Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

Theo :worship: ondanks dat het niet altijd pais en vree was, toch een held in Tukkerland. Direct ook flashbacks naar Twente - PSV in 2010/2011, met collega's op het werk kijken, terwijl het stadion 100 meter verderop is xd bij de strafschop buiten wachten om te horen of hij erin gaat ipv kijken xd nog een ruit bij ons die er uit enthousiasme uit is geramd :lol:

Maar goed, Theo blijft een held en een heerlijke persoonlijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 00:13 

Hardtraxx Addict

Theo Janssen als je niet beter zou weten zou je gewoooln denken dat hij met zijn gebruiken en uitstraling een voetballer uit de lagere klassen van het amateurvoetbal is xd

Wel jammer dat hij stopt. Toch altijd wel mooi om hem te zien voetballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 11:46 

Hardtraxx Elite

Pellè akkoord met schikking van vier duels schorsing
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:

hij had al 2 wedstrijden en boete van feijenoord gehad toch?
+ deze 4 zou wel mooi zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Zelfs ik als Feyenoord liefhebber en iemand die kan genieten als iemand als Pelle, ben blij dat hij 4 duels gekregen heeft. Hij ging echt hele rare dingen doen nu.
Ik vind het prachtig dat Feyenoord zo'n spits heeft maar als je er 10 miljoen voor kan vangen deze zomer zou ik m zeker verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:09 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
JeftaElachouri schreef:

hij had al 2 wedstrijden en boete van feijenoord gehad toch?
+ deze 4 zou wel mooi zijn ^^

Die schorsing van 4 wedstrijden overlapt de schorsing van Feyenoord. Dus 4 wedstrijden in totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

Schorsing is meer dan terecht, idioot gedrag. Aan de andere kant laat het wel zien hoe veel passie en strijdkracht Pelle voor Feyenoord heeft, iets wat bij andere spelers afgelopen zondag overduidelijk ontbrak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:25 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Schorsing is meer dan terecht, idioot gedrag. Aan de andere kant laat het wel zien hoe veel passie en strijdkracht Pelle voor Feyenoord heeft, iets wat bij andere spelers afgelopen zondag overduidelijk ontbrak.

Passie en strijdkracht koppelen aan een totaal onnodige elleboog aan Veltman terwijl de bal niet eens in de buurt was.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel ermee dat het in ieder geval laat zien dat hij echt wel gefrustreerd was betreft het spel en anderen waren dat blijkbaar niet zo. Daarnaast gaf Veltman zelf ook toe dat het niet heel veel was. En vergeet niet de momenten dat de camera's niet op spelers gericht zijn. Gebeuren hele geniepige dingen hoor :P Desondanks, elleboog is gewoon nooit goed te praten, 4 wedstrijden vind ik meer dan terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ik bedoel ermee dat het in ieder geval laat zien dat hij echt wel gefrustreerd was betreft het spel en anderen waren dat blijkbaar niet zo. Daarnaast gaf Veltman zelf ook toe dat het niet heel veel was. En vergeet niet de momenten dat de camera's niet op spelers gericht zijn. Gebeuren hele geniepige dingen hoor :P Desondanks, elleboog is gewoon nooit goed te praten, 4 wedstrijden vind ik meer dan terecht.

tegenwoordig is alles wel te zien als er iets gebeurd
gebeurd echt maar zelden dat iets later niet wordt waargenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:34 

Hardtraxx Veteran

Daar vergis je je toch echt in. Je wil niet weten hoe veel spelers stiekem even spugen op je, even snel knijpen, even snel op de voet staan dat achteraf niet wordt waargenomen :P

ps.

Dingen worden overigens ook sneller opgemerkt omdat het 'slachtoffer' overdreven op de grond gaat liggen rollebollen. Vroeger kreeg je gewoon een doodschop en ging je daarmee akkoord, want 10 minuten later gaf je m gewoon terug.

Sowieso mis ik de tijden dat er nog echte benenbrekers in de verdediging stonden. Van Gobbel, De Wolf, Frasier :worship: Die waren misschien technisch niet zo goed als de verdedigers van nu, maar daar kwam je echt niet makkelijk langs. (Die maakten je voor de wedstrijd al duidelijk dat ze je poten breken als je er langs wilde xd ) Nu wordt er alleen nog maar op techniek getraind en zie je dat verdedigers fysiek gezien niet goed genoeg zijn om op het allerhoogste niveau mee te kunnen. Dat gaat op het WK denk ik ook pijnlijk duidelijk gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:43 

Kraak... Piep...

Ik zie Veltman nog wel eens een gedurfde sliding uitvoeren, maar voor de rest heb je gelijk.
Kijk maar eens naar een Pepe en Ramos of Dante. Pepe en Ramos die spelen nog echt hard (en smerig soms) en Dante is gewoon een grote muur van 2 meter nog wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:56 

Hardtraxx Veteran

Tja daar zijn we zelf mee begonnen om verdedigers zo te trainen dat ze mee kunnen voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 18:36 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Daarnaast gaf Veltman zelf ook toe dat het niet heel veel was.

Dat was gewoon collegialiteit dat ie dat zei. Hij wist zelf ook wel dat Pelle een belachelijke overtreding beging bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 19:05 

Hardtraxx Addict

Pelle :')

Wat een figuur he
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 22:31 

Hardtraxx Veteran

Beetje zwakjes van Feyenoord ze schorsen hem voor 2 wedstrijden maar hij krijgt van de KNVB er 4. En hij hoeft in totaal maar 4 wedstrijden te brommen omdat Feyenoord hem voor de eerste 2 wedstrijden heeft geschorst, ze wisten toch ook wel dat hij er minimaal 2 ging krijgen... Hoe kan je dubbel geschorst worden voor 1 wedstrijd? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Daar vergis je je toch echt in. Je wil niet weten hoe veel spelers stiekem even spugen op je, even snel knijpen, even snel op de voet staan dat achteraf niet wordt waargenomen :P

ps.

Dingen worden overigens ook sneller opgemerkt omdat het 'slachtoffer' overdreven op de grond gaat liggen rollebollen. Vroeger kreeg je gewoon een doodschop en ging je daarmee akkoord, want 10 minuten later gaf je m gewoon terug.

Sowieso mis ik de tijden dat er nog echte benenbrekers in de verdediging stonden. Van Gobbel, De Wolf, Frasier :worship: Die waren misschien technisch niet zo goed als de verdedigers van nu, maar daar kwam je echt niet makkelijk langs. (Die maakten je voor de wedstrijd al duidelijk dat ze je poten breken als je er langs wilde xd ) Nu wordt er alleen nog maar op techniek getraind en zie je dat verdedigers fysiek gezien niet goed genoeg zijn om op het allerhoogste niveau mee te kunnen. Dat gaat op het WK denk ik ook pijnlijk duidelijk gemaakt worden.

Het wordt nu al duidelijk :P

Daveytl schreef:
Dat was gewoon collegialiteit dat ie dat zei. Hij wist zelf ook wel dat Pelle een belachelijke overtreding beging bij hem.

Ik moet toegeven, die Veltman is wel echt een voorbeeld voor andere jonge spelers (zeker qua gedrag en volwassenheid) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:16 

Hardtraxx Veteran

Klopt. Veltman is een aardige gast, rustig etc. Ook serieus op school. Helaas gestopt toen hij een profcontract kreeg.

Denswil daarintegen, die is weer totaal anders. Hoop dat hij nu beseft dat ie bij Ajax 1 speelt en niet in de A1. Want die was eerst niet serieus in mijn ogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 12:27 

Hardtraxx Veteran

"Wie niet springt is geen Jan-Joost." :lol:
Supporters met humor, ik hou er wel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:19 

Kraak... Piep...

Tot zo ver de Europa League voor Twente. Lekker alles weggooien in de laatste 5 weken. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Tot zo ver de Europa League voor Twente. Lekker alles weggooien in de laatste 5 weken. -.-

Dus... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:25 

Kraak... Piep...

Jezus wat een mazzel weer. Principe blijft hetzelfde trouwens als ze op zulke mazzel moeten leven, bijvoorbeeld tegen Feyenoord toen.

Net als PSV gisteren ook trouwens. Wat een gigantische mazzel.
Het enige echte doelpunt was van Vitesse en 1-0 zou in mijn ogen ook terecht zijn geweest.

Maar wel grappig dat er zo veel blunders bij de Keepers zijn deze week.
Nienhuis, Velthuis en die bij Heracles (dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Kan toch geen toeval meer zijn dat een club wat zo dicht bij Duitsland ligt elke keer in de laatste minuut scoort. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:28 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Kan toch geen toeval meer zijn dat een club wat zo dicht bij Duitsland ligt elke keer in de laatste minuut scoort. :lol:

Haha :P
Gelijk heb je
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic