Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:49 

Bierkoning

Nou vanaf volgend jaar hoogst waarschijnlijk doorstroom vanuit de Topklasse naar de Jupiler League, ik als Spakenburg fan (topklasser) weet niet zo goed wat ik er van moet denken, voetballen op de zaterdagmiddag en daarna biertjes drinken in de kantine is traditie, en ik ben bang dat er op vrijdagavond veel minder animo is. En ze zullen ook nooit op zondag willen spelen ivm geloof. Maar goed dit jaar is Katwijk kampioen geworden dus voorlopig hoef ik er geen rekening mee te houden :P Ben wel héél erg benieuwd hoe de topklassers zich staande gaan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:56 

Bierkoning

wootum schreef:
Cocu en Marcel Brands hebben vanmiddag een gesprek met Bruma, hoop dat dat wat wordt. :)

Wat is die man overschat zeg, ik kijk regelmatig HSV en die Bruma bakt er echt gewoon helemaal niks van. Je moet eigenlijk ff de samenvatting kijken van Bayern - HSV (9-0 ofzo) dit jaar, niet om aan te zien xd

Als ik PSV was zou ik me lekker richten op vd Hoorn of vd Heijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:29 

Hardtraxx Veteran

Heitinga weg bij Everton. Ik zou zeggen, kom maar terug naar het vertrouwde nest als vervanger van Toby, kan Veltman rustig gebracht worden en kunnen wij z'n ervaring goed gebruiken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:20 

Hardtraxx Elite

Achilles ( :yay: ) en Katwijk naar de jupiler league. Jammer genoeg ook de belofte teams jong Ajax en jong Twente :')

Everton (Heracles) naar Al-Nassr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:45 

Kraak... Piep...

Correctie.

Katwijk en Achilles '29 Groesbeek gaan waarschijnlijk niet naar de Jupiler league omdat de beloftenteams hun entree doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:53 

Aan het typen...

Bron?
http://nos.nl/artikel/511462-jupiler-le ... clubs.html
Dat was het nieuws van gisteravond, ik kan nergens iets vinden dat het alweer veranderd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:59 

Hardtraxx Elite

Link voetbalzone: Maandag, 27 mei 2013 om 21:56
Link NOS : maandag 27 mei 2013, 22:16
Update: maandag 27 mei 2013, 23:18

Welke moet ik nou geloven? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:03 

Kraak... Piep...

Oh dan had ik een oud artikel voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Nou vanaf volgend jaar hoogst waarschijnlijk doorstroom vanuit de Topklasse naar de Jupiler League, ik als Spakenburg fan (topklasser) weet niet zo goed wat ik er van moet denken, voetballen op de zaterdagmiddag en daarna biertjes drinken in de kantine is traditie, en ik ben bang dat er op vrijdagavond veel minder animo is. En ze zullen ook nooit op zondag willen spelen ivm geloof. Maar goed dit jaar is Katwijk kampioen geworden dus voorlopig hoef ik er geen rekening mee te houden :P Ben wel héél erg benieuwd hoe de topklassers zich staande gaan houden.

Ik heb ergens gelezen dat met nieuwe opzet van de Jupiler League clubs zelf mogen bepalen of ze de thuiswedstrijden op vrijdag, zaterdag, zondag of maandag spelen. In dat geval kan Spakenburg dus alsnog op zaterdag spelen, alleen uitwedstrijden kunnen op andere dagen zijn.

Edit: Vergelijkbaar artikel wat ik hierover gelezen heb: http://www.limburger.nl/article/2013052 ... 29659/1008
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:30 

Hardtraxx Veteran

'Ajax strijdt met PSV om Van der Hoorn'
Citaat:
In navolging van PSV hoopt ook Ajax zich te versterken met Mike van der Hoorn. De Amsterdammers meldden zich al bij FC Utrecht voor de verdediger, maar de Domstedelingen stonden pas na de play-offs, die inmiddels zijn afgelopen, open voor een gesprek. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.

De Amsterdammers zien in de 20-jarige Van der Hoorn de opvolger van Toby Alderweireld, die zijn zinnen heeft gezet op een buitenlands avontuur. Hij moet de concurrentie aangaan met Joël Veltman. Trainer Frank de Boer zou van mening zijn dat Veltman vooral Europees gezien fysiek nog stappen moet maken.

Volgens Novum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:48 

Hardtraxx Elite

Trek die portemonnee maar flink open dan, anders opbokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:01 

Bierkoning

Wize schreef:
Pommer schreef:

Ik heb ergens gelezen dat met nieuwe opzet van de Jupiler League clubs zelf mogen bepalen of ze de thuiswedstrijden op vrijdag, zaterdag, zondag of maandag spelen. In dat geval kan Spakenburg dus alsnog op zaterdag spelen, alleen uitwedstrijden kunnen op andere dagen zijn.

Edit: Vergelijkbaar artikel wat ik hierover gelezen heb: http://www.limburger.nl/article/2013052 ... 29659/1008

Dan is het voor de thuiswedstrijden inderdaad geen probleem (buiten de eisen die aan de accommodatie worden gesteld om), maar ze zullen uit nog steeds niet op zondag willen spelen. En datzelfde geldt denk ik nog voor een hele hoop andere zaterdag topklassers. Daarnaast verdwijnt ook de derby tegen IJsselmeervogels (mocht één van beide promoveren), je wilt niet weten hoeveel omzet ze dan mislopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:16 

Pommer schreef:
Daarnaast verdwijnt ook de derby tegen IJsselmeervogels (mocht één van beide promoveren), je wilt niet weten hoeveel omzet ze dan mislopen.

Jij zult het ongetwijfeld beter kunnen inschatten dan ik, maar je mag er toch wel van uitgaan (zeker als ze zelf de speeldag mogen bepalen) dat een gemiddelde JL-wedstrijd toch wel beter zal worden bezocht dan een gemiddelde Topklasse wedstrijd? Over een heel seizoen zal het m.b.t. omzet uit kaartverkoop denk ik niet heel veel uitmaken, je mist 1 wedstrijd die gegarandeerd uitverkocht is, maar bij alle overige wedstrijden zal toch wel meer publiek zitten dan bij de amateurs?

Over publiek gesproken, ben wel benieuwd hoe het geregeld wordt met de 'jong-' ploegen tijdens thuiswedstrijden. Weet niet precies hoe die accommodaties allemaal in elkaar steken, maar hier op Varkenoord is het praktisch onmogelijk om eventuele uitsupporters te scheiden/begeleiden/enzovoort. Feyenoord (niet dat die mee gaan doen overigens) heeft eventueel nog de mogelijkheid om uit te wijken naar Woudestein, andere clubs denk ik niet.

Heb trouwens ook wel medelijden met Haarlem en Eindhoven, die kunnen het huren van talentvolle Ajax- respectievelijk PSV spelers nu ook wel vergeten lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:31 

Aan het typen...

Twente is bezig met het FBK stadion, anders gaan ze tribunes bouwen op het trainingscomplex. Ze hebben namelijk ook nog een locatie nodig voor de vrouwen tak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:34 

Hardtraxxer

BeHa schreef:
Heb trouwens ook wel medelijden met Haarlem en Eindhoven, die kunnen het huren van talentvolle Ajax- respectievelijk PSV spelers nu ook wel vergeten lijkt me.

Ik neem aan dat je Almere City bedoeld aangezien Haarlem failliet is?

Jong PSV speelt nog niet in de JL geloof ik, alleen jong Ajax en jong Twente. Voor Eindhoven zou dit nog geen gevolgen hebben. Ik ben benieuwd wat voor een rol Almere City voor Ajax gaat spelen nu, want eigenlijk wordt het een beetje overbodig om spelers aan Almere te verhuren.

Ik denk dat ze jong Ajax in de ArenA moeten laten spelen, want De Toekomst is te klein en niet veilig genoeg voor uitsupporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

En een Arena die voor 10% vol zit is niet rendabel (laat staan aantrekkelijk). Maar ik mag er toch vanuit gaan dat je bij deze wedstrijden geen gedoe krijgt (ook omdat Jong Feyenoord er niet bij zit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:45 

Aan het typen...

Ajax week uit naar het stadion van Almere volgens mij. PSV indien ze meededen naar FC Eindhoven. Althans dat waren hun plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:57 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
En een Arena die voor 10% vol zit is niet rendabel (laat staan aantrekkelijk). Maar ik mag er toch vanuit gaan dat je bij deze wedstrijden geen gedoe krijgt (ook omdat Jong Feyenoord er niet bij zit)

Excelsior is zo'n beetje Feyenoord, dus daar zit wel een gevaar. Ik denk dat jong Ajax altijd in een stadion moet spelen, want je hebt helaas altijd te maken met hooligans. Ook de hooligans van Ajax kunnen een wedstrijd van jong Ajax gebruiken om te rellen (jong Ajax tegen FC Utrecht in de beker een tijd terug).

Als jong Ajax in Almere speelt, dan trekt het denk ik nog minder bezoekers aan. Wanneer Jong Ajax een thuiswedstrijd speelt dan komen daar nog best wat mensen op af en ik denk niet dat al die mensen naar Almere gaan. Wel ben ik het met je eens dat de Arena niet rendabel is. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, misschien de toekomst verbouwen? We zullen het in korte tijd gaan horen neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:49 

Bierkoning

BeHa schreef:
Pommer schreef:
Daarnaast verdwijnt ook de derby tegen IJsselmeervogels (mocht één van beide promoveren), je wilt niet weten hoeveel omzet ze dan mislopen.

Jij zult het ongetwijfeld beter kunnen inschatten dan ik, maar je mag er toch wel van uitgaan (zeker als ze zelf de speeldag mogen bepalen) dat een gemiddelde JL-wedstrijd toch wel beter zal worden bezocht dan een gemiddelde Topklasse wedstrijd? Over een heel seizoen zal het m.b.t. omzet uit kaartverkoop denk ik niet heel veel uitmaken, je mist 1 wedstrijd die gegarandeerd uitverkocht is, maar bij alle overige wedstrijden zal toch wel meer publiek zitten dan bij de amateurs?

Het zou kunnen, maar toch heb ik m'n vraagtekens. Klassiekers binnen het amateurvoetbal zoals Spakenburg - Katwijk/GVVV/Rijnsburgse Boys etc spreken hier meer aan dan bijvoorbeeld Spakenburg - FC Eindhoven/Telstar/Dordrecht etc

Edit: Daarnaast vraag ik me af wat er gaat gebeuren met de jeugd en seniorenelftallen (waar ik zelf in speel). Zou toch apart zijn om bij een JL of ED club in een of ander bierelftal te spelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Dat probleem hebben de Kampense clubs nu ook. Afgelopen seizoen had je met DOS Kampen ( :thumbsup: ), Go-Ahead Kampen en KHC 3 clubs in de Eerste Klasse. Nu gaat helaas Go-Ahead gepromoveerd via de nacompetie (waarschijnlijk) en is KHC via de nacompetitie gedegradeerd. Elke derby (6 in totaal) trok minstens 4000 supporters. Dat geld krijg je ook niet 1,2,3 opnieuw. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

TV gelden verdeling volgend jaar.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:08 

Waar is dit dan weer op gebaseerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:11 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:

Prestaties van de de afgelopen 5 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 18:12 

Hardtraxx Veteran

En terecht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:31 

Aan het typen...

Steffnov schreef:
BeHa schreef:

Prestaties van de de afgelopen 5 jaar.

Onder andere volgens mij ook op de CPM index.
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic