber schreef:

Lodeweges heeft Cambuur niet laten promoveren.
Wel doet heeft hij ze er op een mooie manier in gehouden.

Hmm oke. Ik dacht dat hij ook al daar zat toen ze promoveerden, maar goed. Ik volg de Jupiler League ook niet echt.
Desalniettemin vind ik de prestatie van Lodeweges best wel knap om na promotie meteen zonder nacompetitie erin te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 12:05 

Hardtraxx Veteran

Henk de jong ofzo toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 12:07 

Hardtraxx Veteran

Wikipedia meldt dit:
Alfons Arts
per 27-10-2010 (was assistent-trainer)
per 03-11-2010 officieel geassisteerd door Henk de Jong
per 22-03-2013 ontslagen wegens tegenvallende prestaties (het seizoen wordt eerst afgemaakt door assistent-trainers Henk de Jong en Jan Bruin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 12:28 

Hardtraxx Veteran

http://www.speld.nl/2014/04/02/rkc-waal ... en-worden/
Ik had al zo'n vermoeden...
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:39 

Kraak... Piep...

El Mare schreef:
Broken Balance schreef:

Oké :') Dat geeft die hooligans (zelfde soort volk als toen bij Feyenoord dat binnen probeerde te stormen, zelfde soort volk als bij de strandrellen in Hoek van Holland) reden om zoiets te doen? Die Lodeweges heeft moeten vluchten voor zijn leven, omdat een stel van die hersenloze debielen het stadion bestormden.

Ik vind het werkelijk waar stuitend om te zien :/

Ik zeg ik snap dat ze boos zijn omdat hij naar de aartsrivaal verkast. Wat die harde kern doet van Cambuur slaat nergens op, maar dat doen ze ondanks dat hij bij cambuur zit of weggaat. Als je al maar een naam van een andere club noemt bij hun worden ze agressief. En van wat ik gehoord heb van vrienden die er wonen is dat 3/4 van die mensen daar gewoon als een soort demonstrant stondend, ze wouden hem niet doodmaken, ze zijn gewoon boos en voelen zich verraden. Misschien die harde kern, maar zoals ik al zei, die sporen niet. Wat ik dus al zei bij dat voorbeeld boven die zin die jij quote van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 20:38 

Hardtraxx Veteran

Bedankt Twente voor het traditioneel verknallen van een wedstrijd die niet te verknallen was
Bedankt Blom voor het traditioneel kapot fluiten van een wedstrijd die niet kapot te fluiten was (rode kaarten nog niet eens, maar werkelijk ALLES werd kapot gefloten en 2e afgekeurde doelpunt slaat nergens op)
Bedankt Theo Reitsma voor het traditioneel niet kennen van de helft van regels en maar een flutverhaaltje te verzinnen

Meer wil ik er niet over kwijt
Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic