Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 20:51 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Vooral mensen die de Serie A volgen zijn daar serieus ja, maar ik erger me altijd dood aan het aantal provocerende reacties over en weer. Heb ook een account daar maar als je daar een keer kritisch reageert krijg je meteen punten aftrek, sindsdien ben ik er mee gekapt. Ik kijk het nieuws nog wel en lees de reacties ook, maar dat is meer om te lachen dan om serieus te lezen wat andere ervan vinden.

Serie A, Ligue 1 en Bundesliga liefhebbers zijn inderdaad serieuzer. Ik heb ook een account en reageer wel eens. Alleen als ik echt een punt aan wil snijden of ik weet dat ik ergens gelijk in heb :P Maar als het de moderators niet aanstaat krijg je meteen een mail met reactie verwijderd en min één punt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 20:55 

Hardtraxx Elite

En als je dan ziet hoeveel andere reacties erop staan die veel erger zijn...... :list:

Ben benieuwd of PSV Zanka nou gaat verkopen of niet, beste man voegt niks toe en kun je in mijn ogen beter kwijt dan rijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 01:17 

Hardtraxx Veteran

Kopenhagen schijnt een half miljoen te hebben geboden, PSV wil 1,5 miljoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:24 

Hardtraxx Veteran

Koeman gaat weg na dit seizoen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 23:30 

Hardtraxx Veteran

Wat een stelletje ratten toch die lui van NAC. Naar clubje. Mja Heracles ook veel te besluiteloos in de aanval wat eerder juist t sterke punt was. Niets geen steekpassjes meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:40 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Wat een stelletje ratten toch die lui van NAC. Naar clubje. Mja Heracles ook veel te besluiteloos in de aanval wat eerder juist t sterke punt was. Niets geen steekpassjes meer.

Dank u :P

Helemaal fan van het voetbal dat ze spelen ben ik ook niet, maar aan de andere kant zijn ze wel heel effectief gebleken. Heracles had ook wel een paar keer pech, maar mij zal je niet horen klagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:34 

Hardtraxx Veteran

Zat je in t uitvak?

Ja Heracles heeft dit seizoen nog niet echt de mazzel mee die NAC wel had bij de 1-0. En zelfs kansen afmaken is nogal een probleempje. Agja, degraderen doen ze niet en Europees voetbal halen ze ook niet dus zo erg is t ook niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Ajax helaas gelijk gespeeld. Was niet nodig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

Nou, een nominatie voor schwalbe van het jaar hebben we ook weer gespot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:08 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:

vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:

vertel

Ogbeche gister. Alsjeblieft zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

ADO Den Haag zet trainer Steijn op straat. Zat er aan te komen, zeker na gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

Heb me slap gelachen om ADO gisteren. Toen Beugelsdijk in de laatste paar minuten opstoomde over de rechterflank, publiek joelen, voorzet.... stadionlamp kapot. :lol:

Moet ook zeggen dat Heracles echt goed speelde. Stond verdedigend en op middenveld heel sterk. Alleen afmaken blijft een probleem. Deze wedstrijd had gewoon 0-5 ofzo moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 13:34 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Heb me slap gelachen om ADO gisteren. Toen Beugelsdijk in de laatste paar minuten opstoomde over de rechterflank, publiek joelen, voorzet.... stadionlamp kapot. :lol:

Moet ook zeggen dat Heracles echt goed speelde. Stond verdedigend en op middenveld heel sterk. Alleen afmaken blijft een probleem. Deze wedstrijd had gewoon 0-5 ofzo moeten zijn.

Roda - Feyenoord ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 13:58 

Hardtraxx Elite

Vitesse haalde helemaal geen rendement uit de kansen. Desondanks vind ik het een verdiende overwinnig voor AZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:57 

Kraak... Piep...

JeftaElachouri schreef:
Vitesse haalde helemaal geen rendement uit de kansen. Desondanks vind ik het een verdiende overwinnig voor AZ.

Nu hopen dat Twente vanavond wint, en dan even Vitesse een stapje lager zetten. Maar Heerenveen is altijd lastig voor Twente, gelukkig hebben we daarnaast nog een inhaal wedstrijd tegen Groningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

Het was weer lachen, gieren en brullen vandaag met PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

De moeilijkste (in mijn ogen) wedstrijd van de serie van 5 belangrijke wedstrijden gewonnen tenminste ^^ ging alles behalve makkelijk, maar resultaat telt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:49 

Hardtraxx Veteran

Kut Twente :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 00:24 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Inderdaad xd, die gaan het 'ons' (Ajax) nog het moeilijkste maken van alle teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 01:25 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
El Mare schreef:

Inderdaad xd, die gaan het 'ons' (Ajax) nog het moeilijkste maken van alle teams.

Hoewel ik het nog niet verwacht, hoop ik stiekem dat het meer dan alleen moeilijk maken zal worden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

Laat Twente maar mooi kampioen worden dit jaar, leuke club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:44 

Hardtraxx Veteran

Welke idioot bij de KNVB heeft besloten om de wedstrijd Heracles - Feyenoord te verplaatsen naar woensdagmiddag om kwart voor 4?!

Ja dat kan wel want mensen werken toch niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:49 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Welke idioot bij de KNVB heeft besloten om de wedstrijd Heracles - Feyenoord te verplaatsen naar woensdagmiddag om kwart voor 4?!

Ja dat kan wel want mensen werken toch niet....

Ben het met jou eens, maar waarom heb je het alleen over die wedstrijd, dat is namelijk toch bij alle 5 de wedstrijden die door de nucleaire top op een andere datum/tijdstip gespeeld moeten worden? :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:53 

Hardtraxx Veteran

Omdat ik seizoenskaart heb bij Heracles en een voorliefde voor Feyenoord. :$

Maar ookal was het een wedstrijd tegen NEC, dit is belachelijk.
De uitleg op de Feyenoord site:
Citaat:
De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Heracles Almelo, die oorspronkelijk gepland stond op vrijdag 21 maart om 20.00 uur, wordt verplaatst naar woensdag 2 april om 15.45 uur. Dat heeft de KNVB vrijdag besloten tijdens een overleg over het competitieprogramma in relatie tot de Nuclear Security Summit (NSS). Mogelijk wordt het aanvangstijdstip van de wedstrijd nog verplaatst naar 18.30 uur. Indien er op woensdag 2 april, respectievelijk donderdag 3 april geen thuiswedstrijd geprogrammeerd staat voor een Russische deelnemer aan de UEFA Champions League (Zenit St Petersburg) c.q. de UEFA Europa League (FC Anji en FC Rubin Kazan), dan kunnen bovengenoemde wedstrijden om 18.30 uur aanvangen. Dit wordt eerst bekend na de loting voor deze wedstrijden op 21 maart aanstaande.

Al helemaal wtf, wat heeft Heracles - Feyenoord te maken met Europees voetbal van Russische clubs?
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic