Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:32 

Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Roda JC is op weg om dé aartsrivaal te worden van PSV xd PSV staat al weer met 0-2 achter op dit moment.

Het is weer dramatisch, maar 0-3 is echt belachelijk geflatteerd. Roda is er 3x uit geweest. PSV heeft zojuist ook corner nummer 24 gehad..... Knap dat je daar niks mee weet te doen :/

EDIT: 1-3 dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:38 

Hardtraxx Veteran

Denk dat het hier het beste past.
Fernando Ricksen heeft ALS. :( Zo indrukwekkend dat gesprek bij DWDD. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:42 

Hardtraxx Addict

PEE ES VEE HIHIHIHIHI
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

PSV won maar 3 van de laatste 13 officiële wedstrijden. Je kan wel stellen dat de vorm ontbreekt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:49 

Hardtraxx Veteran

PSV toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

Fernando Ricksen heeft de spierziekte ALS, die is dodelijk. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 00:42 

Bierkoning

PSV (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

Genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:03 

Hardtraxx Veteran

Ik had een kaartje voor PSV - Roda JC voor m'n verjaardag gekregen. Ben ik even blij dat ik verhinderd was -.- Wat een wanprestatie weer!

Krijg ik gister te horen dat een vriend ook voor zaterdag tegen PEC Zwolle nog een kaartje over heeft. Laatste keer dat ik in het Philips Stadion was, was ook PSV - PEC Zwolle met een 1-3 nederlaag en Erik Pieters met z'n arm >.< Maar we gaan zaterdag toch maar (met goede hoop :lol:) richting Eindhoven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:00 

Hardtraxx Addict

Ik zou thuis blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:15 

Hardtraxx Crew

JEFSKI schreef:
Ik zou thuis blijven

Dat zijn de echte supporters ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

Twente tot nu toe lekker bezig, 2-0 is nog een bescheiden tussenstand tegen een best leuk voetballend maar verder erg tam NEC.

Ajax weer erg zwak hoorde ik, om net over te schakelen bij het doelpunt is dan wel weer leuk, al heeft Vitesse ook een prima team staan. Wel benieuwd wat PSV - PEC op gaat leveren, verwacht ook zeker niet zomaar een simpele overwinning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

Wat zei je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 22:18 

Hardtraxx Veteran

Kan me ondertussen zo verschrikkelijk ergeren aan het 'balletje breed/terug' bij Ajax. Als voorbeeld van Rhijn. Neemt op middelijn de ballijn aan, geen Vitesse speler in een straal van 5 meter. van Rhijn neemt niet eens de moeite om naar voren te kijken, maar blijft gewoon met gezicht naar eigen doel staan en speelt de bal na 2 seconden aarzelen maar terug naar Cillessen.. Is maar een voorbeeld, maar dit is precies de laffe instelling waarmee zo'n beetje de hele ploeg voetbalt. Ondertussen preekt de Boer maar dat het veldspel goed is en dat er niks aan de hand is, behalve dat we 'pech' hebben. Tuurlijk Frankie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Twente, Twente, Twente toch...wat is dít dan weer. Gaat echt helemaal nérgens meer over dit. Geen enkele pass kwam nog aan en als je dan ook nog eens achterin lekker gaat lopen slapen...schandalig die 2e helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 01:11 

Hardtraxx Veteran

Dramatisch weer zeg, asjemenou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 01:12 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Kan me ondertussen zo verschrikkelijk ergeren aan het 'balletje breed/terug' bij Ajax. Als voorbeeld van Rhijn. Neemt op middelijn de ballijn aan, geen Vitesse speler in een straal van 5 meter. van Rhijn neemt niet eens de moeite om naar voren te kijken, maar blijft gewoon met gezicht naar eigen doel staan en speelt de bal na 2 seconden aarzelen maar terug naar Cillessen.. Is maar een voorbeeld, maar dit is precies de laffe instelling waarmee zo'n beetje de hele ploeg voetbalt. Ondertussen preekt de Boer maar dat het veldspel goed is en dat er niks aan de hand is, behalve dat we 'pech' hebben. Tuurlijk Frankie -.-

Poulsen is 8x zo erg, en dit speeljaar is iedere club matig. Pec gaat het gewoon lang volhouden zo, gevaarlijke outsiders want dit slaat echt alles :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 01:58 

Hardtraxx Crew

Ook ik kom maar weer eens zaniken. Het was weer niet veel vandaag, gewoon weinig tot geen kansen creëren in 90 minuten. De beste kansen waren nog voor zwolle met een paar snelle counters en die bal op de lat. Ik weet dat zo'n jong team pieken en dalen kent, maar dit dal duurt wel verrekte lang... Gelukkig dan maar dat de concurrentie ook punten blijft verspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 12:07 

Hardtraxx Veteran

En iedereen allemaal zo lekker pro psv zijn toen ze zo goed voor de dag kwamen tegen Zulte en Milan :x
Nu gaat het met Ajax en ook Feyenoord en Twente bijna geen haar beter hoor, want bij Twente zeiden ze dat ook dat ze de meest constante waren bla bla bla >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

GAE - Heracles. Eredivisie Waterpolo! :lol:
Bruns wel met de actie van de wedstrijd. Buikschuiver van metertje of 5.
Had zo'n mooie pot kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:20 

Hardtraxx Veteran

Slecht spelend Feyenoord pakt gelukkig de 3 punten :thumbsup: . De 'grote' clubs allemaal weer punten verspeeld, dus waren belangrijke punten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:39 

Hardtraxx Addict

0-3 op NEC, OE OE OE !

PSV...

HAHAHAHAHA wat heerlijk weer!! wat een bras wat een bras oi oi oi!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:23 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Slecht spelend Feyenoord pakt gelukkig de 3 punten :thumbsup: . De 'grote' clubs allemaal weer punten verspeeld, dus waren belangrijke punten!

Speelde goed, 1 punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:14 

Hardtraxx Crew

Lenny schreef:
chas1n schreef:

Kijk eens naar de datum
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:25 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Lenny schreef:
chas1n schreef:

Kijk eens naar de datum

Waarschijnlijk bedoeld lenny gewoon dat feyenoord vorige week slecht speelde en 3 punten behaalde en vandaag zeer goed speelde maar, maar 1 punt pakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 22:33 

Hardtraxx Veteran

Niet naar de datum gekeken. :P

Maar idd, Feyenoord speelde vandaag goed en maar 1 punt :P

Ajax gewonnen, maar was niet groots. Sigtorson miste een enorme kans xd
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic