Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 aug 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ook weer waar. Ik had het huidige team ook liever met Twentse namen (met dezelfde kwaliteiten) gezien, maar ja :P daar kom je er ook niet meer mee.

Jep helaas, tegenwoordig heten de talenten geen De Boer of De Jong meer maar Rekik en Vilhena.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2013 23:48 

Hardtraxxer

PEC gaat Europa in! Haha :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2013 00:10 

Kraak... Piep...

Stefann4 schreef:
PEC gaat Europa in! Haha :thumbsup:

Haha Pec voor CL :cool:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2013 01:20 

Hardtraxx Veteran

Leuke opmerking die ik las:
"Wat een transfer van Guyon Fernandez, van de hekkensluiter naar de koploper" xd
Bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:25 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Bericht aan Jack: "Bedankt voor de goede publiciteit. Helaas was de XXL al uitverkocht"

Haha, hij ligt op tafel nu bij studio voetbal :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 09:02 

Hardtraxx Veteran

Bel Hassani naar Heracles. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:15 

Aan het typen...

Nu alle selecties nagenoeg (er kunnen nog spelers naar Turkije) bekend zijn een voorspelling van de eindstand.
Misschien is het leuk als we dit met meer mensen hier doen en na een jaar kijken wie er het dichtst bij zat? Om vals spelen te voorkomen graag de voorspelling van degene boven je quoten.

1. PSV
2. FC Twente
3. Ajax
4. AZ
5. Vitesse
6. Feyenoord
7. PEC Zwolle
8. Heerenveen
9. FC Groningen
10. RKC
11. ADO
12. Roda
13. Heracles
14. Go Ahead
15. FC Utrecht
16. NEC
17. Cambuur
18. NAC
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:54 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nu alle selecties nagenoeg (er kunnen nog spelers naar Turkije) bekend zijn een voorspelling van de eindstand.
Misschien is het leuk als we dit met meer mensen hier doen en na een jaar kijken wie er het dichtst bij zat? Om vals spelen te voorkomen graag de voorspelling van degene boven je quoten.

1. PSV
2. FC Twente
3. Ajax
4. AZ
5. Vitesse
6. Feyenoord
7. PEC Zwolle
8. Heerenveen
9. FC Groningen
10. RKC
11. ADO
12. Roda
13. Heracles
14. Go Ahead
15. FC Utrecht
16. NEC
17. Cambuur
18. NAC

1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Twente
4. PSV
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. AZ
8. PEC Zwolle
9. Heracles Almelo
10. FC Utrecht
11. FC Groningen
12. Go Ahead Eagles
13. RKC
14. Roda JC
15. Ado Den Haag
16. NAC
17. Cambuur
18. NEC

Topscoorder: 1. Pelle 2. Finnbogason 3. Kolder
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:10 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Twente
4. PSV
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. AZ
8. PEC Zwolle
9. Heracles Almelo
10. FC Utrecht
11. FC Groningen
12. Go Ahead Eagles
13. RKC
14. Roda JC
15. Ado Den Haag
16. NAC
17. Cambuur
18. NEC

Topscoorder: 1. Pelle 2. Finnbogason 3. Kolder

1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. Vitesse
7. Heerenveen
8. PEC Zwolle
9. FC Groningen
10. Go Ahead Eagles
11. Roda JC
12. FC Utrecht
13. Heracles Almelo
14. Cambuur
15. ADO Den Haag
16. NAC Breda
17. RKC
18. NEC

Ik hoop echt dat in de toekomst de transferperiode voor de competitiestart afgelopen is.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:36 

Bierkoning

Wize schreef:
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. Vitesse
7. Heerenveen
8. PEC Zwolle
9. FC Groningen
10. Go Ahead Eagles
11. Roda JC
12. FC Utrecht
13. Heracles Almelo
14. Cambuur
15. ADO Den Haag
16. NAC Breda
17. RKC
18. NEC

1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Vitesse
5. Heerenveen
6. AZ
7. FC Twente
8. PEC Zwolle
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. Roda JC
12. Heracles Almelo
13. Go Ahead Eagles
14. ADO Den Haag
15. NAC
16. Cambuur Leeuwarden
17. NEC
18. RKC
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat ik niet snap? Waarom mensen Ajax nu al afschrijven voor de titel. Ja, Ajax is verzwakt en Ajax heeft niet de beste seizoensstart ooit gemaakt, maar men vergeet dat Ajax de punten heeft verspeeld in uitwedstrijden tegen AZ, Heerenveen en Groningen. Dus tegen clubs waar je inderdaad punten kan verspelen en waar Ajax het traditioneel lastig heeft. Daarentegen heeft Ajax van Feyenoord en Roda niks te duchten gehad. En dan zou Feyenoord ineens titelkandidaat zijn in plaats van Ajax? Nee, ook Twente, PSV en AZ zijn verzwakt. Er is dus niet één club die beschouwd kan worden als titelkandidaat nummer 1, maar feit is wel dat Ajax 3 moeilijke uitwedstrijden heeft gehad, die andere clubs nog moeten krijgen. En daar worden niet 9 punten gehaald. Dus Ajax staat er helemaal niet zo slecht voor en met dit team kan men moeiteloos meedoen om de titel.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:03 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:

1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Vitesse
5. Heerenveen
6. AZ
7. FC Twente
8. PEC Zwolle
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. Roda JC
12. Heracles Almelo
13. Go Ahead Eagles
14. ADO Den Haag
15. NAC
16. Cambuur Leeuwarden
17. NEC
18. RKC

1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente
4. Vitesse
5. Feyenoord
6. AZ
7. Heereveen
8. FC Groningen
9. FC Utrecht
10. Heracles Almelo
11. PEC Zwolle
12. RKC
13. Roda JC
14. ADO Den Haag
15. NAC Breda
16. NEC
17. Go Ahead Eagles
18. Cambuur Leeuwarden
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:09 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Weet je wat ik niet snap? Waarom mensen Ajax nu al afschrijven voor de titel. Ja, Ajax is verzwakt en Ajax heeft niet de beste seizoensstart ooit gemaakt, maar men vergeet dat Ajax de punten heeft verspeeld in uitwedstrijden tegen AZ, Heerenveen en Groningen. Dus tegen clubs waar je inderdaad punten kan verspelen en waar Ajax het traditioneel lastig heeft. Daarentegen heeft Ajax van Feyenoord en Roda niks te duchten gehad. En dan zou Feyenoord ineens titelkandidaat zijn in plaats van Ajax? Nee, ook Twente, PSV en AZ zijn verzwakt. Er is dus niet één club die beschouwd kan worden als titelkandidaat nummer 1, maar feit is wel dat Ajax 3 moeilijke uitwedstrijden heeft gehad, die andere clubs nog moeten krijgen. En daar worden niet 9 punten gehaald. Dus Ajax staat er helemaal niet zo slecht voor en met dit team kan men moeiteloos meedoen om de titel.

Weet je wat ik idioot vind?
Al die kenners op tv zeiden:
PSV maakt geen kans, te jong team, gaan wel steken laten liggen.
Feyenoord wordt geen kampioen, dit is hun niveau, beter wordt het niet.
FC Twente worden geen kampioen met alleen Tadic.
Vitesse is veel minder zonder Bony en Van Ginkel, geen kampioen.

En nu is Ajax Eriksen kwijt, wat Duarte trouwens gewoon goed gaat opvangen, en nu worden zij ook geen kampioen meer. Denk dat Groningen de beste kans maakt dan, daar hebben ze nog niets over gezegd. :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:35 

Hardtraxx Veteran

Wat dacht je van zwolle, je doet hun nou wel echt tekort hoor :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Wat dacht je van zwolle, je doet hun nou wel echt tekort hoor :P

Daarvan zeiden ze ook, die zakken wel weer af. En Heerenveen heeft niet genoeg aan alleen Finnbogason. Dan kan t AZ of Groningen nog worden. :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:40 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Pommer schreef:

1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Vitesse
5. Heerenveen
6. AZ
7. FC Twente
8. PEC Zwolle
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. Roda JC
12. Heracles Almelo
13. Go Ahead Eagles
14. ADO Den Haag
15. NAC
16. Cambuur Leeuwarden
17. NEC
18. RKC

1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente
4. Vitesse
5. Feyenoord
6. AZ
7. Heereveen
8. FC Groningen
9. FC Utrecht
10. Heracles Almelo
11. PEC Zwolle
12. RKC
13. Roda JC
14. ADO Den Haag
15. NAC Breda
16. NEC
17. Go Ahead Eagles
18. Cambuur Leeuwarden

1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. Vitesse
7. FC Groningen
8. Heerenveen
9. PEC Zwolle
10. FC Utrecht
11. Heracles Almelo
12. Roda JC
13. ADO Den Haag
14. RKC Waalwijk
15. NAC Breda
16. Cambuur Leeuwarden
17. Go Ahead Eagles
18. NEC
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:47 

Hardtraxx Veteran

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. Vitesse
6. AZ
7.Utrecht
8. Heereveen
9. Heracles
10. Ado Den Haag
11. Groningen
12. Pec Zwolle
13. Roda
14. NEC
15. Nac
16. Go Ahead Aegles
17. Cambuur
18. RKC

Zoiets, van 10 tot 15 kun je btw net zo makkelijk om wisselen, maar we zullen t allemaal wel zien :D
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

Iedereen zet Heracles redelijk hoog. :thumbsup: Hoop dat het zo mag zijn!
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Het is te zien dat het weer dinsdag is Chris...man man man wat een gejank weer. Stonden er al 3 boven je die Ajax op 1 hadden staan :')
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het niet over die 3 mensen die Ajax op 1 hebben staan, maar over de meerderheid van de betaalde tv-goeroes die zich zelf analisten noemen met verstand van voetbal. En wtf heeft dinsdag er nou weer mee te maken, dit verhaal had ik iedere dag kunnen schrijven na een uitzending van VI of wat dan ook. :yawn:

En ow jah: waar jank ik volgens jou? Ik stel een vraag omdat ik niet snap waarom Ajax nu al afgeschreven is volgens een groot aantal mensen die dagelijks op TV zijn, door vaders van spelers van nota bene Ajax zelf en door mensen die columns schrijven. Vervolgens redeneer ik waarom Ajax niet afgeschreven hoort te worden en dan zie jij dit als een jankverhaal? Volgens mij heeft de dinsdag meer effect op jou dan op mij. ;)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Mensen zonder dinsdaglast kan het geen ruk schelen wat iemand ervan zegt xd
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

ik vind het nog steeds achterlijk dat je gewoon tijdens het begin van het seizoen nog spelers weg kan kapen bij clubs...

en nee dat zeg ik niet nu ineens omdat eriksen en alderweireld bij ajax weg zijn, want zij zijn degene die ik ook echt een transfer gun.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:29 

Hardtraxxer

Het grappige is dat de analytici gewoonweg niet kunnen weten wie er kampioen wordt. Daarom lullen ze maar wat, omdat ze ervoor betaald krijgen en om hun programma vol te krijgen of blaadjes te verkopen.

In het buitenland kan je vaak al van te voren voorspellen wie er kampioen wordt en vaak heb je het dan ook goed. Nederland is wat dat betreft een stuk onvoorspelbaarder, wat het ook een stuk leuker en spannender maakt, zo is de laatste jaren gebleken. Iedereen kan van iedereen winnen ook op onverwachte momenten.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:29 

Aan het typen...

Chukkels schreef:

Ajax is het enige team dat echt verzwakt is van de teams die je opnoemt. De verdediging van PSV is aanzienlijk beter met Bruma en Rekik en met Bakkali, Maher, Depay, Brenet, Schaars, Park en Zoet erbij spelen ze nu al erg goed, terwijl het allemaal spelers zijn (behalve Schaars en Park) die waarschijnlijk grote stappen gaan maken dit seizoen.

FC Twente mist alleen Chadli echt, zowel Marsman als Stevens kunnen Mihaylov prima vervangen, Fer heeft überhaupt weinig meer laten zien de tweede seizoenshelft, Ebecilio doet dat nu al beter. Douglas is weg, maar Bjelland is terug van een jaar blessure. Gutierrez is onbetwiste basisspeler geworden en is tig keer beter dan Brama. Promes en Eghan zijn nu al klasses beter dan Janssen. Djordjevic kan niet veel slechter zijn dan Bulykin. Corona is nog afwachten, maar naar verwachting is die tig klasses beter dan Cabral. Dan heb je alleen Chadli-Mokhtar waarin je achteruit gaat, maar die kan zich op termijn tot een nieuwe Chadli ontwikkelen. Bovendien kan Tadic ook gewoon op links (is ie zelfs beter) en kan Mokhtar het met Corona uitvechten.

AZ heeft al bewezen Maher en Altidore niet te missen, ze hebben hun verdediging aanzienlijk verbetert, Gudelj gehaald en Maarten Martens is weer terug. Bij Feyenoord is op Leerdam na niets noemenswaardig vertrokken. Maar die hebben wel het probleem dat ze heel afhankelijk zijn van Pelle en dat zo'n beetje ieder team dat op het moment wel doorheeft.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ik vind het nog steeds achterlijk dat je gewoon tijdens het begin van het seizoen nog spelers weg kan kapen bij clubs...

en nee dat zeg ik niet nu ineens omdat eriksen en alderweireld bij ajax weg zijn, want zij zijn degene die ik ook echt een transfer gun.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Eriksen geen slechte speler vond maar om nou te zeggen dat hij zo veel beter is dan Duarte lijkt me sterk. Denk echt dat Ajax meer aan Duarte heeft dan Eriksen. Eriksen is misschien meer een gepolijste voetballer. Maar Duarte speelt voor 2 man, verdedigt en valt aan. Ik zit elke thuiswedstrijd bij Heracles op de tribune en zag hem dus vaak spelen. Als er iemand in de counter door de verdediging van Heracles ging was het meestal Duarte die m terughaalde. Hij is verrekte snel en fysiek sterk. Daarin is hij sws beter dan Eriksen. Duarte heeft een goed schot met links en rechts. Durft een actie te maken. En heeft spelinzicht wat nodig is om t spelletje van Ajax te kunnen spelen.
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic