Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Die actie van vd Maarel was ook prachtig :worship:

Ja schitterend was die xd helemaal stukgaan

Ook benieuwd trouwens of Corona nog naar Twente komt, de club was zeer positief gestemd maar de speler had meer tijd nodig en zal later deze week zijn beslissing kenbaar maken, moet een hele goede zijn. Heb er sowieso wel vertrouwen in dat het dit jaar beter zal gaan dan de voorgaande 2 jaren, eindelijk weer een ploeg met veel creativiteit.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Olijfboompje schreef:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Jij hebt weinig recht van spreken als olijfboom zijnde.

Ga jij maar kids schenken aan Perseus.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:54 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Andromeda schreef:
Olijfboompje schreef:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Jij hebt weinig recht van spreken als olijfboom zijnde.

Ga jij maar kids schenken aan Perseus.

Sorry meid, dat is niet aan mij besteed.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:31 

Hardtraxx Crew

Heerlijk om die samenvattingen van PSV terug te kijken, wat een heerlijke goals van Bakkali ^^
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

fijn....siem de jong ook 6 weken aan de kant....
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
fijn....siem de jong ook 6 weken aan de kant....

Ffs godverdomme zeg, klotezooi.. Gelukkig hebben we met Schøne een prima vervanger, maar als Eriksen weggaat hebben we toch echt een probleem!

Edit: ook benieuwd hoe hij die ingeklapte long heeft opgelopen.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:44 

Hardtraxx Veteran

Volgens Google wel Andromeda.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:41 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Mooi dat Aubemeyang 3x heeft weten te scoren in zijn debuut wedstrijd. Ben ook erg benieuwd naar de aankoop van ruim 25.000.000 voor een speler van Shaktar Donetsk

Aubameyang komt achterop mijn shirtje, haha. In Mkhitaryan heb ik ook wel vertrouwen, behoorlijk complete speler.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:58 

Hardtraxx Veteran

Gisteren werd in VI geopperd dat Feyenoord wel een versterking zou krijgen via de investeerdersconstructie. Misschien al voor aanstaande zondag?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 10:01 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gisteren werd in VI geopperd dat Feyenoord wel een versterking zou krijgen via de investeerdersconstructie. Misschien al voor aanstaande zondag?

Versterking is wel echt nodig, zeker in aanvallend en creatief opzicht, maar ik ben niet zo te spreken over die investeringsbedrijven.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 10:27 

Hardtraxx Elite

Feyenoord heeft Armenteros gehuurd
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Ik had geen vertrouwen in Guidetti, dat werd een held. Vervolgens kwam Pelle, ook geen vertrouwen in maar was ook een succes. Laat ik hopen dat dit met Armenteros ook zo is, al heb ik er geen hoge hoed van op.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 18:21 

Hardtraxx Veteran

Armenteros is een hele goede voetballer. Denk wel een beetje onderschat in Nederland. Speelde bij Heracles altijd heel sterk. Zeer balvast, goed schot en behendig. Fysiek een sterke speler. Kan Feyenoord nog wel eens lol aan gaan beleven. Had hem graag nog bij Heracles gezien, maar helaas.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Armenteros is een hele goede voetballer. Denk wel een beetje onderschat in Nederland. Speelde bij Heracles altijd heel sterk. Zeer balvast, goed schot en behendig. Fysiek een sterke speler. Kan Feyenoord nog wel eens lol aan gaan beleven. Had hem graag nog bij Heracles gezien, maar helaas.

Ik had hem graag wel bij Ajax willen zien, zeker een onderschatte voetballer die wel ze goaltjes gaat maken voor Feyenoord
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:55 

Hardtraxx Veteran

Daar zijn er tientallen van :P, ik heb trouwens gewoon FOX-Sport, maar ik DENK idd dat dit niet is toegestaan.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:56 

Hardtraxx Newbie

HardstyleForEvah schreef:
Daar zijn er tientallen van :P, ik heb trouwens gewoon FOX-Sport, maar ik DENK idd dat dit niet is toegestaan.

Hmm, de website zelf streamt de beelden zelf niet staat er, en dan is het gewoon toegestaan volgensmij.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:58 

of het mag of niet staat in de regels.

•Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.

Verder gaat t ook allemaal over tracks en films waar auteursrechten op staan......

dus je mag m delen!
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

Is niet de bedoeling dat we dit soort dingen hier neerzetten, link weggehaald.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Ajax speelt bi-zar slecht op het moment :lol:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Dat kun je wel stellen ja, waar sloeg dit op zeg, wat een klassieker -.- Uiteindelijk toch nog de 3 punten, maar wat was het bagger :x
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

blij met 3 punten maar op basis van de wedstrijd had 1-1/2-2 een mooie uitslag geweest
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Heb gewoon medelijden met Verhoeven, mag hij eindelijk keepen, is hij misschien nog wel de beste aan Utrecht kant, verlies je met 6-0...maar verder vind ik het leuk ^^
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:55 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Heb gewoon medelijden met Verhoeven, mag hij eindelijk keepen, is hij misschien nog wel de beste aan Utrecht kant, verlies je met 6-0...maar verder vind ik het leuk ^^

Wat een genot om te zien. Hulde aan Promes en Tadic :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:

Vergeet Felipe Gutiérrez niet, die staat daar als een Pirlo light (op Eredivisie niveau dan wel he) een beetje alle lijnen uit te zetten, en verzaakt zelf geen enkel moment. Wat een baasje in wording is dat zeg.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:19 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:

Vergeet Felipe Gutiérrez niet, die staat daar als een Pirlo light (op Eredivisie niveau dan wel he) een beetje alle lijnen uit te zetten, en verzaakt zelf geen enkel moment. Wat een baasje in wording is dat zeg.

Inderdaad en Castaignos begint ook eindelijk te doen waar hij voor is aangenomen
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic