Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:38 

En weer met een kutgevoel thuisgekomen vanuit Amsterdam.. Vorige jaren meestal met een gevoel van machteloosheid, dit keer met het gevoel 'er had veel meer ingezeten'. Heb nog geen beelden teruggezien dus weet niet of het een penalty was en/of de bal over de lijn was, maar tot die penalty was er (op 1 kans na) geen vuiltje aan de lucht voor Feyenoord. Dus toch weer klote dat 1 moment de wedstrijd helemaal doet kantelen, net als vorige week tegen Twente. Zullen overigens wel goede beslissingen zijn geweest, aangezien dit topic normaal gesproken uitpuilt van mensen met een erg sterk gevoel voor rechtvaardigheid :P

Oja en wat een volk zit daar toch zeg. Had zelf een rustig vak gelukkig, maar ik blijf het toch een rare gewoonte vinden om je eigen spelers af te branden en uit te fluiten bij een 0-1 achterstand.. Zal wel een cultuurverschil zijn ;)

Heb de eerste helft van Twente nog gekeken, was echt zo'n helft waarbij alles wat er goed kon gaan, goed ging :P Wtf was trouwens het verhaal achter dat spandoek bij Twente, was er een HT meeting ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 00:57 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
En weer met een kutgevoel thuisgekomen vanuit Amsterdam.. Vorige jaren meestal met een gevoel van machteloosheid, dit keer met het gevoel 'er had veel meer ingezeten'. Heb nog geen beelden teruggezien dus weet niet of het een penalty was en/of de bal over de lijn was, maar tot die penalty was er (op 1 kans na) geen vuiltje aan de lucht voor Feyenoord. Dus toch weer klote dat 1 moment de wedstrijd helemaal doet kantelen, net als vorige week tegen Twente. Zullen overigens wel goede beslissingen zijn geweest, aangezien dit topic normaal gesproken uitpuilt van mensen met een erg sterk gevoel voor rechtvaardigheid :P

Oja en wat een volk zit daar toch zeg. Had zelf een rustig vak gelukkig, maar ik blijf het toch een rare gewoonte vinden om je eigen spelers af te branden en uit te fluiten bij een 0-1 achterstand.. Zal wel een cultuurverschil zijn ;)

Heb de eerste helft van Twente nog gekeken, was echt zo'n helft waarbij alles wat er goed kon gaan, goed ging :P Wtf was trouwens het verhaal achter dat spandoek bij Twente, was er een HT meeting ofzo?

:lol:

Spandoek was iets wat niet thuis hoort in een stadion...

Ajax was vandaag ook weer bagger, 2de helft sloeg alles. Vermeer mag nu wel is op de bank gaan plaatsnemen. 0-1 was zijn fout, wat slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 01:27 

Hardtraxx Veteran

Etc etc. Wat een gezeik zeg, wordt al jaren, zo niet decennia hier gezongen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Idd haha moest wel lachen gisteren om Studio Voetbal, dat ze zo verbaast waren over dat spandoek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:15 

Aan het typen...

Studio Voetbal...
FC Twente wint met 4-1 van Feyenoord. Oh wat een crisis bij Feyenoord en FC Twente, o ja die houden ons allemaal voor de gek met die trainers. FC Twente wint met 6-0 van Utrecht, FC Twente, wat een belachelijke actie met het spandoek en hup weer door naar PEC. Terecht dat Mulder de goede prestaties ter discussie bracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:02 

Hardtraxx Elite

Corona officieel naar FC Twente voor een bedrag van 3.750.000,-

Wel geinig dat Corona voor Twente kiest ipv. Benfica, Porto of Dortmund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Corona in de Grolsch Veste. Haaa haaa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:09 

Aan het typen...

Nu hopen dat Tadic blijft en top3 is weer reëel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:15 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Ze moeten Tadic inderdaad behouden om hoge ogen te scoren.
Feyenoord gaat dit seizoen helaas falen ben ik bang. PSV gaat denk ik het kampioenschap behalen, zeker als Alderweireld, Eriksen of De Jong weggaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Behalve als ze weer besluiten dat Brama in de basis moet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:26 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lyst schreef:

Ze moeten Tadic inderdaad behouden om hoge ogen te scoren.
Feyenoord gaat dit seizoen helaas falen ben ik bang. PSV gaat denk ik het kampioenschap behalen, zeker als Alderweireld, Eriksen of De Jong weggaan.

Voor Alderweireld hebben we gewoon een/meerdere goede vervangers, denk bijv. aan Veltman.

Eriksen is moeilijker te vervangen, maar is in de persoon van Schöne ook gewoon te vervangen, (dit houdt wel in dat Poulsen er in staat. Tegen kleinere clubs, of clubs die niet met een echte nummer 10 spelen kan je gewoon klaassen/Serero op Poulsen z'n plek zetten).

de Jong heeft al aangegeven te willen blijven+ nu zal ie wss al helemaal niet gekocht gaan worden, vanwege zijn blessure. Als de Jong toch nog vertrekt, maar Eriksen blijft, kan je ook Klaassen/ Serero voor de Jong in het veld zetten.

Edit: En dan vergeet ik ook nog Andersen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:44 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Ergens zou ik het nog jammer voor Promes of (denk ik eerder) Eghan, maar toch wel nice dat een talent met die potentie voor Twente kiest. Ga alleen nog nergens vanuit tot het op de Twente site staat, zie dit nog wel een Guidetti-achtig verhaal worden. Kiek'n wa't wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Ludieke reactie Vak-P op commotie rond het doek.

Bericht aan Jack: "Bedankt voor de goede publiciteit. Helaas was de XXL al uitverkocht"

Bericht aan Derksen: "Bedankt voor de goede publiciteit. Ze zijn bijna allemaal uitverkocht. Bedankt, dat ene groepje van de hoek"

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:08 

Hardtraxxer

Haha wat een lol zeg. :lol: Twente :bier:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Ben laatst ook naar een training van Ajax geweest, en dit was ook wat mij opviel: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194936, echt een genietmomentje dit hoor :woot: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Ben laatst ook naar een training van Ajax geweest, en dit was ook wat mij opviel: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194936, echt een genietmomentje dit hoor :woot: :clap:

Was vandaag wel te zien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 12:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Was vandaag wel te zien :whistle:

Flikkertje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 13:48 

Aan het typen...

Naar het schijnt is FC Twente ook nog met Mokhtar bezig. :)
Dan hebben ze:
Voorhoede: Tadic, Corona, Mokhtar, Castaignos, Djordjevic
Middenveld: Gutierrez, Promes, Eghan, Ebecilio, Brama
Verdediging: Rosales, Martina, Bengtsson, Bjelland, Koppers, Schilder
Keepers: Marsman, Stevens, Boschker

Met zo'n selectie moet je toch wel om plek 1, 2 of 3 kunnen strijden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 14:51 

Hardtraxx Veteran

Lekker al die typische boeren namen bij Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:00 

Aan het typen...

Ik zie liever goede voetballers dan boerennamen achterop de shirts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

Mokhtar moeten ze pas voor gaan als Tadic vertrekt, nu staat het met Tadic en Corona (en tot die tijd sowieso Promes) wel goed, Mokhtar zat niet goedkoop zijn en waarschijnlijk alsnog op de bank belanden.

@ Parvuz
Met Marsman, Koppers, Ebecilio, Promes en Castaignos begonnen we afgelopen weken met 5 Nederlanders in de basis, doen genoeg clubs minder goed hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

PSV deed het laatst tegen Zulte Waregem volgens mij met 11 Nederlanders, doet Twente toch nog iets niet helemaal goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Na wissels toen ja, maar klopt idd. Zeg ook niet dat Twente op dat gebied een voorbeeld is, maar het kan altijd slechter. Zo begon Ajax gister met welgeteld 2 Nederlanders in de basis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik zie liever goede voetballers dan boerennamen achterop de shirts.

Haha dat is waar. Maar het viel me gewoon op. ^^
Steffnov schreef:
@ Parvuz
Met Marsman, Koppers, Ebecilio, Promes en Castaignos begonnen we afgelopen weken met 5 Nederlanders in de basis, doen genoeg clubs minder goed hoor :P

Maar alleen Marsman en Koppers zijn echte Nederlandse namen. Twente is en blijft toch een beetje de provincie volksclub hier. Want ai leu hier heurt proat'n oaver Twente, denk ie nich aan noamen as Ebicilio, Promes en Castaignos. Zo mijn beste Twents er weer uitgegooid. Het verstaan en praten is makkelijker dan het typen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 17:14 

Hardtraxx Veteran

Ook weer waar. Ik had het huidige team ook liever met Twentse namen (met dezelfde kwaliteiten) gezien, maar ja :P daar kom je er ook niet meer mee.
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic