A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Beetje offtopic maar leuk om te melden. Real Madrid heeft een nieuwe speler aangenomen.
Dit gaat over een 9 jarige speler genaamd Nakai Takuhiro. Ik vind het eigenlijk een schande want zo'n jongetje hoort gewoon nog met zijn vrienden te kunnen voetballen. Talentje is het zeker.

Skills:
View on YouTube
Last edited by Andromeda on 09 Oct 2013 15:13, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Andromeda wrote:Beetje offtopic maar leuk om te melden. Real Madrid heeft een nieuwe speler aangenomen.
Dit kan beter hier: Buitenlandse voetbalcompetities
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
PSV is met Man City in gesprek om Rekik ook volgend seizoen in Eindhoven te houden. Zou ik zelf erg blij mee zijn!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 45 minutes ago
Voor zijn ontwikkeling wel goed denk ik. Bij Man City elke wedstrijd spelen gaat m niet worden. Ik vind m wel echt een verdediger met zo'n boeven kop er op. Dat zijn de besten.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Parvuz wrote:Voor zijn ontwikkeling wel goed denk ik. Bij Man City elke wedstrijd spelen gaat m niet worden. Ik vind m wel echt een verdediger met zo'n boeven kop er op. Dat zijn de besten.
En dat vind ik Bruma ook wel hebben. Ik zeg niet dat die twee (al) topverdedigers zijn, maar als je jaren een verdediging gewend bent met namen als Marcello, Derijck, Bouma, Zanka, Isaksson etc ben ik best wel blij als je Rekik en Bruma een aantal jaar naast elkaar kunt zetten. Durven er stevig in te gaan, winnen een kopduel en kunnen een goede opbouwende pass geven.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Sorry maar ik vind Bruma echt de meest overschatte speler van Nederland. Oke hij is fysiek sterk, maar wat doet ie ermee? Als het hem uitkomt gaat ie stevig een duel in, maar als er een mogelijkheid is dat zo'n duel niet goed voor hem afloopt krabbelt ie al terug. Daarnaast is ie soms gewoon echt niet scherp met dingen als buitenspel zetten, kopduels, afvallende/2e ballen, inspelen et cetera. Wat betreft Rekik ben ik het wel met je eens.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Bruma speelde sterk toen ie naast Rekik stond. Is denk ik meer de verdienste van Rekik.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Eindelijk, weer competitievoetbal. Klote interlands tussendoor ook altijd.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Vanavond Twente - Ajax op het open kanaal van Fox :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Lyst wrote:Vanavond Twente - Ajax op het open kanaal van Fox :thumbsup:
Heel benieuwd naar de wedstrijd, denk (en hoop) dat Twente gaat winnen maar eigenlijk kan het alle kanten op gaan. Wel jammer dat Siem de Jong mee kan doen, die scoort op de één of andere manier altijd tegen Twente xd schat Twente iets hoger in maar het is maar kijken hoe de spelers uit de interlands zijn gekomen.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Eindelijk, weer eens de volle 3 punten in Utrecht :)
Weer een zeer vermakelijke pot met kansen genoeg!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:
Lyst wrote:Vanavond Twente - Ajax op het open kanaal van Fox :thumbsup:
Heel benieuwd naar de wedstrijd, denk (en hoop) dat Twente gaat winnen maar eigenlijk kan het alle kanten op gaan. Wel jammer dat Siem de Jong mee kan doen, die scoort op de één of andere manier altijd tegen Twente xd schat Twente iets hoger in maar het is maar kijken hoe de spelers uit de interlands zijn gekomen.
1-0 dus. Op het moment
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Godverdegodverdetering toch nog 2-3 voor Vitesse. :(
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Twente - Ajax was echt zwaar saai. Twente laat ongeveer alles toe en ajax was slap en had veel te veel onnodig bal erlies. Snap niet dat de Boer tevreden kan zijn met het spel want het was gewoon saai. :sleep:

Hee-Vitesse bizarre wedstrijd, die keeper van Heerenveen zat er bij 1e en 3e goal flink naast zeg... :lol:
Feyenoord - Go Ahead haha Kolder wat een droom!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Die keeper van Heerenveen he... Beetje jammer, die laatste bal duikt ie naar achter i.p.v. naar voren..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 45 minutes ago
BeHa wrote:Volgende speelronde bijvoorbeeld GAE - Feyenoord, Groningen - PSV en Twente - Ajax, ik zie het zo maar weer gebeuren dat alle 4 de ploegen punten gaan verspelen.
En zo geschiede...
Wat een belabberd slecht niveau deze speelronde.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
zo zwolle legt even ado over het knietje :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ik zal wel weer zeiken, maar wat een eenzijdige fluiter bij ADO - Twente hoor. Doelpunt al afgefloten wat duidelijk geen buitenspel was, net weer Tadic 1 op 1 afgefloten wat meters geen buitenspel was, nu weer een aanval afgefloten terwijl niemand weet wat er aan de hand is, letterlijk álle duels in het voordeel van ADO gefloten...niet te zuinig. Maar hopen op een goed resultaat, kan helaas alleen de eerste helft zien.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Steffnov wrote:Ik zal wel weer zeiken, maar wat een eenzijdige fluiter bij ADO - Twente hoor. Doelpunt al afgefloten wat duidelijk geen buitenspel was, net weer Tadic 1 op 1 afgefloten wat meters geen buitenspel was, nu weer een aanval afgefloten terwijl niemand weet wat er aan de hand is, letterlijk álle duels in het voordeel van ADO gefloten...niet te zuinig. Maar hopen op een goed resultaat, kan helaas alleen de eerste helft zien.
Hee, ik zit me nu af te vragen he, dat veld is van kunstgras, daar ligt het waarschijnlijk ook nog aan? Of ben ik dan te negatief?

Jezus zeg >.<
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Mike van Duinen, wat een doelpunt! :worship:
Leuk dat ADO gewonnen heeft, gun het ze wel en goed voor Feyenoord!
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Wat een schande dit zeg, Ajax onwaardig! Laten we hopen dat niemand van het Ajax kamp het op iemand anders dan zichzelf durft af te schuiven. Wat speelde de Jong slecht trouwens :/
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Boh Eredivisie niet te volgen zeg, ik hoop dat PSV morgen wint, maar zal wel niet.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ha-ha-ha, wat was Ajax droevig zeg... RKC die goede mogelijkheden hadden om nog te winnen. Ik had in,iddels schatrijk kunnen zijn als ik is ga wedden op Ajax. Al de 10de wedstrijd dat ik ga en dat ik zeg 0-0 bij rust, godverdomme xd
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
El Mare wrote:
Steffnov wrote:Ik zal wel weer zeiken, maar wat een eenzijdige fluiter bij ADO - Twente hoor. Doelpunt al afgefloten wat duidelijk geen buitenspel was, net weer Tadic 1 op 1 afgefloten wat meters geen buitenspel was, nu weer een aanval afgefloten terwijl niemand weet wat er aan de hand is, letterlijk álle duels in het voordeel van ADO gefloten...niet te zuinig. Maar hopen op een goed resultaat, kan helaas alleen de eerste helft zien.
Hee, ik zit me nu af te vragen he, dat veld is van kunstgras, daar ligt het waarschijnlijk ook nog aan? Of ben ik dan te negatief?

Jezus zeg >.<
Het gras kwam wat stroperig over, dat zal vast een deel mee hebben gespeeld, maar daar heb je beide last van. Schijnt dat Van Sichem in de 2e helft nog erger door is gegaan met voor ADO fluiten (alsof dat uberhaupt kon), later maar keertje terug kijken.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
The Indicator wrote:Boh Eredivisie niet te volgen zeg, ik hoop dat PSV morgen wint, maar zal wel niet.
Jup, precies wat ik al dacht gisteren komt vandaag ook nog uit... yeeeh