Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat zegt niets psv heeft misschien wel net zoveel foute beslissingen gehad, maar waren minder afhankelijk van dat ene doelpunt. Bovendien zijn een hoop overtredingen twee kanten uit te leggen, dus helemaal objectief is dat nu ook weer niet.

Het is ook niet afhankelijk zijn geweest van dat ene doelpunt, maar bepalende beslissingen die het wedstrijdverloop hebben beïnvloed. Dat kan ook een afgekeurd doelpunt zijn geweest bij een 4-0 voorsprong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:46 

Aan het typen...

Dat staat niet in dat artikel van het NRC in ieder geval.

Edit: PSV 1-0 achter tegen Telstar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat "verloop van een wedstrijd veranderen" ook maar deels onzin.
Voorbeeld:

Club A speelt 1-1 gelijk tegen Club B.
Club is boos omdat een doelpunt van hun onterecht is afgekeurd. Als het namelijk 2-0 was geworden, is de wedstrijd gespeeld. Nu had Club B nog een grotere kans om terug te komen.

Voor mij is dus de vraag, wie zegt dat als het 2-0 had gestaan, Club B niet terug was gekomen. Misschien was die 2e tegengoal juist de motivatie die ze nodig hadden, of gaan ze juist wat vrijer spelen.

Het komt er eigenlijk op neer dat je helemaal niet kan weten hoe welke manier de wedstrijd veranderd. Beetje geval van: Als dit, als dat. Ja als als, maar het is nou eenmaal niet zo.

Overigens kan ik heus wel de frustratie begrijpen als een goal ten onrechte afgekeurd wordt, of ten onrechte goedgekeurd wordt, maar zeik er niet zo lang over door. Elk team heeft hier mee te maken. Die onderzoeken hiernaar vind ik ook niet altijd betrouwbaar, iedereen zal daar ook niet even objectief zijn altijd. En wie bepaalt wanneer er een gele of rood kaart gegeven moet worden? De scheids en laten we het daar ook maar bij houden, want als iedereen mee zou mogen beslissen in een wedstrijd zou het voetbal allemaal maar kut zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:40 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Gvd Wootum, kon je clubje het niet wat beter doen gisteren. Dit moet ik weer tijden lang aanhoren in het dorp.

Ik had het gvd ook graag anders gezien, wat een drama :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:11 

Hardtraxx Elite

Stumperds uit Denbosch afgedroogd, gelukkig niet weer vroegtijdige uitschakeling xd
En je zou maar moeite hebben met Volendam en volgende week tegen AC Milan moeten spelen.. Kijk der nou al naar uit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Doe nou niet zo raar :') Van Ajax weet je dat ze het moeilijk hebben tegen dit soort tegenstanders. Tegen Milan ben ik er heilig van overtuigd dat het spel weer een stuk beter is, zoals vrijwel altijd als Ajax tegen sterkere tegenstanders speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:22 

Hardtraxx Veteran

Ajax is zo wisselvallig dat je nergens van uit kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 06:45 

Hardtraxx Veteran

Niet te vergeten dat dit wel een veredeld Jong Ajax was hé? Dus je mag en kan deze wedstrijd niet als richtlijn gebruiken voor de wedstrijden die komen gaan. Desalniettemin was het een schandalig slechte pot (vooral vanaf de 2e helft) en komen we nog goed weg, want deze wedstrijd hadden we ook zomaar kunnen verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 09:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Niet te vergeten dat dit wel een veredeld Jong Ajax was hé?

Yep, Blind, Moisander, De Jong, Serrero, Schöne en Duarte staan ook nooit in het eerste. Daarnaast is Cillissen ook niet spoedig eerste doelman en zit Hoessen nooit bij de selectie.

Nee, de enige overeenkomsten met Jong Ajax zijn Ligeon en Anderson. Wil ik invaller De Sa ook nog wel noemen, maar dan moet ik Poulsen en Fisscher ook noemen. En v/d Hoorn weet niemand wat hij ervan moet denken.

Nee, het is misschien niet de basis elf die er staat, maar als dit een veredeld Jong Ajax is, is je 1e elftal dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 09:53 

Hardtraxx Veteran

Ag, feit is dat het op dit moment niet al te soepel loopt bij Ajax. Mja dat is de succesformule geweest de afgelopen jaren. Kut beginnen en 2e helft van de competitie alles goed maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:46 

Hardtraxx Elite

Ajax gaat compleet afgedroogd worden van het weekend door Go Ahead Eagles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:49 

Hardtraxx Veteran

Is het in de Adelaarshorst? Dan kan t maarzo. In de ArenA is die kans minder aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Doe nou niet zo raar :') Van Ajax weet je dat ze het moeilijk hebben tegen dit soort tegenstanders. Tegen Milan ben ik er heilig van overtuigd dat het spel weer een stuk beter is, zoals vrijwel altijd als Ajax tegen sterkere tegenstanders speelt.

maar dan is daar ineens de 2de helft :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ajax gaat compleet afgedroogd worden van het weekend door Go Ahead Eagles!

Laatste keer dat ze daar speelde werd het 1-6 ofzo. Toen zou het ook moeilijk worden :P

Ajax speelt thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:03 

Hardtraxx Elite

Ik zelf denk ook wel dat Milan gaat winnen, maar waarom doet iedereen erover alsof het makkelijk wordt voor Milan?
Ze bakken er echt helemaal niets van. Tegen PSV speelde ze niet super. Ze hebben aankomende wedstrijd veel geblesseerde die moeilijk op te vangen zijn en zijn totaal uit vorm. Ik heb enkele wedstrijden gekeken, maar in de competitie is het gewoon om te huilen. Ze staan 12e met 5 punten. Het is ook echt belachelijk dat ze bijv. tegen bologna 3-1 achter staan en in de laatste 2 minuten er nog 2 maken, waardoor het dus uiteindelijk 3-3 werd.
Ik acht Ajax helemaal niet kansloos, mits ze veel inzet en wilskracht tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Niet te vergeten dat dit wel een veredeld Jong Ajax was hé?

Yep, Blind, Moisander, De Jong, Serrero, Schöne en Duarte staan ook nooit in het eerste. Daarnaast is Cillissen ook niet spoedig eerste doelman en zit Hoessen nooit bij de selectie.

Nee, de enige overeenkomsten met Jong Ajax zijn Ligeon en Anderson. Wil ik invaller De Sa ook nog wel noemen, maar dan moet ik Poulsen en Fisscher ook noemen. En v/d Hoorn weet niemand wat hij ervan moet denken.

Nee, het is misschien niet de basis elf die er staat, maar als dit een veredeld Jong Ajax is, is je 1e elftal dat ook.

Van alle spelers die jij opnoemt zijn alleen de eerste 3 volwaardige basisspelers bij Ajax. Incidenteel Schöne ook, ook hij is geen Jong Ajax speler. Daarnaast is De Jong totaal niet wedstrijdfit, waarom hij telkens meer dan 45 minuten speelt is mij dan ook een compleet raadsel. Die jongen wordt helemaal kapot gemaakt door De Boer alleen maar omdat hij zelf niet aan wil geven dat hij er doorheen zit, omdat hij dan denkt dat hij als aanvoerder z'n team in de steek laat. Zelfs een blinde kon zien dat in de 2e helft de pijp compleet leeg was. Blind idem dito, ook hij kan nog geen 90 minuten spelen, laat staan 120. Moisander is compleet uit vorm, die mag echt op de bank plaatsnemen als Veltman weer fit is. Serero is kwalitatief nog niet Ajax-1 waardig, echter zou hij tegen Volendam toch moeten uitblinken. Duarte is nog zoekende naar z'n plek binnen het elftal.

Tot zover de spelers. Om verder te gaan is het compleet onlogisch dat De Boer een team het veld instuurt tegen een op en top gemotiveerde tegenstander wat totaal geen samenhang heeft en absoluut geen automatismen heeft. Dat zag je ook wel in het spelbeeld terug, het was traag en nergens zat een idee achter. Tegen Volendam kwamen we er gelukkig nog mee weg, maar het had ook totaal anders kunnen aflopen en dat was dan de schuld van De Boer geweest. In dit soort wedstrijden moet je juist je basisteam laten spelen (met Cilessen dan op doel, volgens afspraak). Dan zou je automatismen kunnen inbouwen, wedstrijdritme kunnen opdoen en als belangrijkste punt, werken aan het vertrouwen. Als je dan eenmaal met 2 á 3 tegen 0 voorstaat in de rust (wat geen eens onmogelijk was geweest, gezien het spelbeeld), kun je naar hartenlust wisselen en wat spelers rust gunnen.

In de tweede helft zag je gewoon alles fout gaan wat er fout kon gaan. Doordat Ajax iemand miste die het team op sleeptouw kon nemen, werd Volendam sterker. Hierdoor werden de jonkies van Ajax nerveus en ging het van kwaad tot erger. Heb je eenmaal een comfortabele voorsprong, heb je dit niet.

Al met al genoeg redenen dus waarom het niet lukte tegen Volendam. En ja, zoals je ziet, geef ik hierbij de schuld aan de trainer die het helemaal verkeerd aanpakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daarnaast is De Jong totaal niet wedstrijdfit, waarom hij telkens meer dan 45 minuten speelt is mij dan ook een compleet raadsel.

De Jong had een klaplong. Was sneller herstelt dan gedacht, maar kan nog niet langer dan een uur meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Pff, Vink, Vink, Vink...de rode kaart was terecht (gewoon 2 keer dom van Rosales), maar waar die jongen verder mee bezig is, weet hij zelf niet eens denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Chukkels schreef:
Daarnaast is De Jong totaal niet wedstrijdfit, waarom hij telkens meer dan 45 minuten speelt is mij dan ook een compleet raadsel.

De Jong had een klaplong. Was sneller herstelt dan gedacht, maar kan nog niet langer dan een uur meedoen.

Ja dat weet ik ook wel, maar punt is gewoon dat hij veel te vroeg gebracht is. Hij moet eerst wedstrijdritme opdoen en niet constant tot het uiterste gaan en zich helemaal leeg spelen, want anders herstelt het alsnog niet 100%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:01 

Hardtraxx Veteran

Ho PSV top wedstrijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 11:48 

Hardtraxx Veteran

AZ besluit samenwerking met Verbeek te beëindigen

( http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197473 )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:

Waar dat opeens vandaan komt? Heel jammer, want AZ speelt leuk en de resultaten zijn er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:03 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Waar dat opeens vandaan komt? Heel jammer, want AZ speelt leuk en de resultaten zijn er.

Het komt van interne problemen, dat staat er beertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:06 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk weer eens een heerlijk voetbalweekendje voor de ajacieden :woot: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:42 

Hardtraxx Elite

Nou, voor mij een kutvoetbalweekend, zowel nationaal als internationaal... >.<
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic