wrote:Wie dan, coke snuivers?wrote:Post dan niks...wrote:Jullie vinden Ajax een beetje te fantastisch. Coke probably.Dit heeft toch totaal geen toegevoegde waarde, behalve dat je hiermee mensen (indirect) beledigd?

wrote:Wie dan, coke snuivers?wrote:Post dan niks...wrote:Jullie vinden Ajax een beetje te fantastisch. Coke probably.Dit heeft toch totaal geen toegevoegde waarde, behalve dat je hiermee mensen (indirect) beledigd?

wrote: Dat niet alleen, ook de 'lunchwedstrijden' zijn gewoon onredelijk verdeeld. Deze zouden gelijkmatig over de topclubs verdeeld worden. Dat blijkt ook wel uit het feit dat Ajax er 8 heeft en PSV maar 1. Waarom kan Feyenoord - Ajax overigens wél om half 3 en Ajax - Feyenoord (wat overigens op een belachelijke datum wordt gespeeld) niet? Groningen-uit en Cambuur-uit risicowedstrijden? Yeah right. Het valt gewoon op dat Ajax structureel genaaid wordt door de KNVB/Eredivisie Live met competitieschema's. Ik zeg niet dat dit in het nadeel is wat betreft de prestaties van het team, maar het is wel een minachting toe naar de grootste supportersschare van Nederland.
Visueel gezien wel.wrote:Onder invloed van coke ben je nog steeds nuchter.
PSV en AZ zijn akkoord over international Adam Maher (19), meldt technisch manager Marcel Brands zondagavond.
wrote:Yeah right. Het valt gewoon op dat Ajax structureel genaaid wordt door de KNVB/Eredivisie Live met competitieschema's. Ik zeg niet dat dit in het nadeel is wat betreft de prestaties van het team, maar het is wel een minachting toe naar de grootste supportersschare van Nederland.
Brenet, Depay en Locadia sluiten zeker aan in de selectie voor komend jaar. Vooral die laatste twee zie ik dit jaar heel wat wedstrijden in de basis staan. Van Ooijen en Ritzmaier hebben vorig jaar heel wat wedstrijden mogen spelen, maar hebben gewoon niet gebracht wat bij psv verwacht wordt. Zakaria Bakkali speelt de laatste oefenpotjes ook helemaal niet verkeerd. En dan zie ik Zoet Tyton ook nog wel zeker uit de basis keepen.wrote:Je zou maar jeugdspeler bij PSV zijn zeg..
En maar weer kopen hewrote:Bruma en Schaars naar PSV...word je ook niet beter van.
Daar ben ik het niet mee eens, om te voetballen heb je gewoon twee ploegen nodig, en AZ speelden veels te compact/laf om er (vaak) doorheen te komen. Hierdoor kreeg ajax ook bijna geen kansen, en uiteindelijk toch nog net genoeg. Dit neemt ZEKER niet weg dat Ajax uiterst belabberd speelde, en AZ juist weer knap met de counter. Toch ben en blijf ik altijd voor het ' totaal voetbal', vandaar dat ik Ajax de terechte winaar vind.wrote:Vindt het ook geen terechte overwinning van ons.