Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 jun 2013 00:57 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Junkenlul schreef:
Jullie vinden Ajax een beetje te fantastisch. Coke probably.

Post dan niks... -.- Dit heeft toch totaal geen toegevoegde waarde, behalve dat je hiermee mensen (indirect) beledigd?

Wie dan, coke snuivers?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 jun 2013 06:02 

Hardtraxx Veteran

Onder invloed van coke ben je nog steeds nuchter.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dat niet alleen, ook de 'lunchwedstrijden' zijn gewoon onredelijk verdeeld. Deze zouden gelijkmatig over de topclubs verdeeld worden. Dat blijkt ook wel uit het feit dat Ajax er 8 heeft en PSV maar 1. Waarom kan Feyenoord - Ajax overigens wél om half 3 en Ajax - Feyenoord (wat overigens op een belachelijke datum wordt gespeeld) niet? Groningen-uit en Cambuur-uit risicowedstrijden? Yeah right. Het valt gewoon op dat Ajax structureel genaaid wordt door de KNVB/Eredivisie Live met competitieschema's. Ik zeg niet dat dit in het nadeel is wat betreft de prestaties van het team, maar het is wel een minachting toe naar de grootste supportersschare van Nederland.

:lol: :')

Bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:32 

Chukkels schreef:
Onder invloed van coke ben je nog steeds nuchter.

Visueel gezien wel.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:08 

Hardtraxx Crew

Citaat:
PSV en AZ zijn akkoord over international Adam Maher (19), meldt technisch manager Marcel Brands zondagavond.

^^
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:18 

Die Maher heeft even het licht gezien, maar na een tijdje wordt het net zo'n handjeklap voetballer als de rest van de PSV selectie.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor, eerste pijnlijke ontwikkelingen doen zich al voort door het toelaten van beloftenelftallen in de eerste divisie.
Was te verwachten dit soort onzin, gewoon opzouten naar de competitie waar ze thuishoren met die teams.

http://www.indehekken.net/news/actueel/ ... e-divisie/

Kan iemand hier niet trouwens even het Nederlands voetbaltopic van maken in plaats van Eredivisietopic :P
Beetje overdreven om voor de paar berichten over de Eerste Divisie die hier geplaatst worden een heel topic aan te maken.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:30 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Yeah right. Het valt gewoon op dat Ajax structureel genaaid wordt door de KNVB/Eredivisie Live met competitieschema's. Ik zeg niet dat dit in het nadeel is wat betreft de prestaties van het team, maar het is wel een minachting toe naar de grootste supportersschare van Nederland.

xd xd xd

Wat een uitspraak zeg. Heb je nou niet door dat dit complete bullshit is wat je hier neer zet? Ik kan zo ook wel beginnen over het competitieschema van Feyenoord. Uiteindelijk heeft iedereen er een aantal kut tijden tussen zitten, en is het voor niemand ideaal.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Bruma en Schaars naar PSV...word je ook niet beter van.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2013 23:11 

Je zou maar jeugdspeler bij PSV zijn zeg..
Bericht Geplaatst op 14 jul 2013 01:07 

Hardtraxx Crew

BeHa schreef:
Je zou maar jeugdspeler bij PSV zijn zeg..

Brenet, Depay en Locadia sluiten zeker aan in de selectie voor komend jaar. Vooral die laatste twee zie ik dit jaar heel wat wedstrijden in de basis staan. Van Ooijen en Ritzmaier hebben vorig jaar heel wat wedstrijden mogen spelen, maar hebben gewoon niet gebracht wat bij psv verwacht wordt. Zakaria Bakkali speelt de laatste oefenpotjes ook helemaal niet verkeerd. En dan zie ik Zoet Tyton ook nog wel zeker uit de basis keepen.

Ten slotte wordt er ook nog altijd gezegd: ik zie de miljoenen liever op het veld staan dan op de bank. Als er bijna 40 miljoen aan transfers verdiend wordt, is het toch logisch dat er wat terug gekocht wordt om op elke positie wat achter de hand te hebben (zeker als er al 6 basisspelers vertrokken zijn). Dus ik zie het probleem niet helemaal.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2013 01:13 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Bruma en Schaars naar PSV...word je ook niet beter van.

En maar weer kopen he
Bericht Geplaatst op 14 jul 2013 12:20 

Aan het typen...

Fer naar Norwich, Chadli in onderhandeling met Tottenham en Castaignos in de belangstelling van Aston Villa. Eindelijk kan Twente ook de markt op, want de selectie zonder Douglas, Chadli en Fer is erg mager. Hopelijk weten ze die Corona binnen te vissen.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:42 

Hardtraxx Elite

Strootman heeft een 5-jarig contract getekend bij AS Roma.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:47 

Blij dat hij eindelijk weg is hier. Irritante speler.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 18:41 

Hardtraxx Veteran

Volledig mee eens, eindelijk is hij opgerot uit Nederland ^^
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:11 

Hardtraxx Addict

Fantastische speler, zonde dat hij dan naar zo'n club als AS Roma gaat.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

Een vieze speler zoals Strootman past perfect in Italië...
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Straks maar eens richting Amsterdam :D
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 21:24 

Hardtraxx Crew

Lekker AZ ^^

EDIT: en het is al weer 2-2
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

Ffs, wat was het belabberd zeg... Toch nog de eerste prijs binnen uiteindelijk :clap: :clap: Nou is het aan Ajax om ook (weer) landskampioen te worden, en de vloek van 'diegene die de JC schaal wint, wordt niet de landskampioen', die al 12 (?) jaar stand houdt, te verbreken ^^
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 11:32 

Hardtraxx Veteran

Positiespel staat bij ajax goed. Alleen komen er geen uitgespeelde kansen door. Vindt het ook geen terechte overwinning van ons.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Vindt het ook geen terechte overwinning van ons.

Daar ben ik het niet mee eens, om te voetballen heb je gewoon twee ploegen nodig, en AZ speelden veels te compact/laf om er (vaak) doorheen te komen. Hierdoor kreeg ajax ook bijna geen kansen, en uiteindelijk toch nog net genoeg. Dit neemt ZEKER niet weg dat Ajax uiterst belabberd speelde, en AZ juist weer knap met de counter. Toch ben en blijf ik altijd voor het ' totaal voetbal', vandaar dat ik Ajax de terechte winaar vind.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 14:25 

Hardtraxxer

Tsja AZ heeft gewoon gedaan wat de meeste clubs doen als naar Amsterdam komen, met 10 man achter de bal en dan counteren. Op zich best logisch want als je gaat voetballen tegen Ajax dan maak je minder kans, omdat het positiespel prima is. En eerlijk is eerlijk AZ heeft dat goed gedaan en weinig weggegeven. Het is alleen doodsaai voor de toeschouwers, want Ajax probeert er doorheen te komen, maar het baltempo is meestal te laag om er doorheen te combineren.

Voor de rest vind ik het wel terecht dat Ajax heeft gewonnen, omdat ze beste voetbal lieten zien van de twee teams. Het was echter geen goede wedstrijd van Ajax, te veel slordigheden en een te laag baltempo. In deze wedstrijd maakt het nog niet veel uit, want het is niet meer dan een oefenwedstrijd, maar ik hoop volgende week een iets scherper Ajax te zien.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Wat een drama bij Feyenoord op het moment..
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic