Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Al helemaal wtf, wat heeft Heracles - Feyenoord te maken met Europees voetbal van Russische clubs?

Van de UEFA mogen er op de momenten dat er Europese wedstrijden zijn, niet tegelijkertijd competitiewedstrijden van aangesloten bonden zijn. Als een Russische club door is en thuis speelt, speelt deze om 18:00, dus mag er geen competitiewedstrijd van 18:00 tot 19:45 beginnen. Bullshit, maar de regels helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ja fuck die shit, ik betaal een dure seizoenskaart om wedstrijden te kunnen bezoeken en dan zetten ze m op zo'n tijdstip. Alsof dat niet anders kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:12 

Hardtraxx Veteran

Heerenveen kampioen, kut competitie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:47 

Hardtraxx Crew

4 punten los nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:36 

Hardtraxx Veteran

Matavz dus gefaald voor de medische keuring :lol:.

Edit: Betekent btw niet dat de transfer zeker niet doorgaat hè :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 01:52 

Kraak... Piep...

Mooie winst van Twente, ze hebben wel geluk dat Vitesse wat in een dipje zit en dat Van Aanholt rood kreeg. Maar toch mooi de 3 punten op een (statistisch gezien) lastige wedstrijd. Nog 3 lastige te gaan voordat het weer wat soepeler word met als laatste tegen Ajax. Hoewel ze Utrecht wel moeten kunnen hebben maar daar hebben ze nog wel eens last mee.

Als Twente dit overleeft maken ze nog een goeie kans omdat ze relatief gezien de makkelijkste eindsprint hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 19:29 

Hardtraxx Elite

Vrij simpele overwinning van Ajax met een arbitrage van niks. En dan met name bij de situaties van De Roon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 20:47 

Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Vrij simpele overwinning van Ajax met een arbitrage van niks. En dan met name bij de situaties van De Roon.

Vond anders dat de arbitrage bij Ajax - Heerenveen niet zo dramatisch was hoor, alleen verkeerd gezien dat het geen buitenspel was voor de rest was het prima toch? Die gele kaart was gewoon terecht. De Roon en Serero zorgden voor klein opstootje dus is het vrij logisch dat beide spelers een kaart krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 20:54 

Hardtraxx Veteran

Arbitrage bij Feyenoord was weer een hoopje drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 23:34 

Hardtraxx Veteran

Die Castaignos das ook echt een misselijkmakend ventje met zn maniertjes en gebaartjes gadverdamme :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:45 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
JeftaElachouri schreef:

Vond anders dat de arbitrage bij Ajax - Heerenveen niet zo dramatisch was hoor, alleen verkeerd gezien dat het geen buitenspel was voor de rest was het prima toch? Die gele kaart was gewoon terecht. De Roon en Serero zorgden voor klein opstootje dus is het vrij logisch dat beide spelers een kaart krijgen.

Arbitrage was absoluut niet prima, hoor. Het enige wat je zou kunnen interpreteren als prima, is dat door de scheidsrechter de wedstrijd niet is doodgebloed. Maar als hij gewoon consequent was in plaats van aan het marchanderen, dan hadden De Roon zeker en wellicht Van Den Bergh het einde van de wedstrijd niet gehaald. En dan had hij Serero nog een penalty moeten geven + rood voor de speler van Heerenveen (ja, Serero had z'n 2e kaart ook kunnen krijgen voor het vragen om geel). Om nog maar niet te spreken over het afgekeurde doelpunt van Fischer, al was dat de fout van de assistent ipv Van Boekel. Maar omdat Ajax nu makkelijk wint, zonder al te veel krachten te verspelen, hoor je niemand hierover. Als het 2-2 was geworden dan was de wereld te klein geweest en zou Van Boekel een aantal weekjes Jupiler League mogen fluiten.

Natuurlijk, de wedstrijd zal waarschijnlijk heel anders gelopen zijn als één van bovenstaande momenten wél goed werd beoordeeld en dan zouden de andere momenten niet zijn voorgekomen, maar het blijven grote fouten van de scheidsrechter die een wedstrijd wel degelijk kunnen beïnvloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:26 

Hardtraxx Veteran

Twente niet goed, zeer gelukkig met het punt. Titelstrijd kan sowieso vergeten worden

Mag trouwens hopen dat Pelle 4 wedstrijden krijgt? Wat een malloot zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:39 

Hardtraxx Veteran

Jalallaalalalalala lalalalalala, lekker de klassieker op de tribune kijken Pelle, sukkeltje :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:42 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je hier een schorsing voor krijgen dan? Feyenoord wordt weer aan alle kanten genaaid, 2 penalties onthouden, rode kaart van twente niet gezien... En natuurlijk willen alle neuzen een schorsing voor Pelle omdat ze dood bang voor hem zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

Ach gossie ik heb nu wel met jullie te doen zeg, de scheids is de boeman, nou eerder Pelle, wat een gladiool zeg. Topaanvoerder, geweldig voorbeeld voor de jeugd, op en top prof die man ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:46 

Hardtraxx Crew

iMark schreef:
Waarom zou je hier een schorsing voor krijgen dan? Feyenoord wordt weer aan alle kanten genaaid, 2 penalties onthouden, rode kaart van twente niet gezien... En natuurlijk willen alle neuzen een schorsing voor Pelle omdat ze dood bang voor hem zijn!

Waarom moet ie geschorst worden:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:48 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Waarom zou je hier een schorsing voor krijgen dan?

Doe eens een gok :P Je weet dat je volgens de regels tot een half uur na de wedstrijd zelfs nog een kaart kan krijgen?

iMark schreef:
Feyenoord wordt weer aan alle kanten genaaid, 2 penalties onthouden, rode kaart van twente niet gezien...

Rood plus penalty ben ik het mee eens, wat onze verdediging daar deed is bij mij ook volkomen onduidelijk. 2e echter niet, anders kun je beter gewoon spelers op gaan leiden om op handen te mikken (nu dan per ongeluk van de eigen kant maar van een meter afstand is daar weinig aan te doen en had het geen invloed op het verdere spelverloop)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:08 

Hardtraxx Veteran

Wat vinden we van het laatste doelpunt van Twente? In mijn ogen (als neutrale toeschouwer) werd deze onterecht goedgekeurd. Zoals Koeman al zei: de bal werd vrijwel recht op een Twente speler afgespeeld, welke buitenspel stond. Goed, hij neemt de bal niet aan, maar hij stond (zoals ik het zag) zeker hinderlijk buitenspel. Dat zal ook de reden zijn waarom Mulder niet reageerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Wat vinden we van het laatste doelpunt van Twente?

Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of Castaignos op moment van schieten (daar gaat het om) wel buitenspel stond. Ik kreeg toch heel erg de indruk dat hij door het duwtje van Mulder op 1 lijn kwam de staan met Bakkal, lastig te zien door het perspectief. Het 'hinderlijke' gedeelte kan ik me in vinden, alleen het 'buitenspel' gedeelte durf ik zeker niet met 100% zekerheid te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:34 

Hardtraxx Veteran

Veel mensen vergelijken dit met Erik Pieters zijn actie tegen PEC vorig jaar.

Citaat:
Erik Pieters wordt drie duels geschorst voor zijn rode kaart van vrijdag in het met 3-1 verloren duel tegen PEC Zwolle. De back van PSV accepteerde een schikkingsvoorstel van die strekking van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. Ook het inslaan van een ruit, waarbij Pieters zichzelf verwondde, is bij de strafmaat meegenomen.

Nu krijg hij een schorsing voor een tackle van achteren op de enkels van Benson, iets wat Pelle niet gedaan heeft.

Ik zou een schorsing echt veel te zwaar vinden, geef hem een geld boete en laat het daarbij. En al zou er een wedstrijd schorsing gegeven worden moet Feyenoord daar protest tegen in dienen, puur om hem te laten spelen tegen ajax.

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Wat vinden we van het laatste doelpunt van Twente?

Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of Castaignos op moment van schieten (daar gaat het om) wel buitenspel stond. Ik kreeg toch heel erg de indruk dat hij door het duwtje van Mulder op 1 lijn kwam de staan met Bakkal, lastig te zien door het perspectief. Het 'hinderlijke' gedeelte kan ik me in vinden, alleen het 'buitenspel' gedeelte durf ik zeker niet met 100% zekerheid te zeggen

Afbeelding

Zegt genoeg toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:50 

Hardtraxx Veteran

Jouw clubje is idd benadeeld Mark, daar ben ik het mee eens, maar om dat zo af te reageren (nota bene als aanvoerder zijnde) slaat nergens op. Maar laat Pelle maar lekker meedoen, anders komen jullie (en daarmee bedoel ik de hele club, van speler tot supporter) weer aan met dat excuus. Het zou de leiding van feyenoord ook sieren om hem 'gewoon' (net zo als psv toen) als club zijnde al te schorsen, maarja dat zullen ze wel niet aan durven voor de klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:50 

Hardtraxx Veteran

Ga ik professional met paint bezig en vind ik de afstand van beide hakken naar de achterlijn, dan kom ik op 56 pixels voor Castaignos en 59 voor Bakkal. Gezien de grote foutmarge die nodig is, moet ik het nog maar zien, maar zo duidelijk als sommigen het vinden is het sowieso niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Het zou de leiding van feyenoord ook sieren om hem 'gewoon' (net zo als psv toen) als club zijnde al te schorsen, maarja dat zullen ze wel niet aan durven voor de klassieker.

Zijn maandsalaris in houden zou niet heel slecht zijn voor Feyenoord...\
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:01 

Hardtraxx Veteran

Heel zuur voor Feyenoord. Ook slecht dat ze het zo ver laten komen dat Twente die laatste goal nog mag maken. Maar die penalty in de 3e minuut moet de scheids gewoon durven geven. In de 65e minuut was dit gewoon een penalty geweest. En ergens anders op het veld gewoon een overtreding. En dat hij het niet goed gezien zou hebben is natuurlijk onzin. Vanuit elke hoek zie je dat de keeper Immers tegenhoudt op een manier die niet mag.

Maar goed, Ajax wordt toch wel weer kampioen. Dus zo erg is t ook niet. ^^

Heracles ook zuur tegen Zwolle. Ook laatste seconden 1-1. Maar Heracles heeft t aan zichzelf te wijten. Tweede helft zeer matig in vergelijking tot de eerste. En Uth moet gewoon scoren als de keeper uit de goal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 10:33 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag die kakkies maar eens ff te kijk zetten in hun eigen stadion! :yay:
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic