Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:54 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:
Verschil met die gevallen supporter en dit is dat ze hiermee de ziekte kanker niet serieus nemen waar heel veel mensen aan lijden en sterven. En het is al helemaal raar dat eerst Van der Sar vraagt op te staan tegen kanker en daarna zo'n actie doen met betrekking tot iemand die de strijd tegen kanker verloren heeft.

Van die supporter dachten ze al dat ie dood was, dus dat is eigenlijk alleen maar erger. En volgens mij hing dat spandoek al eerder daar dan dat ze opstonden. Maar dat terzijde, want het maakt het niet veel minder erg.

Als men mocht kiezen tussen nooit meer iemand kanker of nooit meer iemand die ergens van af valt, dan zou iedereen kiezen voor nooit meer kanker.

Maar volgens mij was Van der Sar in de rust op het veld en was dat spandoek in de tweede helft toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Jij gaat dr gemakshalve maar even vanuit dat je moet gaan kiezen tussen kanker en een gevallen vent xd ? Wat een kromme vergelijking zeg.

Het gaat in dit geval om een gevallen kerel waarvan ze dachten dat die dood was en een kerel die gestorven is aan kanker. Niet om alle gevallen van kanker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:00 

Hardtraxx Veteran

Was trouwens wel voor het "Sta op tegen kanker" moment.

Nee maar wil aangeven dat spotten met kanker wel wat erger is in mijn ogen dan iemand die van de tribune is gevallen. Maargoed dat is mijn mening. Ik erger me ook kapot aan mensen die kanker in hun taal gebruiken. Vooral als t gaat om "stoere" jochies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nee maar wil aangeven dat spotten met kanker

DE-DEN ZE NIET. Tenminste, niet met dat spandoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:22 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:

Nee het woord kanker stond er niet op nee. Maar kan er gewoon slecht tegen als mensen daar zo mee omgaan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

Ja ik vind het ook stom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:15 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
''Boehoehoeee, ze hebben iemand uitgelachen die van de tribune geflikkerd is, nu moeten wij ons laten kennen en gaan wij ook stoer doen!'

Dit klopt (helaas) volkomen, waardoor ik dit ook achterlijk vind, MAAR het komt wel van twee kanten (dus om nou zo hypocriet te doen door alleen de Ajacieden/410-ers de schuld te geven vind ik ook achterlijk). Verder om nou alle 410-ers hier maar de schuld te geven slaat nergens op, een deel (het merendeel) van de 410-ers is ook fel TEGEN dat 'doek', wat hier goed te lezen is :).

Ik val btw jou dus niet persoonlijk aan hè Mark, ik bedoel het in het algemeen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:08 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:

Nee, met iemand die overleden is aan kanker. Maakt het beter inderdaad -.-

Sowieso, mensen die dit nog goed proberen te praten ook. Bedoel ik niet per se Davey maar ik zie nog een aantal die het grappig of terecht vinden ook. Ik zei eerder niet voor niets "deel van het publiek" omdat inderdaad een groot deel hier zich tegen afzet, maar de mensen die hier het schandalie niet van inzien zijn echt niet goed bij hun hoofd.

En dat alleen omdat iemand voor een andere club is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

was mij niet eens opgevallen..las t pas vanmiddag ergens xd

wel een aardig kansloze actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:16 

Hardtraxxer

Erg trieste actie inderdaad. Ik hoop dat de makers hiervan flink gestraft worden en minstens een levenslang stadionverbod krijgen. Zo iets doe je gewoon niet. Helaas zou het altijd zo blijven gaan tussen Ajax en Feyenoord. Er zal de komende klassieker in de Kuip wel weer een tegenreactie komen en zo blijven we aan de gang.

Waar ik me wel over irriteer is het hypocriete gedrag van de Feyenoorders. Ik begrijp dat het verschrikkelijk is dat zoiets gedaan wordt, maar ze mogen wel eens in de spiegel kijken. Deze actie van VAK 410 was een tegenreactie op dit bericht: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/groene ... aakt-para/ waarin de spot wordt gedreven met twee overleden Ajacieden (Para en Sven). 'Groene rook maakt Para' vs. 'Onze rook is rooier dan rooie Marck'. Dus het heeft voor de rest ook geen bedoeling tegen de verschrikkelijke ziekte, want wanneer Rooie Marck op een andere manier was gestorven was dit doek er ook gekomen.

Helaas zullen er altijd gekken blijven aan beide kanten, die zich in het hoofd halen om dit soort dingen te doen. Maar alsjeblieft zeg wat een treurig niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:37 

Hardtraxx Veteran

Blablabla, Hamas Hamas Joden aan het gas zingen iedere klassieker en iedere Ajacied een Kankerjood noemen is wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Blablabla, Hamas Hamas Joden aan het gas zingen iedere klassieker en iedere Ajacied een Kankerjood noemen is wel oke.

Nope, maar als iemand anders iets doet wat niet kan, moet jij er uiteraard overheen he :thumbup:

En het dan nog gek vinden dat er geen uitsupporters bij mogen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik heb na 2 wedstrijden helemaal niet meer gekeken, echt totaal vergeten :P Maar ik sta dus gewoon mooi 4e (doelstelling 5e) terwijl ik echt niks eraan heb gedaan. Zelfs met 3 blessures en 2 rode kaarten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:04 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ik heb na 2 wedstrijden helemaal niet meer gekeken, echt totaal vergeten :P Maar ik sta dus gewoon mooi 4e (doelstelling 5e) terwijl ik echt niks eraan heb gedaan. Zelfs met 3 blessures en 2 rode kaarten xd

Mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:15 

Hardtraxx Elite

Ik weet dat het hier niet hoort, maar ook iemand hier die voetbalshirts verzameld?
Ik heb een best grote collectie en jullie misschien ook?
- Juventus thuis 2011-12 (Del Piero)
- Juventus thuis 2012-13 (Marchisio)
- Juventus keepersshirt 2012-13 (Buffon)
- Juventus thuis 2013-14
- Marseille thuis 2007-08 (van mijn broer, maar nu van mij)
- Marseille uit 2009-10
- Saint-Etienne thuis 2009-10 (Van Matuidi himself) zonder opdruk
- Feyenoord thuis 2011-12

Dit zijn de shirtjes die ik nog pas. Wil binnenkort misschien eentje van Legia Warszawa kopen met Kosecki achterop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 17:43 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Rawbin schreef:

Mooi man.

Verkeerde topic zie ik nu pas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

Niet om van alles te bagatelliseren, maar het blijkt dus dat het spandoek helemaal niks met kanker te maken had. Het was een reactie op de actie van een paar kakkerlakken in de competitiewedstrijd in de Arena, eerder dit seizoen. Daar werd onder het mom van "Groene rook maakt Para" een groene rookbom afgestoken. Para was een Ras-ajacied die op 28-jarige leeftijd al is overleden. Dat Rooie Marck aan kanker was overleden, was helemaal niet relevant, maar het feit dat hij rood haar had. Het was alleen een beetje een ongelukkige samenhang met het 'sta op tegen kanker', want als dat niet ten gehore werd gebracht, had je niemand hier over gehoord.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Groningen - Twente afgelast wegens een bevroren veld (met sneeuw). Gaat mijn voetbalmiddag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:52 

Bierkoning

Andromeda schreef:
Ik weet dat het hier niet hoort, maar ook iemand hier die voetbalshirts verzameld?
Ik heb een best grote collectie en jullie misschien ook?
- Juventus thuis 2011-12 (Del Piero)
- Juventus thuis 2012-13 (Marchisio)
- Juventus keepersshirt 2012-13 (Buffon)
- Juventus thuis 2013-14
- Marseille thuis 2007-08 (van mijn broer, maar nu van mij)
- Marseille uit 2009-10
- Saint-Etienne thuis 2009-10 (Van Matuidi himself) zonder opdruk
- Feyenoord thuis 2011-12

Dit zijn de shirtjes die ik nog pas. Wil binnenkort misschien eentje van Legia Warszawa kopen met Kosecki achterop.

Vroeger wel, tegenwoordig niet meer.

Weet alle jaartallen niet maar deze heb ik iig:
Juventus thuis en uit (die donkerblauw met roze, 2004 ofzo?)
Porto thuis
Benfica thuis
Argentinie uit (die donkerblauwe)
Palermo thuis
Ajax thuis 2x
RC Lens thuis
Bilbao thuis
Barca uit (lichtblauwe 100 jaar camp nou shirt

En nog een hele zooi nepperts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:02 

Hardtraxx Elite

Die 100 jaar of andere jubileums shirts zijn altijd zo vet! _O_
Roze Palermo shirts zijn ook altijd mooi en die van Porto ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:41 

Hardtraxx Veteran

Zeg t maar, toeval of niet.. :corn:

Aantal strafschoppen gegeven per club dit seizoen: Afbeelding

Aantal strafschoppen aan de topclubs gegeven vorig jaar EN dit jaar:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:48 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:

Nee, is geen toeval. En dan doel ik niet op het feit dat scheidsrechters Ajax bewust minder strafschoppen toekennen, maar op het feit dat Ajax kwalitatief sterker en slimmer is dan welke tegenstander dan ook, waardoor er minder 'mogelijkheden' zijn om strafschoppen te krijgen. Ajax ontwijkt de fysieke duels in het strafschopgebied meer dan andere clubs, door het balletje sneller rond te laten gaan en minder de duels op te zoeken. Althans, dat is hoe ik het zie. Je ziet ook weinig twijfelgevallen bij Ajax. Dus nee, Ajax krijgt niet bewust minder strafschoppen dan anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Ajax ontwijkt de fysieke duels in het strafschopgebied meer dan andere clubs, door het balletje sneller rond te laten gaan en minder de duels op te zoeken.

hahaha dat is voor een paar % waar, maar 9 van 10 keer komen ze nooit in de buurt van strafschop gebied omdat ze dan lopen te kutten en weer terug moeten naar de verdediging :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

Opzich logisch dat de grotere clubs vaker penalty's krijgen. Ze zijn vaker aan het aanvallen en dus in de zestien van de tegenstander dan de kleinere clubjes. En natuurlijk speelt de druk van bijvoorbeeld de Kuip ook een rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:22 

Hardtraxx Veteran

Enige wat ik daarin zie, is dat Twente met een aardige reeks bezig is :P na even opzoeken blijkt dat Twente al 20 penalties op rij raak heeft geschoten, met de laatste gemist én de eerste van de reeks op 10 April 2011, thuis tegen Roda xd toch netjes
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic