YoEl Mare wrote:Wat een arrogantie zeg, jemig.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die beker kan mij gestolen worden maar winst op rotjeknor is altijd leuk.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Raven wrote:Die beker kan mij gestolen worden maar winst op rotjeknor is altijd leuk.
Schitterend staaltje broekzakvoetbal van Pelle
Wel leuk dat de klassieker weer een wedstrijd is. Ajax was over de hele wedstrijd gezien wel beter. Maar Feyenoord begon heel sterk, als ze dat hadden door kunnen trekken dan had Ajax het heel lastig gekregen. Maar helaas.
Was niet echt een geweldige wedstrijd om naar te kijken, weinig kansen aan beide kanten maar 3-1 winst 
Die arrogantie heeft jullie genekt, heerlijkchas1n wrote:YoEl Mare wrote:Wat een arrogantie zeg, jemig.
Dus zeggen dat je een kans hebt is arrogant? Zo'n uitspraak als die van jou vind ik eerder arrogant 
Ach, ik zie je vaak genoeg pro ajax bullshit lullenEl Mare wrote:Ik ben nou ook echt serieus
Het was trouwens wel verdiend, 2x na de tegengoal zakte Feyenoord volledig in en was Ajax gewoon beter.
Wel kut natuurlijk, maar heb liever dat we in de kuip gewoon winnen
Last edited by Rawbin on 22 Jan 2014 23:38, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Stoere mensen hoor die kneusjes van 410. Iemand belachelijk maken die al overleden is aan een ziekte welke 5 minuten eerder herdacht is door Edwin Van Der Sar...
Klopt, maar een beetje provocaties zijn toch niet erg?
En ik dol eigenlijk meer wat betreft voetbal dan ik echt iets meen, want ik ben gewoon oprecht een liefhebber van de sport en heb wat dat betreft niet echt een hekel aan een bepaalde club (al zou je dat wel van PSV kunnen zeggen).
En zoals ik al zei een beetje provoceren is toch niet zo erg.
Overigens ben ik het hier wel heel erg eens met jouw, iMark, erg triest om zulke dingen te doen, maar goed dit gebeurt natuurlijk ook andersom he. Feyenoorders die grappen maken over de gevallen supporter tijdens Ajax - Barça :')
Dit soort dingen zijn echt walgelijk
En zoals ik al zei een beetje provoceren is toch niet zo erg.
Overigens ben ik het hier wel heel erg eens met jouw, iMark, erg triest om zulke dingen te doen, maar goed dit gebeurt natuurlijk ook andersom he. Feyenoorders die grappen maken over de gevallen supporter tijdens Ajax - Barça :')
Dit soort dingen zijn echt walgelijk
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Tsja, iemand die van een tribube valt door het gedrang kan gebeuren, iemand die jarenlang vecht tegen kanker is vele malen erger. Maar om precies 5 minuten na de toespraak van VdSar een spandoek uit te rollen met de tekst: Onze rook is mooier dan die van Marck' en een rode rookbom af te steken slaat nergens op. Rooie Marck was geen hooligan ofzo, het was een Feyenoorder in hart en nieren. Mijn laatste beetje respect voor Ajacieden is definitief weg door deze kansloze actie.
Oh dus die gevallen supporter die ook vecht/gevochten heeft voor zijn leven is dan niet erg wou je zeggen?
Het zijn beide ziekmakende grappen die niet door de beugel kunnen 
Als Feyenoord-zijnde zeggen dat je een kans hebt tegen Ajax is sowieso al arrogant, of niet?Rawbin wrote:Dus zeggen dat je een kans hebt is arrogant? Zo'n uitspraak als die van jou vind ik eerder arrogant
Terechte overwinning, tweede helft was niet om aan te zien. Sowieso was het uiteindelijk niet echt een heel boeiende wedstrijd.El Mare wrote:Die arrogantie heeft jullie genekt, heerlijkchas1n wrote:YoEl Mare wrote:Wat een arrogantie zeg, jemig.
Provocerende spandoeken, oke, maar dit gaat echt een stapje te ver. Mja die lui hebben niet het vermogen dat in te zien.
En die Feyenoorders maar huilen om rooie Marck terwijl ze zelf snoeihard om de Ajacied aan het lachen waren die de gracht in viel
Oh oh wat zijn die Ajacieden toch gemeen he?
Allebei ontzettend triest dat je op zo'n laffe manier wil provoceren.
Allebei ontzettend triest dat je op zo'n laffe manier wil provoceren.
Jezus, wat moet je niveauloos zijn om zulke dingen te bedenken, laat staan het daarna ook nog uit te voeren. Misselijkmakend deel van het publiek daar...
Verschil met die gevallen supporter en dit is dat ze hiermee de ziekte kanker niet serieus nemen waar heel veel mensen aan lijden en sterven. En het is al helemaal raar dat eerst Van der Sar vraagt op te staan tegen kanker en daarna zo'n actie doen met betrekking tot iemand die de strijd tegen kanker verloren heeft.
Wat een gehuil, alsof er ooit respect was tussen de 2 clubs. En gelijk dat ge-generaliseer, bahbah.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
''Boehoehoeee, ze hebben iemand uitgelachen die van de tribune geflikkerd is, nu moeten wij ons laten kennen en gaan wij ook stoer doen!'
Ze hoeven geen respect voor elkaar te tonen ofzo. Maar dit hadden ze ook niet hoeven doen. Als ze een huge spandoek van een spuitbus met kakkerlakken verdelging ofzo erop hadden gemaakt zou beter zijn.
Van die supporter dachten ze al dat ie dood was, dus ik zie t verschil niet echt. En volgens mij hing dat spandoek al eerder daar dan dat ze opstonden. Maar dat terzijde, want het maakt het niet veel minder erg.Parvuz wrote:Verschil met die gevallen supporter en dit is dat ze hiermee de ziekte kanker niet serieus nemen waar heel veel mensen aan lijden en sterven. En het is al helemaal raar dat eerst Van der Sar vraagt op te staan tegen kanker en daarna zo'n actie doen met betrekking tot iemand die de strijd tegen kanker verloren heeft.
Idd fucking triest.iMark wrote:''Boehoehoeee, ze hebben iemand uitgelachen die van de tribune geflikkerd is, nu moeten wij ons laten kennen en gaan wij ook stoer doen!'