Ooh haha, ik dacht dat je het puur over Feyenoord had. Dat vond ik persoonlijk wat vreemd aangezien het niveau tussen psv, ajax en feyenoord nou ook weer niet super veel verschilt

.
Ik denk persoonlijk dat de Nederlandse (top)clubs toch wel ieder jaar moeten kunnen strijden tot aan een plaats in de kwartfinale van de Europa league. Champions league is een te hoog niveau, dat gaat de komende jaren toch niet lukken voor Nederlandse clubs. Kijkend naar Feyenoord bijvoorbeeld, de ploeg barst van het talent, jongens die international zijn, of jeugdinternational. Daarmee moet je toch wel kunnen winnen van, of minstens competitief zijn met, subtoppers uit landen als frankrijk, belgie, de oostblok landen, misschien zelfs subtoppers uit Italië of Duitsland.
Ik hoop ook vooral dat alle Nederlandse clubs komend seizoen de Europa league wel serieus nemen en niet hun halve B-elftal op gaan stellen. Zou alleen maar goed zijn voor het Nederlandse voetbal als er een aantal ploegen wat verder komen in europa

.