Laat ik voorop stellen dat Feyenoord terecht gewonnen heeft, maar wat is die Makkelie een hondsberoerde scheids zeg. 2 Weken geleden meegemaakt bij Helmond Sport, toen was het belachelijk; nu was het ook weer dramatisch. Die eerste penalty was terecht (zo ontzettend dom van Arias; die speler kon helemaal niks, hij draaide van de goal weg), die 2e twijfel ik echt over. Verder was die gele kaart voor Rekik echt een lachertje, hij schiet de bal in het gezicht van Pèlle.... Dan ook nog een aantal overtredingen (in de rug duwen etc) waarbij die voor Feyenoord wel fluit, maar niet voor PSV. Verder fluit ie gewoon heel de wedstrijd kapot, maar dat doen 9 v/d 10 scheidsrechters tegenwoordig. Het is gewoon geen contactsport meer.. Bij het kleinste contact of duwtje storten al die spelers naar de grond, ze weten toch dat de scheids wel fluit. Het is gewoon echt niet meer leuk om te kijken zo..
Wat psv zelf betreft, zou echt niet verdiend zijn als ze hier punten hadden meegenomen. Ik zie het de komende weken (met Vitesse thuis en Ajax uit voor de boeg) ook niet echt goedkomen. Gewoon dit team 2 a 3 jaar bij elkaar houden en net als Feyenoord een paar jaar geleden vanuit daar een team opbouwen! Forza PSV