Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:52 

Hardtraxx Veteran

Als er ondertussen nog aardappelen op geteeld zouden worden, had het nog een functie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:22 

Aan het typen...

Heuj nu officieel koploper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 11:25 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
Parvuz schreef:
Dat veld. :lol: Kan toch niet.

Dat was inderdaad niet om aan te zien xd Dat daar überhaupt op gevoetbald mocht worden. :huh:

en dan vond die Braamhaar het ook nog veilig om er op te voetballen xd
terwijl bij bijna elke actie een speler onderuit ging door het gras of wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:02 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:

:yay:
Nu hopen dat ze het kunnen behouden en niet weer a la mclaren in/na de winterstop inkakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:23 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lyst schreef:

:yay:
Nu hopen dat ze het kunnen behouden en niet weer a la mclaren in/na de winterstop inkakken

Congratz, maar 't zal niet meer lang duren ;)

Martin schreef:
JeftaElachouri schreef:
Parvuz schreef:
Dat veld. :lol: Kan toch niet.

Dat was inderdaad niet om aan te zien xd Dat daar überhaupt op gevoetbald mocht worden. :huh:

en dan vond die Braamhaar het ook nog veilig om er op te voetballen xd
terwijl bij bijna elke actie een speler onderuit ging door het gras of wat xd

Hoe achterlijk was dit idd! De directeur van Heereveen (tegenstander van ADO dit weekend) heeft ook al de KNVB opgebeld om aan te geven dat de KNVB maar eens goed moet kijken of dat veld bespeelbaar is, en anders met een oplossing moet komen (wat ik volledig begrijp).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:14 

Hardtraxxer

ik snap niet hoe ado het voor elkaar krijgt om in zo'n korte tijd het veld zo te verneuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:40 

Hardtraxx Elite

Als het water wat er op komt niet weg kan en er toch telkens word gespeeld dan zal je dat effect wel krijgen, vooral als er beton onder ligt. Benieuwd wat voor conclusie uit de keuring komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Als ik me goed kan herinneren waren/zijn ze onder het gras al bezig met een fundering voor kunstgras omdat het stadion dan volgend jaar voor een hockey WK kon worden gebruikt. Hier door is het veld dus nu zwaar verslechterd. Ze waren sowieso al van plan om seizoen 2014/15 over te gaan op kunstgras.

Edit: Ado - Heerenveen is afgelast
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

KNVB grijpt in en schrapt duel in Den Haag vanwege grasmat

( http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197839 )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

En terecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:29 

Hardtraxx Addict

Hup FC Twente!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Wat een slotfase van Vitesse - Feyenoord zeg. Zit nog steeds met hartkloppingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 21:24 

Kraak... Piep...

Jammer dat RKC niet de 1-1 kon houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 08:46 

Hardtraxx Veteran

Als Feyenoord dit soort wedstrijden al winnend afsluit kunnen ze nog wel eens kampioen gaan worden. :thumbsup:
Heracles was niet slecht dit weekend, veel kansen gehad, maar Ten Rouwelaar had de wedstrijd van zn leven volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 10:36 

Hardtraxx Veteran

Ceda had ook de wedstrijd van z'n leven. Op één 'foutje' na. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 11:26 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Ceda had ook de wedstrijd van z'n leven. Op één 'foutje' na. :P

Dat vond ik wel echt zielig voor hem. Die keepte geweldig zeg en dan op het laatste moment toch zo gigantisch in de fout gaan :cry: . En had liever gehad dat PSV nog 2 punten had laten liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 12:02 

Hardtraxx Veteran

Ik was na die goal niet eens blij, alleen opgelucht. Wat een drama weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:55 

Wat een gekke competitie is dit/gaat dit weer worden zeg. Kijk bijvoorbeeld naar Twente en PSV, die (op papier) allebei 1 van de makkelijkste wedstrijden van het seizoen hebben, en dan met gigantisch veel moeite winnen. Vond de zege van Ajax ook enigszins geflatteerd (wel verdiend), Feyenoord speelde zeer behoorlijk maar het had natuurlijk ook zo nog de andere kant kunnen opvallen in de slotfase.

Makkelijke wedstrijden lijken dit seizoen niet te bestaan, eigenlijk bij iedere uitwedstrijd van bovengenoemde ploegen kan het een lastige wedstrijd worden. Volgende speelronde bijvoorbeeld GAE - Feyenoord, Groningen - PSV en Twente - Ajax, ik zie het zo maar weer gebeuren dat alle 4 de ploegen punten gaan verspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 20:10 

Hardtraxx Elite

BeHa schreef:
Vond de zege van Ajax ook enigszins geflatteerd (wel verdiend).

Volgende speelronde bijvoorbeeld GAE - Feyenoord, Groningen - PSV en Twente - Ajax, ik zie het zo maar weer gebeuren dat alle 4 de ploegen punten gaan verspelen.

AJAX - FC Utrecht was inderdaad een saaie pot. Ik denk ook dat Ajax op veel meer druk had gerekend. De eerste helft kreeg onze tegenstander wel kansen, maar echt gevaarlijk werden ze niet (op die ene grote kans na dan ;) ). In de tweede helft liet Utrecht het helemaal zitten zodat Ajax veel makkelijker tot kansen en scoren kwam. Uiteindelijk denk ik ook dat Ajax niet te hard/met druk wilde spelen. Ze hebben een druk schema.

Wat betreft de volgende speelronde: ik zie GAE wel stunten met een gelijkspel (of zelfs winst) tegen Feyenoord.
Groningen - PSV: tsja, voor de thuisploeg zie ik wel kansen liggen na de winst tegen AZ.
Twente - AJAX: hopen op de 3 punten voor Ajax natuurlijk en tegelijkertijd hoop ik ook een op dikke pot. Het zal in ieder geval een strijd worden denk ik. Aangezien Ajax koploper kan worden bij winst. Dan moet PSV wel punten verspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 10:41 

Hardtraxx Veteran

1 ding is zeker, ze gaan niet alle 4 winnen. :P Maar je hebt wel gelijk. Van Cambuur uit tot NAC uit. Niets is zo eenvoudig meer. Het verschil tussen de laagvliegers en de top is kleiner geworden dan aantal jaar terug. Vooral in uit wedstrijden voor de top. Degene die de meeste uitwedstrijden weet te winnen wordt kampioen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 10:57 

Hardtraxxer

ik zie feyenoord psv en twente wel winnen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 11:03 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord heeft 2(?) seizoenen geleden verloren van GAE in de beker. Denk dat de kans dat ze nu weer daar verliezen niet zo groot meer is. Zelfde als het feit dat Ajax 3 seizoenen lang niet van FC Utrecht kon winnen. Dan wordt de kans dat ze een keer weer winnen steeds groter. En zo geschiede...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:16 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Feyenoord heeft 2(?) seizoenen geleden verloren van GAE in de beker. Denk dat de kans dat ze nu weer daar verliezen niet zo groot meer is. Zelfde als het feit dat Ajax 3 seizoenen lang niet van FC Utrecht kon winnen. Dan wordt de kans dat ze een keer weer winnen steeds groter. En zo geschiede...

ja, bijvoorbeeld ook dat feyenoord al lang geen kampioen meer is geweest dus het dit jaar wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Parvuz schreef:

ja, bijvoorbeeld ook dat feyenoord al lang geen kampioen meer is geweest dus het dit jaar wordt ^^

En dat AJAX al lang de CL niet gewonnen heeft (wat een logica xd) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ajax en Feyenoord zijn ook al heel lang niet gedegradeerd, wordt ook eens tijd :whistle:

On: Theo Janssen 6 tot 9 maanden aan de kant, zal dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie komen. Zonde van zo'n speler...
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic