L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
JEFSKI wrote:Ik denk dat op dit moment als je PSV tegen Ajax laat spelen PSV gewoon van de mat word gedroogd

Wat is die Blind toch een held, en Duarte als linksback is ook niet verkeerd, en eindelijk begint Fischer weer te draaien en Bojan komt er ook weer aan!
Volgens mij draaide PSV voor PSV - Ajax ook niet lekker en Ajax werd 4-0 verslagen. Dus dat denk ik niet. :P

--
Ajax speelde voor de rest weer goed, triest dat ADO tuig gaan scanderen over de gevallen supporter.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Feyenoord terecht gewonnen, maar het zat ze weer niet tegen in de kuip zeg jezus.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Lenny wrote:
JEFSKI wrote:Ik denk dat op dit moment als je PSV tegen Ajax laat spelen PSV gewoon van de mat word gedroogd

Wat is die Blind toch een held, en Duarte als linksback is ook niet verkeerd, en eindelijk begint Fischer weer te draaien en Bojan komt er ook weer aan!
Volgens mij draaide PSV voor PSV - Ajax ook niet lekker en Ajax werd 4-0 verslagen. Dus dat denk ik niet. :P

--
Ajax speelde voor de rest weer goed, triest dat ADO tuig gaan scanderen over de gevallen supporter.
Dat spel wat PSV toen speelde is echt niet te vergelijken met wat ze nu op de mat leggen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
AZ - Twente, wat een heer-lijke wedstrijd. Goed, aanvallend voetbal van beide kanten, het spel ging over en weer, AZ licht beter in de 1e helft, Twente in de 2e. Wedstrijd verdiende geen winnaar, maar dat Twente dan in blessuretijd de winnende maakt vind ik natuurlijk helemaal niet erg :whistle:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
PSV.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Heerlijk weekendje weer, hopelijk na morgen nog iets mooier. ^^

Ohja: Davy Klaassen, wat een speler :worship:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Net in het stadion weer gezien wat trouwe supporters zijn (L) (L)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Cocu zal ongetwijfeld nog tot het einde van het seizoen blijven :lol: Volgende 1/2 wedstrijden verliezen en die ligt er echt uit hoor. En goeie zaak toch ook, want kom op man. Cocu is een fantastische speler geweest, maar dat maakt je nog geen trainer. Straalt totaal geen passie of emotie uit. Echt zo'n vent waar je ja nee en amen tegen zegt maar eigenlijk helemaal niet serieus neemt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op inderdaad xd, dat hij het alleen al durft om voor de camera zo overduidelijk te liegen :/
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Het schijnt dat Heracles voortaan met thuis wedstrijden eerst met zn allen een rondje met de bus gaan rijden...

Manmanman, 15 van 18 punten halen in uitwedstrijden... waarom ga ik in godsnaam nog naar thuiswedstrijden van hun? :lol:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ajax heeft een kater. :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wat een walgelijke wedstrijd
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wedstrijd niet gezien maar volgens mij was die behoorlijk dramatisch
Lucky Ajax :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Magnetron wrote:Lucky Ajax :D
Vandaag hadden ze idd vies smerig veel mazzel, maar ik begrijp de term 'Lucky Ajax' niet. Is mijns inziens al jaren niet meer van toepassing op Ajax.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
AniThing wrote:wat een walgelijke wedstrijd
Dit. Ajax onwaardig
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Daveytl wrote:
Vandaag hadden ze idd vies smerig veel mazzel, maar ik begrijp de term 'Lucky Ajax' niet. Is mijns inziens al jaren niet meer van toepassing op Ajax.
Ze hebben hun mascotte er zelfs naar vernoemd...tja xd dan houdt je de naam ook wel
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:
Ik ben ook Ajacied en snap die term ook niet hoor. Er zijn genoeg clubs die dit seizoen al eens geluk hebben gehad en dit keer had Ajax dat ook dus vandaar die term 'Lucky Ajax' :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Nette overwinning, eindelijk weer es een keer ^^ Niveau van de 2e helft was wel weer bedroevend.

Wij zijn PSV, wij zijn de beste!
Last edited by wootum on 15 Dec 2013 19:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Nounou, ze winnen een keer, netjes.

Maar nu niet TE gaan doen, dat doet me tijdlijn namelijk al wel, wat een volkje
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Utrecht speelde daar in tegen ook gewoon fucking slecht
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203459 , schandalig dat supporters zoiets doen, erg veel respect natuurlijk voor die trainer en groot gelijk dat hij opstapt.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Imbecielen die mensen. Ben je supporter van MVV..... en dan gedraag je je ook nog zo.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Verhaal net gelezen in de krant van de trainer van MVV. Wat een trieste supporters zeg :sick:
0 verstand die mensen.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Daveytl wrote:Verhaal net gelezen in de krant van de trainer van MVV. Wat een trieste supporters zeg :sick:
0 verstand die mensen.
Limburg he
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Winterkampioen :(

Maar ach, wel (opnieuw) de beste van Nederland.