Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:30 

Hardtraxx Veteran

Mata is idd wel een speler die een Man Utd weer er bovenop kan helpen, alleen ik denk ook dat ze bij Man Utd wat meer moeten gaan verjongen, want ik heb het idee dat dit elftal behoorlijk op leeftijd is. Ik bedoel wtf, als je ziet dat Giggs nog regelmatig in de basis staat bij Man Utd, dan vraag ik me toch echt af, heb je in de jeugd nou echt niets beters dan Giggs, met alle respect natuurlijk voor Giggs, want een geweldige speler is het sowieso geweest.
Ook Vidic en Ferdinand zijn behoorlijk op leeftijd en ik heb het idee dat een Evans nauwelijks in de basis staat, terwijl die nou toch echt een stuk jonger is en ook wel dezelfde kwaliteiten heeft als 1 van die 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 01:09 

Bierkoning

Evans speelt juist bijna altijd, Ferdinand is zelfs wissel gezet door Moyes in de belangrijke wedstrijden. Maar idd verjongen lijkt me een goed plan, die Evra laat z'n man ook 1000 keer per wedstrijd weg glippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:08 

Hardtraxx Elite

FC Basel heeft Salah verkocht aan Chelsea. Weer een jong talent die op de bank mag gaan zitten ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Evans speelt juist bijna altijd, Ferdinand is zelfs wissel gezet door Moyes in de belangrijke wedstrijden. Maar idd verjongen lijkt me een goed plan, die Evra laat z'n man ook 1000 keer per wedstrijd weg glippen.

Oh ok, dat eerste wist ik niet, doordat ik geen Foxsports heb volg ik het Engelse voetbal niet of nauwelijks ;)

Overigens is Sandro Rosell de voorzitter van Barça opgestapt vanwege de transfer van Neymar die niet 57 miljoen hebben betaald, maar 97, waarvan die 40 miljoen aan de investeringsmaatschappij van Neymars vader is gegaan.

Nou ik ben blij dat die kwal opgestapt is, die man heeft Barça al genoeg imagoschade toegebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:54 

Hardtraxx Elite

Luuk de Jong wordt de aankomende seizoenshelft verhuurd aan Newcastle United met een optie tot koop.

Goed nieuws voor hem en misschien ook het Nederlandse elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ben blij dat Kevin de Bruyne weg is uit Chelsea. Heeft nu een halfjaar zo goed als geen wedstrijde gespeeld :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ben blij dat Kevin de Bruyne weg is uit Chelsea. Heeft nu een halfjaar zo goed als geen wedstrijde gespeeld :/

Is toch z'n eigen schuld? Alsof je daar op speeltijd mag rekenen, misschien als er schorsingen of blessures zijn wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 22:47 

Hardtraxx Veteran

Halve finale van de Copa in Spanje is Atletico - Real :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:07 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Halve finale van de Copa in Spanje is Atletico - Real :drool:

Derby! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:00 

Hardtraxx Veteran

City scoort makkelijk dit seizoen, verder is het een ontiegelijke kutclub gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:21 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Santander saboteert bekerduel om achterstallig salaris
Santander saboteert bekerduel om achterstallig salaris
Het duel Racing Santander-Real Sociedad in het toernooi om de Copa del Rey is donderdagavond na een minuut gestaakt. De spelers van Santander, koploper van de Segunda Division, weigerden te voetballen.

Direct na de aftrap van Sociedad stelden de profs zich zij-aan-zij op in de middencirkel en weigerden in actie te komen. Sociedad, duidelijk op de hoogte van de voorgenomen werkweigering van de thuisclub, speelde rond op eigen helft en schoot de bal op een gegeven moment over de zijlijn. Niemand van Santander wilde de ingooi vervolgens voor zijn rekening nemen, waarna de scheidsrechter besloot het duel te staken.

De spelers van Santander zijn al tijden verwikkeld in een conflict met hun club omdat zij al vier maanden op hun salaris wachten. Deze week stelden zij daarom een ultimatum. Vóór het bekerduel met Sociedad moest het gehele bestuur aftreden, anders zouden zij weigeren te spelen. Omdat aan deze eis niet werd voldaan ging het elftal van Santander over tot werkweigering.

Zo verschrikkelijk baas dat ze dit doen he, ff een duidelijk statement maken en terecht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
FC Basel heeft Salah verkocht aan Chelsea. Weer een jong talent die op de bank mag gaan zitten ...

Zonde is dat, kopen en op de bank zetten om te voorkomen dat 'ie bij de concurrent wel gaat spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Andromeda schreef:

Zonde is dat, kopen en op de bank zetten om te voorkomen dat 'ie bij de concurrent wel gaat spelen.

Het is uiteindelijk toch echt z''n eigen keus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:10 

Hardtraxx Veteran

Real Madrid heeft bekend gemaakt over een aantal jaar te willen voetballen in een dak koffer.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Zo, die is echt ontiegelijk lelijk zeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:38 

Hardtraxx Veteran

Waarom zoveel geld insteke als met je huidige stadion niks mis is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:48 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Waarom zoveel geld insteke als met je huidige stadion niks mis is xd

Omdat het toch maar onze centen zijn joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:02 

Bierkoning

The fuck wat lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:10 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
The fuck wat lelijk

En Zouma naar Chelsea. Toch de meest gewilde verdediger
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:48 

Hardtraxx Veteran

Real Madrid is eerste helft beter tegen Athletico :D Wel een kutscheidsrechter.. elke minuut spel stil leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:54 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat die Diego Costa Pepe nog eens een flinke optater wil verkopen, boeiend als Costa rood krijgt, dat die kop van die Pepe maar eens flink verbouwd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:16 

Hardtraxx Veteran

Hele spaanse voetbal zijn gewoon een hoop wijven :P bij Athletico zitte er zo ook een paar

Dat tikje van diego costa btw gezien? voor datzelfde ding kreeg ronaldo dit weekend gelijk rood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:39 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Dat tikje van diego costa btw gezien? voor datzelfde ding kreeg ronaldo dit weekend gelijk rood xd

Bullshit.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:45 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
nielstil schreef:

Bullshit.. :mad:

niet! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:54 

Hardtraxx Veteran

Real was overigens wel echt goed vandaag. Ik heb ze lang niet meer zo goed zien spelen als vandaag. Volledig terechte winst en die Jesé is echt een topper in wording denk ik.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic