Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Maar de talenten van Ajax zullen ook niet stil staan in hun ontwikkeling hoor. Zowel Fisher als Bojan zullen op den duur echt wel (weer) gaan renderen en ook Andersen en Serero zullen opstaan dit seizoen. Ook de verdediging zal progressie maken en met wedstrijden tegen Zwolle, Eagles en Utrecht thuis in de komende maand zullen gewoon 9 punten gepakt worden. Als je dan tegen PSV ook minimaal een punt pakt, sta je normaliter gewoon in de top 3. Er zal dan geen hond meer zijn die Ajax niet als titelkandidaat beschouwd.

Dat bedoel ik dus met het opportunisme van de analisten. Het slaat gewoon nergens op wat ze zeggen en beweren. Volgend jaar krijgen we exact hetzelfde riedeltje als De Jong en Van Rhijn weggaan. Of als Bojan weer teruggaat naar Barcelona nadat hij 20 assists heeft gegeven in één seizoen. Want dan is weer het hele elftal ingestort en zal men weer zeggen dat Ajax van voor af aan moet beginnen.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Bojan 20 assists? Sorry hoor, maar laat die jongen eerst eens een bal afspelen voordat we aan assists gaan denken :lol:

Verder ben ik het natuurlijk met je eens dat nog geen ploeg rationeel gezien afgeschreven kan worden, maar om daar zo vroeg in het seizoen al over beginnen te zeiken is ook wat overbodig :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:50 

Hardtraxx Veteran

Eens dat de aankoop van Duarte de kansen voor eigen jeugd verkleint maar dat is bij elke transfer zo. Overmars kennende weet hij echt wel wat er in de jeugd rondloopt. En misschien niet iemand die op dit moment goed genoeg is in vergelijking met Duarte. En is Duarte de beste oplossing prijs/kwaliteit gezien.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Bojan 20 assists? Sorry hoor, maar laat die jongen eerst eens een bal afspelen voordat we aan assists gaan denken :lol:

En toch heeft hij er al 4 afgegeven in 5 wedstrijden en staat hij bovenaan in het klassement. Natuurlijk, hij gaat heel vaak voor eigen succes, maar hij heeft zeker wel overzicht.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:09 

HardstyleForEvah schreef:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. Vitesse
6. AZ
7.Utrecht
8. Heereveen
9. Heracles
10. Ado Den Haag
11. Groningen
12. Pec Zwolle
13. Roda
14. NEC
15. Nac
16. Go Ahead Aegles
17. Cambuur
18. RKC

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. Vitesse
6. AZ
7. Roda JC
8. Heerenveen
9. FC Groningen
10. FC Utrecht
11. PEC Zwolle
12. Heracles Almelo
13. RKC Waalwijk
14. ADO Den Haag
15. Go Ahead Eagles
16. NAC
17. NEC
18. SC Cambuur

Ben ook bang dat Ajax het 'gewoon' weer gaat worden. Alhoewel dit meer zegt over het gebrek aan tegenstand dan over de klasse van dat team. Denk dat PSV, Feyenoord en Twente elkaar niet veel ontlopen, heb PSV op 2 gezet omdat ik denk dat als het tegen de winterstop wat minder loopt, dat er dan weer 1 of 2 nieuwe (ervaren) namen bijkomen. Vitesse gaat dit jaar niet meedoen denk ik, ze hadden vorig jaar nog Bony die een hoop verbloemde maar aangezien ze daar geen waardige vervanger voor hebben zal het lastig worden. AZ maakt tot nu toe een redelijke indruk, Heerenveen (of FC Finnbogasson) en Roda met haar gerichte aankopen zullen ook wel play-offs halen. Onderin verwacht ik een moeilijk seizoen voor Cambuur, maar ook voor NEC en NAC die gewoon geen goede teams hebben t.o.v. vorig jaar. PEC zal zich zonder moeite handhaven, ze hebben enkele zeer goede aankopen gedaan en natuurlijk een trainer die bij een subtopper ook niet zou misstaan.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:20 

Hardtraxx Veteran

Great minds.... ^^
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

ajax wordt het dit jaar niet
kgeef psv de grootste kans

en zie het zelfs gebeuren dat feijenoord een serieuse kans gaat maken.

zal lang spannend blijven maar ajax haakt te snel af voor kampioenschap
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:30 

Hardtraxxer

Het is voor mij onbegrijpelijk dat Marc Overmars niet zo actief bezig is geweest op de transfermarkt. Zonder een goede vervanger van Eriksen en een extra flankspeler, gaat dit voor Ajax een moeilijk jaar worden.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Marc Overmars niet zo actief bezig is geweest op de transfermarkt. Zonder een goede vervanger van Eriksen en een extra flankspeler, gaat dit voor Ajax een moeilijk jaar worden.

Onbegrijpelijk is het niet. Overmars houdt vast aan het nieuwe beleid van Ajax waar er geen dure transfers worden gemaakt en geen spelers worden aangetrokken met een hoog salaris. Als er op de markt geen spelers te vinden zijn die hieraan voldoen, willen ze de jeugd door laten stromen. Beleid zal in de langere termijn zijn vruchten plukken en zal hoogstwaarschijnlijk dit jaar voor inderdaad een moeilijk jaar gaan zorgen.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:11 

Aan het typen...

Als er geen spelers zijn? Jij wil zeggen dat in al die landen geen vervanger rond loopt? Dat je geen gearriveerde spelers als Tadic wilt kopen voor 15 miljoen kan ik begrijpen na Sulejmani. Maar als je Europees stappen wilt zetten zul je toch echt betere spelers moeten inkopen, anders wordt je iedere keer weer dusdanig teruggeworpen dat je amper vooruitgang boekt. Op jeugd inzetten is leuk, maar als je daarmee stappen wilt maken dan moet of je jeugd alsmaar grotere talenten bevatten of je moet je spelers langer vast kunnen houden. Maar als een speler op zijn 18e debuteert, probeer hem dan maar eens nog eens 7 jaar bij de club te houden. Helemaal met dit lage salarisplafond en het motto de speler moet voor deze club willen voetballen dus daarbij moet het salaris niet uitmaken. Aan de andere kant met de tientallen miljoenen die ze over hebben gehouden de afgelopen paar jaar, kunnen ze van de beurs af of het stadion kopen. Wat weer gunstig is voor de lange termijn.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:52 

Hardtraxx Veteran

Spelers als Tadic moet je zelf kunnen scouten als Ajax zijnde. Als Heerenveen, Groningen en AZ zulke spelers binnen kunnen halen kan Ajax dat ook.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Spelers als Tadic moet je zelf kunnen scouten als Ajax zijnde. Als Heerenveen, Groningen en AZ zulke spelers binnen kunnen halen kan Ajax dat ook.

Punt is dat het voor spelers als Tadic makkelijker is om zichzelf in het elftal te spelen bij de clubs die jij opnoemt, dan bij Ajax, aangezien daar betere spelers op zijn positie rondlopen. De meeste spelers hebben eerst een tussenstap nodig voordat ze aan hun top komen, anders zou iedereen bij Real Madrid of Manchester United spelen.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

Daar zit uiteraard een kern van waarheid in. Echter komen toch de spelers na 1 seizoen al zo boven drijven bij Heerenveen en Groningen dat clubs als Ajax, Twente en PSV er na 1 seizoen al de hoofdprijs voor moeten betalen.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:29 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze niet zoeken naar spelers in de eerste divisie. Chadli, Boerrigter en Mertens komen allemaal daar vandaar. Ik weet zeker dat er nog wel iemand rond loopt. Net zoals Bel Hassani (Die nu naar Heracles is gegaan) die gaat sowieso een succes worden.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:06 

Hardtraxx Veteran

Eens met iMark, in de Jupiler League lopen heel wat talentjes rond.
Leroy Labylle (Sinds eergisteren bij PEC Zwolle, daarvoor MVV), Anco Jansen (De Graafschap), Randy Wolters en Leon de Kogel (VVV) en Josimar Lima (FC Dordrecht) om maar even een paar namen op te noemen.
Allemaal jongens die prima meekunnen op Eredivisieniveau. De Kogel is dan wel verhuurd van Utrecht aan VVV dit seizoen maar als je kijkt hoe makkelijk die jongen zijn tegenstanders wegtikt weet ik zeker dat Utrecht hem volgend jaar niet meer uitleent.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:13 

Aan het typen...

Labylle en Bel Hassani zijn misschien van het niveau Boerrigter. Potentiële spelers als Chadli en Mertens lopen er op dit moment niet rond in de Jupiler League.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Dan noem je ook meteen eredivisietop op.
De spelers die ik opnoemde zullen het meer dan prima doen bij de gemiddelde eredivisieclub/subtoppers.
Daarnaast zijn er toch nog redelijk wat prima transfervrije spelers uit Nederland.
Glynor Plet, Santi Kolk, Evander Sno, Otman Bakkal, Michael Dingsdag en Daniël de Ridder.
Denk alleen niet dat er een club is die Sno snel aan zal schaffen i.v.m. zijn hartkwalen.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:56 

Aan het typen...

iMark noemde ze. ;)
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:13 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
De spelers die ik opnoemde zullen het meer dan prima doen bij de gemiddelde eredivisieclub/subtoppers.
Daarnaast zijn er toch nog redelijk wat prima transfervrije spelers uit Nederland.
Glynor Plet, Santi Kolk, Evander Sno, Otman Bakkal, Michael Dingsdag en Daniël de Ridder.
Denk alleen niet dat er een club is die Sno snel aan zal schaffen i.v.m. zijn hartkwalen.

Bakkal gaat naar Feyenoord als Feyenoord Cisse weet te slijten in Turkije.

Overigens snap ik niet dat een speler als Bakkal niet gewoon een veel lager salaris accepteert. Ik snap wel dat je een hoog salaris gewend bent maar voor je carrière is het wel handig dat je gewoon je wedstrijden speelt.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Fuzzylogic schreef:

Bakkal gaat naar Feyenoord als Feyenoord Cisse weet te slijten in Turkije.

Overigens snap ik niet dat een speler als Bakkal niet gewoon een veel lager salaris accepteert. Ik snap wel dat je een hoog salaris gewend bent maar voor je carrière is het wel handig dat je gewoon je wedstrijden speelt.

Bakkal wil een deel van zijn salaris inleveren toch? Dat zijn de laatste geruchten..? Als Bakkal naar Feyenoord komt is dat een degelijk versterking. Fijne voetballer. Kijken of ze dan uit het rechterrijtje kunnen klimmen :$

Een Evander Sno, is een speler die goed kan voetballen. Maar is wel een net niet speler, heeft het bij Ajax simpelweg niet gered. En bij NEC/RKC deed hij het heel aardig. Alleen het punt is bij Ajax/Celtic verdiende hij 1 miljoen. Voordat Jordania naar Vitesse kwam was daar het plafond 250,000. Dus hij moet al 3/4 van zijn vorige salaris inleveren om bij een PEC te gaan voetballen. Dan zou ik ook snel naar het buitenland gaan.

Dingsdag is wel een klasse beter dan Breuer en Bovenberg, haha. Zou idd een aanwinst zijn voor clubs.

De Ridder vorig jaar de kans gehad onder van Basten, vond jij hem uitblinken? Niet meer het niveau van vroeger, leuk voor clubs als NAC.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Bakkal wil een deel van zijn salaris inleveren toch? Dat zijn de laatste geruchten..? Als Bakkal naar Feyenoord komt is dat een degelijk versterking. Fijne voetballer. Kijken of ze dan uit het rechterrijtje kunnen klimmen :$

Inleveren zal hij wel moeten. Spelers zonder club zullen niet zo snel een nieuwe club vinden die gelijk t zelfde salaris betaald. Maar toch denk ik dat Bakkal nog steeds meer salaris kost dan de meeste Feyenoord spelers. Als hij echt een held is, dan gaat hij voor een normaal loon voetballen. Dat hij gewoon rond kan komen en Feyenoord geen problemen krijgt op de loonlijst.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Lenny schreef:

Inleveren zal hij wel moeten. Spelers zonder club zullen niet zo snel een nieuwe club vinden die gelijk t zelfde salaris betaald. Maar toch denk ik dat Bakkal nog steeds meer salaris kost dan de meeste Feyenoord spelers. Als hij echt een held is, dan gaat hij voor een normaal loon voetballen. Dat hij gewoon rond kan komen en Feyenoord geen problemen krijgt op de loonlijst.

Ik denk dat hij ongeveer hetzelfde salaris als Matthijsen verwacht. Dat kan die wel vergeten natuurlijk :P
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsov ... -feyenoord

Ook positief dit. Kwaliteit van de Puma shirts zijn echt om te janken en Kappa was een aantal jaren geleden ook niet al te best. Adidas kwaliteit daarintegen: :worship:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 21:01 

Hardtraxx Elite

Feyenoord straks ook met roze t-shirts :lol:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Feyenoord straks ook met roze t-shirts :lol:

Homo's lopen hand in hand :clap:
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic