Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Wat een drama bij Feyenoord op het moment..

Vind ik leuk :thumbsup: en niet eens onterecht
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Khadber schreef:
Wat een drama bij Feyenoord op het moment..

Vind ik leuk :thumbsup: en niet eens onterecht
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Kop op voetbalsites: Koeman hekelt Liesveld: "hij is niet pro-Feyenoord"

Wait wat?

Rood voor van Rhijn, je hoort me niet klagen maar dit was wel heel licht...het kan, maar wel licht
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik noem ze voortaan maar de KNKB, mogen jullie zelf invullen wat dat betekend :')
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:32 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik noem ze voortaan maar de KNKB, mogen jullie zelf invullen wat dat betekend :')

Tekent het niveau dan wel -.- Van Rhijn trekt aan zijn shirt, licht maar het mag niet. Zwaar maar volgens de regels niet onterecht. It's as it is.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:41 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
El Mare schreef:

Tekent het niveau dan wel -.- Van Rhijn trekt aan zijn shirt, licht maar het mag niet. Zwaar maar volgens de regels niet onterecht. It's as it is.

Hou op hoor, hij kon er nooit van ze leven bij. Rood en penalty zwaar overdreven
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:47 

Hardtraxxer

Lucky Ajax heeft altijd de scheids mee
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Lucky Ajax heeft altijd de scheids mee

:lol: :lol: :lol: Hoi troll, jij ook weer hier? Kan iemand voor mij/hem heel ff dat onderzoek van vorig jaar posten (waaruit blijkt dat ajax 10 punten meer had moeten hebben aan t eind van t seizoen en de andere concurrenten, om het kampioenschap, een aantal punten minder hadden moeten hebben).
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:23 

Hardtraxxer

Alstublieft HardstyleForEvah:
http://bit.ly/1eCgNxG

Groetjes
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

Tamme, je weet dat dat soort onderzoeken sowieso bullshit zijn? Als een penalty wel ipv niet gegeven wordt, wie kan mij verzekeren dat hij erin gaat? En dat het spel na die situatie precies hetzelfde verloopt als het in de originele situatie zou doen? Dit kan alleen bij laatste seconde beslissingen, verder niet.

Het is wel tekenend dat het altijd dezelfde clubs zijn die erover beginnen terwijl er reglementair nog wat voor te zeggen valt (of het daarmee terecht is, is aan de scheids).me
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:27 

Kut Eredivisie :cry:
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Jep dat weet ik, maar ze rekenen bij dat onderzoek bij alle clubs t zelfde he.. Dus stel ze zeggen dat alle penalty's erin gaan bij Ajax, dan zeggen ze dit ook bij AZ, RKC, enz., dit zegt dus wel degelijk iets ;)

Edit: En ja alle wedstrijden/situaties zijn anders, dus het scheelt wel iets natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Zeggen we het nog steeds?
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 01:30 

Hardtraxx Veteran

Steffie, ik heb altijd al gezegd dat t een terechte penalty was, MAAR (naar mijn mening) GEEN TERECHTE ROODE KAART.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:26 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Steffie, ik heb altijd al gezegd dat t een terechte penalty was, MAAR (naar mijn mening) GEEN TERECHTE ROODE KAART.

Was meer voor El Mare en Negert ook :P
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Gisteren 10 minuten voor het einde vertrokken uit de Kuip. Man man man wat was het huilen :P .
Scheidsrechters dit weekend waren ook niet al te best. Ajax wel verdiende strafschop tegen, maar wel erg overdreven om rood te geven.
Zelfde geldt voor van Deelen, daar had geel meer op z'n plek geweest. Eerste geel van De Vrij was ook belachelijk, aangezien de bal speelde. 2e geel was daarintegen wel terecht en ook ontiegelijk dom xd weten dat je geel hebt en dan rond de middellijn zo'n sliding inzetten.

Verder geloof ik ook niet dat we hadden gewonnen met 11 man. Creativiteit was er vrijwel niet en er werd totaal geen druk gezet op Twente. Op een gegeven moment riep heel het stadion ook "JAGEN", jammer dat het alleen niet gebeurde.

Nu gewoon over 2 weken winnen, aangezien het volgende week er naar uit ziet dat het een dik pak slaag wordt :P
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:46 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Nu gewoon over 2 weken winnen, aangezien het volgende week er naar uit ziet dat het een dik pak slaag wordt :P

Kom op zeg, dit mag je als fan van Feyenoord nooit zeggen.. Wat een vertrouwen in je eigen club is dit zeg, je lijkt net Koeman xd
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:49 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:

Kom op zeg, dit mag je als fan van Feyenoord nooit zeggen.. Wat een vertrouwen in je eigen club is dit zeg, je lijkt net Koeman xd

Het is gewoon realistisch bekijken van hoe ze er nu voorstaan.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:

Tja ik ben liever een realist. Geen Janmaat (zoals het er nu uitziet), geen De Vrij en geen Boëtius. Creativiteit ligt al vrij laag op het moment, alleen Schaken heeft nog wel eens een leuke actie in huis, mja tegen Zwolle kwam die al z'n man niet voorbij. Cisse/Verhoek/Goossens zijn gewoon niet goed genoeg. Daarnaast nog eens Clasie en Martins Indi die bij lange na hun niveau niet halen. Dan zie ik het somber in ja ;)

Dat (een groot deel van) jullie Ajacieden nou elke week arrogant zeggen; "die gaan we even oprollen", wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:51 

Hardtraxx Veteran

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:53 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Jij hebt weinig recht van spreken als olijfboom zijnde.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Die actie van vd Maarel was ook prachtig :worship:

En deze is ook prachtig :lol:
http://www.fcupdate.nl/video/5157/verbe ... van-hedel/
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:56 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:

Ziekte van Hedel is al oud :P Zelfde als de ziekte van Bull, je zak langer dan je lul.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Rawbin schreef:

Ziekte van Hedel is al oud :P Zelfde als de ziekte van Bull, je zak langer dan je lul.

Ja weet ik, die grappen gaan echt van generatie op generatie. Maar vond het wel prachtig dat ie die van Halst even op z'n nummer zet, vind hem altijd iets te interessant doen.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:06 

Hardtraxx Elite

Ben trouwens wel benieuwd of Lucas Piazon wat leven in Vitesse kan maken. (Onlangs gehuurd van Chelsea (natuurlijk)). Ook benieuwd naar Djordjevic (Twente), Higdon (NEC), Cuevas (Vitesse) en kijken of Bakkali op het niveau kan blijven spelen zoals hij nu doet.

Mooi dat Aubemeyang 3x heeft weten te scoren in zijn debuut wedstrijd. Ben ook erg benieuwd naar de aankoop van ruim 25.000.000 voor een speler van Shaktar Donetsk

Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic