Veel mensen vergelijken dit met Erik Pieters zijn actie tegen PEC vorig jaar.
Citaat:
Erik Pieters wordt drie duels geschorst voor zijn rode kaart van vrijdag in het met 3-1 verloren duel tegen PEC Zwolle. De back van PSV accepteerde een schikkingsvoorstel van die strekking van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. Ook het inslaan van een ruit, waarbij Pieters zichzelf verwondde, is bij de strafmaat meegenomen.
Nu krijg hij een schorsing voor een tackle van achteren op de enkels van Benson, iets wat Pelle niet gedaan heeft.
Ik zou een schorsing echt veel te zwaar vinden, geef hem een geld boete en laat het daarbij. En al zou er een wedstrijd schorsing gegeven worden moet Feyenoord daar protest tegen in dienen, puur om hem te laten spelen tegen ajax.
Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Wat vinden we van het laatste doelpunt van Twente?
Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of Castaignos op moment van schieten (daar gaat het om) wel buitenspel stond. Ik kreeg toch heel erg de indruk dat hij door het duwtje van Mulder op 1 lijn kwam de staan met Bakkal, lastig te zien door het perspectief. Het 'hinderlijke' gedeelte kan ik me in vinden, alleen het 'buitenspel' gedeelte durf ik zeker niet met 100% zekerheid te zeggen

Zegt genoeg toch?