Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 23:08 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
chas1n schreef:
Slecht spelend Feyenoord pakt gelukkig de 3 punten :thumbsup: . De 'grote' clubs allemaal weer punten verspeeld, dus waren belangrijke punten!

Speelde goed, 1 punt :P

Ik had het over vorige week hè :P . Maar vandaag inderdaad wel goed spel en helaas maar 1 punt. Ze hebben zichzelf te kort gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 09:51 

Hardtraxx Veteran

Heracles was ook weer huilen met de pet op. Al was Groningen ook niet heel erg goed. Alleen Botteghin en Kostic staken er bovenuit. Heracles moet nu toch een keer gewoon thuis punten gaan pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:27 

Hardtraxx Veteran

Is even kijken hoe het gaat met mn voorspelling....
Parvuz schreef:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Twente
4. PSV
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. AZ
8. PEC Zwolle
9. Heracles Almelo
10. FC Utrecht
11. FC Groningen
12. Go Ahead Eagles
13. RKC
14. Roda JC
15. Ado Den Haag
16. NAC
17. Cambuur
18. NEC

Topscoorder: 1. Pelle 2. Finnbogason 3. Kolder

Vitesse wel te laag gezet volgens mij. Heracles helaas te hoog. Al kan dat in de Eredivisie uiteraard makkelijk weer veranderen. Groningen gaat het denk ik ook wat beter doen met Botteghin en Kostic in de ploeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Is even kijken hoe het gaat met mn voorspelling....
Parvuz schreef:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Twente
4. PSV
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. AZ
8. PEC Zwolle
9. Heracles Almelo
10. FC Utrecht
11. FC Groningen
12. Go Ahead Eagles
13. RKC
14. Roda JC
15. Ado Den Haag
16. NAC
17. Cambuur
18. NEC

Topscoorder: 1. Pelle 2. Finnbogason 3. Kolder

Vitesse wel te laag gezet volgens mij. Heracles helaas te hoog. Al kan dat in de Eredivisie uiteraard makkelijk weer veranderen. Groningen gaat het denk ik ook wat beter doen met Botteghin en Kostic in de ploeg.

Ik hou hem ff vast voor je, want volgens mij zit je de boel gewoon te editten, cheater!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

Wou ik bijna doen, tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo ben en deze eindstand al ge'quote is toen iedereen zn lijstje gaf. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:45 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
8. PEC Zwolle

Hier teken ik voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN

WAARDELOOS
WAARDELOOS
WAARDELOOS

TJONGE JONGE JONGE JONGE
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:39 

Hardtraxx Veteran

Haha die wou ik er ook opzetten, mooi man zo'n commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 09:34 

Hardtraxx Veteran

Hahaha genieten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:21 

Hardtraxx Veteran

Het is trieste is nog dat hij wel gelijk heeft :surrender:

Verder wel grappig om te horen natuurlijk, al vond ik Hans van Vliet nog wel een stukje erger.
Zat je radio te luisteren, hij als een debiel schreeuwen dat het bijna een goal was, ga je de samenvatting bekijken vliegt die bal 5 meter over :P je werd erg echt zenuwachtig van
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:31 

Hardtraxx Veteran

Radio luisteren is altijd spannender. :P Ze praten dan sneller omdat ze alles willen vertellen en beschrijven. Maar daardoor lijkt het net of het spannend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:32 

Hardtraxx Addict

PSV wat doe je jezelf aan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk weekendje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 18:01 

Hardtraxx Crew

HardstyleForEvah schreef:
Heerlijk weekendje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 18:07 

Hardtraxxer

Prima week voor Ajax. :D
Hopelijk houden ze dit vast, weg met de wisselvalligheid en gewoon elke week 3 punten pakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 19:01 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 19:25 

Yes, wat een episch dagje weer :D
Maar wat was PSV slecht zeg. Heb echt vanaf de eerste minuut het idee gehad dat ze tevreden waren als ze de schade konden beperken. Ze zetten nauwelijks druk, en zodra ze in balbezit kwamen werd de bal blind over de zijlijn of naar voren geramd (wat ook niet al teveel zin heeft gezien de lengte van de aanvallers). Zelfs de amateurs van Hoek speelden een paar weken geleden met meer lef in de Kuip.

Maar goed, dit was wel even wat Feyenoord nodig had, een tegenstander die je geen strobreed in de weg legt en die (op enkele momenten na) ook niet echt dreigt om er een gevaarlijke counter uit te gooien. Natuurlijk is het vanuit mijn oogpunt leuk om te zeggen dat dit deels door het spel van Feyenoord kwam, maar het grootste deel was denk ik toch echt te wijten aan PSV.

Denk dat PSV ondertussen toch wel behoorlijk spijt heeft van die 10-0 een paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 20:50 

Hardtraxx Addict

Begin me langzamerhand ook echt te ergeren aan Cocu.. Ben een trouwe PSV fan maar die opmerking van hem na de wedstrijd ook weer: "Ik vond dat we heel scherp waren". Ga toch weg man.. geen enkel moment in de wedstrijd gezeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:33 

Hardtraxx Veteran

Vorige week Ritzmaier en nu Maher die juicht als Ronaldo. Doe ff normaal.... Je speelt niet meer in de B1 waar dat leuk is om na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:13 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Vorige week Ritzmaier en nu Maher die juicht als Ronaldo. Doe ff normaal.... Je speelt niet meer in de B1 waar dat leuk is om na te doen.

Ja inderdaad, begin me steeds meer te irriteren aan die Maher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:21 

Hardtraxx Addict

Al die PSV'ertjes die janken en de schuld geven aan Makkelie, terwijl het gewoon 2 zuivere penaltys waren, Koekkoek wakker worden, het probleem ligt bij dat tienerteam niet aan de scheids of trainer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:27 

Hardtraxx Crew

Laat ik voorop stellen dat Feyenoord terecht gewonnen heeft, maar wat is die Makkelie een hondsberoerde scheids zeg. 2 Weken geleden meegemaakt bij Helmond Sport, toen was het belachelijk; nu was het ook weer dramatisch. Die eerste penalty was terecht (zo ontzettend dom van Arias; die speler kon helemaal niks, hij draaide van de goal weg), die 2e twijfel ik echt over. Verder was die gele kaart voor Rekik echt een lachertje, hij schiet de bal in het gezicht van Pèlle.... Dan ook nog een aantal overtredingen (in de rug duwen etc) waarbij die voor Feyenoord wel fluit, maar niet voor PSV. Verder fluit ie gewoon heel de wedstrijd kapot, maar dat doen 9 v/d 10 scheidsrechters tegenwoordig. Het is gewoon geen contactsport meer.. Bij het kleinste contact of duwtje storten al die spelers naar de grond, ze weten toch dat de scheids wel fluit. Het is gewoon echt niet meer leuk om te kijken zo..

Wat psv zelf betreft, zou echt niet verdiend zijn als ze hier punten hadden meegenomen. Ik zie het de komende weken (met Vitesse thuis en Ajax uit voor de boeg) ook niet echt goedkomen. Gewoon dit team 2 a 3 jaar bij elkaar houden en net als Feyenoord een paar jaar geleden vanuit daar een team opbouwen! Forza PSV (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:52 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat op dit moment als je PSV tegen Ajax laat spelen PSV gewoon van de mat word gedroogd

Wat is die Blind toch een held, en Duarte als linksback is ook niet verkeerd, en eindelijk begint Fischer weer te draaien en Bojan komt er ook weer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 23:02 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 09:17 

Hardtraxx Veteran

Over scheidsrechters gesproken. Higler. :lol:
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic