Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:04 

Hardtraxx Veteran

Wat een kopbal weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:06 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Wat een verdediging weer :')

Wel een mooi ingekopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een pegel van Klaassen, had een beter lot verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Naast dat het kut is dat Ajax gewonnen heeft was het ook een van de matigste klassiekers van de afgelopen jaren. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:36 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Naast dat het kut is dat Ajax gewonnen heeft was het ook een van de matigste klassiekers van de afgelopen jaren. :(

Niveau, strijdlust en tactisch was het inderdaad bedroevend. Hoogtepuntjes waren de kopbal van Pelle, schot van Klaassen en assist van Kishna. De rest was gewoon zwaar ondermaats. Die Veltman kan trouwens ook niet verdedigen, zodra ze een bod krijgen meteen verkopen want daar ga je nooit veel voor vangen in de toekomst. Laat ze maar eens een degelijke verdediger kopen. De helft van de Ajax spelers zijn niet eens Ajax waardig, maar toch draaien ze op een of andere manier goed met beperkte voetballers. Knap van Frank de Boer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel wedstrijden schorsing zou Pelle krijgen? Hij heeft nog 1 voorwaardelijk (en die van vorige week) staan, dus een wedstrijdje of 5-6? Die gozer heeft overduidelijk geen plezier meer in het voetballen voor Feyenoord. En ik geef hem groot gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:43 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Hoeveel wedstrijden schorsing zou Pelle krijgen? Hij heeft nog 1 voorwaardelijk (en die van vorige week) staan, dus een wedstrijdje of 5-6? Die gozer heeft overduidelijk geen plezier meer in het voetballen voor Feyenoord. En ik geef hem groot gelijk.

Hij voelt zich ondertussen te goed voor Feyenoord, maar veel hogerop kan hij ook weer niet. Hij was bij Parma 3e spits dus zo goed is die jongen helemaal niet. Het team bedient waardoor hij alle eer met doelpunten op kan strijken. Als Feyenoord meer dan 10 miljoen voor hem kan vangen zal ik hem gelijk weg doen. Guidetti of een andere (voetballende) spits terughalen die ook balletjes kan geven op de flanken en niet alleen maar kan innen en scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:57 

Hardtraxx Veteran

Weer een mooie elleboog van Pelle idd. En de voorwaardelijke straf krijgt hij alleen als hij een kopstoot geeft. Dat heeft de KNVB althans gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:16 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Extra schorsing voor het in diskrediet brengen van de media? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:52 

Hardtraxx Veteran

Haha dat vind ik dan wel weer mooi. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:53 

Hardtraxx Veteran

Bah, wat laat die man zich de afgelopen 8 dagen kennen zeg. Die kun je zelfs als Feyenoord supporter toch niet meer serieus nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 19:44 

Hardtraxx Veteran

Wat blijft het heerlijk hè :lol:, kwam ook niet meer bij na dat interview van Pelle. Verder was het ook weer alles behalve een 'chaos', 'heksenketel', of hoe je het ook wil noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:30 

Hardtraxx Veteran

Nuff said...

Afbeelding

Tuurlijk slaat zo'n reactie nergens op, hij moet gewoon netjes de vraagjes beantwoorden en als hij er geen zin in heb laat hij het De Vrij doen die zo graag aanvoerder wilt zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 12:31 

Citaat:
Fred Rutten opvolger Ronald Koeman

Fred Rutten wordt met ingang van 1 juli de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 51-jarige oefenmeester tekent binnenkort in De Kuip een contact voor één jaar. Rutten wordt zodoende de opvolger van Ronald Koeman, die enkele weken geleden liet weten ‘na drie mooie jaren’ aan het einde van dit seizoen te stoppen bij de Stadionclub.

Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Feyenoord tot een akkoord is gekomen met de ervaren Rutten: ‘Zoals bekend wilden we ook na Koeman het liefste weer een ervaren Nederlandse toptrainer voor de ploeg. Met alle eisen die wij aan een oefenmeester stellen is het namenlijstje dat je kunt samenstellen bepaald overzichtelijk. Het is dan mooi wanneer je snel en soepel tot een akkoord kunt komen met iemand die zeer hoog op het lijstje genoteerd stond. Fred Rutten is een ervaren oefenmeester die heeft aangetoond spelers beter te kunnen maken en teams vaak aantrekkelijk en goed te laten voetballen. De clubleiding was dan ook unaniem van mening dat hij de juiste man is om het straks, na een paar mooie jaren, over te nemen van Ronald Koeman.´

Rutten was eerder werkzaam als hoofdtrainer van FC Twente, PSV, Schalke 04 en Vitesse. In 2008 werd hij nog gekozen tot trainer van het jaar. Hij laat weten ‘buitengewoon blij’ te zijn straks bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan. ‘De club heeft het de afgelopen jaren onder Ronald Koeman natuurlijk fantastisch gedaan. Er is, na magere jaren, in Rotterdam echt weer wat neergezet, zowel in financieel als in sportief opzicht. Aan alles voel en merk je de breed levende ambitie om door te gaan op de succesvol ingeslagen weg. Daar wil en denk ik mijn steentje aan bij te kunnen dragen’, geeft Rutten aan in wat hij een eerste en voorlopig ook een van de laatste reacties noemt die hij op zijn aanstaande aanstelling zegt te zullen geven. ‘De komende weken zijn voor Feyenoord nog te belangrijk om het steeds over mij te hebben. Ik wil Ronald Koeman en de selectie op geen enkele manier voor de voeten lopen of de aandacht afleiden. Om die reden blijf ik dus voorlopig nog in de luwte.’

Rutten stelt meerdere bijzondere herinneringen aan Feyenoord te bewaren. ‘Als coach van de tegenpartij ben ik natuurlijk al vaak in De Kuip geweest. Elke keer dat je arriveerde bekroop je dan weer dat bijzondere gevoel niet alleen van de selectie van Feyenoord te moeten winnen maar ook van De Kuip met haar unieke sfeer en van het hondstrouwe Legioen. Toen al dacht ik regelmatig wat moet het toch geweldig zijn om voor deze club te mogen werken. Straks is het dus zo ver en daar kijk ik echt naar uit.’

bron: feyenoord.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 12:56 

Hardtraxx Veteran

Die zag ik niet aankomen, daar gaat als je kans op een titel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:31 

Hardtraxx Veteran

Rare be'slis'ing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:01 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Rutten helemaal niet de persoon voor Feyenoord eigenlijk, maar goed. Dat werd over Koeman ook door sommigen gezegd en die heeft de zaakjes aardig op de rails nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:11 

Hardtraxx Veteran

Mee eens. Ben wel benieuwd wat ze met Van Gastel en Van Bronckhorst gaan doen. Zou zonde zijn als zij geen deel meer zouden uitmaken van de staff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:40 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Rare be'slis'ing.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:41 

Hardtraxx Veteran

Overigens heeft Feyenoord Pelle de aanvoerdersband afgenomen en hem disciplinair voor twee wedstrijden geschorst (verwacht vanuit de KNVB meer, maar het is iets :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Als ik het had mogen zeggen bij Feyenoord had ik Van Bronckhorst samen met Van Gastel het gewoon laten doen en Van Hanegem er bij ter ondersteuning. Ik heb het gevoel dat Rutten er hooguit 1 seizoen blijft. En dat hij zn eigen mensen meeneemt. Dus kun je over een jaar helemaal opnieuw een staf samenstellen.

Edit:
Het nieuwe WK shirt van Oranje vind ik wel vet!
http://nos.nl/artikel/618301-nieuw-shir ... lftal.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:57 

Hardtraxx Veteran

Leuk man Fred Rutten :/ Vind die vind helemaal geen uitstraling hebben, zijn palmares zijn alles behalve geweldig (1x KNVB-beker, 1x InterToto) en daarnaast kan ik dat irritante slis-stemmetje al niet uitstaan. Het gaat weer huilen worden vanaf volgend jaar gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:47 

Hardtraxx Veteran

Ongelofelijk om Fred Rutten aan te stellen, had nog 10x liever Huub Stevens gezien. Martin Van Geel begint een beetje raar te worden met zn beslissingen, nog steeds niets over Janmaat zijn contractverlenging gehoord, iets wat in januari al naar buiten zou komen.

Ik snap echt niet wat er mis is met Van Gastel, prima kerel, kent de club door en door en weet hoe hij met die jonge gasten om moet gaan aangezien hij ze allemaal bij Jong Feyenoord getraint heeft.

Pelle zien we dit seizoen ook niet meer terug als hij al 2 wedstrijden van Feyenoord krijgt, want hij heeft nog 2 wedstrijden voorwaardelijk staan bij de KNVB plus waarschijnlijk 2 wedstrijden voor die elleboog. Met nog 8 wedstrijden te gaan ben ik bang dat Feyenoord nog zomaar de play-offs kan mis lopen aangezien Heerenveen nog kort achter Feyenoord staat, PSV gaat sowieso over Feyenoord heen.

Volgend seizoen dan maar een nieuwe start zonder spelers die geen inzet tonen zoals Martins Indi, Schaken en De Vrij...

Edit: Zit me ineens te bedenken, Peter Bosz zn contract loopt in 2015 af, en Rutten heeft een contract van 1 jaar gekregen. Het zal toch niet zo zijn dat de persoon die Feyenoord naar de kloten heeft geholpen, straks trainer van Feyenoord wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 18:13 

Parvuz schreef:
Edit:
Het nieuwe WK shirt van Oranje vind ik wel vet!
http://nos.nl/artikel/618301-nieuw-shir ... lftal.html

die is echt vet zeg :worship: sowieso halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 19:48 

Hardtraxx Veteran

Theo Janssen zet definitief punt achter loopbaan

Een gemis voor de Eredivisie, blijft een geweldige speler, jammer dat hij bij Ajax niet helemaal heeft kunnen brengen wat 'we' van hem verwachtten.
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic