Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Eindelijk weer eens een heerlijk voetbalweekendje voor de ajacieden :woot: ^^

vond er geen kut aan aan die wedstriijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:02 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Eindelijk weer eens een heerlijk voetbalweekendje voor de ajacieden :woot: ^^

vond er geen kut aan aan die wedstriijd

Bedoel ook meer qua uitslagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:03 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Khadber schreef:
AZ besluit samenwerking met Verbeek te beëindigen

( http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197473 )

Waar dat opeens vandaan komt? Heel jammer, want AZ speelt leuk en de resultaten zijn er.

Het komt van interne problemen, dat staat er beertje!

Klopt, maar ik vond het niet echt te merken voor zover ik AZ gevolgd heb, dus het kwam nogal als een verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:18 

Hardtraxx Elite

Straks de friese derby maar even kijken :worship:
Cambuur :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:33 

Hardtraxx Crew

Zat gister bij Ajax op de tribune, maar vond de wedstrijd nu echt niet speciaal. Eerste helft miste Cillessen ook direct de eerste en tweede corner compleet en aan de andere kant hield Room er een paar knap uit. Na rust ging t 20 minuutjes even snel, maar daarna ging bij Go Ahead niks meer goed en had Ajax ook geen zin meer, beetje jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

Gister dan eindelijk gebruik kunnen maken van mijn SK, na rust 4 goals in 4 min. Was wel ff genieten :D
GAE hadden gescoord heb ik achteraf gehoord?

Wedstrijd was niet erg goed, Fischer werd MOTM maar heeft weinig gedaan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:47 

Hardtraxx Crew

Lenny schreef:

Nee inderdaad, ik had die De Sa of Sightorsson verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Gister dan eindelijk gebruik kunnen maken van mijn SK, na rust 4 goals in 4 min. Was wel ff genieten :D

MOTM vind ik wel wat overdreven ja, maar je kon duidelijk zien dat hij gewoon keihard z'n best deed. Het wilde alleen met het scoren niet echt lukken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Lenny schreef:

MOTM vind ik wel wat overdreven ja, maar je kon duidelijk zien dat hij gewoon keihard z'n best deed. Het wilde alleen met het scoren niet echt lukken :P.

Ik heb ook het gevoel dat diegene die over MOTM gaat medelijden met Fischer had, en 'm daarom maar MOTM maakte.. Verder speelde de Sa idd geweldig, hij is ook mijn MOTM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:50 

Hardtraxx Veteran

Leuk weekendje :whistle: zou nog leuker worden als Vitesse niet van ADO wint woensdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

De Sa, met alle respect maar die jongen is totaal niet ajax-waardig. Enkel die Klaassen is een leuk talentje maar verder zie ik niet veel soeps doorbreken. Boilesen is niet ontwikkeld, Denswil is een mislukte middenvelder en die andere CV is veel te klein en slap voor betaald voetbal. En dat terwijl Dijks (beer van een gozer) nota bene verhuurt word aan Heerenveen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 20:52 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
De Sa, met alle respect maar die jongen is totaal niet ajax-waardig. Enkel die Klaassen is een leuk talentje maar verder zie ik niet veel soeps doorbreken. Boilesen is niet ontwikkeld, Denswil is een mislukte middenvelder en die andere CV is veel te klein en slap voor betaald voetbal. En dat terwijl Dijks (beer van een gozer) nota bene verhuurt word aan Heerenveen.

Ajax zuigt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Denswil een mislukte middenvelder :lol:
Sorry hoor, maar hij is al jaren verdediger.
En Veltman zul je bedoelen mist idd de power. Maar hij is niet te slap voor het betaalde voetbal.

En Dijks is gewoon niet van het niveau Ajax momenteel, teveel minpunten. Zou het niet redden. De Sa is een speler die er aan komt, ik ben ook geen fan van hem. Maar hij heeft tot nu toe niet veel gespeeld, dus je kan hem nog niet beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 00:45 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
iMark schreef:

Denswil een mislukte middenvelder :lol:
Sorry hoor, maar hij is al jaren verdediger.

Opbouwend is het allemaal heel leuk en aardig, hij heeft een leuke trap maar het is geen Vertonghen/Alderweireld. Ook heb ik bij hem het idee dat hij niet wil verdedigen en daardoor niet op de handrem durft te trekken.

Citaat:
En Veltman zul je bedoelen mist idd de power. Maar hij is niet te slap voor het betaalde voetbal.

Hij had wielrenner moeten worden. De enige hoop die hij moet hebben is dat hij een blessure krijgt en eruit komt zoals Ron Vlaar. Was ook altijd een slappe verdediger maar na anderhalf jaar in de sportschool is hij er 4x zo breed uit gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 08:37 

Hardtraxx Veteran

Eredivisie :worship:

PSV wint met 4-0 van Ajax.
PSV verliest met 2-1 van AZ.
AZ verliest met 3-0 van NAC.

Twente verliest met 3-0 van Heerenveen.
Twente wint met 5-0 van Groningen.
:lol:
Gaat echt alle kanten op.
Wel mooi dat Heracles en Feyenoord gewonnen hebben. :thumbsup: Uth en Pelle. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:36 

Aan het typen...

3-0 van Heerenveen* icm een rode kaart in een alles of niets wedstrijd. Voor de rest hebben ze nog niet echt gefaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:42 

Hardtraxx Veteran

Oeps, foutje. ^^ Is verbetert.

Maar Twente was die wedstrijd gewoon echt niet best. Kan me niet voorstellen dat iemand als Rosales bepalend is of t 3-0 verliezen wordt of 2-0 winnen. Natuurlijk heb je een mannetje minder. Maar een team als Twente moet dat kunnen opvangen.

Al is t wel zo dat Finnbogason ook wel echt een lepe spits is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:19 

Aan het typen...

Het is niet zo zeer Rosales, maar wel Gutierrez die er daardoor en door een halve blessure af gaat. Dat is de belangrijkste man aan de kant van Twente. Dan moet je vervolgens ook nog forceren, omdat het een bekerwedstrijd is en je dus maar 1 kans hebt en de schade beperken niet veel zin heeft. En dan is medekoploper Heerenveen toch wel een maatje te groot om te denken dat daar nog wel even van gewonnen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:26 

Hardtraxx Veteran

Even winnen zeg ik ook niet. Maar ik heb zitten kijken en het leek echt nergens op. Gutierrez is toch niet echt 'de' belangrijkste speler. Tadic, Eghan en Ebicilio zijn minstens zo belangrijk. Hoe je het ook went of keert, moet gewoon beter kunnen.

En Rosales heeft gewoon het IQ van een visstick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:01 

Aan het typen...

Dan onderschat jij Gutierrez toch echt. Iedereen heeft het over een zeer degelijke verdediging, maar dat komt vooral omdat Gutierrez zorgt dat de bal daar amper komt. Iedereen heeft het over het snelle druk zetten, het is Gutierrez die de bal daar het vaakst onderschept. Het is eveneens Gutierrez die ze onder de druk uit laten voetballen en die opbouwend een versnelling in het spel legt. Tadic was in het begin vooral belangrijk, toen ging echt bijna elke aanval over Tadic, nu is het team al veel minder afhankelijk van hem. Ebecilio speelt aardig, maar is prima vervangbaar. En Eghan begint inderdaad steeds belangrijker te worden, echter laat hij ook nog genoeg steken vallen, maar daar zit gelukkig vooruitgang in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

Dan zal ik, speciaal voor jou, de volgende keer extra letten op Gutierrez. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Moet het toch wel met Lyst eens zijn, Gutierrez speelt echt verschrikkelijk goed op dit moment. Passing is bijna altijd perfect, of het nu lang of kort is, is de connectie tussen verdediging en middenveld, weet altijd wel onder de druk uit te voetballen en ondanks zijn fysiek pakt hij dankzij goede positionering onderschept hij nog vaak een bal ook. Het is jammer dat zijn schot niet zo heel best is, anders hadden we in potentie 1 van de meest complete middenvelders. Denk dat de Spaanse subtop een hele mooie stap voor deze jongen zou zijn als hij deze lijn doorzet, al mag hij van mij nog wel even blijven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:29 

Hardtraxx Elite

Vitesse heeft zojuist verzuimd om de nieuwe koploper te worden. Het is 2-1 geworden in Den Haag. De 1-0 helaas gemist. De 1-1 was een prachtig schot van Propper. De 2-1 was nog mooier welke van de voet van Gehrt kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

Dat veld. :lol: Kan toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:40 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Dat veld. :lol: Kan toch niet.

Dat was inderdaad niet om aan te zien xd Dat daar überhaupt op gevoetbald mocht worden. :huh:
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic