Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 17:49 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord, ongelofelijk wat was dat slecht zeg :lol:
Koeman die weer veel te laat ingrijpt met zijn wissels, Armenteros elke wedstrijd laat starten en Boetius (de beste man van het veld) eruit haald.

Volgens mij pijpt Immers Koeman elke avond, want waarom die man uberhaubt nog in De Kuip mag komen is een vraag. Die kerel is zelfs het niveau van Excelsior niet waardig. Bakkal heeft 10x meer voetballende oplossingen en kan een goal maken, maar immers mag elke wedstrijd weer 90 minuten spelen.
In iedergeval, Heracles gefeliciteerd! Goed verdedigt en Feyenoord/Pelle geen kans gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:03 

Aan het typen...

Nu alleen nog Groningen en Vitesse gelijk en Twente staat alsnog bovenaan na dit weekend :lol: .
Ajax, PSV, PEC, Feyenoord, Groningen, Vitesse en in theorie zelfs Heerenveen, allen konden ze de koppositie pakken. Uitgaande van een gelijkspel zou dit de stand zijn:
1. FC Twente 19 punten
2. Ajax 19 punten
3. AZ 19 punten
4. PSV 18 punten
5. PEC 18 punten
6. Vitesse 18 punten
7. Heerenveen 18 punten
8. FC Groningen 18 punten
9. Feyenoord 17 punten
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:20 

Hardtraxx Veteran

Dit is werkelijk de meest bizarre competitieronde in een hele lange tijd xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:21 

Hardtraxx Elite

Jup Lyst, zelfs Vitesse verzaakt haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 01:36 

Hardtraxx Veteran

19/33 voor de ploeg die eerste staat is toch apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 02:49 

Kraak... Piep...

In tegenstelling tot een barcelona die 28 uit 10 heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:34 

Hardtraxx Veteran

Dit gaat werkelijk totaal nergens over. :lol:
En toen we dachten Vitesse gaat de kop pakken met een 2-0 voorsprong. Scoort Groningen opeens 2 keer. De wedstrijd van Feyenoord tegen Heracles was voor mij wel een dubbele wedstrijd. Heb een voorliefde voor Feyenoord en heb seizoenskaart bij Heracles. Voor lijfsbehoud is t goed dat Heracles deze onverwachte punten gepakt heeft maar voor Feyenoord is dit vrij naar. :P

En Pelle, wat een gek. Totaal uit de wedstrijd gespeeld door Streutker. En dan zo'n kopstoot beweging maken. Nja Armenteros nu op zn oude plekje in de spits. Hopen dat hij zn niveau weer beetje kan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:52 

Hardtraxx Elite

Zegt genoeg over het zeer lage niveau van de eredivisie tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

Tja dat verander je pas als rijke mensen uit Dubai en Qatar hier de clubs kopen en er miljoenen in pompen. Pas dan kun je weer concurreren met de landen om ons heen. Tot die tijd is Nederland gewoon een opleidingsland die elk jaar een paar spelers, zoals Strootman, aflevert naar grotere competities.

En als je het niet gaat vergelijken met het buitenland is de Eredivisie gewoon leuk om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:01 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Tja dat verander je pas als rijke mensen uit Dubai en Qatar hier de clubs kopen en er miljoenen in pompen. Pas dan kun je weer concurreren met de landen om ons heen. Tot die tijd is Nederland gewoon een opleidingsland die elk jaar een paar spelers, zoals Strootman, aflevert naar grotere competities.

En als je het niet gaat vergelijken met het buitenland is de Eredivisie gewoon leuk om naar te kijken.

Het niveau van de eredivisie is dit jaar gewoon bedroevend slecht. Zelfs de kleinste clubs winnen van de grote clubs. Je kan het leuk vinden, maar het betekent wel dat clubs als Ajax en PSV gewoon erg matig spelen/zijn. Als je Europees al niets te vertellen hebt tegen Dinamo Zagreb, Karagandy en Ludogorets vind ik het persoonlijk best zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:09 

Hardtraxx Elite

Precies, we zijn altijd al het kleine opleidingslandje geweest waar verder weinig geld in om gaat, dus dat heeft weinig te maken met het belabberde niveau van dit jaar. Ik zie vrijwel alleen maar ondermaats voetbal, ieder ze ding en je kan 't leuk vinden om te kijken, maar ik kan me op enkele uitzonderingen na, er niet meer voor interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:15 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk zijn we altijd een opleidingsland geweest. Maar het verschil in financiële middelen is laatste jaren zo gigantisch groot geworden dat je bijna niet meer mag vergelijken.

En denk dat het feit dat we in de Europa League al niet meer kunnen wenen ook vooral door de manier van denken komt. Alsof we in Nederland geen meedogenloze verdedigers kunnen opleiden. In Nederland wonen gemiddeld de langste mensen ter wereld volgens mij. En onze verdedigers zijn eigenlijk mislukte voetballers die maar zijn gaan verdedigen ofzo. Maar die eigenlijk niet goed genoeg kunnen voetballen om echt het verschil te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:45 

Aan het typen...

Vergeet niet dat er een hoop spelers bij de topploegen dit jaar pas echt debuteerden. Bij FC Twente bijvoorbeeld staat er nu een ploeg die op Tadic na, nog wel 1-2 jaar bij elkaar blijft. En met grote talenten die nog volop in ontwikkeling zijn, is het nu misschien wisselvallig, maar staat er over 1-2 jaar wel weer een team dat weer ruim afstand neemt van de kleinere clubs. Hetzelfde geldt voor PSV. Ik ben nog niet echt overtuigd van de talenten die bij Ajax rondlopen, maar die moeten het vooral hebben van het positiespel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Ajax doet gewoon precies hetzelfde als ze de afgelopen aantal jaren ook hebben gedaan, maar toen stonden ze nu al zo'n 10 punten achter :P Ajax heeft tevens de moeilijkste uitwedstrijden al gehad. Twente uit, PSV uit, Groningen uit, Heerenveen uit, AZ uit. Niet zo gek dus dat Ajax zo veel puntenverlies heeft. Als Ajax afgelopen weekend gewoon de 3 punten had gepakt was er nog niet veel geks aan de hand eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:00 

Aan het typen...

Ja maar bij Ajax gaan ze uit van een inhaalrace, alleen vergeten ze daar dat het vooral de andere ploegen waren die enorm verzaakten. Ik denk juist dat jonge ploegen als deze steeds stabieler zullen worden gedurende het seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:30 

Hardtraxx Addict

Ajax haalt er in de winterstop wel 2/3 spelers bij hoop ik, maar zal ook wel.

Kan zo niet meer, Fischer totaal uit vorm, hopelijk is Bojan snel weer fit, en Andersen doet het prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:

Kan zo niet meer, Fischer totaal uit vorm, hopelijk is Bojan snel weer fit, en Andersen doet het prima

doen ze niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:34 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
JEFSKI schreef:

doen ze niet

Nee, Ajax heeft nog nooit geld uitgegeven :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
AniThing schreef:
JEFSKI schreef:

doen ze niet

Nee, Ajax heeft nog nooit geld uitgegeven :')

alleen aan spelers die t ergens anders behalve bij ajax goed doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:37 

Hardtraxx Addict

de Boer kan wel zeggen van we hebben niemand nodig etc. maar zie er in de Winterstop echt wel wat komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:39 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
de Boer kan wel zeggen van we hebben niemand nodig etc. maar zie er in de Winterstop echt wel wat komen...

ja uit de jeugd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:40 

Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:

Dan kopen ze weer een flutjochie van 18/19 jaar voor 4.000.000 die ''leuk" speelt in de eredivisie maar meer ook niet. Beter doen ze een keer een goede aankoop een speler met echte potentie of een oude vedette. Daarmee maken ze meer naam en vooral die vedettes kunnen het team mee op sleep nemen. Iets wat niemand doet bij Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:44 

Hardtraxx Addict

Van mij mogen ze ook wel 25 miljoen uitgeven een keer voor 2 (top)goede spelers, en liefst uit het buiteland, want hier in Eredivisie zit verder ook niks meer, als Maher al moeite heeft bij PSV, misschien is een Tadic wat maar daar vraagt Twente ook 12 miljoen voor als het niet meer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Van mij mogen ze ook wel 25 miljoen uitgeven een keer voor 2 (top)goede spelers, en liefst uit het buiteland, want hier in Eredivisie zit verder ook niks meer, als Maher al moeite heeft bij PSV, misschien is een Tadic wat maar daar vraagt Twente ook 12 miljoen voor als het niet meer is

elke club in nederland vraagt aan ajax de hoofdprijs als die aan de deur staan om een speler te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:51 

Aan het typen...

Alsof Tadic überhaupt nog een tussenstap wil maken in de eredivisie, als het al een stap is op dit moment. >.<
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic