Parvuz schreef:
Fuzzylogic schreef:
Dan noem je ook meteen eredivisietop op.
De spelers die ik opnoemde zullen het meer dan prima doen bij de gemiddelde eredivisieclub/subtoppers.
Daarnaast zijn er toch nog redelijk wat prima transfervrije spelers uit Nederland.
Glynor Plet, Santi Kolk, Evander Sno, Otman Bakkal, Michael Dingsdag en Daniël de Ridder.
Denk alleen niet dat er een club is die Sno snel aan zal schaffen i.v.m. zijn hartkwalen.
Bakkal gaat naar Feyenoord als Feyenoord Cisse weet te slijten in Turkije.
Overigens snap ik niet dat een speler als Bakkal niet gewoon een veel lager salaris accepteert. Ik snap wel dat je een hoog salaris gewend bent maar voor je carrière is het wel handig dat je gewoon je wedstrijden speelt.
Bakkal wil een deel van zijn salaris inleveren toch? Dat zijn de laatste geruchten..? Als Bakkal naar Feyenoord komt is dat een degelijk versterking. Fijne voetballer. Kijken of ze dan uit het rechterrijtje kunnen klimmen

Een Evander Sno, is een speler die goed kan voetballen. Maar is wel een net niet speler, heeft het bij Ajax simpelweg niet gered. En bij NEC/RKC deed hij het heel aardig. Alleen het punt is bij Ajax/Celtic verdiende hij 1 miljoen. Voordat Jordania naar Vitesse kwam was daar het plafond 250,000. Dus hij moet al 3/4 van zijn vorige salaris inleveren om bij een PEC te gaan voetballen. Dan zou ik ook snel naar het buitenland gaan.
Dingsdag is wel een klasse beter dan Breuer en Bovenberg, haha. Zou idd een aanwinst zijn voor clubs.
De Ridder vorig jaar de kans gehad onder van Basten, vond jij hem uitblinken? Niet meer het niveau van vroeger, leuk voor clubs als NAC.