Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 09:55 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Ik denk dat op dit moment als je PSV tegen Ajax laat spelen PSV gewoon van de mat word gedroogd

Wat is die Blind toch een held, en Duarte als linksback is ook niet verkeerd, en eindelijk begint Fischer weer te draaien en Bojan komt er ook weer aan!

Volgens mij draaide PSV voor PSV - Ajax ook niet lekker en Ajax werd 4-0 verslagen. Dus dat denk ik niet. :P

--
Ajax speelde voor de rest weer goed, triest dat ADO tuig gaan scanderen over de gevallen supporter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 13:54 

Bierkoning

Feyenoord terecht gewonnen, maar het zat ze weer niet tegen in de kuip zeg jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 11:22 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
JEFSKI schreef:
Ik denk dat op dit moment als je PSV tegen Ajax laat spelen PSV gewoon van de mat word gedroogd

Wat is die Blind toch een held, en Duarte als linksback is ook niet verkeerd, en eindelijk begint Fischer weer te draaien en Bojan komt er ook weer aan!

Volgens mij draaide PSV voor PSV - Ajax ook niet lekker en Ajax werd 4-0 verslagen. Dus dat denk ik niet. :P

--
Ajax speelde voor de rest weer goed, triest dat ADO tuig gaan scanderen over de gevallen supporter.

Dat spel wat PSV toen speelde is echt niet te vergelijken met wat ze nu op de mat leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

AZ - Twente, wat een heer-lijke wedstrijd. Goed, aanvallend voetbal van beide kanten, het spel ging over en weer, AZ licht beter in de 1e helft, Twente in de 2e. Wedstrijd verdiende geen winnaar, maar dat Twente dan in blessuretijd de winnende maakt vind ik natuurlijk helemaal niet erg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

PSV.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 00:01 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk weekendje weer, hopelijk na morgen nog iets mooier. ^^

Ohja: Davy Klaassen, wat een speler :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 00:57 

Hardtraxx Crew

Net in het stadion weer gezien wat trouwe supporters zijn (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 00:58 

Hardtraxx Veteran

Cocu zal ongetwijfeld nog tot het einde van het seizoen blijven :lol: Volgende 1/2 wedstrijden verliezen en die ligt er echt uit hoor. En goeie zaak toch ook, want kom op man. Cocu is een fantastische speler geweest, maar dat maakt je nog geen trainer. Straalt totaal geen passie of emotie uit. Echt zo'n vent waar je ja nee en amen tegen zegt maar eigenlijk helemaal niet serieus neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op inderdaad xd, dat hij het alleen al durft om voor de camera zo overduidelijk te liegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 09:57 

Hardtraxx Veteran

Het schijnt dat Heracles voortaan met thuis wedstrijden eerst met zn allen een rondje met de bus gaan rijden...

Manmanman, 15 van 18 punten halen in uitwedstrijden... waarom ga ik in godsnaam nog naar thuiswedstrijden van hun? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:11 

Hardtraxx Elite

Ajax heeft een kater. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

wat een walgelijke wedstrijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:22 

Hardtraxx Crew

Wedstrijd niet gezien maar volgens mij was die behoorlijk dramatisch
Lucky Ajax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:

Vandaag hadden ze idd vies smerig veel mazzel, maar ik begrijp de term 'Lucky Ajax' niet. Is mijns inziens al jaren niet meer van toepassing op Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
wat een walgelijke wedstrijd

Dit. Ajax onwaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:29 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Magnetron schreef:

Vandaag hadden ze idd vies smerig veel mazzel, maar ik begrijp de term 'Lucky Ajax' niet. Is mijns inziens al jaren niet meer van toepassing op Ajax.

Ze hebben hun mascotte er zelfs naar vernoemd...tja xd dan houdt je de naam ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:34 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Magnetron schreef:

Ik ben ook Ajacied en snap die term ook niet hoor. Er zijn genoeg clubs die dit seizoen al eens geluk hebben gehad en dit keer had Ajax dat ook dus vandaar die term 'Lucky Ajax' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 17:43 

Hardtraxx Crew

Nette overwinning, eindelijk weer es een keer ^^ Niveau van de 2e helft was wel weer bedroevend.

Wij zijn PSV, wij zijn de beste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 19:40 

Hardtraxx Addict

Nounou, ze winnen een keer, netjes.

Maar nu niet TE gaan doen, dat doet me tijdlijn namelijk al wel, wat een volkje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Utrecht speelde daar in tegen ook gewoon fucking slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203459 , schandalig dat supporters zoiets doen, erg veel respect natuurlijk voor die trainer en groot gelijk dat hij opstapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:45 

Hardtraxx Veteran

Imbecielen die mensen. Ben je supporter van MVV..... en dan gedraag je je ook nog zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Verhaal net gelezen in de krant van de trainer van MVV. Wat een trieste supporters zeg :sick:
0 verstand die mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Verhaal net gelezen in de krant van de trainer van MVV. Wat een trieste supporters zeg :sick:
0 verstand die mensen.

Limburg he
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

Winterkampioen :(

Maar ach, wel (opnieuw) de beste van Nederland.
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic