BeHa schreef:
Vond de zege van Ajax ook enigszins geflatteerd (wel verdiend).
Volgende speelronde bijvoorbeeld GAE - Feyenoord, Groningen - PSV en Twente - Ajax, ik zie het zo maar weer gebeuren dat alle 4 de ploegen punten gaan verspelen.
AJAX - FC Utrecht was inderdaad een saaie pot. Ik denk ook dat Ajax op veel meer druk had gerekend. De eerste helft kreeg onze tegenstander wel kansen, maar echt gevaarlijk werden ze niet (op die ene grote kans na dan

). In de tweede helft liet Utrecht het helemaal zitten zodat Ajax veel makkelijker tot kansen en scoren kwam. Uiteindelijk denk ik ook dat Ajax niet te hard/met druk wilde spelen. Ze hebben een druk schema.
Wat betreft de volgende speelronde: ik zie GAE wel stunten met een gelijkspel (of zelfs winst) tegen Feyenoord.
Groningen - PSV: tsja, voor de thuisploeg zie ik wel kansen liggen na de winst tegen AZ.
Twente - AJAX: hopen op de 3 punten voor Ajax natuurlijk en tegelijkertijd hoop ik ook een op dikke pot. Het zal in ieder geval een strijd worden denk ik. Aangezien Ajax koploper kan worden bij winst. Dan moet PSV wel punten verspelen.