Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Is idd belangrijk, maar Cillissen heeft natuurlijk ook wel wat (minder, dat weet ik ook wel) gespeeld op internationaal niveau (Champions League; Barca, AC en Celtic zijn niet de minste tegenstanders) gespeel. Je hebt inderdaad wel gelijk dat we de opstelling van Louis misschien maar beter met een korreltje zout moeten nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

Hou op man, Vermeer is zo wisselvallig als het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:59 

Kraak... Piep...

Raven schreef:

3/4 kut(weer) dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 17:00 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Raven schreef:

3/4 kut(weer) dus.

Precies. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 23:50 

Kraak... Piep...

Een vriendelijk bedankje aan Groningen. Twente heeft heel lang kunnen trainen voor de wedstrijd tegen Ajax, moge ze deze winnen en ADO ook even erbij pakken staan ze solide op de tweede plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 23:56 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Wat hebben wij, Ajax, toch twee geweldige keepers :worship:.

:lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 15:39 

Hardtraxx Veteran

Wat speelt Ajax bedroevend heey

Edit: dit is primaaaa, 3-0 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat onnodig dit...afgetroefd op het punt wat ons dit hele seizoen al nekt: het kansen afmaken. Zeker tot aan de 2-0 ben je gewoon beter dan Ajax, maar loop je door een dom weggegeven vrije trap achter de feiten aan en beslissen twee counters te wedstrijd. Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap Ajax, kan voor ons alleen nog hopen op de 2e plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 16:22 

Hardtraxx Veteran

Bojan speelde weer eens redelijk en wat is Serero toch een geweldige speler he :D. De kans is nu toch wel erg groot dat Frank de Boer de eerste trainer wordt van Ajax met 4 kampioenschappen op een rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:39 

Hardtraxx Veteran

Aan alle Ajacieden: Gefeliciteerd met het kampioenschap!
Bijzonder knap door alweer zonder topscorer kampioen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 00:26 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Een vriendelijk bedankje aan Groningen.

Ik had vooraf gehoopt op maximaal een puntje, maar deze overwinning komt ff heel onverwacht. Voor het eerst in de historie daar gewonnen, en gewoon ff 6 punten pakken tegen PSV :D .

Ik begrijp alleen niks van dat Groningen na een moeilijke serie met veel nederlagen het nu opeens wel laten zien tegen Vitesse en PSV. Nu deze lijn maar doortrekken zodat we vol vertrouwen richting de play-offs kunnen. Ik ben wel weer eens toe aan Europese wedstrijd van Groningen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 09:41 

Kraak... Piep...

Misschien een FC Utrecht de tweede. Verliest van lage ploegen wint van hoge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 09:46 

Hardtraxx Veteran

Heracles wat wint in de laatste minuut. Ook wel een keer lekker! En Feyenoord prima 5-0 van een van de concurrenten van Heracles winnen. Hoop wel dat GAE er gewoon in blijft.
En hoop dat volgend seizoen Ajax een keer geen kampioen wordt. Gewoon een andere club een keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:00 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Heracles wat wint in de laatste minuut. Ook wel een keer lekker! En Feyenoord prima 5-0 van een van de concurrenten van Heracles winnen. Hoop wel dat GAE er gewoon in blijft.
En hoop dat volgend seizoen Ajax een keer geen kampioen wordt. Gewoon een andere club een keer. :P

Heracles voor kampioen :cool:

Ik denk zelf dat GAE zich nog wel eens kunnen verslikken in Waalwijk.
Ook mooi dat Cambuur lijkt te blijven in de Eredivisie. Kan ik nog mooi wedstrijden kijken in mn studiestad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:11 

Hardtraxx Veteran

In 2010 werd Heracles nog 6e. :cool:
Heracles zal wel gewoon 10e of 11e eindigen. Hoop wel dat ze de ploeg beetje bij elkaar kunnen houden. Volgens mij lopen er wel contracten al bijna af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:44 

Hardtraxx Elite

Heerlijke overwinning van Ajax! :clap: Ja, Twente was op vele momenten de betere ploeg met de betere kansen. Zelf zat ik ook met verbazing te kijken hoe er keer op keer geen bal het doel in vloog. Tevens genoot ik ook van Ricardo van Rhijn! Wat een heerlijke loopacties en tegen het einde van de wedstrijd kokhalzend doorspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:37 

Hardtraxx Veteran

http://bleacherreport.com/articles/1999 ... lternative
Gvd, raken we Linssen kwijt aan Liverpool. :lol:

Edit:
Officieel: Dwight Lodeweges maakt een opvallende stap. De trainer van SC Cambuur gaat volgend seizoen aan de slag bij SC Heerenveen.

oke, die gaat t moeilijk krijgen laatste paar wedstrijden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:27 

Hardtraxxer

Nog 5 wedstrijden te gaan. Acht punten voor op de nummer twee Feyenoord, die nog een lastig progamma heeft. De rest heeft allemaal nog een wedstrijd meer gespeeld. Dit mag gewoon niet meer misgaan. Vier op een rij. :yay:

De wedstrijd zelf was niet best van Ajax kant. Veel te veel lange ballen, dankzij goed druk zetten van Twente. En als we een keer de bal hadden werden er verkeerde keuzes gemaakt. De ruimte lag constant bij Serero, maar die werd veel te weinig gezocht. En wanneer hij gezocht werd, dan was het ook meteen gevaarlijk. Samen met Van Rhijn en Bojan behaalde hij een ruime voldoende.

Begin tweede helft zelfde verhaal, maar veel geluk gehad dat Twente niet scherp was. Twente speelde goed en heeft genoeg gecreerd, maar hield Ajax in leven. Ik moet zeggen dat ik Tadic erg onopvallend vond spelen. Promes daarentegen heerlijke voetballer! Met dank aan twee heerlijk uitgevoerde counters (dankzij Van Rhijn), de drie punten veilig gesteld.

Nu hopen dat de titel snel binnen is en als klap op de vuurpijl 20 april een groot feest bouwen in Rotterdam, erg veel zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:56 

Kraak... Piep...

Beetje jammer ook dat ze Rosales en Koppers niet in de basis hadden. Tadic had gewoon op de linkerflank moeten staan zoals gewoonlijk. En Guitierrez, Eghan of Ebicillio op die plek. En Mokhtar mocht er wel uit, die bakte er ook niet veel van. Net als Castaignos, hoeveel kansen heb je nodig om een bal te raken, je bent verdomme een spits, zulke kansen moet je er in rammen.

Maar aan Ajax, gefeliciteerd met het Kampioenschap. Hoewel ze niet elke wedstrijd laten zien dat ze het verdienen, zijn ze wel de gene die dat het meeste doen.

Maar hopen dat Feyenoord wat steekjes laat liggen en Twente goed gebruik maakt van z'n relatief makkelijke eindsprint en niet weer nutteloos punten laat liggen. Eerst maar van ADO winnen, hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Rosales geschorst toch? Kun je m wel opstellen maar dan krijg nog grotere problemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:00 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Rosales geschorst toch? Kun je m wel opstellen maar dan krijg nog grotere problemen. :P

Ik zeg ook niet dat ze hun hadden moeten opstellen, want Koppers is geblesseerd geloof ik. Maar jammer dat we niet de volle kracht hadden. Rosales is toch wel een sleutelspeler bij Twente. Niet dat er met zo'n scheve voorhoede veel zou zijn veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:12 

Aan het typen...

Koppers was ook geschorst. Jammer dat ze de kansen niet af hebben gemaakt. Wel goed dat ze de bovenliggende partij waren in de Arena. Dat Ajax vervolgens een keer scoort uit een vrije trap en uit 2 counters, omdat FC Twente gedwongen werd meer ruimte weg te geven, geeft een zeer vertekend beeld van deze wedstrijd. Hopelijk winnen ze de laatste 5 wedstrijden en laat Feyenoord nog ergens een steekje vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord moet nog uit tegen PSV dus dat gaat steekje gaat wel vallen. Ik denk zelf dat PSV de grootste kanshebber is op de 2e plek, maar ik hoop Feyenoord. Gek genoeg gun ik het ze wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:38 

Kraak... Piep...

2e Plek zou mooi zijn voor Twente, ben wel benieuwd hoe ver ze kunnen komen in de Play-offs.
PSV gun ik het sowieso niet want die konden nog niet eens de zwakke EL ploegen aan.
Feyenoord lijkt me ook wel interessant.

Uiteindelijk ben ik blij als Twente sowieso naar de EL gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ajax trouwens al 17 wedstrijden ongeslagen :huh:
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic