Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:27 

Speelschema 2013/2014:
http://bin617-02.website-voetbal.nl/sites/voetbal.nl/files/Concept%20programma%20betaald%20voetbal%20seizoen%202013-2014.pdf

Godver wat zuur zeg, ben de 2e en 3e speeldag op vakantie dus mis meteen Twente-thuis en Ajax-uit :mad:

En who the fuck verzint het om Roda-uit op een dinsdagavond in te plannen, wordt weer 2 daagjes vrijnemen..
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 00:03 

Kraak... Piep...

Misschien leuk om even een wedstrijd van Cambuur mee te kijken. Als ik maar ver van de harde kern af zit.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:02 

Hardtraxxer

Ajax - Feyenoord 18 augustus. Ik ben t/m de 23ste op vakantie :cry:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:06 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
Ajax - Feyenoord 18 augustus. Ik ben t/m de 23ste op vakantie :cry:

Wij gaan lekker vercracked voetbal kijken op Decibel :cool:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:20 

Hardtraxx Crew

Godverdomme, ik ben dus nog op vakantie tijdens Helmond Sport - Eindhoven :(
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:21 

Hardtraxx Veteran

Lens weg naar Dynamo Kiev, rare keuze. Zal wel binnen lopen daar!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:24 

Hardtraxx Veteran

En daarbij, Toivonen waarschijnlijk naar Norwich City en Mertens staat in de belangstelling van Napoli. Ben benieuwd of PSV dit kan gaan opvangen aangezien ze financieel ook moeten oppassen ivm het misschien terugbetalen van dat trainingscomplex. Ik hoop dat ze eindelijk de jeugd de kans gaan geven, met bijvoorbeeld Depay als vervanger van Mertens en gewoon een A-selectie speler als stand-in gebruiken.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:41 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben toch best veel goede middenvelders en aanvallers? Wijnaldum, Depay, Matavz, Narsingh en Hiljemark zijn volgens mij allemaal best prima spelers en dan zal ik er best nog wel 1 of twee vergeten. Als er nog wat jeugd klaar staat zou je ook die nog kunnen brengen. Ik hoop alleen dat PSV een keer wat verdedigers op de kop tikt, want met Van Bommel weg en met een beetje pech Strootman ook.. Die hielden de verdediging ook gedeeltelijk staande.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:32 

Labyad maybe naar Ajax op huurbasis, liever dan Boerrigter en Lukoki, Sana geef ik nog wel een kans. :)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:41 

Hardtraxx Veteran

Lukoki kan een leuke voetballer zijn als hij elke dag 3 uur in de sportschool gaat trainen.

Lees net dat Napoli ook Strootman wil hebben. Zou dan een aardige leegloop zijn bij PSV.
Engelaar
Bouma
Waterman
Hutchinson
Van Bommel
Vukovic
Nijland

Gaan sowieso weg

En dan misschien nog:
Strootman
Mertens
Toivonen
Lens

De selectie zal wel een stuk breder gemaakt moeten worden om het complete seizoen constant mee te kunnen draaien...
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Labyad maybe naar Ajax op huurbasis, liever dan Boerrigter en Lukoki, Sana geef ik nog wel een kans. :)

Sana is echt de meest overschatte speler in de eredivisie. Met moeite kan hij in de jeugd meespelen xd
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:58 

Voordat hij naar Ajax kwam had hij al een seizoen erop zitten in Zweden hé, liet op het begin toch aardige dingen zien maar gaf zelf ook aan dat hij vermoeid was, dus we zullen zien.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:24 

Hardtraxx Crew

iMark schreef:
En daarbij, Toivonen waarschijnlijk naar Norwich City en Mertens staat in de belangstelling van Napoli. Ben benieuwd of PSV dit kan gaan opvangen aangezien ze financieel ook moeten oppassen ivm het misschien terugbetalen van dat trainingscomplex. Ik hoop dat ze eindelijk de jeugd de kans gaan geven, met bijvoorbeeld Depay als vervanger van Mertens en gewoon een A-selectie speler als stand-in gebruiken.

Bij vertrek van Toivonen, Mertens en Lens kunnen ze het nog redelijk opvangen (zonder rekening te houden met schorsingen en blessures). Depay op de plek van Mertens, Locadia in de spits met Matavz achter de hand, Narsingh op rechts en Wijnaldum op z'n favoriete plek (die van Toivonen). Des te meer er geïnvesteerd kan worden in een fatsoenlijke verdediging.....
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:46 

Kraak... Piep...

Toivonen mag mooi weg, hoef ik me niet meer te ergeren aan die smerige lul :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:16 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Toivonen mag mooi weg, hoef ik me niet meer te ergeren aan die smerige lul :P

:worship:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:11 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Kut KNVB. Oprotten met die beloftenelftallen uit de Juup.

+1
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:16 

Hardtraxx Crew

Dylan-E schreef:
Fuzzylogic schreef:
Kut KNVB. Oprotten met die beloftenelftallen uit de Juup.

+1

Wat heb je er op tegen? Ik zie liever 20 teams in een competitie dan 16 (krijg je onderhand zo'n halve Schotse competitie). En ik weet wel dat ik liever naar Helmond Sport - Jong PSV / Jong Ajax ga dan naar een wedstrijd als HS - Emmen of Telstar
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

Stel Jong PSV wordt kampioen, promoveren ze dan naar de eredivsie? En krijgt PSV hierdoor dan niet een oneerlijk voordeel (Jong PSV dat expres verliest van PSV, omdat PSV meer punten nodig heeft).
Neem aan dat hier toch wel regels voor zijn?

Daarnaast vind ik het wel jammer, had liever 2 amateurploegen in de Jupiler League erbij gezien.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Stel Jong PSV wordt kampioen, promoveren ze dan naar de eredivsie?

Nee
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:30 

Degraderen kunnen ze ook praktisch niet, aangezien ze niet failliet kunnen gaan :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:31 

Hardtraxx Crew

Rawbin schreef:
Stel Jong PSV wordt kampioen, promoveren ze dan naar de eredivsie? En krijgt PSV hierdoor dan niet een oneerlijk voordeel (Jong PSV dat expres verliest van PSV, omdat PSV meer punten nodig heeft).
Neem aan dat hier toch wel regels voor zijn?

De jeugdteams kunnen geen periodekampioen of kampioen worden en doen niet mee aan de play-offs ;) Ook is er een regel voor het aantal spelers uit het eerste dat mee mag spelen (weet zo even niet hoeveel). Ik weet wel dat als een speler 15 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld, hij niet meer mee mag doen met een jeugdteam.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:37 

Hardtraxx Veteran

Dan zie ik al helemaal het nut er niet van in om zo'n team mee te laten doen in de Jupiler League.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:38 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Dan zie ik al helemaal het nut er niet van in om zo'n team mee te laten doen in de Jupiler League.

En toch gebeurt het in oa Spanje en Duitsland al jaren zonder problemen.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:49 

Aan het typen...

Rawbin schreef:

Niet? Waarom denk je dat ze beloften ieder jaar verhuren aan JL clubs? De Jupiler League is toch een stapje hoger dan de beloften competitie. Kunnen spelers alvast wennen aan het fysiek sterkere voetbal en kan de jeugd in tegenstelling tot het verhuur aan een JL club, vrijwel direct aansluiten bij het eerste, mochten ze doorbreken.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:52 

Vanuit Feyenoord-oogpunt vind het in ieder geval niet erg dat Feyenoord hier niet aan meewerkt. Stel een speler raakt na 15 wedstrijden geblesseerd, dan is er dus geen enkele mogelijkheid voor hem om wedstrijdritme op te doen?
Daarnaast is het bij Feyenoord zo dat het beloftenteam gecombineerd is met dat van Excelsior, en van de KNVB mogen er geen gecombineerde elftallen in de Jupiler League spelen. Op het moment is meer dan de helft van de Feyenoord-beloften nog A-junior, kun je nagaan als je de Excelsior-spelers daar nog van afhaalt. Dan heb je gewoon de A1 als beloftenteam, dat is waarschijnlijk ook niet helemaal de bedoeling, en om nu spelers van buitenaf aan te gaan trekken voor je 2e elftal slaat natuurlijk ook nergens op.
Het 2e elftal is er puur en alleen voor spelers die niet wedstrijdfit zijn of die net buiten de eerste 11 vallen, op welk podium zij hun minuutjes maken zal me verder een worst zijn, het gaat uiteindelijk toch om het 1e.
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic