Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:35 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Net zoveel als Twente. Zijn er maar weinig uit de Eredivisie die wat te zoeken hebben in Europa. Op ze hoogst Ajax, PSV en Feyenoord (en eigenlijk zelfs die niet eens). Hoop op wat leuke tegenstanders in de voorrondes.

Waarom zou Feyenoord niks te zoeken hebben in Europa, en PSV wel? Kan me nou niet echt herinneren dat psv kwalitatief zo veel beter is dan Feyenoord. Als Feyenoord het team gewoon bij elkaar kan houden, moeten ze maar eens uitspreken dat ze voor het kampioenschap gaan komend jaar!
Verder erg leuk voor Utrecht dat ze door zijn, GAE is ook wel een leuke club voor in de Eredivisie. Stukken beter dan dat VVV in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:01 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Wesz91 schreef:
Net zoveel als Twente. Zijn er maar weinig uit de Eredivisie die wat te zoeken hebben in Europa. Op ze hoogst Ajax, PSV en Feyenoord (en eigenlijk zelfs die niet eens). Hoop op wat leuke tegenstanders in de voorrondes.

Waarom zou Feyenoord niks te zoeken hebben in Europa, en PSV wel? Kan me nou niet echt herinneren dat psv kwalitatief zo veel beter is dan Feyenoord. Als Feyenoord het team gewoon bij elkaar kan houden, moeten ze maar eens uitspreken dat ze voor het kampioenschap gaan komend jaar!

Oowh dat tussen haakjes sloeg niet op Feyenoord alleen maar op alle 3.. Ik vind met het niveau wat Nederland weet te brengen, eigenlijk geen één ploeg echt iets in te brengen heeft in Europa. Maargoed, der zijn wel meer clubs in te vinden waarvan je zegt, wat doen die daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:44 

Kraak... Piep...

Ze noemen Nederland niks voor niks een trainingsland.

De spelers die in Nederland groot worden bij clubs die winnen, worden vaak doorgebonjourd naar de grotere clubs in het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:48 

Hardtraxx Addict

Ooh haha, ik dacht dat je het puur over Feyenoord had. Dat vond ik persoonlijk wat vreemd aangezien het niveau tussen psv, ajax en feyenoord nou ook weer niet super veel verschilt ;) .

Ik denk persoonlijk dat de Nederlandse (top)clubs toch wel ieder jaar moeten kunnen strijden tot aan een plaats in de kwartfinale van de Europa league. Champions league is een te hoog niveau, dat gaat de komende jaren toch niet lukken voor Nederlandse clubs. Kijkend naar Feyenoord bijvoorbeeld, de ploeg barst van het talent, jongens die international zijn, of jeugdinternational. Daarmee moet je toch wel kunnen winnen van, of minstens competitief zijn met, subtoppers uit landen als frankrijk, belgie, de oostblok landen, misschien zelfs subtoppers uit Italië of Duitsland.

Ik hoop ook vooral dat alle Nederlandse clubs komend seizoen de Europa league wel serieus nemen en niet hun halve B-elftal op gaan stellen. Zou alleen maar goed zijn voor het Nederlandse voetbal als er een aantal ploegen wat verder komen in europa :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:01 

Wel klote voor PSV dit volgend jaar trouwens in de voorronde CL. Als ik zo eens kijk wie zich in de grote competities geplaatst hebben voor de voorronde, zijn dat o.a. Schalke 04, Arsenal, Olympique Lyon, AC Milan en (waarschijnlijk) Valencia. Ofwel, PSV zal dit keer niet geplaatst zijn en een van voorgenoemde clubs loten...
Al het geld weer naar Ajax dus :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:43 

Hardtraxx Veteran

Is dat zo? Ik dacht dat PSV door hun coëfficiënt juist een club uit de big-5 competities ontloopt. Ik klaag natuurlijk niet, 8 miljoen extra voor Ajax is natuurlijk mooi meegenomen en PSV haalt meer punten uit de EL dan uit de CL volgend jaar, zeker met een coach die de EL wel respecteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Doordat Lyon vanavond derde in de Franse competitie is geworden, komt PSV in de 4e voorronde (dus niet de 3e, degene waar PSV instroomt) een sterke tegenstander tegen. Was Lyon níet 3e geworden, was PSV de 5e ploeg qua coëfficient in de 4e voorronde (als ze die bereiken) en hadden ze de topploegen dus ontlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:34 

Hardtraxxer

Leuk dat de Eagles weer een keer terug zijn. Had stiekem ook gehoopt op een terugkeer van Sparta, maarja Kerkrade is zo'n beetje Duitsland, dus geen verassing dat ze in de 90ste minuut scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

Naar voor PSV zeg. Zeker in een tweeluik zie ik ze helaas niet stunten om in de CL te komen.
Utrecht Europa in, supervet! Helaas wel dat Sparta niet door is naar de Eredivise, ik vind Roda een hele oninteressante club en Sparta wel mooi met dat stadion en dergelijke.

Erg benieuwd wie er vertrekken en wie er blijven. De eerste geruchten zijn in ieder geval dat Van Ginkel aan Chelsea gelinkt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:13 

Hardtraxx Elite

Ik als Sparta Rotterdam supporter kan het nog steeds niet geloven dat het weer is in de laatste minuut gebeurt. Trouwens eerste vrije trap die Roda kreeg was niet veel aan de hand wat ik zelf ook van Roda supporters heb gehoord. Die gaat er ook meteen mooi in. 2de vrij trap vond ik zelf wel terecht maar ooh zo domme fout van onze keeper (pellatz) waar die zijn linker hoek niet goed in de gaten houd waarbij Roda de 2-1 maakt in de 89 minuut....... En ja en dat echt een k*t moment dat het dan weer is in de laatste minuten moet gebeuren. Vol hoop de wedstrijd gekeken met goede sfeer maar laatste minuten tellen ook gewoon mee.. :( En dan kunnen we wel weer zeggen volgend jaar dan maar weer? Maar dat zeggen we al 3 jaar. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:17 

Hardtraxx Veteran

Jammer Dylan. Sparta hoort gewoon in de eredivisie. Ben er zelfs een keer geweest met Groningen. Wat een geweldige ambiance is daar zeg. Dat deuntje als de spelers opkomen, hoe het stadion er uit ziet. Alles klopt gewoon. Mag je trots op zijn! Groningen inmiddels naar de afgrond met de kut euroborg. Oosterpark daar in tegen was wel weer top. Heb me seizoenskaart opgezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:28 

Hardtraxx Addict

Opgezegd? Omdat het stadion niet mooi is? :D
Helaas geen Europees voetbal voor ons komend seizoen, dan maar paar reisjes naar Engeland en duitsland komend seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Everton naar Saudi Arabie
Citaat:
Heracles Almelo-aanvaller Everton vertrekt komende zomer naar Al-Nassr in Saudi-Arabië. Hoelang hij zich aan zijn nieuwe club heeft verbonden is nog onbekend, meldt Heracles maandag. De 29-jarige Everton groeide de laatste zeven jaar uit tot topschutter van de Heraclieden met zeventig doelpunten in 218 wedstrijden.

De Braziliaan liet eerder al weten na dit seizoen een nieuw avontuur aan te willen gaan. Bij Al-Nassr komt hij onder meer voormalig Ajax- en Feyenoord-spits Angelos Charisteas tegen. Everton begon zijn loopbaan in eigen land bij Gremio Barueri.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Helaas geen Europees voetbal voor ons komend seizoen, dan maar paar reisjes naar Engeland en duitsland komend seizoen.

Was behoorlijk wat meer voor nodig na 8 jaar hoor. Sfeer is gewoon compleet weg. Ineens 2 "fanatieke" groeperingen in plaats van 1. Wanbeleid van scumbag Nijland. De gemie was gewoon weg na oosterpark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Mooi voor Go Ahead, vind ik wel een leuke club :)

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
RTV Oost: Douglas vier jaar naar Rusland
Douglas Franco Teixeira verlaat FC Twente waarschijnlijk voor Rusland. Volgens RTV Oost heeft de verdediger bijna een akkoord met een Russische club.

Het zou gaan om Kuban Krasnodar, waar hij een vierjarig contract kan tekenen. Douglas heeft een aflopende verbintenis bij FC Twente en kan dus transfervrij vertrekken. De Braziliaan staat sinds 2007 onder contract bij de Tukkers.

Er zou ook interesse vanuit Engeland en Italië zijn voor de verdediger, die de laatste weken genoegen moet nemen met een reserverol in Enschede.

Douglas werd met FC Twente kampioen van Nederland en won de KNVB Beker. Hij heeft inmiddels een Nederlands paspoort.

http://www.goal.com/nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:45 

Hardtraxx Crew

Cocu en Marcel Brands hebben vanmiddag een gesprek met Bruma, hoop dat dat wat wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:51 

Aan het typen...

Ik hoop het ook, dan verdwijnt ie in ieder geval van het lijstje van Twente. :thumbdown:
Ik snap sowieso niet wat ze daar aan het doen zijn bij FCT, ze bieden de een na de andere coach een 1-jarig contract aan, zodat Schreuder een jaartje die cursus kan doen.. De beste man heeft nog helemaal niets gepresteerd en was zelfs tevreden over de 2-1 tegen FC Utrecht, waarbij 2 afstandsschoten erin gingen en er verder vrij weinig gecreëerd werd. En dan willen ze vastigheid, nee weer een coach voor 1 jaar en vervolgens Schreuder er na een paar maanden alweer uitflikkeren, dat is goed beleid. :x Leg gewoon Van Marwijk voor 3-4 jaar vast. Trainer met een goede reputatie, past prima bij deze regio en heb je de stabiliteit die je zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik hoop het ook, dan verdwijnt ie in ieder geval van het lijstje van Twente. :thumbdown:
Ik snap sowieso niet wat ze daar aan het doen zijn bij FCT, ze bieden de een na de andere coach een 1-jarig contract aan, zodat Schreuder een jaartje die cursus kan doen.. De beste man heeft nog helemaal niets gepresteerd en was zelfs tevreden over de 2-1 tegen FC Utrecht, waarbij 2 afstandsschoten erin gingen en er verder vrij weinig gecreëerd werd. En dan willen ze vastigheid, nee weer een coach voor 1 jaar en vervolgens Schreuder er na een paar maanden alweer uitflikkeren, dat is goed beleid. :x Leg gewoon Van Marwijk voor 3-4 jaar vast. Trainer met een goede reputatie, past prima bij deze regio en heb je de stabiliteit die je zoekt.

En Van Marwijk kan goed werken met Schreuder en kan hem dus ook begeleiden in de opleiding. Twente is dit jaar echt afgezakt, zeker geen titel kandidaat volgend jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:43 

Hardtraxx Elite

jordifcg schreef:
Jammer Dylan. Sparta hoort gewoon in de eredivisie. Ben er zelfs een keer geweest met Groningen. Wat een geweldige ambiance is daar zeg. Dat deuntje als de spelers opkomen, hoe het stadion er uit ziet. Alles klopt gewoon. Mag je trots op zijn! Groningen inmiddels naar de afgrond met de kut euroborg. Oosterpark daar in tegen was wel weer top. Heb me seizoenskaart opgezegd.

Tof dat je zo denk over Sparta ^^ Ben ik ook zeker trots op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:23 

Hardtraxxer

Machiel schreef:

Mee eens haha :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:40 

Hardtraxx Elite

Dylan-E schreef:
jordifcg schreef:

Tof dat je zo denk over Sparta ^^ Ben ik ook zeker trots op!

S P - E R - M A :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:48 

Hardtraxx Elite

Die heb ik nu wel al 1000 keer gehoord. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:49 

Hardtraxx Crew

Helmond Sport is bezig om Wilfred Bouma binnen te halen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:34 

Hardtraxx Elite

Dylan-E schreef:
Die heb ik nu wel al 1000 keer gehoord. :thumbup:

Ja ik weet het, lekker origineel.
Was wel leuk vorig jaar met een vrij vol uitvak in Rotterdam dat roepen.
Helaas was de uitslag wat minder voor ons (toen nog FC Zwolle).
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic