Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:49 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Zeg t maar, toeval of niet.. :corn:

Nee, is geen toeval. En dan doel ik niet op het feit dat scheidsrechters Ajax bewust minder strafschoppen toekennen, maar op het feit dat Ajax kwalitatief sterker en slimmer is dan welke tegenstander dan ook, waardoor er minder 'mogelijkheden' zijn om strafschoppen te krijgen. Ajax ontwijkt de fysieke duels in het strafschopgebied meer dan andere clubs, door het balletje sneller rond te laten gaan en minder de duels op te zoeken. Althans, dat is hoe ik het zie. Je ziet ook weinig twijfelgevallen bij Ajax. Dus nee, Ajax krijgt niet bewust minder strafschoppen dan anderen.

Veel niet geziene hands ballen, zijn inderdaad geen twijfelgevallen maar alsnog geen toegekende penalty's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:51 

Aan het typen...

Twente heeft dit seizoen Eghan, meer dan de helft van de penalties zijn door hem veroorzaakt. Hij is zo snel en wendbaar dat verdedigers vaak alleen nog aan de noodrem kunnen trekken. En omdat hij zo klein en licht is, is nagenoeg iedere actie al een overtreding. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:56 

Hardtraxx Addict

Bij Feijenoord zou het ook interessant zijn om te weten of de penalty's in de kuip of in uitwedstrijden zijn toegekend om uit te zoeken hoe groot de invloed is van de kuip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:57 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Chukkels schreef:
Ajax ontwijkt de fysieke duels in het strafschopgebied meer dan andere clubs, door het balletje sneller rond te laten gaan en minder de duels op te zoeken.

hahaha dat is voor een paar % waar, maar 9 van 10 keer komen ze nooit in de buurt van strafschop gebied omdat ze dan lopen te kutten en weer terug moeten naar de verdediging :lol:

Daarom heeft Ajax in de afgelopen 2 jaar na PSV ook het meest gescoord van alle Eredivisie-clubs en verreweg het hoogste percentage gescoorde doelpunten van binnen de 16. -.-

Richardd schreef:
Chukkels schreef:

Nee, is geen toeval. En dan doel ik niet op het feit dat scheidsrechters Ajax bewust minder strafschoppen toekennen, maar op het feit dat Ajax kwalitatief sterker en slimmer is dan welke tegenstander dan ook, waardoor er minder 'mogelijkheden' zijn om strafschoppen te krijgen. Ajax ontwijkt de fysieke duels in het strafschopgebied meer dan andere clubs, door het balletje sneller rond te laten gaan en minder de duels op te zoeken. Althans, dat is hoe ik het zie. Je ziet ook weinig twijfelgevallen bij Ajax. Dus nee, Ajax krijgt niet bewust minder strafschoppen dan anderen.

Veel niet geziene hands ballen, zijn inderdaad geen twijfelgevallen maar alsnog geen toegekende penalty's.

Tuurlijk heeft Ajax ook recht gehad op strafschoppen, maar ze niet gekregen en dit aantal zal ongetwijfeld vele malen hoger zijn dan het aantal gekregen strafschoppen, maar bij andere clubs heb je ook wel meerdere van die situaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daarom heeft Ajax in de afgelopen 2 jaar na PSV ook het meest gescoord van alle Eredivisie-clubs en verreweg het hoogste percentage gescoorde doelpunten van binnen de 16. -.-

ze scoren ook wel veel....ze creëren alleen niet zoveel kansen per wedstrijd maar zijn wel effectief in afronding.

kan je nagaan hoeveel meer ze kunnen scoren als ze niet steeds die bal erin willen lopen ipv schieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:44 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Chukkels schreef:

ze scoren ook wel veel....ze creëren alleen niet zoveel kansen per wedstrijd maar zijn wel effectief in afronding.

kan je nagaan hoeveel meer ze kunnen scoren als ze niet steeds die bal erin willen lopen ipv schieten :D

Wat!? Over Ajax zeggen ze de laatste tijd juist (terecht) dat ze erg weinig kansen afmaken xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:51 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Chukkels schreef:

Wat!? Over Ajax zeggen ze de laatste tijd juist (terecht) dat ze erg weinig kansen afmaken xd.

en dit was dus ook een reactie op chukk en z'n afgelope 2 jaar vergelijking:P en niet van dit seizoen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

'Afgelopen 2 jaar' hoort 'dit seizoen' dus ook bij ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:01 

Hardtraxx Veteran

'Afgelopen 2 jaar' hoort 'dit seizoen' dus ook bij ;).

met voetbal reken ik 'afgelope 2 jaar' in seizoenen dus dat is niet dit seizoen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:33 

Hardtraxx Elite

Die tabel over strafschoppen zegt echt helemaal niets. Als je een goede conclusie wilt trekken over zoiets (wat bijna onmogelijk is) dan moet je alle strafschoppen gaan bekijken. Terecht / niet terecht (mening) waardoor het al niet goed meetbaar wordt, daarnaast moet je alle momenten bekijken waar geen strafschop voor is gegeven en kijken of dat een strafschop waard was. Dan heb je het nog niet over thuisspelen en de verschillende scheidsrechters. Die tabel zegt helemaal niets over de scheids mee of tegen hebben.

Veel Ajax-supporters vinden zichzelf superieur aan de rest van de Eredivisie, maar dat zijn ze helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:44 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Veel Ajax-supporters vinden zichzelf superieur aan de rest van de Eredivisie, maar dat zijn ze helemaal niet.

ik irriteer me er ook aan als ajax-fan zijnde.

blij doen als je gewonnen oke (als je te blij bent vind ik je alsnog irritant xd )
maar als ze verliezen/gelijk spelen hoor je niemand meer, en als je ze dan hoort zijn er maar bar weinig die ook echt durven toe te geven dat ze verdient verloren/gelijk gespeeld hebben.

om vervolgens de volgende wedstrijd weer te blij te doen als ze gewonnen hebben xd

ik ken ook echt maar een paar mensen die als realist/fan naar een voetbalwedstrijd kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:20 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Andromeda schreef:

ik irriteer me er ook aan als ajax-fan zijnde.

blij doen als je gewonnen oke (als je te blij bent vind ik je alsnog irritant xd )
maar als ze verliezen/gelijk spelen hoor je niemand meer, en als je ze dan hoort zijn er maar bar weinig die ook echt durven toe te geven dat ze verdient verloren/gelijk gespeeld hebben.

om vervolgens de volgende wedstrijd weer te blij te doen als ze gewonnen hebben xd

Ajax-fan in een notendop.
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:44 

Aan het typen...

Steffnov schreef:
Shit, zie net het programma in en rond februari voor Twente...

zo 26/01/14: FC Groningen - FC Twente
zo 02/02/14: FC Twente - SC Cambuur Leeuwarden
wo 05/02/14: SC Heerenveen - FC Twente
za 08/02/14: PSV - FC Twente
za 15/02/14: FC Twente - Vitesse
zo 23/02/14: FC Twente - Feyenoord
zo 02/03/14: FC Utrecht - FC Twente

Op Cambuur thuis na niks waarvan je op voorhand kan zeggen dat het wel 3 punten op zal leveren....wat mij betreft de maand die gaat beslissen of Twente mee blijft doen of niet.

Nu nog mooier!
In twee en een halve week tijd:
05/02 Nummer 5
08/02 Nummer 6
12/02 Nummer 7
15/02 Nummer 2
23/02 Nummer 4
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 02:21 

Hardtraxx Veteran

Die van Gijzel(Burgemeester van Eindhoven) is echt een idioot. Hij heeft een verplichte buscombi opgelegd voor Jong PSV - Helmond Sport. Hoe triest is dat.... :lol:

FC Den Bosch - Helmond Sport was een autocombi, kaartjes kon je kopen voor €6,60. De buscombi naar Jong PSV is €20,-. Moet niet gekker worden, zit net 100 man daar bij Jong PSV. En als je kaartjes voor het thuisvak wil moet je je PSV clubkaart laten zien. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:16 

Hardtraxx Elite

Slaat echt nergens op, een buscombi voor een wedstrijd waar je in ongeveer 20 minuutjes kan zijn. Moet niet gekker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:23 

Hardtraxx Veteran

Naar FC Eindhoven is wel vrij vervoer, terwijl de rivaliteit veel groter is met FC Eindhoven dan met PSV maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

Had ook prima in WTF-momentjes gekund: mensen die zeggen dat het gat tussen Ajax en Twente dit weekend te groot is geworden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:31 

Hardtraxx Veteran

6 punten is niet veel met nog 14 duels te gaan (Twente nog 15).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:32 

Hardtraxx Veteran

Daar gaat het mij niet om :P Twente heeft niet gespeeld en opeens is het te groot, terwijl dat voor dit weekend niet zo was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:02 

Hardtraxx Veteran

Hahaha dat is wel erg beroerd als je dat al durft te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daar gaat het mij niet om :P Twente heeft niet gespeeld en opeens is het te groot, terwijl dat voor dit weekend niet zo was xd

Waar zeiden ze dat? Studio voetbal zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:17 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Steffnov schreef:

Waar zeiden ze dat? Studio voetbal zeker?

Nah, reacties die ik soms lees en hoor :P gelukkig is de "journalistiek" nog niet zó ver gezonken. Hoewel ik nog steeds met verbazing sta te kijken als ze zeggen dat Feyenoord kampioen kan worden, en Twente net 20 seconden zendtijd krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:25 

Hardtraxx Elite

Sowieso op sites als voetbalzone kun je 70% van de mensen niet eens serieus nemen, veel provocerende reacties en heel veel successupporters en na-praters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:39 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Sowieso op sites als voetbalzone kun je 70% van de mensen niet eens serieus nemen, veel provocerende reacties en heel veel successupporters en na-praters.

Er zijn wel wat serieuze, maar de meeste zijn gewoon provocerende gloryhunters die over 3 jaar weer voor een ander team zijn :P Over sommige league's kan je een goede discussie houden zonder getroll. Daar vallen de Premier League, Eredivisie en La Liga buiten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 20:17 

Hardtraxx Elite

Vooral mensen die de Serie A volgen zijn daar serieus ja, maar ik erger me altijd dood aan het aantal provocerende reacties over en weer. Heb ook een account daar maar als je daar een keer kritisch reageert krijg je meteen punten aftrek, sindsdien ben ik er mee gekapt. Ik kijk het nieuws nog wel en lees de reacties ook, maar dat is meer om te lachen dan om serieus te lezen wat andere ervan vinden.
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic