Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:11 

Hardtraxx Elite

Beetje offtopic maar leuk om te melden. Real Madrid heeft een nieuwe speler aangenomen.
Dit gaat over een 9 jarige speler genaamd Nakai Takuhiro. Ik vind het eigenlijk een schande want zo'n jongetje hoort gewoon nog met zijn vrienden te kunnen voetballen. Talentje is het zeker.

Skills:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Beetje offtopic maar leuk om te melden. Real Madrid heeft een nieuwe speler aangenomen.

Dit kan beter hier: Buitenlandse voetbalcompetities
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:50 

Hardtraxx Crew

PSV is met Man City in gesprek om Rekik ook volgend seizoen in Eindhoven te houden. Zou ik zelf erg blij mee zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Voor zijn ontwikkeling wel goed denk ik. Bij Man City elke wedstrijd spelen gaat m niet worden. Ik vind m wel echt een verdediger met zo'n boeven kop er op. Dat zijn de besten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:00 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Voor zijn ontwikkeling wel goed denk ik. Bij Man City elke wedstrijd spelen gaat m niet worden. Ik vind m wel echt een verdediger met zo'n boeven kop er op. Dat zijn de besten.

En dat vind ik Bruma ook wel hebben. Ik zeg niet dat die twee (al) topverdedigers zijn, maar als je jaren een verdediging gewend bent met namen als Marcello, Derijck, Bouma, Zanka, Isaksson etc ben ik best wel blij als je Rekik en Bruma een aantal jaar naast elkaar kunt zetten. Durven er stevig in te gaan, winnen een kopduel en kunnen een goede opbouwende pass geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:17 

Bierkoning

Sorry maar ik vind Bruma echt de meest overschatte speler van Nederland. Oke hij is fysiek sterk, maar wat doet ie ermee? Als het hem uitkomt gaat ie stevig een duel in, maar als er een mogelijkheid is dat zo'n duel niet goed voor hem afloopt krabbelt ie al terug. Daarnaast is ie soms gewoon echt niet scherp met dingen als buitenspel zetten, kopduels, afvallende/2e ballen, inspelen et cetera. Wat betreft Rekik ben ik het wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:15 

Aan het typen...

Bruma speelde sterk toen ie naast Rekik stond. Is denk ik meer de verdienste van Rekik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:13 

Hardtraxx Elite

Eindelijk, weer competitievoetbal. Klote interlands tussendoor ook altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:18 

Aan het typen...

Vanavond Twente - Ajax op het open kanaal van Fox :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 16:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Heel benieuwd naar de wedstrijd, denk (en hoop) dat Twente gaat winnen maar eigenlijk kan het alle kanten op gaan. Wel jammer dat Siem de Jong mee kan doen, die scoort op de één of andere manier altijd tegen Twente xd schat Twente iets hoger in maar het is maar kijken hoe de spelers uit de interlands zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:07 

Hardtraxx Elite

Eindelijk, weer eens de volle 3 punten in Utrecht :)
Weer een zeer vermakelijke pot met kansen genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:09 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Lyst schreef:

Heel benieuwd naar de wedstrijd, denk (en hoop) dat Twente gaat winnen maar eigenlijk kan het alle kanten op gaan. Wel jammer dat Siem de Jong mee kan doen, die scoort op de één of andere manier altijd tegen Twente xd schat Twente iets hoger in maar het is maar kijken hoe de spelers uit de interlands zijn gekomen.

1-0 dus. Op het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Godverdegodverdetering toch nog 2-3 voor Vitesse. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 00:09 

Hardtraxx Veteran

Twente - Ajax was echt zwaar saai. Twente laat ongeveer alles toe en ajax was slap en had veel te veel onnodig bal erlies. Snap niet dat de Boer tevreden kan zijn met het spel want het was gewoon saai. :sleep:

Hee-Vitesse bizarre wedstrijd, die keeper van Heerenveen zat er bij 1e en 3e goal flink naast zeg... :lol:
Feyenoord - Go Ahead haha Kolder wat een droom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 01:09 

Hardtraxx Veteran

Die keeper van Heerenveen he... Beetje jammer, die laatste bal duikt ie naar achter i.p.v. naar voren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Volgende speelronde bijvoorbeeld GAE - Feyenoord, Groningen - PSV en Twente - Ajax, ik zie het zo maar weer gebeuren dat alle 4 de ploegen punten gaan verspelen.

En zo geschiede...
Wat een belabberd slecht niveau deze speelronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

zo zwolle legt even ado over het knietje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ik zal wel weer zeiken, maar wat een eenzijdige fluiter bij ADO - Twente hoor. Doelpunt al afgefloten wat duidelijk geen buitenspel was, net weer Tadic 1 op 1 afgefloten wat meters geen buitenspel was, nu weer een aanval afgefloten terwijl niemand weet wat er aan de hand is, letterlijk álle duels in het voordeel van ADO gefloten...niet te zuinig. Maar hopen op een goed resultaat, kan helaas alleen de eerste helft zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik zal wel weer zeiken, maar wat een eenzijdige fluiter bij ADO - Twente hoor. Doelpunt al afgefloten wat duidelijk geen buitenspel was, net weer Tadic 1 op 1 afgefloten wat meters geen buitenspel was, nu weer een aanval afgefloten terwijl niemand weet wat er aan de hand is, letterlijk álle duels in het voordeel van ADO gefloten...niet te zuinig. Maar hopen op een goed resultaat, kan helaas alleen de eerste helft zien.

Hee, ik zit me nu af te vragen he, dat veld is van kunstgras, daar ligt het waarschijnlijk ook nog aan? Of ben ik dan te negatief?

Jezus zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

Mike van Duinen, wat een doelpunt! :worship:
Leuk dat ADO gewonnen heeft, gun het ze wel en goed voor Feyenoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

Wat een schande dit zeg, Ajax onwaardig! Laten we hopen dat niemand van het Ajax kamp het op iemand anders dan zichzelf durft af te schuiven. Wat speelde de Jong slecht trouwens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 22:51 

Hardtraxx Elite

Boh Eredivisie niet te volgen zeg, ik hoop dat PSV morgen wint, maar zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 02:23 

Hardtraxx Veteran

Ha-ha-ha, wat was Ajax droevig zeg... RKC die goede mogelijkheden hadden om nog te winnen. Ik had in,iddels schatrijk kunnen zijn als ik is ga wedden op Ajax. Al de 10de wedstrijd dat ik ga en dat ik zeg 0-0 bij rust, godverdomme xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Steffnov schreef:

Hee, ik zit me nu af te vragen he, dat veld is van kunstgras, daar ligt het waarschijnlijk ook nog aan? Of ben ik dan te negatief?

Jezus zeg >.<

Het gras kwam wat stroperig over, dat zal vast een deel mee hebben gespeeld, maar daar heb je beide last van. Schijnt dat Van Sichem in de 2e helft nog erger door is gegaan met voor ADO fluiten (alsof dat uberhaupt kon), later maar keertje terug kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 15:16 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Boh Eredivisie niet te volgen zeg, ik hoop dat PSV morgen wint, maar zal wel niet.

Jup, precies wat ik al dacht gisteren komt vandaag ook nog uit... yeeeh
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic