Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
JeftaElachouri wrote:Roda JC is op weg om dé aartsrivaal te worden van PSV xd PSV staat al weer met 0-2 achter op dit moment.
Het is weer dramatisch, maar 0-3 is echt belachelijk geflatteerd. Roda is er 3x uit geweest. PSV heeft zojuist ook corner nummer 24 gehad..... Knap dat je daar niks mee weet te doen :/

EDIT: 1-3 dan
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Denk dat het hier het beste past.
Fernando Ricksen heeft ALS. :( Zo indrukwekkend dat gesprek bij DWDD. :cry:
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
PEE ES VEE HIHIHIHIHI
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
PSV won maar 3 van de laatste 13 officiële wedstrijden. Je kan wel stellen dat de vorm ontbreekt. :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
PSV toch..
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Fernando Ricksen heeft de spierziekte ALS, die is dodelijk. :oh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
PSV (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

Genieten.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik had een kaartje voor PSV - Roda JC voor m'n verjaardag gekregen. Ben ik even blij dat ik verhinderd was -.- Wat een wanprestatie weer!

Krijg ik gister te horen dat een vriend ook voor zaterdag tegen PEC Zwolle nog een kaartje over heeft. Laatste keer dat ik in het Philips Stadion was, was ook PSV - PEC Zwolle met een 1-3 nederlaag en Erik Pieters met z'n arm >.< Maar we gaan zaterdag toch maar (met goede hoop :lol:) richting Eindhoven :/
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Ik zou thuis blijven
Hardtraxx Crew
last seen 3 hours ago
JEFSKI wrote:Ik zou thuis blijven
Dat zijn de echte supporters ja :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Twente tot nu toe lekker bezig, 2-0 is nog een bescheiden tussenstand tegen een best leuk voetballend maar verder erg tam NEC.

Ajax weer erg zwak hoorde ik, om net over te schakelen bij het doelpunt is dan wel weer leuk, al heeft Vitesse ook een prima team staan. Wel benieuwd wat PSV - PEC op gaat leveren, verwacht ook zeker niet zomaar een simpele overwinning.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wat zei je?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Kan me ondertussen zo verschrikkelijk ergeren aan het 'balletje breed/terug' bij Ajax. Als voorbeeld van Rhijn. Neemt op middelijn de ballijn aan, geen Vitesse speler in een straal van 5 meter. van Rhijn neemt niet eens de moeite om naar voren te kijken, maar blijft gewoon met gezicht naar eigen doel staan en speelt de bal na 2 seconden aarzelen maar terug naar Cillessen.. Is maar een voorbeeld, maar dit is precies de laffe instelling waarmee zo'n beetje de hele ploeg voetbalt. Ondertussen preekt de Boer maar dat het veldspel goed is en dat er niks aan de hand is, behalve dat we 'pech' hebben. Tuurlijk Frankie -.-
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Twente, Twente, Twente toch...wat is dít dan weer. Gaat echt helemaal nérgens meer over dit. Geen enkele pass kwam nog aan en als je dan ook nog eens achterin lekker gaat lopen slapen...schandalig die 2e helft.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Dramatisch weer zeg, asjemenou!
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Uberhout wrote:Kan me ondertussen zo verschrikkelijk ergeren aan het 'balletje breed/terug' bij Ajax. Als voorbeeld van Rhijn. Neemt op middelijn de ballijn aan, geen Vitesse speler in een straal van 5 meter. van Rhijn neemt niet eens de moeite om naar voren te kijken, maar blijft gewoon met gezicht naar eigen doel staan en speelt de bal na 2 seconden aarzelen maar terug naar Cillessen.. Is maar een voorbeeld, maar dit is precies de laffe instelling waarmee zo'n beetje de hele ploeg voetbalt. Ondertussen preekt de Boer maar dat het veldspel goed is en dat er niks aan de hand is, behalve dat we 'pech' hebben. Tuurlijk Frankie -.-
Poulsen is 8x zo erg, en dit speeljaar is iedere club matig. Pec gaat het gewoon lang volhouden zo, gevaarlijke outsiders want dit slaat echt alles :lol:
Hardtraxx Crew
last seen 3 hours ago
Ook ik kom maar weer eens zaniken. Het was weer niet veel vandaag, gewoon weinig tot geen kansen creëren in 90 minuten. De beste kansen waren nog voor zwolle met een paar snelle counters en die bal op de lat. Ik weet dat zo'n jong team pieken en dalen kent, maar dit dal duurt wel verrekte lang... Gelukkig dan maar dat de concurrentie ook punten blijft verspelen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En iedereen allemaal zo lekker pro psv zijn toen ze zo goed voor de dag kwamen tegen Zulte en Milan :x
Nu gaat het met Ajax en ook Feyenoord en Twente bijna geen haar beter hoor, want bij Twente zeiden ze dat ook dat ze de meest constante waren bla bla bla >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
GAE - Heracles. Eredivisie Waterpolo! :lol:
Bruns wel met de actie van de wedstrijd. Buikschuiver van metertje of 5.
Had zo'n mooie pot kunnen worden.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Slecht spelend Feyenoord pakt gelukkig de 3 punten :thumbsup: . De 'grote' clubs allemaal weer punten verspeeld, dus waren belangrijke punten!
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
0-3 op NEC, OE OE OE !

PSV...

HAHAHAHAHA wat heerlijk weer!! wat een bras wat een bras oi oi oi!!!
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
chas1n wrote:Slecht spelend Feyenoord pakt gelukkig de 3 punten :thumbsup: . De 'grote' clubs allemaal weer punten verspeeld, dus waren belangrijke punten!
Speelde goed, 1 punt :P
Hardtraxx Crew
last seen 3 hours ago
Lenny wrote:
chas1n wrote:Slecht spelend Feyenoord pakt gelukkig de 3 punten :thumbsup: . De 'grote' clubs allemaal weer punten verspeeld, dus waren belangrijke punten!
Kijk eens naar de datum
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:
Lenny wrote:
Kijk eens naar de datum
Waarschijnlijk bedoeld lenny gewoon dat feyenoord vorige week slecht speelde en 3 punten behaalde en vandaag zeer goed speelde maar, maar 1 punt pakt ;)
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Niet naar de datum gekeken. :P

Maar idd, Feyenoord speelde vandaag goed en maar 1 punt :P

Ajax gewonnen, maar was niet groots. Sigtorson miste een enorme kans xd