Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij vergeten sommigen ook nog wel eens dat er salarissen betaald moeten worden. Ach koop maar lekker 2 spelers voor 25 miljoen joh, eitje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ja maar bij Ajax gaan ze uit van een inhaalrace, alleen vergeten ze daar dat het vooral de andere ploegen waren die enorm verzaakten. Ik denk juist dat jonge ploegen als deze steeds stabieler zullen worden gedurende het seizoen.

Vorig jaar was Ajax van 27 januari tot 12 mei ongeslagen dus lag er ook gewoon aan dat Ajax toen gewoon erg weinig punten meer verspeelde ;)

En of je nou verzaakt in het begin van het seizoen of op het eind van het seizoen, dat maakt ook weinig uit. Dan kun je ook stellen dat de andere ploegen alleen maar voorkwamen omdat Ajax verzaakte en dat niks een eigen verdienste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:59 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Alsof Tadic überhaupt nog een tussenstap wil maken in de eredivisie, als het al een stap is op dit moment. >.<

Ik denk dat een club als Tottenham nog wat TE is voor Tadic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:16 

Aan het typen...

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Ja maar bij Ajax gaan ze uit van een inhaalrace, alleen vergeten ze daar dat het vooral de andere ploegen waren die enorm verzaakten. Ik denk juist dat jonge ploegen als deze steeds stabieler zullen worden gedurende het seizoen.

Vorig jaar was Ajax van 27 januari tot 12 mei ongeslagen dus lag er ook gewoon aan dat Ajax toen gewoon erg weinig punten meer verspeelde ;)

En of je nou verzaakt in het begin van het seizoen of op het eind van het seizoen, dat maakt ook weinig uit. Dan kun je ook stellen dat de andere ploegen alleen maar voorkwamen omdat Ajax verzaakte en dat niks een eigen verdienste is.

Ongeslagen zegt me niet zoveel, een gelijkspel is ook 2 verliespunten. Als PSV en Twente net zo gepresteerd hadden als in de 1e seizoenshelft dan was het Ajax 76, PSV 74, Twente 74. Dan waren ze weliswaar alsnog kampioen geweest, maar die 2 punten verschil is geen aanleiding om te kunnen aannemen dat het door een inhaalrace in de tweede seizoenshelft allemaal wel weer goed komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ja, en als Ajax alles wint het hele seizoen zijn ze ook kampioen. Kom op zeg >.<
Overigens heeft Ajax in die ongeslagen reeks van 14 wedstrijden 3 keer gelijk gespeeld en 11 keer gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:39 

Aan het typen...

Halverwege heb je toch alle ploegen gehad, als je dus constant presteert haal je ongeveer net zoveel punten. Het uit en thuisvoordeel over 17 wedstrijden middelt zich wel uit. Wat ik dus wil aangeven is dat als de andere clubs niet zo'n enorme dip hadden de tweede seizoenshelft, de inhaalrace van Ajax misschien niet eens genoeg was. En wie zegt me dat PSV, Feyenoord, Vitesse of Twente de tweede seizoenhelft geen ijzersterke reeks neer kunnen zetten? 3 van de 4 hebben een compleet andere ploeg en andere trainer dus naast dat wat in het verleden is gebeurt al geen garantie is voor de toekomst, is dat nu al helemaal niet van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:01 

Hardtraxx Veteran

Maar je zou het toch net zo goed om kunnen draaien? Als Ajax het hele seizoen zoals de tweede seizoenshelft van vorig jaar had gespeeld dan was het verschil misschien wel 10 of 15 punten. Wat ik probeer te zeggen is: het gaat toch om hoeveel punten je uiteindelijk hebt, en niet om 'als dit' of 'als dat'.
Lyst schreef:
En wie zegt me dat PSV, Feyenoord, Vitesse of Twente de tweede seizoenhelft geen ijzersterke reeks neer kunnen zetten?

Zal je mij niet horen zeggen :P Ik geef louter de feiten aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:22 

Bierkoning

Davey, het is voor sommigen mensen moeilijk om toe te geven dat Ajax iets goeds gepresteerd heeft. Dan ligt het natuurlijk weer aan de zwaktes van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nog een seizoen dat Twente kampioen werd met 85 punten en Ajax met 84 punten geen kampioen werd. Meestal ben je met zo'n aantal punten ruimschoots kampioen, maar die tijden zijn voorbij lijkt het >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik weet nog een seizoen dat Twente kampioen werd met 85 punten en Ajax met 84 punten geen kampioen werd. Meestal ben je met zo'n aantal punten ruimschoots kampioen, maar die tijden zijn voorbij lijkt het >.<

nu wordt je eerste met 60 punten en de nummers 2 tot 6 straks 59 punten en 7 tot 11 straks 58 punten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:39 

Hardtraxx Veteran

Het is nog niet eens zo'n onmogelijke gedachte :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:44 

Hardtraxx Veteran

Jawel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:40 

Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
Lyst schreef:
Alsof Tadic überhaupt nog een tussenstap wil maken in de eredivisie, als het al een stap is op dit moment. >.<

Ik denk dat een club als Tottenham nog wat TE is voor Tadic

Man U. heeft al gezegd dat ze interesse in Tadic hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 09:30 

Hardtraxx Veteran

Wat Ajax nodig heeft, is Duarte fit op het middenveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:20 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:

En Fischer en Sigthorsson en De Jong.

Enige die ik zie uitblinken zijn Blind, Veldman, Schöne en Serero.
Hij scoort weliswaar niks, serero, maar zijn schoten zijn wel op vaak goed op doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:

En Fischer en Sigthorsson en De Jong.

Enige die ik zie uitblinken zijn Blind, Veldman, Schöne en Serero.
Hij scoort weliswaar niks, serero, maar zijn schoten zijn wel op vaak goed op doel.

Als die uitblinken is er iets goed mis. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:35 

Kraak... Piep...

Nouja, springen eruit tussen de rest is misschien een wat betere verwoording inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:41 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Nouja, springen eruit tussen de rest is misschien een wat betere verwoording inderdaad :P

de enige die uitblinker bij ajax is cillissen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:43 

Hardtraxx Veteran

Hehe gister bij VI. Ajax wordt kampioen op basis van alfabet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 11:11 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

dan vergeet je ado ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 11:13 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Parvuz schreef:

dan vergeet je ado ;)

Nee, die staan ergens onderaan. Je kunt niet allemaal meer winnen dan verliezen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 11:14 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Syztrax schreef:
Parvuz schreef:

dan vergeet je ado ;)

Nee, die staan ergens onderaan. Je kunt niet allemaal meer winnen dan verliezen he.

Maakt dit seizoen niks uit als je onderaan staat, met een paar wedstrijden winnen sta je zo weer bovenaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 11:17 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 13:02 

Parvuz schreef:
Syztrax schreef:
Parvuz schreef:

dan vergeet je ado ;)

Dat zeg je nou wel, maar opmerkelijk genoeg is er slechts 1 ploeg in de Eredivisie (AZ nota bene) die meer dan de helft van zijn wedstrijden gewonnen heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:25 

Hardtraxx Elite

Roda JC is op weg om dé aartsrivaal te worden van PSV xd PSV staat al weer met 0-2 achter op dit moment.
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic