Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
JEFSKIII schreef:
Feyenoord supporters :'''''''')

Citaat:
Beste en trouwste supporters van Nederland. Staan altijd achter hun club. En nee ik ben niet voor Feyenoord.

Dan ben ik wel benieuwd waarom je ze 'de beste' vindt, de trouwste ben ik absoluut met je eens. Maar als je zo vaak je club in het diskrediet brengt en zo veel problemen voor je club veroorzaakt. Dan vind ik dat je niet van 'de beste' kunt spreken. Dan kan je wel zeggen van jaaaa dat zijn hooligans, dat zijn geen supporters. Maar natuurlijk zijn het wel supporters. Helaas is dat bij veel clubs in Nederland het geval. Ik ben Ajacied, maar om te zeggen dat Ajax supporters het beste van Nederland zijn, nee bedankt.

Omdat ze zo trouw zijn en altijd achter hun club staan, gaan overal mee heen, zelfs met de jeugd, maat van me heeft seizoenskaart bij Feyenoord en zij gaan elk jaar in de zomervakantie mee op trainingskamp, en dan met héél veel supporters. Beste sfeer van Nederland vind je in de Kuip, en ik ben in veel stadions geweest. Goed, dat voorgaande heeft natuurlijk vooral met trouwheid aan de club te maken maar dat maakt je een goede supporter. Ajax supporters zijn ook niks, 90% is zo'n meeloopteletekstsupportertje :ko:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:29 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Dit waren geen Ajax supporters! Alle ajax supporters groeperingen hebben afstand genomen van deze 'rel'. Dit waren gewoon relschoppers die dachten 'hier kunnen we mooi iets slopen, en dan komen we er mss nog mee weg ook'.

Waren gewoon Ajax supporters hoor.

Geen 'ekte' iig, denk jij dat de Ultras/hooligans (laat staan 'normale' fans/supporters) hun eigen stad mollen xd, denk t nie he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ultra's zijn ook geen relschoppers :P
En ja, hooligans mollen ook hun eigen stad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ultra's zijn ook geen relschoppers :P
En ja, hooligans mollen ook hun eigen stad ;)

nee dat weet ik ook wel xd Maar de hooligans zijn grotsgruwelijk trots op 'hun' Amsterdam, en ze zullen dit voor geen goud mollen (geloof me). F-side, VAK M, NUA (ook vak410) hebben meteen gezegd dat ze 'hier fel op tegen zijn, en als dit nog een keer voorkomt zullen wij zorgen dat deze daders gestraft worden'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:48 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ajax supporters zijn ook niks, 90% is zo'n meeloopteletekstsupportertje :ko:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ajax supporters zijn ook niks, 90% is zo'n meeloopteletekstsupportertje :ko:

:')

Is algemeen bekend in de voetbalwereld. Tuurlijk heeft Ajax wel echte supporters maar de meeste zitten op zondagavond thuis de samenvattingen te kijken en komen eens in het seizoen, of velen nog niet eens, in de ArenA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:10 

Hardtraxx Veteran

En wat boeit het of je in het stadion zit of niet? Als je als jongere ergens ver weg van Amsterdam woont, of niet veel geld hebt, dan is het toch gewoon bijna onmogelijk om veel wedstrijden te bezoeken?

Mensen die in het stadion zitten zijn naar mijn idee niet meer supporter dan mensen die elke week thuis op de bank kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:12 

Aan het typen...

Echte supporter. Alsof het een prestatie is om voetbal te kijken en te juichen. Snap niet dat je daar over gaat pochen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En wat boeit het of je in het stadion zit of niet? Als je als jongere ergens ver weg van Amsterdam woont, of niet veel geld hebt, dan is het toch gewoon bijna onmogelijk om veel wedstrijden te bezoeken?

Mensen die in het stadion zitten zijn naar mijn idee niet meer supporter dan mensen die elke week thuis op de bank kijken.

Als je echt clubliefde hebt doe je er alles aan om je club overal te volgen. Supporters van grote clubs (die wat verder weg wonen) zijn vaak alleen maar voor die club omdat hun vrienden, broers of vader er ook voor zijn.
Zo gaat dat hier in de regio in ieder geval. Veel kunnen daarbij niet eens de wisselspelers opnoemen.
En niks is onmogelijk. Kijk naar het beleid dat bij uitwedstrijden wordt gehandhaafd, alsof we criminelen zijn. Maar toch ben ik (en veel anderen ook) er bijna iedere keer weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:21 

Hardtraxx Veteran

Zullen we maar gewoon weer de splitsing fan (liefhebber) / supporter (ondersteuner) van stal halen? Is deze non-discussie ook weer gestild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:35 

Grappig dat er dus geen onderscheid wordt gemaakt tussen supporters die wekelijks gaan en zij die het nauwelijks volgen, en wel tussen hardstyleliefhebbers die wekelijks gaan en zij die het nauwelijks volgen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:51 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Grappig dat er dus geen onderscheid wordt gemaakt tussen supporters die wekelijks gaan en zij die het nauwelijks volgen, en wel tussen hardstyleliefhebbers die wekelijks gaan en zij die het nauwelijks volgen :$

Kun je ook geen onderscheid tussen maken. Ik weet van mezelf dat ik een hardstyle liefhebber ben, maar omdat ik weinig geld heb ga ik niet meer naar zo veel feesten als voorheen/als de meesten hier.
Lyst schreef:
Echte supporter. Alsof het een prestatie is om voetbal te kijken en te juichen. Snap niet dat je daar over gaat pochen. >.<

Dit begrijp ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:42 

Aan het typen...

Sowieso elke week naar een hardstyle feest... Dan leg je de muzikale lat ook niet bepaald hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:23 

Kraak... Piep...

Citaat:
Toivonen noemt handelswijze PSV respectloos
Ola Toivonen is niet blij met de handelwijze van PSV. De Zweed heeft van de club te horen gekregen dat hij zich na de zomer bij Jong PSV moet melden als hij zijn aflopende contract niet verlengt.

''Ik vind deze houding van PSV respectloos'', aldus Toivonen in de Zweedse krant Aftonbladet.
''Ik heb geen idee hoe dit gaat aflopen. Maar ik ga geen nieuw contract tekenen. De verandering van het beleid komt voor mij op een erg ongelukkig moment.''

De nieuwe coach Phillip Cocu en technisch manager Marcel Brands hebben Toivonen onlangs laten weten dat hij zonder contractverlenging in de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet bij het eerste elftal welkom is. PSV wil hiermee voorkomen dat spelers zonder vergoeding naar een andere club kunnen overstappen.
Toivonen speelde maandag met Zweden een oefenduel tegen Macedonië.

Mooi, knikker die vent maar uit de eredivisie. Smeerlap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:33 

Hardtraxx Veteran

Rommedahl gaat naar RKC en ook schijnen ze Ramsteijn van Feyenoord los te willen trekken. Interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:41 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:
Toivonen...

Mooi, knikker die vent maar uit de eredivisie. Smeerlap!

Eens, wat een smeerlap idd! en ja je hebt felle spelers nodig in je team, maar geen smeerlappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

Er zit al aardig wat schot in de transfermarkt:
Citaat:
Mitchell Dijks speelt volgend seizoen voor sc Heerenveen. De Friezen huren de linksback voor een seizoen van Ajax. Dat maakten beide partijen dinsdag bekend. Dijks speelde negen officiële duels voor Ajax.

De 20-jarige verdediger heeft nog een contract tot de zomer van 2015. Dijks maakte in augustus zijn debuut voor Ajax in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. PSV won dat duel met 4-2 in de Arena.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars is blij dat Dijks ervaring kan opdoen in de Eredivisie. "Heerenveen is een goede club voor hem. Voor zijn ontwikkeling is dit een belangrijke stap." Bij Ajax had Dijks in Daley Blind en Nicolai Boilesen geduchte concurrentie.

Bron: Novum
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:54 

Hardtraxx Veteran

Jong PSV officieel naar de Jupiler League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:06 

Hardtraxx Veteran

Kut KNVB. Oprotten met die beloftenelftallen uit de Juup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:41 

Hardtraxx Veteran

Blijf ontopic mensjes, dit is het Eredivisietopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Citaat:
en randzaken
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:15 

Hardtraxx Veteran

Wuytens weg naar Club Brugge. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Chukkels schreef:

Citaat:
en randzaken
:P

Jupiler valt onder bodemzaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:40 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Wuytens weg naar Club Brugge. Jammer!

En Asare naar Gent. Benieuwd naar de inkomsten dervan (die toch naar van Seumeren gaan, maar goed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 09:50 

Hardtraxxer

Babel en Donk naar Kasimpasa :')
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic